Need For Speed: Pro Street - הדיון הראשי - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Need For Speed: Pro Street - הדיון הראשי


Liran3331

Recommended Posts

nfs11pic2.jpg

סוגי המירוצים במשחק:

Drag-מירוץ החלפת ההילוכים הרגיל, הפעם מירוצים הרבה יותר מהירים+אפשרות לחמם את הצמיגים לפני תחילת המירוץ בשביל פתיחה מושלמת.

Drift-מירוץ הדריפט הידוע והאהוב, הרבה יותר קשה אבל הרבה יותר מתוחכם הפעם יש דבר שנקרא קו עצירה: המחשב אומר מתי כדאי לבלוםלהאט+אפשרות לתת למחשב לעשות את הפניות הקשות באמת.

Grip-מירוץ הסיבובים הרגיל עוד הפעם עם קו העצירה כמו בדריפט.

Speed Challange-מסלולים ארוכים, ישרים, ומהירים בטירוף שבהם המטרה היחידה היא להגיע למהירות הכי גבוהה לעבור את הגבול של האוטו לשרוד ולהגיע לקו הסיום עם הכי הרבה נקודות(לא משנה אם מגיעים לקו הסיום ראשונים או לא העיקר שבצ'ק פוינטס שפרושות לאורך המסלול עוברים עם כמה שיותר מהירות כי המהירות היא כמות הנקודות שמקבלים מכל צ'ק פוינט).

מערכת הAuto Sculpt במשחק:

הפעם אפשר לשנות את הצורה של כל כל כל החלקים.

גם אלה שהאוטו הבסיסי מתחיל איתם.

הפעם כל שינוי שתעשו לכל חלק שהוא ישפיע על האוטו בעיקר מבחינת האווירודינמיקה.

גם אם תשימו על האוטו חלקי פחמן(Carbon Filber)הם ישפיעו על האוטו שלא כמו במשחקים הקודמים הם יכבידו עליו ויאטו אותו.

מידע על כמות המכוניות שאפשר להחזיק ומהלך המירוצים:

הפעם ניתן להחזיק רק ב-5 מכוניות בבת אחת.

4 שכל אחת מהם מותאמת במיוחד לכל אחד מסוגי המירוצים ועוד אחת שהיא דיי מאוזנת למקרה שאחת המכוניות תיהרס ואין לכם מספיק כסף לתקן אותה.

מהלך המירוץ:

הפעם יש מנוע נזק,הפעם האוטו יחטוף קצת יותר נזק משריטות של הצבע וחלון שבור.

יש 3 דרגות נזק:

נזק קל: נזק שלא ישפיע על ביצועי הרכב אבל עדיין יצרוך תיקונים.

נזק כבד: איבוד של חלקים מהאוטו לדוגמה ספוילר באמפר קדמיאחורי.

מחוסל: האוטו לא מסוגל לנסוע יותר ולכן מפסיד במירוץ.

הפעם צריך תמיד לשקול בראש כבד כשעושים ריסטרט למירוץ כיוון שאם האוטו נפגע במהלך המירוץ הנזק ישאר גם אחרי שהתחלתם את המירוץ מחדש.

לאחר המירוץ תוכלו לבחור לתקן את הרכב או להשאיר אותו במצבו כדי להתחרות בעוד מס' מירוצים ולתקן נזק מצטבר במקום נזק קל.

דרישות מערכת

OS - XP/Vista (FAT16 and FAT32 File Systems are not supported by Digital Delivery)

Processor :2.8GHz or faster (Windows requires 3.0 GHz)

Memory :512 MB (Windows requires 1 GB RAM)

Hard Drive : 8.1 GB (16 GB required for Digital Delivery)

DVD Drive - 8 SPEED (not required for Digital Delivery)

Video Card : 128 MB with Shader 2.0 (AGP and PCIe only)*

Sound Card - 9.0c compatible

DirectX - Version 9.0c

*Supported chipsets: NVIDIA FX 5950 greater (GeForce MX series not supported); ATI 9500 or greater. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. Updates to your video and sound card drivers may be required

Cop_BMW_M3_GTR.jpg

EA-NfS-ProStreet-4.jpg

need-for-speed-pro-street-01-l.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 259
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

סחטיין על ההשקעה אחי.

המשחק יצא כבר? יש ביקורות?

