Crysis - הדיון הראשי - עמוד 109 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Crysis - הדיון הראשי


SciFi7

Recommended Posts

תודה לשניכם, על העזרה! (:

בכל מקרה אחרי התגובה הראשונה שהוא אמר לי על זה שהמטוס צריך לנחות לחצתי על טאב והבנתי שצריך להרוג את כל החייזרים חוץ מהגדול כדי שהמטוס יוכל לנחות, בקיצור עכשיו סיימתי ואני רואה תמטוס באופק, עצרתי תמשחק כדי להגיב (: תודה רבה!

עוד כמה נשאר לי עד הסוף בערך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 2.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

שני שלבים

_---------------------------_

תגובה ל"ביקורת" של קרירין- לדברים השליליים.

1. אין הרבה גיוון? על מה אתה מדבר? בכלל הצלחת לסיים את המשחק?

2. האויבים חוזרים על עצמם, סיטואציות הלחימה לא. המשחק מאוד גמיש ותלוי בגישה שלך לדברים. אם בחרת רק לרוץ ולתקוף בצורה לינארית (COD?) אז כן, אתה תשתעמם. כמו בכל משחק שבו אתה מחליט לחזור על עצמך. קרייסיס לא בנוי ככה, הוא גמיש יותר.

3. כנ"ל. בחלק הראשון של המשחק (לפני CORE) יש לך יותר חופש, בהמשך פחות. ככה או ככה, יש לך המון גמישות. זאת מילת המפתח פה- אם אתה משחק כמו טיפש, המשחק ייראה לך טפשי. תגוון ותנצל את הסביבה והיכולות, ולא תשתעמם כלכך מהר.

4. צודק במאה אחוז.

5. אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. אם היה דאונטיונינג רציני הוא לא היה עומד בציפיות הגרפיות. אם לא היה דאונטיונינג הוא היה רץ לאט.

קרייסיס הוא פיוניר טכנולוגי, כמו דום 3 בזמנו, וצריך להתייחס אליו ככה.

6. מסכים ולא מסכים. זה לא המשחק הכי מדהים מבחינת , אבל המוזיקה המקורית שלו מצויינת והmusiclogic מוסיף המון למשחקיות.

מעבר לזה יש שפע של צלילים דינמיים במשחק.

7. אם היו מגדילים אותה מבחינת נפח, היית מתלונן שזה רפטטיבי משעמם ומפגר. אתה מבין את האבסורד?

8. שמעת על משחקיות מאוזנת? איפה היה כל הכיף אם היית סופרמן?

חוץ מזה, זה מאלץ אותך לתכנן מראש. אתה יודע שלא תוכל לתקוע ספרינט לנצח או לפרק קירות כאילו אין מחר, או להיעלם בלי שישמעו ממך. הכוחות שלך הם בגדר ההגיוני, ובעזרת תכנון טקטי והפסקות אפשר למקסם את היכולות שלך.

במקום למשל לתקוע ספרינט דרך השער של בסיס קוריאני ואז להתפלא שאתה נהרג כי אתה לא בהגנה, אתה יכול לרוץ מסביב לגדר, לקפוץ לגובה ואז לשים היעלמות, לאגף את האויבים מתוך הבסיס ולהיות בהגנה בקרב. או שזה יותר מדי חשיבה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

. אין הרבה גיוון? על מה אתה מדבר? בכלל הצלחת לסיים את המשחק?

