Dell 2408WFP -יצאה הקושחה החדשה - עמוד 25 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Dell 2408WFP -יצאה הקושחה החדשה


israelnba

Recommended Posts

המחיר של 3300 זה המחיר בכל החנויות.

זה המחיר שרכשתי 2408 A00 לפני חצי שנה וזה המחיר עכשיו.

מסך מצויין למחירו התרד הזה ניראה מטופש במיוחד שכל מי שיש לו את המוצר מביעה את שביעות רצונו ואתם ממשיכים לחפור ולחפור

1.בגלל ה "LAG" שאתם מנפחים מעבר לכל פרופורציה

2.ועכשיו המחיר ?

אתם יכולים להנות ממזמן ממסך סביר בהחלט ...

תתבגרו

או

תמשיכו לענות את עצמכם ולחפש את המושלם ... התרד הזה ימשיך כניראה לעד ....

:yelclap: מחזק!!

קורע אותי מצחוק שאנשים מחווים דיעה על מסך שאפילו לא ראו אותו ולא יצא להם להתרשם ממנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 541
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

אלכס מזל שאתה דופק את הראש בקיר 8) עכשיו אני מקווה שאתה מאמין לי שהם עובדים לפי תאוריות כלכליות בסיסיות וכל עוד נראה התלהבות מהמחיר ורצון לקנות הם פשוט יעלו אותו (כל דבר תמים שהם ו80 אחוז מהאנשים שעוסקים בשיווק טוענים - הוא קישקוש ועבודה בעיניים). ואני מקווה שאתה מאמין לי שהם קוראים כאן בפורום בדיוק בשביל זה (רגע - יש להם אפילו יוזר לא ?). ושהאימרה התמימה של "הגיעו אלינו בטעות" (נראה שזו טעות חוזרת :lol: ) היא לא יותר מנסיון לעבוד עלינו ולהיתפס לתמימים שבנו (הרי המשלוח בטעות נגמר והופה הגיע עוד אחד בטעות - והפעם הטעות הזו יקרה יותר :lol:). ואני מקווה שעכשיו אתה מאמין שעליית המחיר היא לא תמימה כשאתה רואה שמישהו העלה מחיר של משהו ב 250 ש"ח (10 אחוז) תוך שבוע בלי קשר לדולר שאם הוא היה קופץ ככה ב 10 אחוז תוך כלום זמן אז היו מדברים רק על דבר אחד בחדשות (ואם תשאל אותם באמת יהיו להם אלף ואחד תירוצים לעליית המחיר).

בקיצור - הגיע הזמן שנפסיק להיות טיפשים ונתחיל להיות כמו הצרכנים בארה"ב - מי שמגזים שם ומשחק משחקים עם קהל הקונים אז לא קונים ממנו !!. מודעות הצריכה שלהם היא מדהימה וזה מקנה להם מחירים מטורפים. הגיע הזמן שגם לנו תהיה מודעות צרכנית, זה ישתלם במובן הרחב ובטווח הבינוני רחוק.

וההמלצה שלי, ואני מקווה שיצתרפו אלי כל הכבדים בפורום - לא לקנות !! עושקים אותנו, בודקים אותנו , מנצלים אותנו - כשזה עובד לאחד - אז כולם עושים כך (ראו מה קורה בשוק הסלולאר). אני חוזר - לא לקנות עד שיפסיקו לשחק בנו ככה ויתנו מחירים הוגנים. אם אתם מאמינים ל"כל הקודם זוכה" אז תזכרו את הסטוק הראשון של ה 2408 שהם הביאו - עלה 3600 ותוך כלום זמן הם מכרו אותו ב 3200 - כל מי שהיה אז "קודם" הפסיד - ולא זכה. תזכרו שהכוח לקבוע מחירים (מוגזמים או נורמאלים) הוא בידיים שלכם - ככה עובדת הכלכלה - לא המצאתי כלום.

