Ivory ה"תותחים" .... וזה עצוב - עמוד 6 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Ivory ה"תותחים" .... וזה עצוב


eldad_elyashiv

Recommended Posts

אין סימני שאלה ברגע שיש חוזה או הסכם או כתב אחריות!

כן ותרוץ לבתי משפט בגלל מחשב שעולה כמה אלפים בודדים

תזכור גם שתביעה אזרחית מתחילה מבערך 17 אלף שקל

מה תגיד לשופט?

השופט ירצה להבין איך זה שנתנו לך חלק מקולקל שווה 17 אלף שקל

על מחשב שעולה הרבה פחות

גם בעניין החוזה אתה צריך עורך דין לנסח את זה

כי אחרת החוזה יכול להיות לא תקף

ובנוסף תוכיח שאין לך אחות והמוכר באמת חתם על החוזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 113
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

17,000 ש"ח כדי לתבוע.. ?!!?

מאיפה השטויות האלו? תייצג את עצמך וחוץ מכמה מיסים ועמלות במאות שקלים לבית משפט והמדינה זה לא יעלה יותר.

בכל אופן,עדין לא שמעתי על מישהי שבאמת תבע את הדברים האלו.. באמת,תהיה יותר ריאלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב טעות שלי זה עד 17800 שקל ולא מי

בכל מקרה אם מפרים חוזה אתה צריך ללכת למשפט

כדי לקבל את מה שמגיע לך

ולא יודע כמה אתה חובב בתי משפט

אני לא קונה מחשב מחנות שתגרום לי לתבוע אותה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ooooz

אתה מגזים בכמה תחומים, ובמיוחד בתיאור של ה "חנויות הקטנות"

חנויות כדוגמת זיגזג/לוג'יק/פאנדאס/IQPC/נעה/TMS שיש להן כבר שם טוב בקרב הקהל ה "מבין" מוכרות הרבה יותר מהתיאור שלך של "מחשב/2 ביום"

עבדתי באחת החנויות הנ"ל, הממוצע שלי לבד היה 2-3 מחשבים ביום, והממוצע הכולל הוא כמעט 10 מחשבים ביום (לא כולל או עסקאות עם גופים גדולים כמו משהב"ט, שלעתים עושים הזמנה מרוכזת של 12 תחנות עבודה למשל)

המעבדה תמיד מפוצצת

תמיד יש טלפונים ואנשים בחנות

אבל- מתייחסים לכל אחד בהתאם, אם צריך יושבים איתו לפתור את הבעיה, וככה נמנעים מסיפורי אייבורי/KSP למיניהם.

זה לא שיש סיפורים רק על אייבורי ו KSP ורק כי הן מוכרות יותר, הטענה הזו היא שטות מוחלטת.

מצד שני, אתה גם צודק שיש לישראלים נטיה לנפח דברים ולספר חצאי אמיתות, אני אתן דוגמה אישית של סיפור שהיה לי בזמן עבודתי בחנות-

לקוח התקשר, הייתה לו לטענתו תקלה בלוח n650i-DS4 של ג'יגבייט.

מיד, כנהוג, עניתי שיביא את הלוח למעבדה, הלוח ייבדק, ואם תימצא בעיה- נחליף מיד.

באותו רגע באה שורת המחץ- "החלפתי את הקירור של הצ'יפסט של הלוח, זו לא בעיה, נכון?"

מן הסתם, כידוע, גם היבואן וגם החברה לא יקבלו לוח לתיקון/החלפה ללא הקירור המקורי שהיה עליו. הסברתי את זה יפה ללקוח, אמרתי לו שיביא את הקירור המקורי, את החלפת הקירור נעשה בשבילו בחנות, ואז נשלח חזרה ליבואן להחלפה.

אבל, אבוי, הוא החליף את הקירור בחנות X, ולא נתנו לו את הקירור הישן שלו (שזו עבירה על החוק, אגב...)

כמובן שמפה והלאה זה הדרדר לצעקות, איומים, קללות, וטענות כמו "אני אדאג לכתוב עליכם בכל העיתונים! שידעו איזה ז** אכלתי מכם ואיזה זבל של חנות אתם! לא נותנים שירות!"

זה הישראלי הממוצע, ואין מה לעשות, אבל גם לישראלי הממוצע מגיע שירות כל עוד הוא משלם כחוק.

חוץ מזה, הבעיה היא לא רק השירות, אלא העובדה שעושים מהלקוח אידיוט עוד לפני שהוא קונה, ואף פונים לשקרים והטעיה בשביל לגרום ללקוח לקנות (תעיף מבט על הפוסט הקודם שלי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב, OOOZ, אתה לא יכול להשוות את עצמך והדברים שאתה יודע להשיג ולדרוש לאדם הפשוט. אין שום דרך שבעולם שאמא שלי (סתם דוגמא) תדע לבקש כל מיני בקשות כאלה ואחרות ולהחתים את החנות על כל מיני חוזים כשהיא הולכת לקנות מחשב. ואתה יודע מה, גם אין שום סיבה שבעולם שנצטרך את זה. שירות טוב והגינות בסיסית צריכים להיות לחם חוקם של נותני שירות.