כן הצלחתי ואין הרבה גיוון

אתה נוהג באותה הסירה\גיפ רוב המשחק

האויבים אותו הדבר

אין הרבה אזורים וכו

גם הלחימה משתנה רק בחייזרים אבל אז היא משעממת הופכת למסריחה

האויבים חוזרים על עצמם, סיטואציות הלחימה לא. המשחק מאוד גמיש ותלוי בגישה שלך לדברים. אם בחרת רק לרוץ ולתקוף בצורה לינארית (COD?) אז כן, אתה תשתעמם. כמו בכל משחק שבו אתה מחליט לחזור על עצמך

בתאוריה זה היה מצוין

אבל המפתחים לא פיתחו מצבים מיוחדים לאסטרטגיות שלך

וברמה רגילה גם ככה אין לך צורך בדברים מתוחכמים במיוחד

3. כנ"ל. בחלק הראשון של המשחק (לפני CORE) יש לך יותר חופש, בהמשך פחות. ככה או ככה, יש לך המון גמישות. זאת מילת המפתח פה- אם אתה משחק כמו טיפש, המשחק ייראה לך טפשי. תגוון ותנצל את הסביבה והיכולות, ולא תשתעמם כלכך מהר.

אין לי צורך אז למה לי ?

כמו מקודם המפתחים היו צריכים לגרום לשחקן לשחק בצורה שונה

ולא שהשחקן ישנה משחקיות בלי סיבה

אולי במולטי זה אחרת בסינגל אתה תעשה את אותם דברים רוב הזמן

אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. אם היה דאונטיונינג רציני הוא לא היה עומד בציפיות הגרפיות. אם לא היה דאונטיונינג הוא היה רץ לאט.

קרייסיס הוא פיוניר טכנולוגי, כמו דום 3 בזמנו, וצריך להתייחס אליו ככה

לא הבנתי מה זה דאונטיונינג אבל המשחק יצא היום לא עוד שנה שנתיים

ככה שטכנולוגית אני שופט אותו לפי המחשבים של היום

מסכים ולא מסכים. זה לא המשחק הכי מדהים מבחינת , אבל המוזיקה המקורית שלו מצויינת והmusiclogic מוסיף המון למשחקיות.

מעבר לזה יש שפע של צלילים דינמיים במשחק.

ביוסוק\COD4 הרבה הרבה יותר טובים בסאונד

שמעת על משחקיות מאוזנת? איפה היה כל הכיף אם היית סופרמן?

מי אמר סופרמן?

אבל אם אני "גיבור על" אז תנו לי להיות גיבור על ותחזקו את האויבים אפילו יותר

לתת לי כמה שניות כל פעם זה לא מספיק

תיקח את מטרואיד לדוגמה שהמציא את כל עניין הבגד כוח

הפכו את האויבים לגם בעלי יכולות ואת השלבים מותאמים לזה שתוכל באמת להשתמש ביכולות

ולא לרק כמה שניות

חוץ מזה, זה מאלץ אותך לתכנן מראש. אתה יודע שלא תוכל לתקוע ספרינט לנצח או לפרק קירות כאילו אין מחר, או להיעלם בלי שישמעו ממך. הכוחות שלך הם בגדר ההגיוני, ובעזרת תכנון טקטי והפסקות אפשר למקסם את היכולות שלך.

במקום למשל לתקוע ספרינט דרך השער של בסיס קוריאני ואז להתפלא שאתה נהרג כי אתה לא בהגנה, אתה יכול לרוץ מסביב לגדר, לקפוץ לגובה ואז לשים היעלמות, לאגף את האויבים מתוך הבסיס ולהיות בהגנה בקרב. או שזה יותר מדי חשיבה?

התאוריה מעניינת אבל בפועל המשחק לא מחייב אותך לזה בכלל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן הצלחתי ואין הרבה גיוון

אתה נוהג באותה הסירה\גיפ רוב המשחק

האויבים אותו הדבר

אין הרבה אזורים וכו

גם הלחימה משתנה רק בחייזרים אבל אז היא משעממת הופכת למסריחה

[glow=red,2,300]אני לא מבין מה אתה רוצה. שיהיה מודל שונה של ג'יפ לכל שלב? אתה לא חייב לנהוג בכלל. אתה בקושי משתמש בסירות. אני לא מבין את הנקודה שלך.

