Ivory ה"תותחים" .... וזה עצוב - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Ivory ה"תותחים" .... וזה עצוב


eldad_elyashiv

Recommended Posts

בנוגע למה שאמרת בכל עסק יש לקוחות מאוכזבים ויש לקוחות מאושרים... לא רוצה שתחשבו שאני איזה פאן בוי או משהו.. אבל על זיגזאג לא שמעתי אף תלונה או מילה רע על השירות בפורום הזה.. בבקשה תעשו חיפוש ותמצאו לי ת'ראד שמישהו פתח וכתב "זיגזאג רימו אותי דפקו אותי קיבלתי מסך כחול והם דיברו איתי בקללות"... כמובן חוץ מזה שהם הכי יקרנים בארץ.

על IQPC שמעתי הרבה דברים טובים אבל ראיתי כמה תראדים של תלונות שאחד נפל לו המחשב שם על הריצפה ולא רצו להחליף

על SKYPC שמעתי גם הרבה דברים טובים אפילו קניתי שם את המחשב שלי... אבל בזמן האחרון מתחיל פה ושם לשמוע שהם הדרדרו

פנדה פעם היו מאוד מפורסמים משום מה עכשיו בקושי שומע עליהם...

נועה מחשבים ו TMS דווקא שומע רוב הזמן גם דברים טובים!

אז עשו טובה תקנו בחנויות מחשבים ששמעתם עליהם המלצות!!!!

..... אז לא נכון מה שאתה אומר תדע לך יש עסקים שהם עובדים כמו שצריך עם הלקוח ואז כל אחד יוצא מרוצה!!!!!!

בכל מקרה למה שעסק יהיה לו לקוחות מאוכזבים בכלל?! רק הישראלים ככה זבל!!! יאללה לממש פה אחריות על מוצר מוציאים לך את המיץ!!!! מורחים אותך בזמן מסננים אותך בטלפון.

בגלל זה אני לא מתקרב לחנויות מחשבים בסגנון של KSP איבורי וגיבור מחשבים.......

הם יודעים שכותבים עליהם מלא חרא באינטרנט וזה לא מזיז להם.. לפחות שיקחו איזה איש יחסי ציבור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 113
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אני לא קניתי באייבורי- הייתה לי בעיה עם זה שהם מנסים להוציא אותך מטומטם בכל מחיר.

הלכתי לפני חודש וקצת לחפש מחשב נייד בתקציב מכובד (7000 ש"ח ), והלכתי לאייבורי בגלל המחירים האטרקטיביים- ובגלל העובדה שבכל הנוגע לניידים של מותגים, השירות הוא לא אצל החנות, ככה שלא ממש איכפת לי.

בשיחה הראשונה בטלפון לא בדיוק קיבלתי מידע, אלא יותר משהו כמו "בוא לחנות בוא לחנות בוא לחנות"

אז באתי לחנות....

חיכיתי כמה דקות בתור, ישבתי מול איש המכירות (שלא ידע שאני איש מכירות בחנות אחרת....), התחלנו לדבר, וכמובן שהוא ניסה לדחוף לי נייד של MSI (אפילו לא אחד מהדגמים היותר נורמליים)

בטענה שהכרטיס המופלא 8400GS יוכל להחזיק כל משחק חדש, ושאין הבדל בין T7250 ל T7300 גם במולטיטאסקינג כבד (2 מגה קאש הבדל ביניהם זה ממש "כלום", אני מניח.....)

ושיש מחסור כרגע ב T7300 ולכן ניידים שמכילים אותו כרגע לרוב אי אפשר למצוא בארץ.

-הוא שכח גם פרט "זניח", שזמן הסוללה של אותו נייד מדהים עומד על שעתיים בממוצע בעבודה קלה. גרוע, שלא להגיד עלוב.

בסופו של דבר הבהרתי שאני לא מעוניין ב MSI, מרגע זה הגישה של המוכר השתנתה לגישת "מה איכפת לי"

שאלתי לגבי ניידים של דל ו , ושהגעתי להחלטה לגבי דגם מסוים (הכסף מוכן בכיס, כמו שהזכרתי), באה טעות פטאלית של המוכר- "אין את הדגם הזה בארץ, ולא יהיה אותו גם בחודש הקרוב (inspiron 1520 עם 8600GT), הרגע בדקתי"

המוכר חזר לנסיון שלו לדחוף לי , הפעם את ה GX600, שמגיע גם עם 8600GT, ואחר כך את ה 1520 עם ה 8400.

