מהומות בעכו- ערבים השחיתו שכונה שלמה - עמוד 2 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מהומות בעכו- ערבים השחיתו שכונה שלמה


IG

Recommended Posts

  • תגובות 95
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מהמבזקים בYNET

המשטרה עצרה עד כה כ-10 מפגינים באירועים בעכו

המשטרה עצרה עד כה כעשרה מפגינים במהומות בעכו.

בשלב זה, פועלים השוטרים לרכז את כל המפגינים באזור הסמוך לתחנת מד"א, תוך שימוש באמצעים שונים לפיזור הפגנות. מפקד המחוז הצפוני, ניצב שמעון קורן, מפקח באופן אישי על האירועים.

אמצעי פיזור הפגנות מה זה החרא הזה? גז מדמיע? חס וחלילה שאיזה שוטר ישבור ציפורן לאיזה ערס מפגר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, גם זה טוב.

ממש אין לי בעיה שיהרגו אחד את השני, אפשר להקים עיר מדומה בנגב, לשלוח לשם את כל הערבים והארסים לתת להם נשקים, לנעול את העיר מכניסה ויציאה, ופשוט לתת להם לשחק CS.

אפשר גם להרוג את כולם עכשיו לקחת איברים וזה יפתור את בעית המחסור באיברים בארץ ובעולם, וכך להציל המון אנשים.

אפשר גם להתגבר ולהשאיר את שנאתך בצד.

אמצעים לפיזור הפגנות? זה קיים בארץ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה מה שאמר ח"כ שטייניץ - הוא צודק ב 100% .

הפכנו לעם של נמושות!

ח"כ ד"ר יובל שטייניץ (הליכוד) תוקף בחריפות את תפקודה של המשטרה בעימותים האלימים אמש בעכו, "מדינת ישראל הופכת למדינה היחידה בכל העולם המערבי שבה מתבצעים פוגרומים בשכונות יהודיות בישובים יהודים. המון מוסת קורא מוות ליהודים והמשטרה לא מצליחה למנוע את הדבר. זה קרה בפקיעין ועכשיו זה קורה בעכו...זהו מצב של אוזלת יד מוחלטת של הממשלה והמשטרה. אולי בגלל וועדות חקירה המשטרה החליטה שבמדינת ישראל אפשר לאפשר פוגרומים ביהודים".

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/180417

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עם כמה שאני מסכים איתו, ברור שזה מגמתי לחלוטין והוא מתעלם בצורה בוטה (לפחות לפי הציטוט שהבאת, לא נכנסתי לקישור) מהעובדה שגם הערסים היהודים ניסו לבצע לינץ' בערבי..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הגיע הזמן,

בתור תושב עכו אני מזמין כמה שמאלנים לבוא ללון פה בחג יהודי שיראו מהן פרובוקציות של ערבים.

כל יום כיפור תמיד כמה ערבים "נחמדים" עוברים בשכונות יהודיות (לא מעורבות כמו שאומרים בתקשורת) עם בפול ווליום ונסיעה של 140 בתוך העיר.

גם הפעם זה מה שקרה ובתור עד ראייה אני יכול לספר לכם שאותו ערבי שנהג כמו מטורף כאן כמעט דרס קבוצה של בנות שאם הן לא היו קופצות ומחבקות תמרור באי תנועה היו מתות.

אני גם יכול לומר לכם שהכל, כל הפרובוקציה הזו היתה מתוכננת.

תשאלו למה ?

אני אומר לכם. כל הערבים הגיעו רעולי פנים, מוכנים מראש עם גרזנים אלות וסכינים. הם עברו באופן מתודי, רכב ודאגו לא להשאיר דבר שלם. ניצלו את היות כולם ישנים באחת בלילה יום כיפור. כשהתחיל בלאגן רציני הם ניסו להיכנס לבתים עם האלות והגרזנים כשהם צועקים "אללה אכבר" וכיוצ"ב.

אמיתי, אמיתי.