הלחימה משתנה כל הזמן, זה הרעיון הטקטי של המשחק. אף היתקלות באוייב היא לא אותו דבר, כי היא משתנה בהתאם לשטח, לנשקים שלך ולטקטיקות ולגישות שלך.[/glow]

בתאוריה זה היה מצוין

אבל המפתחים לא פיתחו מצבים מיוחדים לאסטרטגיות שלך

וברמה רגילה גם ככה אין לך צורך בדברים מתוחכמים במיוחד

[glow=red,2,300]מצבים מיוחדים לאסטרגיות? AKA נאנוסוט????[/glow]

אין לי צורך אז למה לי ?

כמו מקודם המפתחים היו צריכים לגרום לשחקן לשחק בצורה שונה

ולא שהשחקן ישנה משחקיות בלי סיבה

אולי במולטי זה אחרת בסינגל אתה תעשה את אותם דברים רוב הזמן

[glow=red,2,300]אולי אם אתה על הרמה הכי קלה. המשחק כל הזמן מאלץ אותך לשנות טקטיקה ולהשתנות, אחרת אתה פשוט מת. אתה חייב להתאים את עצמך לסיטואציה וללמוד לנצל אותה. לרוץ ולירות ולהרוג את כולם זאת בכלל לא אופציה.[/glow]

לא הבנתי מה זה דאונטיונינג אבל המשחק יצא היום לא עוד שנה שנתיים

ככה שטכנולוגית אני שופט אותו לפי המחשבים של היום

[glow=red,2,300]down tuning.. הפחתה מההגדרות של המנוע הגרפי...[/glow]

ביוסוק\COD4 הרבה הרבה יותר טובים בסאונד

[glow=red,2,300]לא ממש.. לא... הסאונד בCOD היה למעשה בינוני מאוד. מאוד. מאוד.[/glow]

מי אמר סופרמן?

אבל אם אני "גיבור על" אז תנו לי להיות גיבור על ותחזקו את האויבים אפילו יותר

לתת לי כמה שניות כל פעם זה לא מספיק

תיקח את מטרואיד לדוגמה שהמציא את כל עניין הבגד כוח

הפכו את האויבים לגם בעלי יכולות ואת השלבים מותאמים לזה שתוכל באמת להשתמש ביכולות

ולא לרק כמה שניות

[glow=red,2,300]כן, אבל אז שום דבר לא מציאותי. שלבים שאתה יכול לרוץ בהם במהירות של ג'יפ במשך עשר דקות, להרוס הכל ולהיות חסין כדורים כל הזמן? אתה מאבד כל קנה מידה מציאותי אפילו קצת. (מציאותי מבחינת הסיטואציה של המשחק. לא שפלישת חייזרים וחליפות ננו הם מציאותיות נכון להיום). זה שאתה לא מאוד חזק והקוריאנים לא מאוד חלשים רק מוסיף אתגר.[/glow]

התאוריה מעניינת אבל בפועל המשחק לא מחייב אותך לזה בכלל

[glow=red,2,300]לא מחייב אותך? נכון. אתה יכול גם סתם להתקדם לאט ולירות. אבל מה הקטע? אם אתה מודע לזה שאתה יכול לפעול בצורה יותר חכמה שתביא תוצאות יותר טובות, למה לא לעשות את זה? למה להתעקש ללכת בדרך בנאלית "כי אתה לא חייב"?[/glow]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין מה אתה רוצה. שיהיה מודל שונה של ג'יפ לכל שלב? אתה לא חייב לנהוג בכלל. אתה בקושי משתמש בסירות. אני לא מבין את הנקודה שלך.

הלחימה משתנה כל הזמן, זה הרעיון הטקטי של המשחק. אף היתקלות באוייב היא לא אותו דבר, כי היא משתנה בהתאם לשטח, לנשקים שלך ולטקטיקות ולגישות שלך.