-תוך כדי השיחה, כמה שאלות לגבי מאפיינים פשוטים של הניידים (נגישות הזכרונות להחלפה, ארגון המקשים במקלדת, רזולוצית המסך) הודיעו לי חגיגית שרמת הידע המקצועי של אותו מוכר...... בכי רע.

הוא הוסיף כמובן שהוא "קיבל תגובות על הנייד של מלקוחות מרוצים שאומרים שהוא מצוין", אמרתי יפה תודה ושלום, והלכתי.

שיחה של דקה ליבואן גילתה לי שהנייד קיים במלאי לאספקה מיידית (ולא רק אחד, אלא כמות), בררתי כמה דברים, ביצענו הזמנה מיוחדת, ו 3 ימים אחרי אותו ביקור באייבורי הנייד יושב אצלי בבית על השולחן.

אז מה היה ומה קיבלתי?

-חוסר מקצועיות

-הטעיה

-יחס קר ורצון גלוי "לנפנף" אותי מרגע שסרבתי לקנות מוצר שהם מייבאים.

את האמון שלי בחנות איבדתי באותה השניה, בעיקר בגלל 2 הסעיפים הראשונים.

המקום היחיד שבו הטעו אותי בצורה גרועה יותר (שלא להגיד שיקרו לי בפרצוף) היה בביג בוקס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקרה הזה אתה מדבר על מוסכניקים שיקבלו 20 שקל לשעה

הייתה נותן להם לתקן את הרכב?

כל אחד שיודע להתקין WIN ולהרכיב מחשב בסיסי יכול להיות טכנאי של 20 שקל לשעה

הבעיה שזה לא מספיק בשביל להיות מקצוען ומנוסה

מקצוען ימצא את הבעיה מהר יותר יגיע לפתרון מהר יותר

וירכיב מחשבים טוב יותר ומהר יותר

א. חח למה כמה נראה לך שמוסכניק מרוויח? :)

ב.20 שקל זאת משכורת בסיס,עושים שם הרבה כסף ממכירות,בונוסים ועמידה ביעדים גם בתור טכנאים,זאת הסיבה שאנשים לא מתפטרים משם אחרי שבוע.

טכנאים מרוויחים שם הרבה יותר מכל טכנאי ממוצע.

ג. יש שם המון מקצוענים וגם כאלו שהם לא,רובם כן...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מוסכניקים מרוויחים משכורת די טובה הבעיה שעובדים הרבה שעות עבודה פיזית על הרגלים

זה בכלל תחום שנשלט על ידי ערבים, אתה לא רואה אותם כי הם בפנים, נציגי השירות והבעלים תמיד יהודים.

לגבי גיבור אני יכול להגיד שאני מכיר טוב את הסניף ברמת גן, יש להם שם מלא סחורה איכותית במחירים הכי זולים בארץ.

קניתי מהם בזמן האחרון הרבה חלקים, לא היו לי בעיות ולא נזקקתי לשירות, לא יודע איך הם בשירות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא התכוונתי להגיב בדיון הזה, אבל יש פה משהו מעצבן שחוזר שוב ושוב בדברים של אוז. זה שבגלל שאייבורי זאת גדולה, והעובדים שם עובדים בלחץ גדול, ולכן זה לגיטימי שהם עצבניים ונותנים ללקוחות יחס חרא.

אני לא מבין, ברגע שארגון עובר גודל מסוים מותר לו להתיחס ללקוחות בצורה לא הולמת? גודל של ארגון נותן לו לגיטימציה לעשות צחוק מאנשים? להיפך, דווקא ברגע שארגון גדול ומבוסס, הוא אמור לפתח תודעת שירות טובה יותר משל ארגון קטן שנמצא תמיד בסכנת קיום.

בתור לקוח, לא מעניין אותי כמה המוכר שיושב מולי מרוויח לשעה, או מה רמת הלחץ שלו. אני רוצה שרות טוב ואמין, כשברור שהאינטרס של המוכר הוא שאני אקנה את המוצר שהמתאים לי ואצא מרוצה, ולא שאקנה את המוצר שיכניס הכי הרבה כסף לחנות או יזכה אותו בבונוס הכי גבוה. עצם זה שאתה בתור עובד שלהם לשעבר מדבר כאילו זה לגיטימי ואפילו מתבקש שהם מתייחסים ללקוחות בצורה כזאת, מראה שכנראה זה באמת המצב שם, וכל הלכלוכים עליהם לא באים משום מקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא התכוונתי להגיב בדיון הזה, אבל יש פה משהו מעצבן שחוזר שוב ושוב בדברים של אוז. זה שבגלל שאייבורי זאת רשת גדולה, והעובדים שם עובדים בלחץ גדול, ולכן זה לגיטימי שהם עצבניים ונותנים ללקוחות יחס חרא.