חומרה זה דבר שמתעדכן כל הזמן - אז אם בנגלה אחת קונים EIZO יקר יותר או TN זול יותר, אז בדור הבא נהנים מדברים הרבה יותר נורמאלים במחירים הרבה יותר שפויים.

מקווה שיצטרפו להמלצה שלי לחזק את המודעות הצרכנית והכוח שלנו, לפחות של אנשי החומרה המתקדמים או של אנשי הפורומים.

אני חייב לומר פה משהוא

1.בטעות זה אומר שבחיים לא ייבאתי לארץ מוצרי REFUB מעולם לא חשבתי שפה בארץ מישהוא יקנה את זה ולכן כתבתי בטעות ולכן גם מעין התנצלתי בפני הלקוחות והדגשתי 3 פעמים בעמוד מכירה בודד שהמסך הינו מחודש ולא חדש ולכן גם מכרתי אותו במחיר הפסד !!!! העיקר לא להשאר תקוע עם מלאי

בגלל היענות המטורפת אפשר לומר ל RAV A01 המסכים עפו.......... תוך פחות משעה ויש לי עוד צבר הזמנות של כ 25 לקוחות למסך הזה

ולכן במשלוח הבא כבר לא כתוב בטעות ולא כתוב כלום המחיר עלה כי אין עניין שאני יפסיד כי משהוא רוצה פה מסך RAV A01 וחבל שאתה ממש פוגע באינטליגנציה של חברי הפורום ואתה הופך אותם לתמימים ולא מביני עניין ורק אני נקסטופ הגדול יודע איך לדפוק את כל המדינה ...

2. כן יש עניין של ביקוש והיצע אני הבאתי את 2408 בפעם הראשונה ומכרתי אותו ב 3600 ואז פחות משבוע גם הביאה אותו ומחיר מוזל כמובן שהייתי חייב גם פה להוריד מחיר להפסיד ולהיות הכי זול העיקר לא להישאר עם מלאי תקוע. ווהמרוויח היחיד הינו הלקוח במקרה הזה וזה כוחה של תחרות כמובן אם מישהוא אחר ימכור את המסך הזה בפחות מ 2700 אשקול שוב באם לייבא אותו בכלל בגלל צורת הארחזה שלו הגדולה והמגושמת (ידוע לך שמשלוח של מסך REFUB עולה כפול 2.5 ממסך רגיל בגלל נפח האריזה ???

יעקב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המחשבה שלי:

קודם כל, תרדו מהרעיון שקונים מסך לחמש שנים. לפני חמש שנים עבדנו עם CRT, לפני שלש שנים עם LCD 19, לפני שנה עם LCD 22, עוד שנתיים עם 27 (המספרים בערך, אבל הרעיון ברור).

אפשר היום לקנות מסך "שכל מי שיש לו אותה מרוצה" ב-2300 ש"ח (הסמסונג T260, תקראו ביקורות משתמשים). מי שקונה מסך ב-3000 רוצה מסך שגם "יגיש לו קפה" (אם לא נשתמש בביטויים יותר גסים) ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה אתה משווה בכלל מסך צעצוע עם פאנל TN לS-PVA

נכון שזה לא כמו TN של פעם אבל בכל זאת אין בכלל מה להשוות זה הבדל שמיים וארץ

לגבי "שכל מי שיש לו אותה מרוצה" נכון אלא שיש להם לדוגמא מאזדה והוא נהנה ממנה

אבל אם היה יודע איך זה ליסוע במרצדס S-CLASS לדוגמא וכן אלה ההבדלים בין NT ל S-PVA

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה לא? הרכבת מפרט ב-5,000 שקלים, שעוד שנה מפרט ב-2,000 שקלים יעבור אותו, אבל לקנות מסך ב-4,000, שיעבוד שנים ויעבור מספר מחשבים זו פתאום הוצאה גדולה ולא הגיונית.