היא כמאת לא משתנה בכלל

אתה רק מדמיין שהיא משתנה והייתה אמורה להשתנות בתאוריה בפועל ברמה נורמלית לא קלה

אתה לא חייב אסטרטגיות מיוחדות וגם ככה לא תכננו את מפגשי האויבים שיתאימו לאסטרטגיות מיוחדות

מצבים מיוחדים לאסטרגיות? AKA נאנוסוט?

התכוונתי שהאויבים והסביבה יהיו מותאמים למעשים שלך

לדוגמה אם אתה מנסה בעיקר לרוץ ולחסל אויבים שיפציצו אותך בנשקים חזקים

אם אתה מתגנב שהצליל יהיה חלק מהמשחקיות

נגיד תזרוק אבן לכיוון אחר

בפועל ניסו להכניס אלמנטים כאלו אבל זה לא באמת הצליח

אולי במולטי זה הצליח לא בסינגל

ואין לך צורך לבחור אסטרטגיה או כוח מיוחד ברוב המשחק

אתה יכול לעבור את הרמה הבינונית בלי זה וחבל כי היה פוטנציאל

אולי אם אתה על הרמה הכי קלה. המשחק כל הזמן מאלץ אותך לשנות טקטיקה ולהשתנות, אחרת אתה פשוט מת. אתה חייב להתאים את עצמך לסיטואציה וללמוד לנצל אותה. לרוץ ולירות ולהרוג את כולם זאת בכלל לא אופציה.

גם ברמה בינונית אתה לא חייב

יש לך מספיק מקום לברוח מספיק חיים ומספיק

אתה יכול לשרוד אם אותה טקטיקה 95% מהמשחק

לא ממש.. לא... הסאונד בCOD היה למעשה בינוני מאוד. מאוד. מאוד

תנסה להגיד את זה לעצמך אבל זה לא נכון

כן, אבל אז שום דבר לא מציאותי. שלבים שאתה יכול לרוץ בהם במהירות של ג'יפ במשך עשר דקות, להרוס הכל ולהיות חסין כדורים כל הזמן? אתה מאבד כל קנה מידה מציאותי אפילו קצת. (מציאותי מבחינת הסיטואציה של המשחק. לא שפלישת חייזרים וחליפות ננו הם מציאותיות נכון להיום). זה שאתה לא מאוד חזק והקוריאנים לא מאוד חלשים רק מוסיף אתגר

אתה אמרתה לבד

המשחק לא מציאותי בכל מקרה אז לפחות שיהיה כיף

ויש מספיק אתגר במשחקים כמו מטרואיד לדוגמה

קריסיס היה יכול להיות כמו מטרואיד בסביבה פתוחה ואם הגרפיקה של מחשב

חייזרים כבר יש

לא מחייב אותך? נכון. אתה יכול גם סתם להתקדם לאט ולירות. אבל מה הקטע? אם אתה מודע לזה שאתה יכול לפעול בצורה יותר חכמה שתביא תוצאות יותר טובות, למה לא לעשות את זה? למה להתעקש ללכת בדרך בנאלית "כי אתה לא חייב"?

אני הקהל לא הבמאי

אם המשחק לא גורם לי לנסות דברים אז למה לי ?

אני ניסיתי הרבה יותר דברים בזלדה WW מאשר בקריסיס כי המפתחים גרמו לי לרצות לנסות דברים

אפילו שלא הייתי חייב

בקריסיס אין את זה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היא כמאת לא משתנה בכלל

אתה רק מדמיין שהיא משתנה והייתה אמורה להשתנות בתאוריה בפועל ברמה נורמלית לא קלה

אתה לא חייב אסטרטגיות מיוחדות וגם ככה לא תכננו את מפגשי האויבים שיתאימו לאסטרטגיות מיוחדות

[glow=red,2,300]הא?.. לא צריכים "לתכנן לך", אתה יכול לתכנן איך לתקוף לפי מה שבא לך. זה כל הרעיון.[/glow]

