Samsung 640GB איטי מהרגיל ? - עמוד 11 - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Samsung 640GB איטי מהרגיל ?


EnerGy

Recommended Posts

לפני כמה ימים הכונן פשוט התקלקל לי, והוא לא זוהה בביוס. קיבלתי זיכוי בחנות.

הייתי רוצה את הכונן הזה בגלל שהוא שקט ואין לו רעידות כמו שקראתי שיש להרבה מהכוננים (אפשר לראות שכתבתי שיש לי 3200AAKS עם בעיה כזאת), כך שהייתי מעדיף לא לקחת סיכון עם ה6400AAKS.

הבעיה היא שחשוב לי לקבל גרסה במהירות נורמלית :P. מה כדאי לעשות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 321
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

אני במקומך הייתי לוקח את אותו הכונן, כלומר חדש.

הכוננים של SAM הרבה יותר שקטים והם איכותיים, זה שנפלת על כונן שלא עומד בבנצ'ים שהחברה בכלל לא מתחייבת לא אומרת שהוא לא תקין.

בכל מקרה אם קיבלת זיכוי מהחנות זה יפה מאוד ואולי בכל זאת שווה לך לקבל אחד חדש ותוודא שאתה מקבל חדש אולי באמת היה איזה משלוח "דפוק".

לא הבנתי מהדיון הזה האם ניתן חיצונית ע"י SN או משהו אחר לדעת איזה כונן וסידרה זאת..ככה יכולת להשוות או אפילו שיגידו לך מה ה-SN ואז תשאל כאן בפורום שלמי שיש כונן מהיר האם זה אותם הנתונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראיתי תוצאות של בדיקת HD Tune ל- HD642JI באתר יפני (או סיני?) כלשהו. לא יודע עד כמה הן אמינות, אבל הן זהות למה שאני מקבל עם HD642JJ.

שלחתי לסמסונג פאקס ביום שני למספר בקוריאה. אין תגובה. אני אנסה להתקשר אליהם היום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוף איזה רע אתה...

ולעניין....אני שוקל כונן היום אומרים שסיגייט לא טוב כי הוא מוריד ביצועים אחר חודשיים ופה מדברים על ה 640 של 3 יצרנים שגם הוא לא טוב.

ואני לא רוצה לקנות גדולים יותר.אז מה לעשות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה- AAM היה על Disabled. העברתי ל- Fast. הקצב הממוצע עלה מ- 66KB/s ל- 69KB/s.

זה לא ה- AAM.

התקשרתי לנציגות של באנגליה. אנשים נחמדים, אבל המבטא... הם כמובן לא יכולים לעזור, אבל קיבלתי מהם את היבואן בארץ. הם לא אמורים לדבר אם לקוחות אלא קר עם משווקים, אבל אני יכול להיות מאוד עקשן... נראה ביום ראשון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה- AAM היה על Disabled. העברתי ל- Fast. הקצב הממוצע עלה מ- 66KB/s ל- 69KB/s.

זה לא ה- AAM.

התקשרתי לנציגות של באנגליה. אנשים נחמדים, אבל המבטא... הם כמובן לא יכולים לעזור, אבל קיבלתי מהם את היבואן בארץ. הם לא אמורים לדבר אם לקוחות אלא קר עם משווקים, אבל אני יכול להיות מאוד עקשן... נראה ביום ראשון.

אשמח לקבל עדכון, אם אתה רוצה אני אשמח גם להתקשר אל היבואן ככה ששניים אם אותו מקרה אולי ישפיע יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יום ראשון? התכוונת יום שני.. :silly:

האם לא קיבלתם כל תגובה מכל חנות? ממש משונה? הייתי שולח מייל עם התראה שאם החנות לא תענה אזי זה יפורסם בפורום שאין יחס מהם, רק פירסום הם יודעים ושירות שצריך אז..לא!

בתור צרכנים אני חושב שלא כדאי להיות פראיירים ולרוץ אליהם ועליהם רק בגלל המחיר! שירות יותר חשוב ממחיר!!

זה מעצבן אותי :pissed: :pissed:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה שני? היבואן ישראלי ועובד ביום ראשון.

החנות ממנה אני קניתי, נועה, דווקא נתנה לי תשובה סבירה: הם הציעו שאשלח את הדיסק אליהם. הם יבדקו ואם יראו את אותה התופעה, הם יעבירו אותו ליבואן. הבעיה היא שהם לא יכולים להתחייב שהיבואן יסכים להחליף אותו וגם אם הוא יסכים, הם לא יכולים להתחייב שהדיסק החלופי לא יסבול מאותה בעיה. הרבה טרחה שבסופה אני יכול לגלות ששום דבר לא השתנה.

אני רוצה לשמוע מהיבואן מה הם מתכוונים לעשות כשהדיסק יגיע אליהם. אין שום סיבה לגבות הכל ולשלוח את הדיסק לצפון רק כדי לגלות אחרי שבועיים שמבחינתם הדיסק תקין. ואני רוצה גם לדעת למה הם לא עונים לאימיילים שנשלחים אליהם דרך האתר של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...