מסך מחשב איכותי תמיד, אבל תמיד יהיה יותר איכותי מכל בכל פרמטר אפשרי.

אבל יכול להיות שהמסך שאתה מעוניין בו, טוב ככל שיהיה, ישתרך אחרי מסכים משופרים ואפילו מסכי SED, לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל יכול להיות שהמסך שאתה מעוניין בו, טוב ככל שיהיה, ישתרך אחרי מסכים משופרים ואפילו מסכי SED, לא?

כן, זה יקרה. אקנה את Eizo 2431 ואחרי חודש החברה תכריז על הדגם חדש שיתעלה עליו בכל פרמטר. אין מה לעשות. טכנולוגיה תמיד תצעד קדימה, אבל מסכים לא מתיישנים במהירות כמו מעבד או כרטיס מסך. אותו 2431 גם עוד שנתיים יהיה מסך איכותי, שיתעלה על כל TN בשוק ויהיה די איכותי בהשוואה למסכים חדשים עם פאנל S-PVA. חומרה, לעומת זאת, מתיישנת הרבה יותר מהר. היום כרטיס מסך ב-2,000 שקלים נחשב לטופ, עוד שנה כרטיס מסך ב-600 שקלים יתעלה עליו בביצועים. [br]פורסם בתאריך: 5.11.2008 בשעה 16:14:53


המחשבה שלי:

קודם כל, תרדו מהרעיון שקונים מסך לחמש שנים. לפני חמש שנים עבדנו עם CRT, לפני שלש שנים עם LCD 19, לפני שנה עם LCD 22, עוד שנתיים עם 27 (המספרים בערך, אבל הרעיון ברור).

אפשר היום לקנות מסך "שכל מי שיש לו אותה מרוצה" ב-2300 ש"ח (הסמסונג T260, תקראו ביקורות משתמשים). מי שקונה מסך ב-3000 רוצה מסך שגם "יגיש לו קפה" (אם לא נשתמש בביטויים יותר גסים) ;D

CRT הקודם שירת אותי שבע שנים ועבר שני מחשבים עד שיצא לגמלאות. את ה-TN הנוכחי, שעבד שנתיים ויעבוד עוד מספר שנים אצל חברה של אחי, אני מחליף בגלל שאני רוצה מסך גדול יותר ואיכותי יותר שישמש גם כטלוויזיה בחדר.

בקשר ל-T260 - אתה מתכון לכל מי שלא מבין כלום ובחיים לא ראה מסך איכותי חוץ מ-TN זול ליד הקופה בשופרסל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני דיי הרבה זמן מתלבט איזה מסך לקנות

פסלתי TN ועכשיו אני חושב על ה-S2231WE של איזו

או ה2408 של המדובר בתרד הזה. rev a01

אני אשמח לדעת את ההבדלים בין המסכים או יותר נכון מה יותר טוב. (ועד כמה זה בולט)

אני מודע לעובדה שהגדלים והרזולוציה שונים בין המסכים.

תודה רבה

עומר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא נכנס לנושא מסך זה או אחר, אתם יודעים מה דעתי ומעשיי בשטח, אבל רק רציתי להראות פה אחרי כמה תגובות INPUT LAG של קבוצת מסכים.

לי היו:

DELL2407WFP - הנוכחי עליו אני יושב

DELL 2707WFP - הקודם אותו החלפתי ב2407. מצויין בחיבור למחשב, חלום של מסך !

NEC 20WGX2 - מסך 20 אינץ' אגדי הטוב ביותר שראיתי . ביקורת בזאפ.

הנה, עצה בחינם ממישהו שאני שותף מלא לדעתו:

you should avoid TN panels. the 2408wfp is a good choice, as is the 2709wfp. These monitors have superb gamut (110%+)compared to the competition. Both are s-pva panels, and both are within your price range.

