שאלה לבעלי ה WII, האם הגרפיקה שלו טובה יותר מ HL Episode 1 - עמוד 2 - קונסולות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לבעלי ה WII, האם הגרפיקה שלו טובה יותר מ HL Episode 1


marlboro

Recommended Posts

  • תגובות 47
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

2 המשחקים שהזכרתה משתמשים בגרפיקה לא סטנדרטית

בגרפיקה סטנדרטית הWII והגימקיוב מציגים גרפיקה טובה יותר

לדוגמה RE4 ניראה טוב יותר בגימקיוב\WII

תבין חומרתית הגימקיוב חזק מהPS2 משמעותית

הWII חזק יותר מהגימקיוב בערך בחצי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה איכפת לי מי חזק יותר חומרתית? מה איכפת לי מה סטנדרטי ומה לא?

עדיין לא ראיתי משחקים יותר יפים מה God of War ו Okami...

ואגב,

ה Gamecube יצא יותר משנה וחצי אחרי ה 2...

יש סיבה שהוא לא יהיה יותר חזק?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעניין GOW

הוא מישתמש בשיפור של הטכניקה הזאת-

Fixed 3D

From Wikipedia, the free encyclopedia

Ten things you may not know about Wikipedia

Jump to: navigation, search

In techniques for computer games, fixed 3D is a three-dimensional (3D) representation of the game world with game characters rendered in real time against a prerendered environment.

Used heavily in the survival horror genre, it was first seen in Infogrames' Alone in the Dark series in the early 1990s; it was later revived and brought up to date by in the Resident Evil series.

Other notable examples include:

* Little Big Adventure (Adeline Software International)

* Final Fantasy VII (Squaresoft)

* The first 3 installments of the Mario Party series (Nintendo)

* Blade Runner (Westwood Studios) - apparently the backgrounds are rendered in real time, using millions of polygons, although this is difficult to tell

* Ecstatica and Ecstatica 2 (Andrew Spencer/Psygnosis) - unusual in that the backgrounds and characters are rendered with ellipsoids, leading to a very natural looking set of creatures. Like Blade Runner, it again is rendered entirely in real time, although it is difficult to tell at first sight

* The Legend of Zelda: Ocarina of Time (Nintendo) was mostly complete 3D but used fixed 3D for many of the building interiors and for one entire town. This technique was dropped for complete 3D in its successor, The Legend of Zelda: Majora's Mask,

* Grim Fandango (Lucasarts)

* 3D Movie Maker (Microsoft Kids) featured several premade sets rendered in Fixed 3d, but also allowed for users to create their own Real-time scenery.

Admittedly, there seems little to separate fixed 3D from its precursor, the graphic adventure game (The Secret of Monkey Island, Sam & Max Hit the Road, etc.), but whereas the latter overlays 2D characters over a 2D background, fixed 3D is at least 3D overlaid on 2D, and often onto 3D.

תנסה להזיז בו זווית מצלמה או ליסתכל בFP ותיראה שאין אפשרות כזאת במשחק

האויבים והדמות עשוים מפוליגנים אבל היתר חלק עשוי מתמונות וחלק אחר מי סירטונים

לדוגמה האויבים הרחוקים זה סירטון

זה טכניקה מגניבה ומאוד מתאימה למשחק המסוים הזה אבל זה לא בדיוק תלת מימד

בנוגע לאוקמי

Video games

The Legend of Zelda: The Wind Waker is well-known for its cel-shaded style.

The Legend of Zelda: The Wind Waker is well-known for its cel-shaded style.

The first 3D video game to feature true real-time cel-shading was Jet Set Radio (2000) for the Sega Dreamcast. Another game, Fear Effect for the Sony PlayStation, was released in 2000 and was noted for its use of dramatic textures to give an anime appearance to its characters, but lacked outlines and dynamic light-sourcing. Games before Fear Effect have used textures in a similar fashion, but not as starkly apparent or stylized as the game. Wacky Races, released on Dreamcast a few months before Jet Set Radio, featured an outline effect often mistaken for cel-shading, but the game actually used traditional shading techniques. The are several other games, such as Megaman Legends, that used static cel-shaded textures (without real-time lighting) in the same vein as Fear Effect created before the previous examples, but the effect created was not as strongly noticeable as the previous examples.

