Ivory ה"תותחים" .... וזה עצוב - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Ivory ה"תותחים" .... וזה עצוב


eldad_elyashiv

Recommended Posts

סיפור על אייבורי

לפני שבועיים אישתי הזמינה לי מחשב מאייבורי עם המפרט הבא:

לוח MSI K9AGM3 עם HDMI כרטיס מסך מובנה X1250 ועם אופציה ל-SPDIF

מעבד 5200+

2 GB זכרון של CEON

כרטיס TV PVR MCE150 הידוע

כונן 320GB SATAII

צורב DVD SATA

מארז EZCOOL + ספק תואם

מערכת הפעלה ויסטה HOME PREMIUM

המחשב הינו למדיה סנטר לסלון (HTPC)

קיבלתי את המחשב ביום חמישי 20/12/2007. התקנתי את הווינדוס ולאחר כמה דקות עבודה עם המחשב קיבלתי מסך כחול. לא התרגשתי והמשכתי לעבוד ושוב קיבלתי מסך כחול. התבעסתי נורא והתקנתי שוב את הווינדוס מחדש - ושוב מסכים כחולים וכן ה-MCE עובד לאט מאוד (לדוגמא: שיר מציג את השניות בקפיצה של 6 שניות). הגיע יום ראשון 23/12/07 לקחתי את המחשב ונסעתי למעבדת אייבורי בראשל"צ. הסברתי להם שמדובר במחשב חדש שעושה בעיות ומסכים כחולים, וכמו כן אמרתי שאני מעוניין לרכוש את הקומפוננט של SPDIF כדי שאוכל לחבר את המחשב למערכת (לקבלת צליל 5.1 דיגיטלי). אמר לי נותן השירות: "תגיע היום בערב עד השעה 19:00 כדי לקחת את המחשב בחזרה", הסברתי לבחור שאני גר דיי רחוק ואני מעדיף שפשוט יחליפו את המחשב כי הוא חדש ושייתנו לי לנסוע הביתה. במילים אחרות הוא ניפנף אותי ואמר לי להגיע בערב לקחת את המחשב.

הגיע הערב לו ייחלתי כל-כך ונסעתי לאייבורי. בדרך התקשר אליי רועי מאייבורי ואמר לי שהמחשב לא מוכן והם לא מוצאים את הבעיה ושאני אגיע מחר עד השעה 12:00 כדי לקחת את המחשב. עבר יום, המחשב במעבדה, אני מבואס.....

הגיע יום שני 24/12/07 - בשעה 13:00 כפי שאמר לי רועי - התייצבתי באייבורי - והרי תשובתו של רועי - "לא קיבלת SMS שהמחשב מוכן, אז הוא לא מוכן" אמרתי לו שוב "אני גר רחוק, מדובר במחשב חדש לחלוטין, תחליף אותו וזהו...." קיבלתי תשובה שלילית ואפטית לחלוטין. ביקשתי לשוחח עם מישהו שיכול לתת לי תשובות, הפנו אותו לשחר (כמדומני) שהוא כבר התנהג אליי יפה ובדק ואמר לי תשמע כנראה הלוח אם לא תקין אני אחליף לך אותו ובגלל שאין לי את שלך במלאי אני אשדרג לך ללוח אם יותר טוב, תבוא בערב המחשב יהיה מוכן.

ביקשתי ממנו שיטפל בזה בצורה אישית והוא השיב בחיוב.

אכן באותו יום (יום שני) בערב התקשרו אליי מאייבורי ואמרו לי שהמחשב מוכן. נסעתי לאייבורי והראו לי כי שדרגו לי ללוח אם יותר טוב (לדבריהם) MSI K9AG NEO2DIGITAL , הייתי מבסוט ושאלתי מה קורה עם הקומפוננט של ה-SPDIF ואז אמרו לי - אההה בלוח הזה אין את הקומפוננט הזה. שאלתי איזה פיתרון מציעים לי לחיבור המחשב באופן דיגיטלי למערכת שלי, ואמרו לי - "תרכוש כרטיס קול שעולה 260 ש"ח". כעסתי נורא וניגשתי לאחראי במקום שקוראים לו משה והוא אמר לי - "אדוני זה מה שיש אם אתה רוצה אז תבטל את העסקה ותקבל את הכסף בעוד שבועיים ואני כרגע עסוק אז אף אחד לא יכול לטפל בך עכשיו", ראיתי כי בתור יש הרבה אנשים והחלטתי שעדיף לחכות עד מחר בבוקר.

