nextop תופסים תחת? כבר לא מחליפים מפיקסל שרוף אחד:( - עמוד 3 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

nextop תופסים תחת? כבר לא מחליפים מפיקסל שרוף אחד:(


ssib

Recommended Posts

  • תגובות 47
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

דורי זה לא יפה ללכלך !! זליגת מסך אינה מוכרת כתקלה בדל הצעתי לך כמה וכמה פעמים או כסף חזרה או להמתין עד שיגיע מסך לדל ויחליפו לך אותו עם פרוטקציה אתה בחרת להמתין . לשבת וללכלך זה לא יפה ולא הוגן אתה לא רצית החזר כספי . ולפעמים כמו עכשיו אין להשיג בכל מעבדות בעולם את המסך הזה ולא משנה איפה קנית אותו אצל יבואן רישמי או פרללי לא ניתן להחליף אותו כי אין אותו במלאי גם לדל אלא אם כן אתה מעוניין לקבל את ה 2009W .....ואתה לא אז אנא ממך התנצל ....

ובקשר למחיר אני לא קונה אותו בדל ישירות כי אין אותו אני גם קונה אותו אצל אנשים שרוצים להרוויח יותר כסף כי הם יודעים כמה המסך הזה יקר . אז אנא לא תחת ..... ולא נעלים רק רצון למכור את מה שאין לאף אחד ולהיות הכי טובים ..............

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יעקוב, עם כל הכסף שאתה עושה מהמסכים? אין כסף להחליף מקלדת? אפילו ב2007FP אתה תופס את כל הדף, בשביל מה כ"כ הרבה רווחים?

בכל אופן, אני לא רוצה לעשות את השיחה האישית הזאת פה, אבל הנושא הוא עליכם.

אתם בד"כ רוצים לבוא לקראת הלקוח ולענות לצרכים שלו, גם אם זה אומר לא להקשיב לו, אני אביא לך דוגמא:

שבאנו אליכם מהפורום לבצע רכישה קבוצתית, התחייבת לכמה דברים:

1. פאנל SIPS

2. 2000 שקל ל2007FP

3. ניתן לבוא לבדוק את המסך בחנות.

אני זוכר גם בטלפון שאמרת שאתה לא מוכן שאדם אחד יבוא ויבדוק לכולם, כי אז כל אחד יבוא אליך ויגיד לך "המסך שלי דפוק בוא תשלם לי על משלוח ותחליף לי"

צדקת, אבל אמרתי לך בכל 21 ימי העסקים שבהם המסך היה באוויר או באנערף, שאני רוצה לבוא לבדוק אותו לבד, שלא יהיו אי נעימויות אח"כ.

בסוף, הבאת לי אותו בשליח UPS ב8 בבוקר! ומזה כל הצרות התחילו.

אם הייתי בא ורואה את המסך הקטסטרופלי הזה בחנות, לא הייתי לוקח אותו בעד שום הון שבעולם, והייתי לוקח מסך אחר, או לוקח את הכסף והולך.

אבל בגלל שהוא היה אצלי בבית כבר, לא היה לי מה לעשות, חוץ מלבוא ולהחליף.

אז נכון שרצית להיות נחמד ולשלוח לי את המסך בבוקר, אבל לא הקשבת למה שביקשתי.

וזה לא הכל, אז ברוב טובך הסכמת להחליף לי את המסך, אך שכחת לציין שזה יקח כחודשיים!

ובזמן הזה אני יושב בבית בלי מסך נורמלי ומחכה שאדון יעקוב יחזיר לי את המסך, וכל פעם שהתקשרתי קיבלתי את התשובה "בוא קח את הכסף", אולי אתם מוכרים במקרה מתאם VGA לשטרות ישראלים חדשים? שפעם הבאה אני אוכל לחבר את הכסף למחשב.

בסופו של דבר, במקום לפצות אותי עם ה2407 ולסגור ענין, משכת את זה עד שקיבלת מסך (חהבחור שהיה אצלכם מטעמי אמר לי בנוגע להורדת המחיר של ה2407 וכל זה, אבל אני לא מעונין לחשוף את זה בפורום כדי לא לפגוע במכירותיך העכשוויות, ועוד בהתחלה הצעתי לשלם את המחיר שבו אתה מתכוון למכור), ופתאום התכחשת לכל מה שהתחייבת אליו שקניתי ממך את המסך בפעם הראשונה.