אני לא מבין, ברגע שארגון עובר גודל מסוים מותר לו להתיחס ללקוחות בצורה לא הולמת? גודל של ארגון נותן לו לגיטימציה לעשות צחוק מאנשים? להיפך, דווקא ברגע שארגון גדול ומבוסס, הוא אמור לפתח תודעת שירות טובה יותר משל ארגון קטן שנמצא תמיד בסכנת קיום.

בתור לקוח, לא מעניין אותי כמה המוכר שיושב מולי מרוויח לשעה, או מה רמת הלחץ שלו. אני רוצה שרות טוב ואמין, כשברור שהאינטרס של המוכר הוא שאני אקנה את המוצר שהמתאים לי ואצא מרוצה, ולא שאקנה את המוצר שיכניס הכי הרבה כסף לחנות או יזכה אותו בבונוס הכי גבוה. עצם זה שאתה בתור עובד שלהם לשעבר מדבר כאילו זה לגיטימי ואפילו מתבקש שהם מתייחסים ללקוחות בצורה כזאת, מראה שכנראה זה באמת המצב שם, וכל הלכלוכים עליהם לא באים משום מקום.

לא אמרתי שזה לגיטימי,רק הסברתי את התלונות.

שוב,לא מעניין אותי מאיפה יקנו אנשים,אייבורי לא אייבורי,לא החברה שלי,אין לי שום אהבה נסתרת אליהם

רק הרגשתי צורך להביע דעה מנקודת מבט אחרת,שאנשים יוכלו להבין דברים לבד.

יש לי את הקשרים שלי שם,קרוב לי לבית,עובד איתם והכול בסדר.הרי מי עוד ימכור לי LIBERTY 400 ב248 ש"ח ??

או מפרט חלקים כזה שקניתי לחבר השבוע:

Thermaltake WingRS

EZcool 500W

MSI P35 Neo2

INTEL E6750

ARCTIC COOLING FREEZER-7-PRO

OCZ 800Mhz PC2-6400 Platinum Revision 2 KIT 2x1024

MSI NX8600GTS-T2D256E-HD שדרך אגב יש לו אחלה באנדל.

3010 ש"ח יש איזו חנות שתוכל להציע לי מחיר דומה?

הרי דווקא לנו לאנשים שכן מבינים וברוב המקרים לא צריכים שירות מעבדה ומטפלים ברוב התקלות בעצמנו זה צריך להיות יותר נוח.

אבל שוב שכל אחד יעשה את השיקולים שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

oooz

אמר דברים...ובדבר אחד הוא צודק בענק....אנשים פה או יותר נכון ילדים פה שאין להם מושג ולעולם לא רכשו מחשב לבד ועוד באייבורי....

סתם שומעים אייבורי חרא...וחוזרים כמו עדר חיות.....כל ילד פה..איבורי זה אייבורי זה .........אני מוכן לקבל תשובות כאלה אך מאנשים

שיצאו משם מאוכזבים.!...ולא מכל ילד שדוחף שמועות פה.......דיברתם על אנשים שרצים לקנות באייבורי כי ישראלים טיפשים ורצים אחרי כל מה

שאומרים להם.אתם בדיוק אותו הדבר...טיפשים שמלכלכים על חנות ללא ניסיון אישי.....

לגבי עוד דבר שאני מסכים איתו לחלוטין . זה השטות של אייבורי שמים חלקים סוג ב.....בחייכם....הם מוכרים בכמויות הכי גדולות בארץ...

זה הגיוני שיקנו את כל החלקים סוג ב?!?!!?....אין דבר ולא קיים דבר כזה....במיוחד שהמחשבים חדשים ולא מלפני שנתיים.......

תראו לאן הגענו--לפני שבוע איזה אחד התייעץ על קניית מסך....אז איזה אחד כותב לא פה לא לקנות מאייבורי כי הם ייתנו לו מסך סוג ב....

אויש באמת הטמטום.....

דבר אחד כן טוב עליהם כמו שאנשים פה אמרו זה נושא האחריות לטווח הארוך...לא משנה איך אפילו אם אתם בעצמכם תהרסו תלוח אם שלכם לאחר שנתיים+

הם יחליפו לכם ללא כל תשלום....ואין שום חנות אחרת שתעשה את זה ללא כל התווכחות...