התכוונתי שהאויבים והסביבה יהיו מותאמים למעשים שלך

לדוגמה אם אתה מנסה בעיקר לרוץ ולחסל אויבים שיפציצו אותך בנשקים חזקים

[glow=red,2,300] זה מה שקורה. אין לך סיכוי ב"לרוץ ולירות" כי הקוריאנים הם פשוט יותר ממך. חמקנות, צליפה, שימוש בתוואי השטח ובמנוע הפיזיקה הם תנאי הכרחי להישרדות שלך.[/glow]

אם אתה מתגנב שהצליל יהיה חלק מהמשחקיות

נגיד תזרוק אבן לכיוון אחר

[glow=red,2,300]גבר, זה לא ספלינטר סל. ומעבר לזה, כן, האויבים רגישים לרעש. אם אתה יורה שמים לב אליך. אם אתה עושה רעש בשיחים שמים לב אליך. לעומת זאת החיזרים חירשים.[/glow]

בפועל ניסו להכניס אלמנטים כאלו אבל זה לא באמת הצליח

אולי במולטי זה הצליח לא בסינגל

ואין לך צורך לבחור אסטרטגיה או כוח מיוחד ברוב המשחק

אתה יכול לעבור את הרמה הבינונית בלי זה וחבל כי היה פוטנציאל

גם ברמה בינונית אתה לא חייב

יש לך מספיק מקום לברוח מספיק חיים ומספיק נשק

אתה יכול לשרוד אם אותה טקטיקה 95% מהמשחק

[glow=red,2,300]אתה יכול, אבל זה יהיה מטומטם. ולמה לא להגדיל ראש?[/glow]

תנסה להגיד את זה לעצמך אבל זה לא נכון

[glow=red,2,300]השימוש ב5.1 היה לא נכון ומעצבן. האפקטים שם היו סינמטיים מדי. אני לא נכנס בCOD פה, אבל הוא לא מושלם.[/glow]

אתה אמרתה לבד

המשחק לא מציאותי בכל מקרה אז לפחות שיהיה כיף

ויש מספיק אתגר במשחקים כמו מטרואיד לדוגמה

קריסיס היה יכול להיות כמו מטרואיד בסביבה פתוחה ואם הגרפיקה של מחשב

חייזרים כבר יש

[glow=red,2,300]יודע מה? שכח שאמרתי מציאותי, אתה לא יורד לסוף דעתי. "מאוזן".[/glow]

אני הקהל לא הבמאי

אם המשחק לא גורם לי לנסות דברים אז למה לי ?

אני ניסיתי הרבה יותר דברים בזלדה WW מאשר בקריסיס כי המפתחים גרמו לי לרצות לנסות דברים

אפילו שלא הייתי חייב

בקריסיס אין את זה

[glow=red,2,300]זלדה, מטרואיד. קרירין צא מהסרטון זה לא WII VS פה. אם אתה לא נקטת בטקטיקות משתנות סביר להניח שמתת אלפי פעמים עד שבפוקס יצא לך פעם אחת רצף מוצלח, או ששיחקת על הכי קל. לא בכל משימה ולא בכל סיטואציית לחימה בודדת יש לך את אותם ייתרונות. למשל, במשימה השניה, אתה עוד שחקן חלש ומתחיל עם נשקים סטנדרטיים (שוטגאן, בכל השלב יש רובה צליפה אחד, SMG, FY וכו'). בשלב יש מאסות עצומות של קוראנים מפטרלים, כלי , שמירה, שדות מוקשים והמטרה שלך היא כפר שכולו outpost קוראני עצום. אין לך שום סיכוי לסיים את השלב הזה בשימוש ב"לרוץ ולירות". הטקטיקות היחידות שיעבדו לך הן צליפה והתחמקות. לעומת זאת בשלבים מאוחרים יותר, למשל השלב החמישי, אין לך אף סיטואציה שתוכל לשרוד בה בלי מצב הגנה או מצב כוח. יש מלחמת טנקים שלמה בחוץ והחייילים מתנגשים זה בזה בצורה פרונטלית, אין לך שום שימוש בהתחמקות, אלא רק לתקיפות קצרות של איגוף והפרדה של קוריאנים בודדים שעסוקים במשהו אחר. המשחק כן מאלץ אותך להשתנות, ואתה צריך ליזום שינוי גם בעצמך בשביל לשרוד.[/glow]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הא?.. לא צריכים "לתכנן לך", אתה יכול לתכנן איך לתקוף לפי מה שבא לך. זה כל הרעיון.