ובוא לא נהיה תמימים, כמה אנשים ירוצו לבית משפט בגלל מחשב? (אני מוכנה, אבל המחשבים שלי עלו סכומים פסיכיים סה"כ, אבל אדם שקנה מחשב לילד שלו ב-2000 שקל? 3000 שקל?) - ככה שנראה לי שהחוזים האלה ברוב המקרים לא שווים את הנייר שעליו הם כתובים בפועל.

אני לא משלמת עוד 100 שקל כדי שיחייכו אלי, אני משלמת 100 שקל נוספים כדי להיות בטוחה שאני מקבלת סחורה איכותית, כדי שתהיה לי שלוות נפש לדעת שאם תתעורר בעיה יש לי אל מי לפנות, וזה עמד במבחן התוצאה עשרות פעמים.

תאמין לי שאני ממש לא חושבת שאייבורי היחידים שלוקים בבעיה הזו בעולם המחשבים, ממש לא (או בעולם השירות הישראלי באופן כללי). בתור בחורה, יוצא לי לשים לב כמה חנויות זבל יש שם בחוץ, כי לי תמיד מנסים למכור שטויות בהנחה שאם לא נולדתי עם בולבול אז אני בטח לא מבינה כלום מהחיים שלי. לצערי הרב אין הרבה חנויות שמבינות את ההבדל בין לתת שירות לבין למכור מחשבים. אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים לקבל את זה, או להגיד לעצמנו שזה בסדר שיתייחסו אלינו כמו אל אשפה כי שילמנו 100 שקל פחות אצלהם (או 10%). אני מעדיפה שאייבורי יעלו את המחירים ויתנו שירות איכותי שמשאיר את הלקוח עם חיוך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

oooz

אתה מדביק לנו מדבקה של שונאי איבורי\KSP מלידה

לי בפורום הדביקו מדבקה של שונא MS

בפועל גם אני ואני בטוח שרוב הפורום פשוט רוצה מוצרים איכותיים ושרות איכותי

בלי קשר לשם של החנות \חברה \וכו

ואתה יודע מה הייתי בכיף קונה מחשבים וציוד עקפי מאיבורי

אם הייתי חושב שזאת חנות איכותית

יש סניף של איבורי 500 מטרים מהבית שלי

ככה שזה יכל להיות מאוד נוח

את משהו אחר ומישהו אחר רוצה דבר אחר.

אותי למשל מעניין מחיר וזמן אחריות. בזה איבורי טובים.

אחריות היא בדרך כלל של הספק חוץ מביבוא מקביל

אבל ששומעים שהרבה אנשים קיבלו מחשב מקולקל מהחנות

זה לא גורם לי לרוץ לקנות משם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר לסכם את התרד בצורה פשוטה:

OOOZ טוען שאייבורי נותנת שירות נורמלי (דגש על נורמלי לא טוב)

כל שאר הפורום טוען שהשירות של אייבורי גרוע עד מזוויע. מתוכם לפחות 90% מדברים מנסיון אישי.

לדעתי בנימה זו אפשר לחתום את הדיון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבר נמאס לי לכתוב...! חח

הלוואי שכולנו היינו נמצאים באותו חדר וכולנו לדבר.

שורה תחתונה,אנחנו לא חיים בארה"ב, החנויות כאן זה לא WALLMART ואין לנו אמנת שירות של אמריקאים וזה כי אנחנו לא כאלה...

אבל ברומא תהיה רומאי... לי באופן אישי יותר נו7ח ויותר משתלם לעבוד עם אייבורי,מחיר,שירות,זמינות...

שכל אחד יקנה מה שהוא רוצה ואיפה שהוא רוצה.. רק חבל שאנשים מתבססים על שטויות,לזה שאמר ש90% מתבססים על ניסיון אישי עם אייבורי,זה בולשיט,אולי 10%... כל השאר מגלגלים שטויות...

בכל אופן,שירות חרא או לא,מה הקשר שירות לחלקים יד שנייה,משומשים,מחודשים ?!!?? בולשיט! אחלה סחורה יש לאייבורי וזה בגלל שהכול שם בכמויות ויש זמינות..

זאת אומרת שהחלקים בוא נגיד "טריים". הרכבתי הרבה מפרטים משם ועשיתי השוואות במבחני ביצועים למפרטים דומים ממקומות אחרים ותמיד ניצחתי...

איש איש בדרכו ילך,לי בכל אופן נראה שאייבורי צריכה להקים סניף חדש לגיימרים ומשתמשי קצה... שבסניף הזה ישימו דגש על שירות יותר מקצועי ומלאי חומרה יותר מקיף...

לילה ובוקר טוב!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^^ מחזק !

זה באמת יכול להיות מדהים עם אחד החניות תפתח חנות ל משתמשים הכבדים כזה מבית מקדש כזה.

ag43

זה פעם ראשונה שאני סופסוף היצלחתי לזהות את ה אביתר שלך.

אני תמיד חשבתי שזה גוש חרא :)

אתמול היצלחתי לראות שזה סמל של גולני (אני מניח).

סורי הייתי חייב ::) !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנשים שנופלים בין הכיסאות מבחינת המוצר אינו זמין, בעיה כאן או בעיה פה זה מובן מאליו ואין כמעט מה לעשות בנושא. אבל אין שום תירוץ לצורה שבה מדברים אליך, לאופן בו מטפלים בך, לטירטורים שאתה עובר ועוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...