לא כל כך התלהבתי מהדמו, לא לקח את הסדרה קדימה (אולי אפילו אחורה) ניראה שגם EA לא בונה על המשחק הזה, כי אני לא רואה הרבא פרסומות כמו שהיה בקארבון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יהיה נחמד אם תוסיף דרישות מערכת, תאריך יציאה, והתרשמות שלך מהדמו.

גם אם תשימו על האוטו חלקי פחמן(Carbon Filber)הם ישפיעו על האוטו שלא כמו במשחקים הקודמים הם יכבידו עליו ויאטו אותו.

לגבי ה Carbon Fiber, זה לא אמור להיות חומר קל וחזק יותר ממתכת? אם אני שם חלקים מסיבי-פחמן, זה אמור להוריד משקל מהאוטו הלא כן?

אחרת, אני לא מבין למה הם עולים יותר מחלקים רגילים, וגם לא תהיה סיבה להתשמש בהם כלל, כי הם מכוערים גם כך, ואי אפשר לצבוע אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אה כן, במירוצי רחוב כשאתה נכנס ברמזור הכל תקין ופועל כרגיל, שלא כמו בראלי :screwy:

זה לא מתיימר להיות ראלי ובטח לא סימולטור, אלא קצת גוון נורמלי במשחק [דגש על משחק].

זה לא חייב להיות סימולטור בשביל מערכת נזקים לרכב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יצא לאיפה? [יצא Clone]

אה כן, במירוצי רחוב כשאתה נכנס ברמזור הכל תקין ופועל כרגיל, שלא כמו בראלי :screwy:

זה לא מתיימר להיות ראלי ובטח לא סימולטור, אלא קצת גוון נורמלי במשחק [דגש על משחק].

זה לא חייב להיות סימולטור בשביל מערכת נזקים לרכב.

חחח הרגת אותי...

המשחק לא עד כדי כך נורא במובנים מסויימים...

קודם ניראה את המלא ואז נשלול\ נגיב חיובי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מתכוון לכך שאני מקווה שהכנסת מערכת נזקים לא תגרע מהנאת המשחק. אם עכשיו במקום לנהוג כמו מטורף אני אצטרך לנסוע כמו זקנה בשביל לא לאבד את המכונית, המשחק יאבד חלק ניכר מהכיף שבו.

במשחקים הקודמים יכולת להיכנס לפניות במהירות מסחררת ולזרוק זין ("שהמעקה בטיחות יפנה בשבילי").

אם עכשיו כל פיפס קטן יזמבר את המכונית ובמקום להתרכז במירוצים אני אתרכז בלחשב את עלות הנזקים שנגרמו, ומאיפה אני מקריץ את הכסף כדי לתקן אותם וגם כדי לשפר את המכונית (או לקנות אחת חדשה :S), המשחק כבר לא יהיה כל כך מהנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש משהו במה שאתה אומר...

בקארבון הייתי בורח מכל הניידות נכנס בקיר ישר עולה ל200 קמ"ש לא רואה בכלל את הניידות... הא עם כבר, יהיו ניידות משטרה פה?

כנראה שלא יהיו, ניראה לי שהם זנכו את כל הקטע של הערים הפתוחות...חבל :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מקווה שמלא יהיה יותר טוב מהדמו (שהיה די גרוע :P)

ואם לא יהיה שוטרים זה יהיה משחק די משעמם. דווקא אהבתי את הרעיון של המשטרה ורק בגלל זה שיחקתי בCARBON. (מוסט וונטד היה משחק נחמד גם בלי המשטרה והיא דווקא הוסיפה למשחק)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חח.. למה ציפית ? 9 ?!

הרמה של הדמו הייתה איפשהו מתחת לשטיח, אני פורש מהסדרה.. צריך לירשום איפה שרשום את הגיל וזה :

ONLY FOR THE ERESOUT AND ABOVE

ואחרי המנוע נזק הטיפשי הזה אני גם לא בטוח שהם יואהבו את זה..

TDU שלעט !!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111אחדאחדאחדאחדאחד..........

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחרי שחרשתי על ביקורות וכתבות הגעתי למסקנה שהמשחק הוא אכזבה אחת גדולה, ואני אחד שלא אוהב לפסול משחקים מהר..

מה לעשות שאנחנו רגילים שסדרת הNFS היא כ"כ מעולה שאם יוצא משחק שהוא קצת פחות מכל השאר אנחנו אומרים לא תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...