הפלייסטיישן 3 חזק מהאקסבוקס 360 פי 10, ומהמעבד הגרפי GTS8800 - פי 4 - עמוד 5 - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הפלייסטיישן 3 חזק מהאקסבוקס 360 פי 10, ומהמעבד הגרפי GTS8800 - פי 4


huber

Recommended Posts

מה מרשים בסרט בדיוק, שהוא מרנדר אוטו עם קצת השתקפויות ודרושים לו שלושה מכשירים בשביל לקבל 1 FPS.

וזה רחוק מאד מ-RayTrace אמיתי, אם שמת לב שהסביבה משתנה אין השתקפויות בזמן אמת על הרכב.

בקיצור בולשיט שיווקי.

ולסיום דוגמאות אמיתיות ל-RayTrace, אולי בעוד 5-10 שנים משחקים יראו ככה:

תמיד היית שטוטניק, מה שרונדר בסרטון שם זה בזמן אמיתי בניגוד גמור לתמונות שהבאת שמרונדרות במנוע של CINEMA

שעות על גבי שעות לפריים, תמונה סטטית בודדת.

שלא לדבר גם אנימציה מלאה שתרנדר בסינמה לא תהיה אינטראקטיבית.

ואגב רק בשביל לעצבן אותך, 3DSMAX לא רואה את C4D ממש משאיר לה אבק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני מסכים , כי יש שם הרבה "שטויות" כמו טקסטורות מטורפות , כמות עלים על עצים שקרובה לעץ אמיתי וכו שמרונדרים בצורה מלאה לכל פריים (לעומת הנחות שעושים בקונסולות).

אין לי ספק בזה ולו לרגע אחד.

א ב ל, וזה אבל גדול עם הפשרות שעושים בקונסולות - המשחק הזה פשוט נראה מדהים! ובהחלט לא רחוק (ובחלק מהמקרים אפילו יותר טוב) מTOY STORY או דומים בז'אנר (הייתי הולך יותר לכיוון משפחת סופר על או הסרט עם הרובוטים שברח לי שמו)

ליביו

תבדוק מה כתבתי

אמרו שהPS2 יוכל להריץ משחקים ברמה של סרט CG

לא הPS3

וככל הזכור לי בRATCHET בPS3 כמו הקודמים יש שימוש בשיטה גרפית

שמשתמשת באלמנטים מסוימים שהם 2D

זה סרטון ההדגמה שלו -

שים לב שאזורי המשחק קטנים ויש דברים ברקע שחלקם סרטונים חלקם 2D

זה לא משחק כמו GTA4 שהכל 3D אם אזורים גדולים

וסרט CG מודרני זה לא אפילו לא קרוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע איזה חלקים דו מימדיים יש שם יוןתר מדי חוץ מתפריטים.

ואני מקווה שאתה לא שופט לפי סרטון ביוטיוב.

שחק את זה על מסך HD עם PS3 ואז נחזור לדבר על הנושא.

המשחק נראה מדהים נקודה.

ליביו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תמיד היית שטוטניק, מה שרונדר בסרטון שם זה בזמן אמיתי בניגוד גמור לתמונות שהבאת שמרונדרות במנוע של CINEMA

שעות על גבי שעות לפריים, תמונה סטטית בודדת.

שלא לדבר גם אנימציה מלאה שתרנדר בסינמה לא תהיה אינטראקטיבית.

ואגב רק בשביל לעצבן אותך, 3DSMAX לא רואה את C4D ממש משאיר לה אבק.

אתה ממש לא מעצבן אותי, כי אני עובד גם על מקס.

רק שתדע שהמנוע MentalRay תומך היום גם בתוכנה C4D.

בסה"כ שתי התוכנות באותה הרמה, רק ל-C4D יש עוד יתרון קטן! שאני יכול לעבוד על Mac/PC יחד.

*אגב אם תשחק בקרייסיס על הגדרות מקסימליות, תבין שאיכות המשחקים היום כבר מתקרבת בצעדי ענק לרמה של התמונות שצירפתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע איזה חלקים דו מימדיים יש שם יוןתר מדי חוץ מתפריטים.

ואני מקווה שאתה לא שופט לפי סרטון ביוטיוב.