חזרתי הביתה נורא כועס - ואז בדקתי באינטרנט והסתבר שכרטיס קול עם יציאה שכזו (SPDIF) מסוג CREATIVE 7.1 AUDIGY VALUE עולה 170 ש"ח באייבורי.

הגיע יום שלישי 26/12/07 - נסעתי לאייבורי בבוקר - אמרתי שאני מוכן לקנות את הכרטיס קול הזה ב-170 ש"ח ושישחררו לי את המחשב. שילמתי 160 ש"ח בכרטיס אשראי ולקח להם בערך שעה עד שיצאתי עם המחשב מהמעבדה. קצת כועס אבל שמח שיש סוף סוף מחשב נסעתי הביתה.

הגעתי הביתה - התקנתי את המחשב והתקנתי ווינדוס וראו איזה פלא - מסכים כחולים, והמדיה סנטר נתקע. היה כבר מאוחר אז הלכתי לישון.

הגיע יום רביעי - 27/12/07 חזרתי מהעבודה בשעות הערב, ושוב התיישבתי על המחשב - פירמוט והתקנת ווינדוס - ושוב מסכים כחולים, בעיית חומרה.

משכתי את המצב עד יום ראשון 30/12/07 - לקחתי את המחשב, ארזתי אותו באריזתו וניגשתי למעבדה בראשל"צ. מסרתי להם את המחשב ואמרתי תפתרו את הבעיה ושוב הגדרתי את הבעיה כך: "מסכים כחולים בעיקר בשימוש במדיה סנטר, וכן המדיה סנטר עובד לאט מאוד".

עבר יום אחד, עבר לו עוד יום, ניגשתי ביום שלישי 01/01/08 למעבדה - המחשב לא מוכן, עדיין לא יודעים מה הבעיה, אולי הבעיה היא בכלל בצורב SATA וצריך להחליף ל-IDE. אמרתי למשה (אחראי המעבדה) תחליף מה שצריך שיפעל ויעבוד.

הגיע יום רביעי 02/01/08 המחשב עדיין במעבדה, אמרתי לעצמי - היום אני רוצה את המחשב. נסעתי למעבדה, ניגשתי למשה, ואז משה אמר לי "כנס למעבדה...." נכנסתי פנימה וראיתי בחור נחמד בשם ויקטור שאמר לי שנראה לו שהבעיה בצורב SATA, ואולי צריך להחליף לצורב IDE. אמרתי לו "אם צריך, תחליף". הוא החליף ובדק ואז בום מסך כחול, ושוב בדיקה ואז גילה אותו ויקטור שהכרטיס טלויזיה MCE PVR 150 לא עובד טוב והוא זה שגורם לתקלה. הוא הכניס כרטיס PVR של MSI והכל עובד חלק. אז הוא אמר לי "תשמע - יש בעיה.... יש אי תאימות בין הכרטיס TV לבין הלוח אם, צריך להחליף כרטיס TV" הוא קרא למשה שהציע לי כרטיס TV של PINACLE, בדקתי על הכרטיס באינטרנט וראיתי שהוא אינו עונה לצרכיי ויש בעיה להקליט איתו שידורים דיגיטלים. אמרתי שאני לא מוכן לכרטיס זה, שימצאו פתרון. משה אמר לי "אז נחליף ללוח אם אחר" אמרתי לו "שמע, ראיתי שיש לוח אם של אסוס דגם VM AM2 HDMI שהוא באותה רמה של ה-MSI ואולי אפילו יותר זול, והוא בטוח עובד טוב עם הכרטיס PVR MCE 150 כי יש כזה לחבר שלי" וחוץ מזה הראתי לו באינטרנט (באתר זה) כי הוא חלק ממפרט מומלץ ביחד עם המעבד 5200+ וביחד עם הכרטיס TV PVR MCE150. משה אמר "טוב אז נביא את הלוח אם הזה, רק זה ייקח עוד כמה ימים כי אין לי כאן במלאי" ביקשתי ממנו שיזדרז כי אני כבר שבועיים בלי המחשב מאז שקניתי אותו ובאמת הוא עשה טלפונים ואמר לי "תשמע אני מאמין שהוא יהיה כאן מחר". נסעתי הביתה בלי המחשב.