הגיע הזמן שלא נשב בשקט. שתדעו שיש בשעה זו (12 בלילה כמעט) בכניסה לעכו מאות מתנחלים באוטובוסים וחרדים מצפת שרק מחכים להזדמנות להיכנס בהם וטוב שכך כי אי אפשר לשבת יותר בשקט. אני היייתי כאן במלחמה כשנפלו קטיושות והנזק הוא הרבה הרבה הרבה יותר גדול, בייחוד בגלל העובדה שאלו ערבים מבית, ערבים שגרים כאן ואנחנו מפרנסים אותם. אני הייתי כאן במלחמה ולא ברחתי וגם עכשיו לא רק שלא אברח אלא אלחם בהם עד חורמה.

מכולכם אני מבקש רק דבר אחד, אל תתנו להם יד. לא לפרנס אותם !!!!

כרגע זה רחוק מחלק מאיתכם (למרות שגם במקומות אחרים בארץ היו מהומות עם ערבים), אבל תחשבו שאנחנו קו ההגנה האחרון שלכם ואם לא נילחם כולנו אז גם אליכם זה יגיע. הגיע הזמן להראות להם שאי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה או יותר נכון אי אפשר להרביץ ליד שמאכילה אותך.

מבחינתי ומבחינת כל תושבי עכו והסביבה זה אומר שאין יותר קניות אצל ערבים, לא חומוס אצל סעיד המפורסם ולא מזכרות מהעתיקה או מוצרי חשמל ולא כלום.

מעדיף לשלם ליהודי יותר כסף ולא לפרנס ערבי. הם מרגישים כמו אזרח סוג ב' ? עכשיו נראה להם איך מרגיש אזרח סוג ב'.

מקווה שיכנס מזה משהו ללב שלכם, זו כבר לא נקמה או פעולת נגד זה הרבה מעבר, זו פעולת מנע. פעולת מנע כי אם לא נמנע את העתיד לבוא אז אירן צריכה להיות הדאגה האחרונה שלנו. הדאגה העיקרית שלנו תהה מבית.

גמר חתימה טובה לכם חברים ושנה טובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראיתי עכשיו את הנהג בחדשות, אם הוא באמת רק נהג לאט ומסודר לכיוון הבית, לדעתי פשוט צריך לחורר את היהודים האלה שזרקו אבנים פשוט לרות להם בראש, אני פשוט רותח לראות יהודים מפגרים זורקים אבנים על שוטרי משטרת ישראל.

הנה עדות משם:

לרחוב אברהם בן-שושן שעטה לפתע מכונית הונדה בצבע לבן, כשהיא נוסעת בפראות ועם מוזיקה חזקה ומחרישת אוזניים. אנשים זינקו למדרכה כדי להינצל מגלגלי המכונית. בכיכר השעון בשיכון, ההונדה ביצעה סיבוב פרסה מהיר תוך חריקת גלגלים, וכמעט ופגעה בילדה.

באותו רגע, זה הזכיר מאוד את מקרי הדריסה בירושלים עם הטרקטורים, דווקא במקום רגוע שלא חווה בדרך כלל אירועי טרור. נהג הרכב ניסה להחנות בסמוך לבנק הפועלים בשיכון, ומיד כשיצא מהרכב באה חבורה של בני נוער יהודים שהתחילו לשבור לרכב חלונות. ובכל זאת, גם עם האבנים, זה עוד נראה יחסית שגרתי - תמיד יש את הילדים הקטנים שזורקים אבנים ביום כיפור.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3607155,00.html

ולפני שמתחילים להתלהם ולכתוב "...פשוט צריך לחורר את היהודים האלה שזרקו אבנים פשוט לרות להם בראש..." צריך לבדוק את העובדות.

אני אישית לא מאמין לנהג ואם אכן יתברר שמה שתואר בכתבה נכון אז הוא מבחינתי מחבל ויש לפעול נגדו ככזה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...