שחק את זה על מסך HD עם PS3 ואז נחזור לדבר על הנושא.

המשחק נראה מדהים נקודה.

ליביו

סרטונים ברקע \תמונות ברקע

כל מיני דברים שמוסיפים הרבה למראה של המשחק אבל לא באמת 3D

ומה לעשות מאז שSTAGE 6 נסגר אין יותר סרטונים באיכות נורמלית

וראיתי כבר משחקי PS3 על HD

אם כל הכבוד זה לא מתקרב לאיכות של סרטי CG חדשים

ואל תתחיל אם צעצועה של סיפור זה סרטון מעידן הדינוזאורים

אני מדבר אתך על חדשים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע איזה חלקים דו מימדיים יש שם יוןתר מדי חוץ מתפריטים.

ואני מקווה שאתה לא שופט לפי סרטון ביוטיוב.

שחק את זה על מסך HD עם PS3 ואז נחזור לדבר על הנושא.

המשחק נראה מדהים נקודה.

ליביו

ללא שום קשר למשחקיות, כשאתה משחק קרייסיס על הגדרות מקסימליות וגם COD4 הגרפיקה בקונסולות נראת דיי מיושנת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה ממש לא מעצבן אותי, כי אני עובד גם על מקס.

רק שתדע שהמנוע MentalRay תומך היום גם בתוכנה C4D.

בסה"כ שתי התוכנות באותה הרמה, רק ל-C4D יש עוד יתרון קטן! שאני יכול לעבוד על Mac/PC יחד.

*אגב אם תשחק בקרייסיס על הגדרות מקסימליות, תבין שאיכות המשחקים היום כבר מתקרבת בצעדי ענק לרמה של התמונות שצירפתי.

XSI < אתם. גם מנטל ריי וגם הרבה יותר אינטואיטיבית. ואינטגרציה מלאה עם Cryengine2 ועם סורס :)

בכל מקרה, גם אם הבנצ' הזה היה נכון הוא לא היה מעיד על כלום. טקטורות פרוצדוראליות זה פיצ'ר מאוד נחמדש שאני מקווה לראות יותר בקרוב, גם משיקולי נפח וגם משיקולי איכות, אבל זה לא משהו שקיים היום.

ולגבי ריי טרייסינג.. ביום שאני אראה משחק שמשתמש בשיטת רינדור כזאת אני אדע שהגעתי לשנת .2012

אה דובי.. ולגבי זה שאין אף מחשב שמסוגל לרנדר את טוי סטורי. כן זה נכון, אבל הרבה משחקים היום מאוד מתקרבים. לעומת CG שאין לך שום הגבלה במספר פוליגונים ובאיכות רינדור (רבאק אפילו על דברים כמו דשא שורפים אלפי פוליגונים), על ידי פשרות כמו פחות פוליגונים וכמה sprites פה ושם אפשר להתקרב מאוד לאותה התחושה בהרבה פחות עלות כוח חישוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

XSI < אתם. גם מנטל ריי וגם הרבה יותר אינטואיטיבית. ואינטגרציה מלאה עם Cryengine2 ועם סורס :)

בכל מקרה, גם אם הבנצ' הזה היה נכון הוא לא היה מעיד על כלום. טקטורות פרוצדוראליות זה פיצ'ר מאוד נחמדש שאני מקווה לראות יותר בקרוב, גם משיקולי נפח וגם משיקולי איכות, אבל זה לא משהו שקיים היום.

ולגבי ריי טרייסינג.. ביום שאני אראה משחק שמשתמש בשיטת רינדור כזאת אני אדע שהגעתי לשנת .2012

אה דובי.. ולגבי זה שאין אף מחשב שמסוגל לרנדר את טוי סטורי. כן זה נכון, אבל הרבה משחקים היום מאוד מתקרבים. לעומת CG שאין לך שום הגבלה במספר פוליגונים ובאיכות רינדור (רבאק אפילו על דברים כמו דשא שורפים אלפי פוליגונים), על ידי פשרות כמו פחות פוליגונים וכמה sprites פה ושם אפשר להתקרב מאוד לאותה התחושה בהרבה פחות עלות כוח חישוב.

מסכים עם הכל ב - 100% למעט היציאה על ה - XSI.

ובכלל אני אישית מעדיף את Vray

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...