לא הבנתה האויבים לא מגיבים טוב לאסטרטגיות שלך

והמשחק לא באמת מאודד אותך לזה

ה10 שניות בערך כל פעם לכוח זה מעצבן ולמי יש כוח לבחור כל כמה שניות כוח אחר ?

במיוחד שאתה לא חייב או לפחות אני לא הרגשתי צורך ברמה הבינונית

זה מה שקורה. אין לך סיכוי ב"לרוץ ולירות" כי הקוריאנים הם פשוט יותר ממך. חמקנות, צליפה, שימוש בתוואי השטח ובמנוע הפיזיקה הם תנאי הכרחי להישרדות שלך.

רוב הזמן זה לא מה שקורה

רק אם יש אויב ליד תת מקלע אז יש להם נשק חזק בדרך כלל אתה יכול לרוץ ולירות חופשי -לפחות ברמה הבינונית

גבר, זה לא ספלינטר סל. ומעבר לזה, כן, האויבים רגישים לרעש. אם אתה יורה שמים לב אליך. אם אתה עושה רעש בשיחים שמים לב אליך. לעומת זאת החיזרים חירשים.

אבל זה העניין אם יש מצב התגנבות אז שהאויבים יתנהגו כמו במשחק התגנבות

אם בכוח אז כמו בCOD4 וכו

והם לא מספיק רגישים ושאתה יורה אז הולך לך אוטומטית ההסוואה

בשביל להתגנב אתה צריך לתפוס אותם בידיים וזה מעצבן במיוחד שאפשר לרסס מרחוק

אתה יכול, אבל זה יהיה מטומטם. ולמה לא להגדיל ראש?

למה המפתחים לא הגדילו ראש וגרמו לשחקן לרצות לנסות דברים חדשים ?

השימוש ב5.1 היה לא נכון ומעצבן. האפקטים שם היו סינמטיים מדי. אני לא נכנס בCOD פה, אבל הוא לא מושלם.

יש לי מערכת 5.1 והסאונד מבחינתי היה מצוין בCOD4 (לא המשחק)

יודע מה? שכח שאמרתי מציאותי, אתה לא יורד לסוף דעתי. "מאוזן"

מטרואיד מאוזן אם יכולות על

יכולות על לא =לא מאוזן אם מפתחים את המשחק טוב

זלדה, מטרואיד. קרירין צא מהסרטון זה לא WII VS פה. אם אתה לא נקטת בטקטיקות משתנות סביר להניח שמתת אלפי פעמים עד שבפוקס יצא לך פעם אחת רצף מוצלח, או ששיחקת על הכי קל. לא בכל משימה ולא בכל סיטואציית לחימה בודדת יש לך את אותם ייתרונות. למשל, במשימה השניה, אתה עוד שחקן חלש ומתחיל עם נשקים סטנדרטיים (שוטגאן, בכל השלב יש רובה צליפה אחד, SMG, FY וכו'). בשלב יש מאסות עצומות של קוראנים מפטרלים, כלי רכב, שמירה, שדות מוקשים והמטרה שלך היא כפר שכולו outpost קוראני עצום. אין לך שום סיכוי לסיים את השלב הזה בשימוש ב"לרוץ ולירות". הטקטיקות היחידות שיעבדו לך הן צליפה והתחמקות. לעומת זאת בשלבים מאוחרים יותר, למשל השלב החמישי, אין לך אף סיטואציה שתוכל לשרוד בה בלי מצב הגנה או מצב כוח. יש מלחמת טנקים שלמה בחוץ והחייילים מתנגשים זה בזה בצורה פרונטלית, אין לך שום שימוש בהתחמקות, אלא רק לתקיפות קצרות של איגוף והפרדה של קוריאנים בודדים שעסוקים במשהו אחר. המשחק כן מאלץ אותך להשתנות, ואתה צריך ליזום שינוי גם בעצמך בשביל לשרוד.