הגיע יום חמישי (היום) 03/01/08 שבועיים בדיוק מאז שקיבלתי את המחשב. בשעה 15:00 התקשר אליי ויקטור מהמעבדה ואמר לי תשמע - התקנתי לך הכל עם הלוח אם האסוס, הכל עובד מצוין תגיע. התארגנתי, שמחתי ונסעתי לכיוון ראשל"צ למעבדה. בדרך מתקשר אליי משה ואומר לי "תשמע - שוב קיבלנו מסכים כחולים, תביא את כל הציוד שקנית מאיתנו אנחנו נזכה אותך בתשלום ותקבל את הכסף שלך עוד שבועיים". המום לחלוטין אמרתי לו שיעשה מה שהוא רוצה וביקשתי ממנו שנציג שירות של אייבורי ייצור עימי קשר.

שעה אח"כ מתקשר אליי קובי (לדבריו מנהל שירות של אייבורי) ואומר "אלדד, שלום מדבר קובי מאייבורי, מה רצית?" אמרתי לו שלא רציתי כלום חוץ ממחשבש עובד, אז הוא אמר לי בנימה מזלזלת ביותר, טוב תביא את המחשב ואת כל הציוד שרכשת מאיתנו ואני מסכים לבטל את העסקה, את הכסף תקבל בעוד שבועיים.

נורא כעסתי על נימת הזלזול בקולו של קובי, ואמרתי לו שאני רוצה פיצוי על הטרחה ועל ההרגשה הלא טובה. והוא שוב בנימת זלזול אמר לי "אתה לא מתכוון להיות לקוח שלנו אז אני לא מפצה אותך, ולגבי הכסף אתה תקבל אותו בעוד שבועיים" אמרתי לו שאני חושב שאני צריך לקבל פיצוי על הטרחה אך הוא שוב ענה בצורה מזלזלת "אם אתה רוצה אתה יכול לתבוע אותנו, ואל תדבר בצורה כזו שמעת?" המום - ניתקתי את הטלפון. והנה אני כותב מכתב זה......

עד מתי???????? מי אתם חושבים את עצמכם????????? זה שירות זה??????????

אני בכלל רק רוצה מחשב שיעבוד ויפעיל לי את המדיה בבית. במקום זה מצאתי את עצמי נוסע 5 פעמים הלוך וחזור לאייבורי ולא מקבל מאום.... ובסוף מתקשר אליי איזה קובי אחד שחושב שהוא הכי גדול באייבורי ומדבר אליי ככה.

אייבורי - אתם תותחים. אני מקווה שהרבה זמן לא תחזיקו מעמד כך.

אני אצל אייבורי לא קונה יותר גם אם זו החנות האחרונה בעולם.

זה היה ארוך - אבל חשוב שכולם ידעו על החנות שחתומה על אמנת השירות!!!!!!!!!!!!

אלדד :s05: :s05: :s05:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 113
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בושה פשוט בושה!!

אני קורא ולא מאמין! זה לא נורמאלי!

צריך לשים בכל פורום ופורום בסטיקי על IVORY ועל המכתב שכתבת עכשיו!

ואנשים יש לי בקשה! אל תתקרבו אל איבורי!

ולך אלדד פותח הת'ראד לאחר שתקבל את הכסף. תבוא לפה נמליץ לך על חנות ועל מפרט. ולא יהיו לך בעיות כאלה ;)

צריך לתבוע את החברה הזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה הפלא אם אנשים שקונים מחשב מתפתים ללכת לחנויות שמציעים מפרטים בזול. מתי תלמדו שזול עולה ביוקר !!!.