However, they also have a measured input lag of 40-70ms, so are not ideal for . But ask yourself this: are you a serious gamer? input lag only matters in 1 type of - online multiplayer first person shooters, and only if you play them competitively. If you play a lot of single player, or don't even touch the fps genre, there's no real need for a fast responding panel

inputlagxz3.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה קצת תמים כשאתה כותב שעושקים אותנו... זה בסך הכל משחק של היצע וביקוש. אם יש ביקוש, הם יעלו את המחיר עד לנקודה שבה יפסיקו לקנות. אם קונים את המוצר ב-2700 שקל, אין להם שום סיבה לקנות אותו ב-2500... ואתה באמת חושב שמישהו לא יקנה את המסך בגלל העלאה של מאתיים שקל? זה פה, לא אמריקה.

יפה שאתה מבין בתהליכים כלכליים, פחות יפה שאתה לא יודע לנצל את כוחך בהם. את כל התהליכים הכלכליים ציינתי בעבר בצורה מפורטת ומדעית נטו. בקצרה אגיד - שכל מה שנעשה ע"י חנות\משווק זה או אחר הוא לגטימי במשחק הזה של היצע וביקוש. "עשיקה" אולי הוא מונח אומנותי לתאר משהו ולהדגיש אותו אבל אני לא אומר שזה לא לגטימי או שזה אסור - מי שלא רוצה שלא יקנה - ככה זה עובד. אז אני אחזור שוב - כל מה שנעשה כאן הוא לגטימי ומוכר במשחק של שוק הלקוחות/משווקים. אבל במשחק הזה צריך לדעת לשחק. המשווקים כאן משחקים בצורה שהכי טובה להםוןיש להם את הידע\השכלה\נסיון בכך. הצרכנים כאן - ואני אקח את דבריך כדוגמה, פשוט לא יודעים לשחק את המשחק ומצטער על המונח - אבל זה לא יותר מאשר תבוסתנות במשחק הכלכלי להגיד מה שרשמת. לרשום "אנחנו בישראל - ככה זה עובד ולכן אין שום בעייה שיעלו לנו מחירים" זה לא יותר מאשר לירות לעצמך כדור ברגל (ובתרד הזה מדברים גם על מחירים - מה לעשות). אני מניח שגם מה שקורה בשוק הסלולר (שהוא דוגמא מצויינת לכך) לא מזיז לך, ואם בגלל שאנחנו בישראל - גם נשלם פי 2 מאשר עכשיו על שיחות (כי אין ברירה וכולם עושים כך) זה לא יזיז לך. אז אני מכבד את דרכך אבל עשה לנו טובה - תשמור אותה לעצמך ואל תעודד את אותם אנשים שבודקים אותנו ובטח אל תחנך את קוראים הפורום ללכת עם הלשון בחוץ כשיש עליית מחירים, לפחות שתהיה להם תמונה מלאה על מה שקורה.

אם אתה רוצה להאמין למה שנירשם כאן לפני כמה פוסטים (וכבר יש שם "סתירה קטנה אל מול המציאות" - במילים עדינות) תפאדל, בסופו של דבר אתה מניע גלגל כלכלי אחר במדינתינו שלא פחות חשוב. אבל שינוי הרגלים בצורה גורפת - יוביל למצב טוב יותר מכל הבחינות.

וכן - אם לא הבנת הישראלים הם פראיירים (שוק הסלולאר הוא מדגם מצויין לנתח זאת), אוהבים נוחות וחיים קלים. למזלנו אנחנו מתנהגים כלא פראיירים ובשביל באמת לעבוד עלינו צריך להיות ישראלי מראש ומאוד מתוחכם. אבל שאף אחד לא יחיה באשלייה, לפי אותם חוקים כלכליים שציינת - לצרכן יש כוח רב גם כן לקבוע מחירים - לא פחות מאשר למשווק. כל מה שצריך זה לרצות לשלם כמה שפחות, ולא רק לרצות את המוצר.

