huber פורסם 2008 במאי 11 Share פורסם 2008 במאי 11 http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=9414174&postcount=476בדיקת BENCHMARK של חברת proFx, מראה שהמעבד CELL שבפלייסטיישן 3, חזק במיוחד בrocedural texturing ו ray tracing.כל כך חזק שלמעשה, שאת הבנצ'מרק הפלייסטיישן 3 סיים ב 1.2 שניות, כאשר המעבד הגרפי GTS8800 סיים ב5 שניות והאקסבוקס 360 עשה זאת ב 10 שניות.פוטנציאל יש - עכשיו נשאר לחכות ולראות אם המפתחים ישכילו לנצל אותו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TheReaper פורסם 2008 במאי 11 Share פורסם 2008 במאי 11 הPS3 מהיר פי 10 בשני אספקטים בלבד שנבדקו במבחן הזההבעיה היא שה2 אספטקים האלה לא מרכיבים בדיוק את כל הגרפיקה שנמצאת במשחק קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
urib פורסם 2008 במאי 11 Share פורסם 2008 במאי 11 ממתי משחקים מרונדרים ב-ray tracing ? אולי ב-2020. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TheReaper פורסם 2008 במאי 11 Share פורסם 2008 במאי 11 זה דווקא העניין הכי פעוט... זה רק מראה שכן אפשר להשתמש בRAY TRACING מה שנחשב עד היום לאיטי מאוד קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
huber פורסם 2008 במאי 11 מחבר Share פורסם 2008 במאי 11 INTEL דוחפת חזק מאוד מאוד בכיוון עם הכרטיס מסך החדש שהם מפתחים, ואינטל היא לא כוח שניתן לזלזל בו בשוק. הערכה שלי היא שבשנתיים הקרובות נוכל לראות משחקים בשוק שמשלבים את האלמנטים הללו וה PS3 עוד תהיה בשטח. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TheReaper פורסם 2008 במאי 11 Share פורסם 2008 במאי 11 הבעיה שאין ממש "לשלב"ray tracing היא צורה שבאה להחליף את הקיים ולא להיטמע בוהכל תלוי בשוקבנתיים NVIDIA וAMD לא ממש מראות נכונות ליצור כרטיסי מסך שתומכים בRAY TRACING (או כאלה בעלי 8 ליבות... אינטל מטורפים לחלוטין)וחברות משחקים יהיו חייבות לבחור באזור המשותף הנמוך ביותר.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Henz16 פורסם 2008 במאי 11 Share פורסם 2008 במאי 11 ואיך הוא כנגד כרטיסים גרפים קצת יותר מעודכנים, כמו ה-9800GX2, או 3870X2?או SLI של הדברים האלה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TheReaper פורסם 2008 במאי 11 Share פורסם 2008 במאי 11 הכתבה הזאת כנראה לא ממש חדשה---משהו מעניין אותי מאודהם עושים את המבחן על ray tracing וטקסטורות פרוצדורליות(procedural אני מקווה שאני מתרגם נכון)בזמן שהכרטיס מסך של ה360 וה88 לא אמורים בכלל לעבד ray tracing קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
huber פורסם 2008 במאי 11 מחבר Share פורסם 2008 במאי 11 מי משפתח משחקים לקונסולה בלבד (ויש לא מעט חברות כאלו) יוכל לתכנת מלכתחילה ב RAY TRACING ולנצל את הכח העצום שגלום במכשיר הנ"ל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TheReaper פורסם 2008 במאי 11 Share פורסם 2008 במאי 11 משהו לא היה נראה לי טוב אז חפרתי קצת ואני לא אוהב את מה שאני רואה -- על פי התמונה הזאת אפשר לראות בבירור סטטיסטיקות בצד שמאל של העמוד אבל! כאשר נכנסים לעמוד הזה באתר לא רואים שום סטטיסטיקות בצד http://www.profxengine.com/index.php?PAGE=GALLERY.DEMOS חיפוש בגוגל לא מעלה שום דבר כזה אלה רק תראדים שנפתחו על הנושא הזה (כמו הת'ראד הזה) בקיצור אין שום הוכחה מהאתר על הבנצ'ים האלה ולדעתי משהו פה מסריח קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
liviur פורסם 2008 במאי 11 Share פורסם 2008 במאי 11 אל תשכחו שמדובר בעיקר במעבד CELL.כל מה שזה מראה זה שהPS3 יכול לנצל את המעבד שלו לחישובים גרפים בצורה מצוינת , דבר שכרטיס גרפי עם מעבד רגיל (וגם XBOX) יותר חלשים בהם , ככה שאם משחקים יכתבו לנצל את חלק מהליבות בצורה הזאת יהיה שמח.זה אכן אחד מהדברים שכנראה יעזור להמשך ההיתפתחות של הPS3 , להגיד עקב זה שהוא חזק בכלליות כ"כ יותר - לא יהיה הסתכלות נכונה בכלל.לגבי מה זה עוזר - זה מראה יכולת , שיכולה להתבטא באותה מידה גם בטסטים אחרים.ליביו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TheReaper פורסם 2008 במאי 11 Share פורסם 2008 במאי 11 האמת על פי המפתחת של המנוע הזה כל הקטע שלו זה טקסטורות שמאוחסנות בקבצים מאוד קטנים (אבל עדיין איכותיות)ray tracing כלשהוו procedural textures שמזה נובע כל ה aging textures שהם מדברים עליהםאבל תקרא הודעה שלי אחת מעלייך קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
urib פורסם 2008 במאי 11 Share פורסם 2008 במאי 11 אל תשכחו שמדובר בעיקר במעבד CELL. כל מה שזה מראה זה שהPS3 יכול לנצל את המעבד שלו לחישובים גרפים בצורה מצוינת , דבר שכרטיס גרפי עם מעבד רגיל (וגם XBOX) יותר חלשים בהם , ככה שאם משחקים יכתבו לנצל את חלק מהליבות בצורה הזאת יהיה שמח. זה אכן אחד מהדברים שכנראה יעזור להמשך ההיתפתחות של הPS3 , להגיד עקב זה שהוא חזק בכלליות כ"כ יותר - לא יהיה הסתכלות נכונה בכלל. לגבי מה זה עוזר - זה מראה יכולת , שיכולה להתבטא באותה מידה גם בטסטים אחרים. ליביו תגיד אתה עושה צחוק...? ה-CELL הוא CPU! עם יכולות טובות לשיפור הזרמת וידאו, מולטימדיה, וגרפיקה וקטורית. לאף אחד מהיכולות האלו אין קשר לגרפיקה תלת מימדית! ה-PS3 זקוק למעבד גראפי GPU לחישובי FPU כבדים. ותצא מיזה, אין ל-PS3 לאן להתפתח יותר נכון הטכנולוגיה שלו מזדקנת מיום ליום במהירות האור. ומה אתה מצפה שהליבות שלו יעשו למשחקים? חוץ מ-AI ואולי קצת פיזיקה, כל נטל העבודה על ה-GPU. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TheReaper פורסם 2008 במאי 11 Share פורסם 2008 במאי 11 מעניין אז אתה אומר שCPU יכול לעשות דבר כזה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
david32 פורסם 2008 במאי 11 Share פורסם 2008 במאי 11 מעניין אז אתה אומר שCPU יכול לעשות דבר כזה? סעמק ה S שלו עשה לי חור בראש. והאמת זה לא כולכך הרשים אותי , אם הם היו מראים איזושהי תזוזה או משהו אז אולי הייתי מתלהב אבל ככה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.