Crysis - הדיון הראשי - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Crysis - הדיון הראשי


SciFi7

Recommended Posts

24823988jc2.gif

אתר הבית:

www.ea.com/crysis/

ז'אנר: משחק יריות מגוף ראשון FPS

עמוד ויקיפדיה:

http://en.wikipedia.org/wiki/Crysis

תיאור המשחק מויקפדיה:

Crysis is a science fiction first-person shooter computer game developed by German video game developer and published by Electronic Arts, and is the first game of a planned trilogy. Well-received by critics, early NPD figures for the US market were taken as a sign that the game had flopped; however, EA has recently reported being happy with sales, reporting that the game has sold over 1.5 million copies world-wide. Unofficially more than 3 million copies.

Crysis is based in a fictional future where an ancient alien spacecraft has been discovered beneath the Earth on an island near the coast of Korea. The single-player campaign has the player assume the role of United States Delta Force operator Jake Dunn, referred to in-game by his call sign, Nomad. Nomad is armed with various futuristic weapons and equipment, most notably a "Nano Muscle Suit" which, according to senior game designer Bernd Diemer, was inspired by the United States' Future Force Warrior 2020 program. and other projects relating from the Natick Soldier Systems Center. In Crysis, the player fights both North Korean and extraterrestrial enemies, in four different locations: a tropical island jungle, inside an "Ice Sphere" (consisting of the same jungle, but frozen), the alien ship itself (with a zero-gravity area) and a United States Navy aircraft carrier. Crysis uses Microsoft's new API, Direct3D 10 (DirectX 10) for graphics rendering, and includes the same editor that was used by to create the game.

A standalone expansion pack, titled Crysis Warhead, was announced on June 5, 2008.

תיאור מפורט:

Crysis מפותח על ידי לא אחרת מאשר חברת קרייטק (Crytek) - אותה מפתחת מוכשרת שיצרה ת אחד מהמשחקים הכי מדוברים של השנים האחרונות הלו הוא FarCry. בעוד שרבים מצפים להמשך ל-FarCry, ל-CrySis אפשר לקרוא המשך רוחני ותו לא, אין כאן קשר עלילתי בכלל אבל יש אי טרופי וגרפיקה שתשאיר אתכם פעורי פה. מה צפוי לנו בגרפיקה? מה דעתכם על עלים בודדים שנעים ונשברים תוך תנועה שלכם ביער? על היכולת לחתוך עץ לשניים עם מכונת הירייה שלכם? על שימוש מדהים באור, ו-... טוב הבנתם את הקטע ואם אתם מכירים את FarCry אתם יודעים בדיוק למה החברה הזו מסוגלת.

Crysis נפתח עם נפילתו של מטאור מוזר על אי טרופי אי שם ואתם כנחת אמריקאי עשוי ללא חת יוצאים יחד עם הצוות שלכם לאזור. כמובן שאתם לא היחידים שיודעים שהמטאור נפל שם ובהגיעכם למקום אתם צריכים להיאבק בכוחות הקוריאנים שכבר נמצאים שם - הרי כל אחד רוצה זכות ראשונים לחקור את המטאור לא? זמן מה לאחר מכן תבינו שהאוייב האמיתי הגיע עם המטאור, ותאחדו כוחות בניסיון להביס את הפלישה החייזרית. החברה בקרייטק לא רוצים להביא רק גרפיקה של הדור הבא אלא גם עלילה מהדור הבא, זוכרים את Deue Ex, ובכן גם כאן המטרה היא שההחלטות שלכם ישפיעו על המשך העלילה ועל הסיפור. לקרייטק נמאס מהמשימות הרגילות בהן צריך להגיע מנקודה א' ל-ב' תוך מילוי מטרות מסויימות! אין כאן גם את אלמנט הכישלון שקיים במשחקי יריות אחרים - אם דמות מפתח שהייתם אמורים להגן עליה נהרגת, המשחק לא ייגמר ויאלץ אתכם לחזור לשמירה קודמת, אלא פשוט נתונים מסויימים שיכלו לעזור לכם לא יגיעו לידיכם והמשמעות היא שאולי לקראת סוף המשחק יהיה לכם יותר קשה, אבל בכל אופן תוכלו לסיים את המשחק. דוגמא נוספת ממש לקוחה מהמשחק - בעת שאתם בדרככם להביא תחמושת שהתבררה כיעילה במיוחד נגד החייזרים תקבלו קריאת מצוקה בקשר מחבריכם האוקראינים (עכשיו הם חברים שלנו, מה?). הם נקלעו לקרב עם החייזרים והם מבקשים עזרה וכאן אנחנו יכולים להחליט מה לעשות - האם נמשיך לבסיס להתחמש תוך התעלמות מוחלטת? או שמא נרד מהמסוק בקרבת שטח וגם אז האופציות לא נגמרות, האם נעזור לקוריאנים? אולי סתם נסתכל על הקרב שלהם? ואולי בכלל נהרוג את כולם? אם תבחרו לעצור ולעזור התחמושת שלכם יכולה לאזול אבל מצד שני תיזכו לקבל מיוחד שלא תהיה לכם גישה נוספת אליו עוד הרבה זמן במהלך המשחק! וזה עוד מאפיין של המשחק - יש כאן איזון בין בונוסים שנקבל לבין רמת הסיכון שנהיה מוכנים לקבל על עצמנו.