פתאום לא רואים זליגת אור כתקלה (מה אכפת לי?) ולכן אי אפשר לבדוק את המסך לזליגת אור בחנות, ועוד דברים מעצבנים.

בסופו של דבר, אפשר לסכם שאתם לא מקצועיים, לחלוטין.

ואמינות מגיעה עם מקצוענות, ולכן זה שאתם נחמדים וכל ה-"אני צדיק בוא נראה מה אני יכול לעשות בשבילך" לא עוזר, כי כל עוד אתם לא מקצועיים, אתם גם לא אמינים.

אני לא מתכוון להמשיך בדיון פרטי איתך כי זאת לא מטרת הדיון, במידה וטעיתי אפילו במילה אחת, תגיד לי, ואם אתה צודק אני מבטיח שאתנצל, כי אין לי סיבה ללכלך (ראית גם שלא העלתי חו"ד לזאפ) אלא רק להגיד את העובדות, ולכן אם משהו פה מעוות או לא נכון, ידע אותי בהקדם האפשרי.

אתה רואה גם שלא אני פתחתי את האשכול הזה, ואני לא היחיד שחושב כך, יש עוד אדם שלא היה פעיל באשכול וקיבל בדיוק את אותו הרושם ממך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ליעקב

לדעתי אין לכם שום יתרון על האחרים.

אם זכור לך, פניתי אליך בסביבות מרץ השנה ברצון לקנות את ה2407, התאכזבתי לשמוע ממך כי אין אפשרות לבדוק את המסך אצלכם (כי עד אז זה היה היתרון שלכם על פני האחרים, בדיקת המסך מבחינת פיקסלים וכו' בחנות שלך ויציאה בידיעה ברורה שהמסך תקין) וכי אני יכול להחליפו תוך 24 שעות במדה ויש פיקסל שרוף אחד, טענתי בפניך כי גם פנדה צפון מאפשרים להחליף מסך על פיקסל תקול אחד, כשלא האמנת לי , נתתי לך לדבר עם נציג פנדה צפון בשאני בטלפון השני שומע את השיחה, ואתה שמעת ממנו את אותם הדברים וכי באופן לא רשמי אפשר להחליף את המסך תוך 24- שעות ובדרך כלל אין בעיות עם זה.

טענתי אליך הייתה אז כי במצב עניינים זה שאינך מאפשר לבדוק את המסך אצלך, (זכותך, טענת לעומס רב אצלכם ולחוסר בעמדת בדיקה) אין לכם שום יתרון (מלבד אולי המחיר שהיה קצת יותר נמוך, אך לא משמעותית) ואני מעדיף אם כך את אחריות חברת שקיימת אצל פנדה מאשר לקנות אצל יבואן מקבילי כמוך שמידת איתנות העסק שלו לא ברורה.

לכן קניתי אז את המסך אצל פנדה - ולשמחתי הכל היה תקין ועדיין תקין עד כה.

בכל מקרה, שיהיה לך בהצלחה - אבל אני עדיין תמה מה כל הסיפור עם נקסטופ - אולי מסע שיווק אגרסיבי בתחילה לצורך כניסה לשוק - אבל בהמשך - זהה לכל האחרים.

ערב טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא זה לא נורא לעבוד עם 24" לטקסטים מציבים רקע כהה על שולחן העבודה ומצרים את חלון היישום לאיזה גודל שרוצים ועדיין אפשר לשבת במרחק של 60-70 ס"מ ולא מטר. היתרון הוא עבודה על שני עמודים / יישומים בו-זמנית. דפי pdf נראים מאוד מרשימים ב-24" והאפשרות לצפות בסרטי HD זה בונוס נחמד. 20" רחב נראה כמו צעצוע ליד ה-24". ב-1900 שקל ה-2007WFP היווה יחס עלות-תועלת מעולה בשוק. ב-2500 שקלים 20" רחב לא משתלם לדעתי.

לא יודע מה איתך, לי אישית לא נוח ונמאס אחרי תקופה לעבוד עם אותו רקע.

כל תקופה אני אישית צריך להחליף רקע, אחרת אני משתגע ומתחרפן שיש לי אותו רקע כל הזמן, זה מאוס.

