הפלייסטיישן 3 חזק מהאקסבוקס 360 פי 10, ומהמעבד הגרפי GTS8800 - פי 4 - עמוד 2 - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הפלייסטיישן 3 חזק מהאקסבוקס 360 פי 10, ומהמעבד הגרפי GTS8800 - פי 4


huber

Recommended Posts

תגיד אתה עושה צחוק...? :kopfpatsch:

ה-CELL הוא CPU! עם יכולות טובות לשיפור הזרמת , מולטימדיה, וגרפיקה וקטורית.

לאף אחד מהיכולות האלו אין קשר לגרפיקה תלת מימדית! ה-PS3 זקוק למעבד גראפי GPU לחישובי FPU כבדים.

ותצא מיזה, אין ל-PS3 לאן להתפתח יותר נכון הטכנולוגיה שלו מזדקנת מיום ליום במהירות האור.

ומה אתה מצפה שהליבות שלו יעשו למשחקים? חוץ מ- ואולי קצת פיזיקה, כל נטל העבודה על ה-GPU.

המילה אוקסימורון אומרת לך משהוא?

בכל אופן, המבחן הזה מאוד חשוד - בשבל לנצל את הCELL צריך לכתוב תוכנה במיוחד בשבלו וע"י מישהוא עם המון ניסיון בתחום - כדי להמחיש -

זה יהיה כמו לכתוב תוכנה שעושה משהוא מאוד מסובך ויודעת לחלק את המשימות ביעילות בין מחשבון למחשב חד שמריץ לבין מחשב דו ליבתי שמריץ וינדוס לבין טלפון סולולארי.

זה כמעט בילתי אפשרי.

לעומת זאת ל360 יש 3 ליבות סימטריות שמסוגלות ל2 נושאים כל אחת, אמנם הרבה יותר קל לכתוב לכזה דבר, אבל עדיין בשבל ניצול של 100% אתה צריך המון השקעה.

מה הנקודה שלי?

שאף אתר לא ייקח על עצמו לעשות את זה בשבל הכיף בגלל שההשקעה תיהיה עצומה ואם אתר לקח על עצמו לעשות את זה, כנראה שהיו לו מקורות מימון וכנראה שהיה ניגוד איטרסים אחד או שניים בתהליך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מעניין

אז אתה אומר שCPU יכול לעשות דבר כזה?

מה מרשים בסרט בדיוק, שהוא מרנדר אוטו עם קצת השתקפויות ודרושים לו שלושה מכשירים בשביל לקבל 1 FPS.

וזה רחוק מאד מ-RayTrace אמיתי, אם שמת לב שהסביבה משתנה אין השתקפויות בזמן אמת על הרכב.

בקיצור בולשיט שיווקי.

ולסיום דוגמאות אמיתיות ל-RayTrace, אולי בעוד 5-10 שנים משחקים יראו ככה:

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורי , דווקא תתפלא , הCELL שבב די מוכשר:

http://www.reghardware.co.uk/2008/05/09/toshiba_cell_strategy/

טושיבה מתכוונת להשתמש בו גם בתור GPU

ציטוטו מויקי:

The main differences are that the Cell's SPEs are much more general purpose than shader units, and the ability to chain the SPEs under program control offers considerably more flexibility, allowing the Cell to handle graphics, sound, or any other workload.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cell_%28microprocessor%29

כדאי לך לקרא עליו קצת , הוא הרבה יותר ורסטילי ממה שאתה מתאר לעצמך.

ליביו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משהו לא היה נראה לי טוב

אז חפרתי קצת

ואני לא אוהב את מה שאני רואה

--

על פי התמונה הזאת

yzlyg66o8g.jpg

אפשר לראות בבירור סטטיסטיקות בצד שמאל של העמוד

אבל!

כאשר נכנסים לעמוד הזה באתר לא רואים שום סטטיסטיקות בצד

http://www.profxengine.com/index.php?PAGE=GALLERY.DEMOS

חיפוש בגוגל לא מעלה שום דבר כזה אלה רק תראדים שנפתחו על הנושא הזה (כמו הת'ראד הזה)

בקיצור אין שום הוכחה מהאתר על הבנצ'ים האלה ולדעתי משהו פה מסריח

חח מצחיק אתה

נכנסתי ללינק שהבאת ולחצתי שם על לינק FOR MORE INFO ABOUT.... או משהו כזה ומצאתי את זה:

http://www.profxengine.com/index.php?PAGE=GALLERY.DEMOS.bayou

בבקשה. ניראה לי די אותנטי. למרות שאני אישית לא מבין כלום בדברים האלה.. מקווה שעזרתי לך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורי , דווקא תתפלא , הCELL שבב די מוכשר:

http://www.reghardware.co.uk/2008/05/09/toshiba_cell_strategy/

טושיבה מתכוונת להשתמש בו גם בתור GPU

ציטוטו מויקי:

The main differences are that the Cell's SPEs are much more general purpose than shader units, and the ability to chain the SPEs under program control offers considerably more flexibility, allowing the Cell to handle graphics, sound, or any other workload.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cell_%28microprocessor%29

כדאי לך לקרא עליו קצת , הוא הרבה יותר ורסטילי ממה שאתה מתאר לעצמך.