כמובן שנשאלת השאלה איזה סוג של מחשב צריך על מנת להריץ משחק כל כך מתוחכם ומתקדם וגם כאן קרייטק כבר נתנו תשובה - מטרתם היא שכל מחשב עד גיל שנתיים מרגע יציאת המשחק לשוק יתאים - כלומר אם המשחק אכן יצא בסוף 2007, כל מחשב מסוף 2005 והלאה אמור להיות מסוגל להריץ את המשחק. מצד שני אם אתם רוצים את החוויה האולטימטיבית עם כל האפקטים הגרפיים תצטרכו להצטייד בכמה דברים:

* מחשב מרובה ליבות עם מעבד 64 ביט. לטענת קרייטק מעבד 64 ביט ייתן שיפור של 10-15% בביצועים כאשר ריבוי הליבות ייאפשר טיפול מציאותי יותר בפיזיקה ובאיטלגינציה הממוחשבת.

* כרטיס מסך עם תמיכה ב- 10. נכון להיום הכרטיסים היחידים שתומכים הם סידרת ה-8800 של אבל עד יציאת המשחק יהיה מבחר הרבה יותר גדול כמו גם ירידת מחיר שתהפוך את הכרטיסים למשהו שכל אחד יכול להרשות לעצמו.

* מערכת הפעלה מסוג ויסטה. נכון לעכשיו 10 יצא רק לחלונות ויסטה למרות שכבר דיברו על שידרוג של 9 לגירסה שתיתן ביצועים מקבילים. זו נקודה שנצטרך לחכות ולראות איך הדברים יתפתחו לגביה.

ובכן לא נראה שיש מה לדאוג לגבי הצלחתו של Crysis. כבר עכשיו הרשת עמוסה בדיבורים עליו, הציפיות גדולות ובינתיים מסרטוני משחקיות ותמונות אין ספק שקרייטק עומדת בכל מה שאמרה בכל הקשור לפן הגרפי. האם המשחק יהיה מהפכני בכל הקשור לניהול העלילה? יש סיכוי טוב שכן כיוון שנראה שהחברה משקיעה המון בתחום, אבל את זה נוכל לדעת רק כשהמשחק יצא. גם אם קרייטק לא יעמדו בכל מה שהבטיחו בפן העלילתי, הרי שיש לנו כאן משחק מנצח - גרפיקה כמותה לא ראינו מעולם על מסך המחשב שלנו וסיגנון משחק מוכר ואהוב. קרייטק פשוט לא יכולה לפספס!

המידע לקוח מפריק

דרישות מערכת:

Minimum System Requirements

* OS XP or Vista

* Processor 2.8 GHz or faster (XP) or 3.2 GHz or faster* (Vista)

* Memory 1.0 GB (XP) or 1.5 GB (Vista)

* Video Card 256 MB**

* Hard Drive 12GB

* Sound Card 9.0c compatible

* Supported Processors: Intel Pentium 4 2.8 GHz (3.2 GHz for Vista) or faster, Intel Core 2.0 GHz (2.2 GHz for Vista) or faster, 2800+ (3200+ for Vista) or faster.

** Supported chipsets: NVIDIA 6800 GT or greater; ATI 9800 Pro (Radeon X800 Pro for Vista) or greater. Laptop versions of these chipsets may work but are not supported. Integrated chipsets are not supported. Updates to your video and sound card drivers may be required.

Recommended System Requirements

* OS / Vista

* Processor Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz or 64 X2 4400+

* Memory 2.0 GB RAM

* GPU NVIDIA 8800 GTS/640 or similar

הסברים כיצד להריץ את המשחק על הרמה הגרפית הגבוהה ביותר תחת XP:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=301581.msg3027385#msg3027385

תודה למשתמש -Shadow-

תמונה של העטיפה:

35463924ec0.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 2.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...