לכל אלה שמפחדים ממסך "ענק ומפלצתי" שישב להם מול העיניים, אז תדעו לכם שה24" לא כזה מפלצתי כמו שאתם עושים ממנו ואני יושב כיד וחצי ממנו(מידות תנ"כיות :lol:, אין לי סרגל כרגע), מתאר לעצמי שבאיזור ה60 ס"מ וזה מרחק מינימלי בכל שולחן מחשב נורמלי ושלי עוד יחסית קטן.

אני כרגע יושב מול מסך 17'' CRT (או 16'' ראסמי לקטנוניים שבינינו - וגם זה אני לא בטוח שזה 16'')

אז לעבור ל24'' "אמיתי"? אתה יודע איזה שינוי מפחיד זה?

ועוד אני עובד כאן ברזולוציה 768*1024.

כן, אז? אני יושב משהו כמו 70 ס"מ מה-2007FP שלי ונורא כיף לי. בעבודה אני יושב מול זוג מסכי 19" שיחד תופסים יותר שטח מ-24" (גם מרחק דומה של 70-80ס"מ) וגם כיף לי.

ה2408WFP בגובה של ה2007FP שלך, אבל לא ברוחב שלו. לך תכניס עוד רוחב כזה לשולחן. אולי זה נותן פרופורציה, אבל להשוות בינהם לא נראה לי הגיוני.

אני ישבתי מול 19'' (LCD) ולי זה נראה גדול לעומת ה17'' CRT שיש לי כרגע.

די לדבר שטויות

אין כזה הבדל בין 20 ל 24 ...

אין הבדל גדול בין 24'' ל20'' שטוח? שמע לא היה לי ניסיון. אבל נתוני המידות שמצויינים באתרי יצרן לא משקרים. ולפי הנתונים שם יש הבדלים- לא קטנים. אז מאיפה התיאוריה הזו?

"להגדיל את מספר המשקפיים" !!!!

אתה רק מרוויח שט עבודה גדול יותר.

ה 24 זה מסך תענוג

בכלל אם אתה לא עורך גרפי לך על 22" וגמור סיפור .. ה TN ים למינהם מספיקים בהחלט

תענוג כן, בטח לסרטים ומשחקים.

לעבודה משרדית? כפי שאמרתי עוד לעבור מ17'' CRT ? אתה יודע איזה מעבר חד זה? (יותר מהמסכים של ;D)

אם אני לא עורך גרפי ללכת על 22''? לא ולא חמוד. תודה על העיצה, אבל אני מעדיף לא לקחת אותה.

קראתי מספיק בנושא, ואני מעדיף להשקיע יותר ולקבל מסך S- . למרות שהייתי מול TN של דגם 1953TR ונראה לי סבבה לחלוטין, ניסיתי להטות את הראש, ובקושי בקושי רואים צבעים אחרים, אני בספק אם לא הייתי יודע על זה אם בכלל הייתי מבדיל בזה.

אגב, יעקב.

אולי תמסור לנו כאן מצב עדכני של יחידות שקיימות במלאי מהדגם 2007WFP ומהדגם 2007FP.

ואם אפשר לבוא לחנות, לבדוק את המסך, ואם הוא תקין לרכוש אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע מה איתך, לי אישית לא נוח ונמאס אחרי תקופה לעבוד עם אותו רקע.

כל תקופה אני אישית צריך להחליף רקע, אחרת אני משתגע ומתחרפן שיש לי אותו רקע כל הזמן, זה מאוס.

אני כרגע יושב מול מסך 17'' CRT (או 16'' ראסמי לקטנוניים שבינינו - וגם זה אני לא בטוח שזה 16'')

אז לעבור ל24'' "אמיתי"? אתה יודע איזה שינוי מפחיד זה?

ועוד אני עובד כאן ברזולוציה 768*1024.

-----------------------------------------------------------------------------------------

מחזק :xyxthumbs:

שאני עברתי מ19 CRT (או 18 LCD) ב600X800

ל2007FP, 1600X1200, קיבלתי את השוק של החיים שלי.

ולא מדובר פה למעבר של 17 ל24.

לקח לי חודש שלם להתרגל מ2007FP 800X600 בהדרגה ל1600X1200.

ועכשיו זה סבבה.