כאלה הם הישראלים, מחפשים איך לדפוק את המוכר ולצאת בזול אבל העובדה היא בדיוק ההפך מזה, בשבילם שמיים זה ארץ וארץ זה שמיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פשוט גועל נפש,לי הייה מחשב איום ונורא שקניתי מהם,קיבלתי אותו וגם הייה לי בעיות עם מסכים כחולים וכאלה,לקח מלא זמן עד שתיקנו את זה ואחרי שבועיים נהרס המאורר אמא שלי הלכה עם המחשב לאייבורי והם אמרו להשאיר את המחשב פה והם יודיעו לה מתי לחזור אחרי שהיא חזרה לשם לקבל את המחשב שלי בחזרה הם המציאו איזה שטות שהם שינו שם ודרשו משהו כמו 150 שקל ושאלתי אותם "על מה?!" אז הוא אמר לאמא שלי"אני לא יכול להגיד לך" או משהו כזה...

(חשוב לציין שלא הייתי נוכח למקרה הזה מכוון שהייתי עסוק במבחני בגרות ובטיול שנתי,לא הייתי מפקיר את אמי מול הנבלות האלה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה,לי יש היו שני מחשבים שרכשתי מאייבורי ומעולם ואני מדגיש מעולם לא היתה לי בעיה.

אני חושב שזה נובע מכך שהשירות שקיבלתי מהם הוא דרך שירות VIP כביכול ולא כלקוח רגיל.

בכל מקרה אני ממש המום על מה שאתה מספר עכשיו ואני יכול להבטיח לך שאת המחשב הבא שלי אני לא אקנה דרכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אייבורי ושות' - בכל תחום שהוא - זה העונש לאלו שמחפשים רק לקנות בזול !

מנסיוני ב-2 הפעמים שבהן קניתי מהם רכיבים יחידים - השירות מייגע, מרושל, אדיש עד אין קץ, ולעיתים מזלזל.

מקומות כאלו פשוט ממשיכים להתקיים מכך שעל כל אחד שלא יחזור שוב בשל השירות הכושל, יבואו עוד כמה בשל המחיר הנמוך... ובכך הם מהווים את ההוכחה הטובה ביותר לכך שפראיירים לא מתים - אלא רק מתחלפים !

אלא שהם לא מבינים, לשמחת הכלל, שברגע מסויים שמם יהיה כל כך ידוע לרעה, עד שאף אחד לא יהיה מוכן להסתכן ולקנות אצלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חלאות כאלה הם הסיבה שאני משלב לימודי משפטים עם מדעי מחשב.

אני אישית לא התקרבתי מעולם לחנויות שלהם, מזעזע אותי אפילו לדפדף בעיתון ולראות את מפרטי הזבל הג'נרי שהם מציעים.

למרות ששבוע שעבר חבר שלי הגיע עם לוח שרוף שהיה באחריות והוא הוחלף לו במקום. אבל אני מניח שזה לא קורה הרבה.. בכל אופן, הטכנאים שם נראים חובבנים אמיתים, להתרחק!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קניתי מהם לפני בערך שנה כרטיס 6600GT עבור AGP למחשב הקודם שלי.

לאחר בערך חצי שנה הוא התקלקל, וזה לא היה חד משמעי כאילו פעם עבד 5 דקות ופעם חצי שעה, זה היה כמו מלא ארטיפקטים ולפעמים מסכים כחולים...

בקיצור באתי אליהם והם תיקנו והחליפו לי (קיבלו אותו בלי בעיות, אבל התור שם היה מלא זמן כי לוקחים מחשב שמים אותו בעמדה ומי שרוצה להגיע אליהם דקה לא יכול...).

אחרי חודשיים הוא התקתקל עוד פעם. מעצבן הלכתי אליהם ואז הם החליפו לי אותו באחד חדש.