אולי ברמה הקשה זה ככה ברמה הבינונית לא היה לי בעיה גדולה לעבור את המשחק

וב"כוח" ובהגנה כמאת לא נגעתי פה ושם בהתגנבות ומהירות

ומלחמת הטנקים הייתה קלילה כמו כל המשחק ברמה הבינונית

ואם הייתי משחק בקשה וצריך להשתמש בכל היכולות זה היה מעצבן כי כל כמה שניות להפעיל יכולת זה מעצבן מאוד

ולא אמרתי שזה WII נגד רק אמרתי שחבל שהמפתחים לא לקחו רעיונות ממטרואיד

אם הכוח חישוב של הPC הם יכלו לעשות משחק טוב יותר אבל פישלו לאורך כל הדרך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין מה להשוות למטרואיד, אין בכלל קשר בין המשחקים.

זה משחק שמאפשר לך לפעול בדרכים שונות וזה העניין, רק אתה תבחר מה לעשות ולכן לא מעודדים אותך לנקוט בדרך פעולה כלשהיא.

והעניין עם הכוחות, זה כבר בעיה שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יאוו איזה סטירה...

גם מובילים אותך וגם נותנים לך חופש במשחקיות ? לא הולך לי טוב.

אני אגיד לכם מה אני לא אהבתי בקרייסיס, דבר ראשון שהמשחק מאוד מאכזב ביחס לדמו, כל השלבים המסובכים האלא ממש הורסים לדעתי.

דבר שני שאין שטחים פתוחים 100%, כמו בדלתא פורס אקסטרים למי שמכיר.

דבר שלישי שהנשקים לא "מרגישים" טוב, כאילו יש יותר מידי רקיול אז אתה מצפה שהם יהיו חזקים אבל בעצם הם לא,

משהו שקשה להסביר אבל אני יודע שההפך המוחלט של זה לפי דעתי המשחק קוואק 4 ששם הרובים כאילו ממש נוחים כאלא ויש

מעט רקיול אבל המשחק עדיין קשה והאויבים מאתגרים.

משהו שלישי זה המולטי, לפי דעתי משעמם וחסרים הרבה סגנונות ומפות... אבל פה אני לא לבד אז זה לא אומר כלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יאוו איזה סטירה...

גם מובילים אותך וגם נותנים לך חופש במשחקיות ? לא הולך לי טוב.

דיברתי על גיוון במשחקיות במקרה הזה ולא חופש בחירה במשחקיות ויש הבדל גדול

מטרואיד הוא משחק לינארי מאוד אבל גם במשחק הזה יש בגד כוח

רק שבניגוד לקריסיס אתה חייב להשתמש בכל היכולות לעבור את המשחק

והשלבים והאויבים גורמים לך להשתמש ביכולות ולשנות משחקיות תוך כדי

הכל פשוט מותאם לזה ועובד מצוין

נכון שמטרואיד בכלל לא חופשי וליצר משחק שגם יהיה חופשי וגם יעודד שימוש במשחקיות שונה

ויותאם לזה הרבה יותר קשה לפיתוח

אני רק טוען שקריסיס לא הצליח לשלב בין העולמות בכלל לא

הפוטנציאל קיים הביצוע היה כושל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...