ליביו

הכל טוב ויפה ה-CELL מסוגל להפוך למעבד Stream Processors כמו GPU, אבל...

השורה הזאת מהויקיפדיה שלנו, אומרת הכל:

"With a suitable algorithm the performance of the Cell can rival that of pure stream processors, however this nearly always requires a complete redesign of algorithms and software."

http://en.wikipedia.org/wiki/Stream_processing

שורה תחתונה, לא ריאלי למפתחים, ה-CELL נראה מעבד למבורגיני בסימטאות עזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וזו בדיוק הסיבה שיקח עוד זמן עד שינצלו את הPS3 כמו שצריך.

בסופו של דבר , תיהיה בטוח שיוציאו לו את המיץ.

כרגע , לא קרובים לזה.

אתה בא בגישת - זה קשה -> אף אחד לא ינצל את זה

אני חושב יותר בגישה של סוני : זה קשה -> צריך לשפר את הכלים למפתחים ואז הם יוכלו לנצל את זה ויהיה חבל על הזמן.

קשה לי להאמין שהם ציוותו (מלשון צוות) לPS3 שבב עם כ"כ הרבה SPEים וכנ"ל ללפטופים החדשים של בלי לחשוב איך אפשר לנצל את זה עד תום , במיוחד אם זה דורש תוכנה כי החומרה בהחלט מספיק טובה (וזה סותר את הטענה שלך שהטכנולוגיה הזו מתיישנת כ"כ מהר , כשעוד לא התחילו לנצל חצי מהיכולת שלה, למעשה כמעט כלום מהיכולות הגרפיות)

ליביו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל אני לא מסכים אם זה שלא ניצלו הרבה יכולות גרפיות בPS3

צריך לזכור שלPS3 יש רק 512 מגה כולל

שמתחלק בין הכרטיס מסך והמעבד

ובניגוד לדור הקודם המשחקים אמורים לרוץ ב720P -למרות שכבר כרגע לא כולם רצים ככה

בנוסף צריך לזכור שלמפתחים כרגע אין הצדקה כלכלית לפתח משחקים שבנויים במיוחד לPS3

ובגלל זה הם משתמשים במנועים גרפים שמותאמים למולטיפלטפורם

ככה שהמשחקים יוכלו להיות ב360\PC\וPS3 ביחד

רק אם הPS3 באמת יתחיל למכור בכמויות מה שכנראה לא יקרה גם השנה

אולי רק ב2009

ואם זה יהיה ב2009 ייקח זמן למפתחים לפתח במיוחד לPS3

ככה שאני לא חושב שנראה ניצול מרבי של חומרת הPS3 עד 2010 לפחות

אלה אם כן תזרוק הרבה כסף על משחקי צד ראשון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קרירין - ולPSP יש 16 מגה , ולPS2 יש כמה מגה שישמעו לך בדיחה היום.

זה לא מחשב ביתי והזיכרון מהיר בהרבה ממה שאתה רגיל.

צא מזה.

בקונסולות אף פעם לא היה הרבה ונדיר שזו היתה הבעיה.

ברור שלא ניצלו את הכח הגרפי והעיבודי שלו , ובקשר למשתלם לא משתלם ? נראה מה יהיה , בינתיים בהחלט מסתמן כמשתלם.

ליביו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב PSDay האחרון המנכ"ל של Insomniac (ייתכן שהוא לא המנכ"ל אז תסלחו לי) יצא בהכרזה שהם אפילו לא קרובים למימוש הפוטנציאל - מה שיהיה רק בשנתיים/שלוש הקרובות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה אני בא להרוס את השמחה

הודעה רשמית ממנהלי האתר

Hello,

The snapshot of our website with a PS3 benchmark was actually a fake. Our

Bayou benchmark has been made only on and 360... However, we will

soon have multi platform benchmark for our new product called Substance ( to

be released Q2 2008), and this will include numbers on the PS3 as well, as

PS3 is obviously an interesting device when it comes to procedural texture

generation. Allegorithmic is currently optimizing is new middleware for PS3

with very ambitious targets. We will keep you updated on this on our

website. Stay tuned!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה אני בא להרוס את השמחה

הודעה רשמית ממנהלי האתר

טוב נו... זה היה צפוי PS3 לא מסוגל להגיע לאיכות של קרייסיס, אז מה מצפים מכרטיס 7800GTX מאולתר שמחובר למעבד עם יעוד אחר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תכלס... מוזר למה עושים את השטויות האלו.

בכל אופן אני רוצה להזכיר לכולם ש עולה פחות מ ps אז זה הגיוני שהוא יהיה חלש יותר ;)

והזכרתם ניצול ב 2010? עד אז כבר יהיה לא :s05: שלא לדבר שהמשחקים כבר לא ישתוו לרמה שהמחשבים יוכלו להגיע בזמן הזה.

ככה שמשחקים עם גרפיקה רצינית כבר לא ירשימו כל כך בקונסולות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...