In the years following Jet Set Radio, numerous other cel-shaded games were introduced during a minor fad involving cel-shaded graphics, yet only a few would fully match or surpass its mainstream appeal. The next games with cel-shading to capture the industry's attention in some form were 2002's Jet Set Radio Future and Sly Cooper and the Thievius Raccoonus. Over time, more cel-shaded titles such as Dark Chronicle, Cel Damage, Klonoa 2, the Viewtiful Joe series, and XIII were released with positive feedback, though none were considered blockbusters in terms of sales figures. Originally the only cel-shaded games to receive both positive ratings and sales after Sly Cooper and the Thievius Raccoonus were The Legend of Zelda: The Wind Waker, Sly 2: Band of Thieves, and Tales of Symphonia.

The game Ōkami uses cel-shading to give the impression of a world inside a painting.

The game Ōkami uses cel-shading to give the impression of a world inside a painting.

Originally, The House of the Dead III (HotD3) for the Microsoft Xbox was cel-shaded. Early in HotD3s development Sega released screenshots of the then current cel-shaded graphics to the gaming community. Shortly after those initial screenshots were released, Sega announced that they were dropping the cel-shaded graphics in favor of conventional graphic techniques. There are several suspected reasons for Sega's change of heart, the most popular and most likely is that the screenshots met much negative response from gamers who disliked the cel-shaded graphical style. Many gamers claimed the cel-shading was used purely as a gimmick in an attempt to sell more games. HotD3 was a bloody, gory and very violent light gun game which featured zombies and other mutated and deformed creatures. Many felt the cel-shaded look clashed greatly with the game's themes and content.

More recently, handheld consoles, previously not realistically powerful enough to render a fully 3D world, have made use of cel-shading. Most notable is the Tony Hawk series and The Legend of Zelda: Phantom Hourglass on the Nintendo DS.

The use of cel-shading in video games has slowed somewhat since its inception, but the technique continues to be employed in the modern era. Recent examples include Dragon Quest VIII, Rogue Killer 7,* The Legend of Zelda: Phantom Hourglass , Metal Gear Acid 2, and Ōkami.

בקיצור אלו טכניקות אחרות שיכלו להיות בקלות על כל קונסולה היום

ואתה תיראה שאוקמי יצא באותה איכות גרפית אם לא באיכות גדולה יותר שהוא יצא לWII באביב הקרוב

העניין זה שאתה לא צריך קונסולה חזקה לטכניקות האלו

אפילו הDS יכול לעשות Cel-shaded animation

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ה Gamecube יצא יותר משנה וחצי אחרי ה 2...

יש סיבה שהוא לא יהיה יותר חזק?!

הWII יצא שנה ומשהו אחרי ה-360 והוא לא מתקרב אליו בעצמה הגרפית, הכל זה שיקול של היצרן על מה להשקיע ולאיזה קהל יעד לפנות.

וקרירין, אתה יכול להגיד שמשתמשים בגרפיקה בצורה אחרת ב-GOW ולטעון מה שאתה רק רוצה אבל המשחק פשוט נראה מצוין.

בקשר לאוקאמי, הוא לא כזה מרשים גרפית כמו שהוא מרשים בעיצוב האמנותי שלו ככה שאני יכול לתת לגרפיקה שלו 6 אבל כל העיצוב עם איך שהמשחק בנוי והמשחקיות פשוט תפורים על הגרפיקה הזאת.

ואתה לא יכול להשוות בינו לבין GOW2.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שיחקתי ואהבתי את אוקמי שיחקתי ואהבתי הרבה יותר את זלדה TP

ואוקמי מגיע גם לWII ככה שזה עוד פלוס לWII

בעניין GOW משחק מצוין זה נכון

אבל מבחינה גרפית הוא חצי

וככה השיגו את הגרפיקה שלו

RE4 וקולסוס זה המשחקים החזקים ביותר בתלת מימד בPS2

והWII מציג גרפיקה יותר טובה מהם בRE4 שלו ובזלדהTP

בעניין החוזק שיחקתי קצת בטראומה סנטר ורק שמשחקים מבינים כמה זה כיף

ה360 אם כל החוזק לא יצליח במשחק כזה

screen07big.jpg

http://video.google.com/videoplay?docid=-956796738638291465&q=TRAUMA+CENTER&total=1248&start=0&num=100&so=0&type=search&plindex=0

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ באמת אחלה משחק, הוא משתמש בwiimote בצורה טובה, מצפה להמשך שצריך לצאת בקרוב (יהיה בו מצב 2 שחקנים!)