ואני רושם ורשמתי את כל הדברים הללו כי אני חושב שהקוראים בפורום הם כן אינטיליגנטים (בכל זאת - זה פורום מחשבים) וצריך להציג להם את התמונה המלאה בשביל שידעו לנתח את המצב (גם איישנטיין לא יוכל לנתח דברים אם לא יהיו לו מספיק נתונים). גם אני לומד דברים חדשים מקריאה כאן - ולא בגלל שאחרים חושבים שאני "טיפש" (למי שבטעות ניתפס לנסיון המניפולצייה החמוד לגבי היחס שלי אל הקוראים ;) , ואני מניח שאין הרבה כאלו).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חדשות טובות! A01 להמונים!

בלינק הבא http://www.dellcommunity.com/supportforums/board/message?board.id=dim_monitor&message.id=96187#M96187

הנציג של אומר שמהשבוע השלישי של חודש אוקטובור המפעלים באירופה החלו לייצר את המסכים עם העדכון קושחה. לי זה כבר מאוחר, אבל כל מי שמעוניין, יש סיכוי שבמשלוח הבא (בטח עניין של כמה שבועות) יהיה A01.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר ל-T260 - אתה מתכון לכל מי שלא מבין כלום ובחיים לא ראה מסך איכותי חוץ מ-TN זול ליד הקופה בשופרסל.

אני מצטער, אבל אתה מפקשש את הנקודה.

נניח שנקח אלף ילדים בני ארבע עשרה, וניתן להם לשחק עם מסכי T240 ולאלף אחרים ניתן לשחק עם 2408WFP. לדעתי, בשני המקרים הילדים יתנו ציון חמישה כוכבים לחוויה. זה מה שמעניין אותי (אני קונה מסך לבן שלי).

נכון שני דברים (ואני משחק פה לטובת הדל):

ראשית לדעתי מי שיראה יותר יהנה מהדל (בגלל שהצפיה תהיה בד"כ לא ישירות מול אלא מזווית). עם זאת, ייתכן שמי שיצפה ב-T260 הגדול יותר יהנה בסמסונג יותר מאשר בדל. כמו כן, ייתכן שמי שמשחק יהנה יותר מהסמסונג מאשר מהדל, בגלל הנושא של ה-lag. לא בטוח. ייתכן.

שנית, ייתכן שאם היינו משנים את הניסוי ונותנים לילדים לשחק גם עם הדל וגם עם הסמסונג, ייתכן שאז הם היו אומרים שהדל יותר טוב (וגם זה לא בטוח).

אני רוצה להגיד משהו מהנסיון חיים שלי (אני כבר זקן) על הנושא של "מבינים":

יש את חווית המשתמש. נניח שאתה המשתמש שלא מבין כלום, ואתה משמתמש באיזשהו מוצר. נגיד טלפון או או מכונית. אתה יודע מה - בוא נדבר על צפיה בסרט קולנוע. אתה נהנה במידה מסוימת, כן או לא. ואז באים "המבינים" - בדוגמא שלנו מבקרי הקולנוע. הם מפתחים עם השנים תיאוריה של קולנוע, שפה שפיתחו אנשים שצפו ודנו באלפי . והם משתמשים בכלים שלהם לנתח את הסרט: שהוא עם איכות כזו וכזו, ומשתמש בשיטות צילום כאלו ואחרות, ובלה בלה בלה. מה שאני רוצה להגיד זה שלא תמיד האיכות של הסרט כפי שהיא נמדדת בתיאוריה היא אכן איכות החוויה שאתה, צופה הקולנוע, מרגיש.

באופן דומה חקרתי ובדקתי וקניתי לבן שלי את הרמקולים הכי טובים: z-5500 ב-2100 שקל. ואתה יודע מה - הוא מעדיף לשמוע עם האוזניות. :nixweiss:

(אם כי אני מקווה שכשהוא יגדל וירצה לשמוע , הוא יעריך אותם - או שאני "אחרים" אותם בשבילי קודם :hat:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...