מה שכן..אני מסכים השירות מעבדה שלהם חרא- עומס של מאות אנשים ביום לחץ אדיר - וזמן רב (ברוב המקרים) לתיקון מחשב....

ומה שקרה לאותו בחור כאן בתחילת הפורום זה באמת גועל נפש..אין ספק בכלל..אבל שוב פעם זה לא כלפי כל אחד כך.....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר אחד כן טוב עליהם כמו שאנשים פה אמרו זה נושא האחריות לטווח הארוך...לא משנה איך אפילו אם אתם בעצמכם תהרסו תלוח אם שלכם לאחר שנתיים+

הם יחליפו לכם ללא כל תשלום....ואין שום חנות אחרת שתעשה את זה ללא כל התווכחות...

באיזה עולם אתה חי? :screwy:

וסתם, הדוגמא הכי קלה בעולם - זיגזאג2000.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באיזה עולם אתה חי? :screwy:

וסתם, הדוגמא הכי קלה בעולם - זיגזאג2000.

אני חיי כאן - לאחר שנתיים וחצי לא איכפת להם למה איך ומדוע הם מחליפים לך עדיין ומעבד שבאחריות אך נשרפו עקב גורם אנוש.

מקרה אישי שלי.

תעשה לי טובה שמעתי על החנויות ששמים לך מדבקות על המארז ואם אתה פותח אותו גם אחרי שבוע לך תחפש....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חיי כאן - לאחר שנתיים וחצי לא איכפת להם למה איך ומדוע הם מחליפים לך עדיין ומעבד שבאחריות אך נשרפו עקב גורם אנוש.

מקרה אישי שלי.

תעשה לי טובה שמעתי על החנויות ששמים לך מדבקות על המארז ואם אתה פותח אותו גם אחרי שבוע לך תחפש....

או שאתה מקורב לחנות, או שאתה תמים, האפשרות הראשונה יותר ניראת לי.

עבור שרות ואחריות וגם מקצוענות, ובנוסף לספק רכיבים מקוריים פשוט אי אפשר לעמוד במחירים זולים. אלא אם יש קומבינות שונות ומשונות ולא אכנס כרגע אליהם בטוח שזה מיותר...

במיוחד שמדובר ברשת בסדר גודל של אייבורי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בינתיים קניתי מהם מחשב אחד, הוא היה די זול אז לא צפיתי ליותר מידי. מה שכן ציפיתי זה שלמארז שחור ישימו שחור ולא לבן. בגלל שהכרתי את השם הרע שלהם פתחתי את המחשב בחנות לראות שהכל שם בסדר, ראיתי את הDVD בצבע הלא נכון, הלכתי למוכר הוא שלח אותי למעבדה. חיכיתי שעה בתור ועוד שעה וחצי לקח להם להחליף את הDVD ונסעתי הביתה. בבית עברתי על הרכיבים עוד פעם ושמתי לב שלא נתנו לי את הרמקולים שהיו בהזמנה. בדקתי בדף של ההזמנה והם לא היו כתובים שם. חזרתי לחנות, אמרתי למוכר, הראתי לו באתר שלהם איפה שכתוב . הוא הביא לי אותם.

סה"כ?

מחשב ב1000 ש"ח וחוויה קצת מוזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו כל אחד מביא את הסיפור שלו על איך אייבורי הוציאו אותו טמבל?

גם לי יש, אבל זה על חבר שלי.

הרכבתי לו מפרט לפני כמה חודשים. אמרתי לו שיקנה בלוג'יק, שם אני קונה כבר חמש שנים בערך ומרוצה מאד.

אחרי שכבר סגרנו הכל ואבא שלו נתן אישור (הוא קנה לו את המחשב), אבא שלו החליט ברגע האחרון שהם קונים באייבורי, בגלל איזה המלצה שהוא קיבל מחבר שלו או משהו כזה. לא ידעתי מזה אפילו, עד שבאתי אליו כדי להתקין לו ווינדואוז, ומה אני רואה?

במקום הראדון 1950XT עם 256 מגה ששמתי לו במפרט (שמנסיון הוא כרטיס מסך מעולה), הם מכרו לו 1950פרו 512 שגם עולה כמעט 200 שקל פחות וגם חלש יותר. כששאלתי אותו איך זה קרה, הוא אמר שהם אמרו לו שאין להם במלאי את ה1950XT, שאין אותו בארץ יותר (כשאני יודע בוודעות שיש אותו בלוג'יק), ושה1950פרו שהם שמים לו הוא כרטיס יותר טוב, והם ישימו לו אותו באותו מחיר (!!!!!).