אז כן, אפשר להתרגל, פשוט לוקח זמן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי ההתקפות על נקסטופ:

ממש אין לי אינטרס אבל נראה לי שההתקפות קצת חריפות מידיי מכמה סיבות:

1.יבוא מקבילי תמיד טוב לצרכנים כי נותן עוד אופציות ומוזיל את המוצר ועובדה כמה אנשים פנו לנקסטופ לקנות ולחצו על חנויות אחרות ביעיה שיש יבואן נוסף לא רשמי וזו בחירה של הצרכן מה עדיף האחריות הגמישה יותר והמחיר הזול יותר של יבואן מקבילי או אחריות רשמית וגב של .

2.קורה שמסכים מגיעים עם תקלות ובגלל זה האחריות ואם הציעו לך את הכסף חזרה או מסך אחר (זמן ההגעהלא ממש תלוי בו נראה לי) זו הצעה הוגנת מאוד ואין הרבה מה לעשות מעבר,אולי טעה ששלח לך את המסך מוקדם ממה שביקשת אבל כמו שאומרים הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות

3.אני לא חושב שנקסטופ הטעו מישהו הם שמים את הדברים על השולחן לטוב ולרע וזו בחירה שלנו כצרכנים מה לעשות עם הכסף שלנו כי האינטרס שלנו זה מחיר טוב ושירות ומוצר איכותי האינטרס של החנות זה הכסף שלנו כצרכנים וצרכנים חוזרים.

4.לכל אחד השיקולים שלו מכאן ועד לספקות על איתנות העסק נראה לי המרחק גדול

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ליעקב

לדעתי אין לכם שום יתרון על האחרים.

אם זכור לך, פניתי אליך בסביבות מרץ השנה ברצון לקנות את ה2407, התאכזבתי לשמוע ממך כי אין אפשרות לבדוק את המסך אצלכם (כי עד אז זה היה היתרון שלכם על פני האחרים, בדיקת המסך מבחינת פיקסלים וכו' בחנות שלך ויציאה בידיעה ברורה שהמסך תקין) וכי אני יכול להחליפו תוך 24 שעות במדה ויש פיקסל שרוף אחד, טענתי בפניך כי גם פנדה צפון מאפשרים להחליף מסך על פיקסל תקול אחד, כשלא האמנת לי , נתתי לך לדבר עם נציג פנדה צפון בשאני בטלפון השני שומע את השיחה, ואתה שמעת ממנו את אותם הדברים וכי באופן לא רשמי אפשר להחליף את המסך תוך 24- שעות ובדרך כלל אין בעיות עם זה.

טענתי אליך הייתה אז כי במצב עניינים זה שאינך מאפשר לבדוק את המסך אצלך, (זכותך, טענת לעומס רב אצלכם ולחוסר בעמדת בדיקה) אין לכם שום יתרון (מלבד אולי המחיר שהיה קצת יותר נמוך, אך לא משמעותית) ואני מעדיף אם כך את אחריות חברת שקיימת אצל פנדה מאשר לקנות אצל יבואן מקבילי כמוך שמידת איתנות העסק שלו לא ברורה.

לכן קניתי אז את המסך אצל פנדה - ולשמחתי הכל היה תקין ועדיין תקין עד כה.

בכל מקרה, שיהיה לך בהצלחה - אבל אני עדיין תמה מה כל הסיפור עם נקסטופ - אולי מסע שיווק אגרסיבי בתחילה לצורך כניסה לשוק - אבל בהמשך - זהה לכל האחרים.

ערב טוב

מעניין הסיפור שלך עם פנדה.אני התקשרתי אליהם לסניף הראשי לפני כחודש והם גם לא נותנים לבדוק את המסך במקום.פעם המדיניות שלהם היתה שונה-קח את המחשב אליך הביתה,תבדוק אותו במשך 24 שעות,ואם יש פיקסל שרוף אחד,מחליפים לך אותו. עכשיו מחליפים רק אחרי 6 פיקסלים שרופים.בכלל,חנות שלא מאפשרת לבדוק את המסך במקום היא גרועה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מעניין הסיפור שלך עם פנדה.אני התקשרתי אליהם לסניף הראשי לפני כחודש והם גם לא נותנים לבדוק את המסך במקום.פעם המדיניות שלהם היתה שונה-קח את המחשב אליך הביתה,תבדוק אותו במשך 24 שעות,ואם יש פיקסל שרוף אחד,מחליפים לך אותו. עכשיו מחליפים רק אחרי 6 פיקסלים שרופים.בכלל,חנות שלא מאפשרת לבדוק את המסך במקום היא גרועה.