המינוס היחיד הוא הדיאלוגים המשעממים של הדמויות שאי אפשר להעביר את כולם, צריך במשך דקות ארוכות ללחוץ על A ולהעביר אותן אחד אחד :-X

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש סימן לסקיפ ככה שאולי אפשר

אבל אני דווקה קורא תדיאלוגים ליראות תעלילה

פשוט מעצבן אותי שאומרים מה הWII לא יכול לעשות טוב אבל שוכחים שגם ל360\PS3 יש מיגבלות

ומשחקים כאלו לא יהיו כיפים הליהם ביכלל בגלל השליטה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תכלס אני לא מבין למה בכלל אתה לוקח את זה ללב, אתה נהנה מהwii? יופי, זה מה שחשוב.

אפשר לחשוב שחברת שמה *ין על יחסי הציבור החינמיים שאתה כל יום מבזבז זמן ואנרגיה לעשות לה :screwy:

(עכשיו תחליפו את "נינטנדו" ב"מיקרוסופט" ותפנו את זה לדובי זובי)

*אה ו... אם תגלה איך מעבירים את הדיאלוגים אני נורא אשמח :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כמעט בטוח שבגרסא היפנית של המשחק אפשר להעביר את הדיבורים בכפתור ייעודי, ובשאר הגרסאות אי אפשר.

ד"א, שיחקתי כבר די הרבה, והמשחק לא עושה סימנים של להגמר.. מישהו יודע מתי הוא באמת נגמר?

ספויילרים:

הייתי באפריקה, פירקתי את הפצצה, הdirector השמן הזה כבר מת ועכשיו הפרופסור מהביה"ח הקודם נהיה הדירקטור החדש, ועוד עשיתי עוד כמה ניתוחים, כמה אני קרוב לסוף?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קודם יחזור לשחק במטרואיד

רק רציתי ליבדוק תמשחק

אבל תחפש לבד

ותבין אין לי בעיה אם המשחקים האיכותים ב360\PS3\או כל קונסולה אחרת לא של נינטנדו

כן יש לי בעיה שמשמיצים סתם קונסולה כמו הWII בגלל שאין לה סופר דופר טורבו אולטרה מעבד

או כרטיס מסך מיפלצתי (יחסית לקונסולות)

ומי שמחפש מישחקי מרוצים סטנדרטים\מישחקים בסיגנון הילו וכו אני ימליץ לו על PS3\360

כי יש להם עדיפות לזה

אבל שאנשים משווים לך תגרפיקה בWII לHL-1 או מכריזים שיש לה כח גרפי של PS2

למרות שאפילו הגימקיוב יותר חזק זה פשוט מעצבן

כן WIIספורט לא ניראה מצוין

כן מיזמן לא נגעתי בו ואני לא מתכנן לגעת בו בקרוב אם בכלל

אבל לעזזל זה משחק חינמי חוץ מיפן ששם הוא מוזל ומיועד למשפחות ולא לגימרים

לקחת תגרפיקה שלו בתור אינדיקציה זה בורות לשמה

אם כבר תיקחו תגרפיקה בRE4 או זלדה TP למרות שזה גם לא נכון כי הם פורטים מהגימקיוב ולא מראים תכח שיש לWII

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז ככה, ממש מגניב קונספטואלית אבל נמאס מהר, רק הטניס שם מגניב והגולף למי שאוהב. אח שלי וחברים שלו מתים (ואני לא מבין למה) על האיגרוף.

קרירין: תשמע אני יודע שיורדים עליך פה שלא בצדק (לאף אחד אין זכות לבקר את צורת החיים שלך או הדיקדוק שלך, בייחוד אם אתה מודע אליו ומנסה לתקן אותו), אבל זו לא סיבה להגיד לאנשים "לשבת בלול ולאכול שבלול", אני אישית מאד מעריך את הידע שלך ואת האיכפתיות שלך :xyxthumbs: , אז פשוט תפסיק לקחת ללב וכל חברי הפורום תפסיקו לרדת עליו :nono:

דובי: גם אותך אני מאד מעריך אבל אתה מתנהג קצת בסנוביות, אולי תרגיע? הידע שלך בתלת מימד וחומרה גרפית מאלף והוא היה עוד יותר כיפי אם היית קצת יותר נחמד :P