כמעט התפוצתי כששמעתי את זה אבל אז אמרתי לעצמי שאם הוא כזה טמבל שהוא הלך וקנה שם בלי להגיד לי כלום אז מגיע לו שדפקו אותו ככה.

אני רק מחכה שתהיה להם איזה בעיה במחשב ואבא שלו יצטרך לקחת אותו לתיקון שם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

oooz

אמר דברים...ובדבר אחד הוא צודק בענק....אנשים פה או יותר נכון ילדים פה שאין להם מושג ולעולם לא רכשו מחשב לבד ועוד באייבורי....

סתם שומעים אייבורי חרא...וחוזרים כמו עדר חיות.....כל ילד פה..איבורי ככה ואייבורי ככה .........אני מוכן לקבל תשובות כאלה אך ורק מאנשים

שיצאו משם מאוכזבים.!...ולא מכל ילד שדוחף שמועות פה.......דיברתם על אנשים שרצים לקנות באייבורי כי ישראלים טיפשים ורצים אחרי כל מה

שאומרים להם.אתם בדיוק אותו הדבר...טיפשים שמלכלכים על חנות ללא ניסיון אישי.....

לגבי עוד דבר שאני מסכים איתו לחלוטין . זה השטות של אייבורי שמים חלקים סוג ב.....בחייכם....הם מוכרים בכמויות הכי גדולות בארץ...

זה הגיוני שיקנו את כל החלקים סוג ב?!?!!?....אין דבר ולא קיים דבר כזה....במיוחד שהמחשבים חדשים ולא מלפני שנתיים.......

תראו לאן הגענו--לפני שבוע איזה אחד התייעץ על קניית מסך....אז איזה אחד כותב לא פה לא לקנות מאייבורי כי הם ייתנו לו מסך סוג ב....

אויש באמת הטמטום.....

זה מה שאני מנסה להסביר,איך חלקים יד שנייה? מה זה השטויות האלו? איפה ההיגיון.

הבעיה של אנשים,זה שאייבורי זה ישר אנטי

אני רק מחכה שתהיה להם איזה בעיה במחשב ואבא שלו יצטרך לקחת אותו לתיקון שם.

וזאת דוגמא חח,כאילו מה? לחכות דווקא שלא יהיה בסדר.

אני שוב אדגיש,לא אכפת לי מה אנשים כאן יעשו,כן אייבורי לא אייבורי... לא מעניין אותי. הבעיה היחידה שיש לי זה שלפעמים אני מסביר ללקוחות

שאני עובד עם אייבורי ואני קונה את המחשב משם ואני רק דואג לבניית המפרט שלהם,להזמנה,לאספקה ולהתקנות. ושעל התיוון הזה אני לוקח את הכסף שלי.

אז אני נתקל לפעמים באנשים שגם נחשפו ללכלוכי שווא האלה.. ואז זה מתחיל אצלי בעיות ולך תסביר לאנשים שהכול שמועות. הרי איך זה מתחיל,בעלי חנויות מחשבים נותנים הצעה ללקוח,הוא בודק את זה ונתקל לפתע בפרסום של אייבורי או שמישהו אמר לו שהם הרבה יותר זולים אז הוא חוזר לחנות עם ההצעה של אייבורי ומראה לבעל החנות,בעל החנות שהרי ברור לו שלא יכול לעמוד בהצעה הזאת נשאר חסר מענה,אז מה נשאר לעשות....? ללכלך...

השירות באמת שם בעייתי,אבל אותי זה לא מעניין,אני יודע להסתדר,כל אחד ושיקוליו,אבל מספיק סתם לגל שמועות ללא הפסקה.

חרא של שירות לדעת חלק מהלקוחות? אז סבבה.. אבל איך זה קשור לחלקים יד שנייה???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השירות באמת שם בעייתי,אבל אותי זה לא מעניין,אני יודע להסתדר,כל אחד ושיקוליו,אבל מספיק סתם לגל שמועות ללא הפסקה.

חרא של שירות לדעת חלק מהלקוחות? אז סבבה.. אבל איך זה קשור לחלקים יד שנייה???

עזוב שמועות

אתה אומר בעצמך שהשרות בעייתי

ושרות יכול לעלות הרבה כסף וזמן לצרכן

זה לא שאתה קונה דיסקים לצריבה אז לא אכפת לך מהשרות

פה מדובר על אלפי שקלים ומוצר שאמור להחזיק כמה שנים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...