צר לי לאכזב אותך,

לפני כשלושה שבועות דיברתי עם סניף ב"ש. הוא אמר לי שהאחריות היא ליום אחד במידה ואני לוקח את המסך הביתה או אפשרות לבדוק במעבדה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסופו של דבר, במקום לפצות אותי עם ה2407 ולסגור ענין, משכת את זה עד שקיבלת מסך

אז זה הסיפור ??? סחיטה ??? הצעתי לך החזר כספי מלא ואתה כל מה שרצית 2407 WFP

למה אני מתכנן ל UPS את היום ??? תבואו 2 ולא ב 8 או בכל שעה אחרת ???

מה ההשמצות האלו ? על מה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יעקב,

אפשר את תגובתך לגבי העניין הבא

אגב, יעקב.

אולי תמסור לנו כאן מצב עדכני של יחידות שקיימות במלאי מהדגם 2007WFP ומהדגם 2007FP.

ואם אפשר לבוא לחנות, לבדוק את המסך, ואם הוא תקין לרכוש אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסופו של דבר, במקום לפצות אותי עם ה2407 ולסגור ענין, משכת את זה עד שקיבלת מסך

אז זה הסיפור ??? סחיטה ??? הצעתי לך החזר כספי מלא ואתה כל מה שרצית 2407 WFP

למה אני מתכנן ל UPS את היום ??? תבואו 2 ולא ב 8 או בכל שעה אחרת ???

מה ההשמצות האלו ? על מה ?

יעקב, סתם לידיעה

יצרתי אתכם קשר ממש לאחר הקניה הקבוצתית ודיברתי עם נציג שלכם שבשום אופן לא הסכים שאבדוק במקום את המסך

ומדובר עלי. לא 2, 3 ובטח לא 8 לקוחות

לקוחה אחת, מסך אחד.

גם למדניות הפיקסלים השרופים שהורעה ( 2 פיקסלים שרופים כעת במקום 1 עד לפני זמן לא רב) לא התייחסת

גם לא למשלוח שפתאום עולה כסף לחברי האתר.

אז אם אתה כבר פה, יעקב,

נשמח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסופו של דבר, במקום לפצות אותי עם ה2407 ולסגור ענין, משכת את זה עד שקיבלת מסך

אז זה הסיפור ??? סחיטה ??? הצעתי לך החזר כספי מלא ואתה כל מה שרצית 2407 WFP

למה אני מתכנן ל UPS את היום ??? תבואו 2 ולא ב 8 או בכל שעה אחרת ???

מה ההשמצות האלו ? על מה ?

סחיטה? שאני התקשרתי לבני הוא אמר לי שהוא יסדר לי מחיר טוב על ה2407, מאקקססימוםם 700-800 שקל להוסיף על ה2000 כולל משלוח.

שהתקשרתי שוב לקבל פרטים אתה אמרת שאתה רוצה מחיר מלא לא כולל משלוח.

אני לא קוטף את הכסף מהעצים, ואני לא עובד.

אז את כל הכסף שהיה לי הצעתי לך (600 שקל) להוסיף על ה2000 לקחת את ה2407 ולסגור ענין.

הכי עצבן אותי שבסופו של דבר אתה אמרת לבחור שהגיע מטעמי שהיית צריך לשלם 100 שקל כדי לקבל את המסך שלי, ושאתה מתכונן להוריד את ה2407 באיזה 100$ כדי לגמור חתיכות אחרונות ולהתחיל למכור את ה2408.

אין שום קשר לסטיחה, אני ניסיתי להגיע לפשרה, ואתה טענת שאתה מפסיד את התחתונים שלך, ושבוע אחרי, הורדת את המחיר ליותר זול ממה שהצעתי לשלם.

אני לא בא אליך בטענות מתי הUPS הגיע, אני בא בטעות שהוא הגיע בכלל, זה טוב ונחמד לקבל שליח בחינם, אבל אם הוא לא רצוי, אז הוא לא רצוי.

ושוב, אין לי מה לעשות עם הכסף!

בזמן שהמסך היה תקוע אצלכם והצעתם לי החזר כספי, שום חנות לא מכרה כבר את המסך! מה היית רוצה שאני אעשה עם הכסף?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...