ותנחשו מה - אחרי 2 או 3 חודשים זה התקלקל עוד פעם!!!!!

הלכתי אליהם אמרתי להם את זה והם אמרו שאין מה לעשות, הם תיקנו לי אותו. לפי דעתי עוד חודש זה יתקלקל עוד פעם, אני שונא אותם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קניתי מהם לפני בערך שנה כרטיס 6600GT עבור AGP למחשב הקודם שלי.

לאחר בערך חצי שנה הוא התקלקל, וזה לא היה חד משמעי כאילו פעם עבד 5 דקות ופעם חצי שעה, זה היה כמו מלא ארטיפקטים ולפעמים מסכים כחולים...

בקיצור באתי אליהם והם תיקנו והחליפו לי (קיבלו אותו בלי בעיות, אבל התור שם היה מלא זמן כי לוקחים מחשב שמים אותו בעמדה ומי שרוצה להגיע אליהם דקה לא יכול...).

אחרי חודשיים הוא התקתקל עוד פעם. מעצבן הלכתי אליהם ואז הם החליפו לי אותו באחד חדש.

ותנחשו מה - אחרי 2 או 3 חודשים זה התקלקל עוד פעם!!!!!

הלכתי אליהם אמרתי להם את זה והם אמרו שאין מה לעשות, הם תיקנו לי אותו. לפי דעתי עוד חודש זה יתקלקל עוד פעם, אני שונא אותם...

בדרך כלל יש להם שירות טוב. לא כמו שהוצג פה בתחילת האשכול.

אבל כל המחשיבם\רכיבים שלהם מבקריפ המון במעבדה! יותר מכל חנות.

אני שונא אותם...

לא רק אתה :silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין מה לעשות - חניות זולות נותנות שירות פחות טוב.

זה לא שחנויות כמו זיגזאג הן חמדניות - הן לוקחותעוד כסף בשבל לממן מרחב ביטחון כדי לממן החלפות שכאלו שקורות, הן לוקחות עוד כסף כדי לתת לך שירות למעבר למה שקנית וכ"ו.

מחשב אני בחיים לא אקנה למאייבורי, אבל אם זה רק הרדיסק או משהוא כזה אין לי שום בעיה לקנות מאייבורי KSP ושות'...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמעו אנשים יש עם החברה הזאת מספר בעיות .

לי דווקא יש משהו חיובי ושלילי לומר עליהם..

לפני כחודש בערך עשיתי שטות וע"י רציתי לנקות טוב את המחשב...זה הלך רחוק יותר - סתם עד הוצאת מעבד..

וכשהחזרתי פשוט כלום לא עבד....אני קצת מבין בזה ככה שתאמינו לי לא עשיתי דבר יותר מדי חריג....(כבר פתחתי מחשבים )..אבל בכל זאת החזרתי והבנתי שהרסתי או נהרס משהו

קיצור...הבאתי את המחשב שנקנה לפני למעלה משנתיים אצל אייבורי!!!... וזה עוד יום ועוד יום ועוד שבוע אצלהם ורתחתי מכעס כבר...פשוט הגזמה..

בסוף לקח להם שבועיים!!! אבל מה שכן..הם החליפו לי את הלוח אם ואת המעבד שהלכו....ללא שקל מצדי....

עכשיו עם כל התלונות עליהם....90 אחוז מהחנויות האחרות לעולם לא היו ככה לא גובים שקל מלקוח.... יש חנויות עם שירות חרא פי 10

כמו ששמעתי על חנות אחת ששמים לך מדבקות על המארז ואם אתה מעז לפתוח אותו אין לך אחריות על כלום......מה זה הבולשיט הזה...מחשב שלי....

ואם אני רוצה להתקין כרטיס קול מסך חדש....לנקות מאווררים........

אז שורה תחתונה יש עליהם הרבה תלונות...אבל מצד שני אם המחשב לאורך זמן ...עד 3 שנים עושה בעיות...אבל בדרך כלל לא ייקחו ממך שקל וזה ייתרון

לא יודע אם זה מפצה על משהו אבל עדיין

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...