בנוגע לכח של ה-Wii, אין ספק שלגיימקיוב יש גרפיקה יותר טובה מאשר ה-PS2, ראה השוואה בין הגירסאות של RE4. ה-Wii אכן יותר טובה מהגיימקיוב וסביר להניח שיותר טובה מהבוקס הראשונה אבל בין זה לבין להשוות את ל-Metroid Prime זה קצת מגוחך. מדובר על משחק לגיימקיוב שיצא בתחילת דרכה של הקונסולה (אני מדבר בערך, אל תתפסו אותי במילה ברמה שמצריכה "לא נכון, המשחק יצא ב..."). מאידך על Metroid Prime 3 אומרים שהוא נראה כמו HD לכל דבר על אף שה- מגיעה רק ל-480p.

כרגע עם כל משחקי הקאז'ואל המאכזבים שיוצאים ל- קשה לבדוק אותה ברמה הגרפית נטו ולכן אני מניח שהיא יותר חזקה מהבוקס אבל קשה לדעת בכמה. לא מדובר כאן במחשבים שבהם החומרה מקבילה וניתן לשפוט בקלות לפי מהירות, מעבד וכרטיס מסך, כאן חומרה דומה יכולה לתפקד שונה לגמרי - לדוגמא ההבדל בין הבוקס הראשונה לבין מקבילתה בדמות המחשב הביתי עם חומרה מקבילה, כיוון שהבוקס זרקה החוצה כל מיני פעולות שנדרשות מהמחשב לתיאום בין רכיבי חומרה היא תיפקדה שונה - הפואנטה? אל תנסו להשוות בין ה- לבוקס רק על סמך מפרט טכני!

Avidan: אתה מאד קרוב לסוף. בנוגע לדיאלוגים, אם זיכרוני איני מטעני (אני לא יכול לבדוק כיוון שה-Wii לא אצלי) לחיצה על כפתור "b" מריצה את הדיאלוגים במהירות (או שזה רק תוך כדי ניתוח?) אני בכל מקרה קראתי כל שלב ושלב בעלילה, הרי בגלל זה אני שם, מה שווים סתם ניתוחים ללא עלילה?! לגבי המשחק עצמו, כמו שכבר אמרתי באיזה הודעה פה לא מזמן, גם אני נתפסתי בצורה חזקה למשחק, קשה להסביר למה אבל הוא פשוט כיפי, הצליחו לעשות כל כך הרבה אתגרים שונים ומגוונים שזה פשוט תענוג, מקווה שיצא לי לשחק את הבא בתור :smile1:

יאללה חברה, איך אתם אומרים, חפרתי מספיק, לילה, עד לעונג הבא :silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בהחלט המשחק מושך מאוד, ואותי במיוחד בגלל שאני מתעניין מאוד במקצוע הרפואה[מעוניין ללמוד אחרי הצבא]

בכל מקרה, אני נהייתי אפילו קצת אובססיבי מנסה כל הזמן לשפר את הטכניקה שלי ולקבל S בכל הניתוחים, עד לרמה שאני עושה ניתוחים בעשרות שניות במקום בדקות. כפתור B לא מעביר את הדיאלוגים..

וגם אני קורא את הכל, למרות שלמען האמת הקטע הכי מעניין במשחק הוא הניתוח עצמו ולא השטויות שהם אומרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל לגבי השאלה של פותח הדיון - מה זה בדיוק המשחק הזה HL EPISODE 1?.... אני מכיר HL2 EP1 אבל מה שאתה אמרת לא נשמע מוכר...

עכשיו אני אעבור לקטע שבו הדיון סטה מהכיוון -

GOD OF WAR הוא משחק מדהים לא משנה מה תגידו עליו. ומה זה השטויות האלה של "הטכניקה שבו עשו אותו"?.. לא שמעתי חירטוטים כאלה כבר הרבה זמן.

אתם נותנים ציון למשחק עפ"י הטכניקה שבו עשו אותו או לפי איך שהוא נראה ומרגיש בסוף?.. GOD OF WAR מבחינתי עדיין המשחק הכי כיפי, מושקע, מקורי, עקוב דם ששיחקתי בו עד היום. מקום 1 בנוק אאוט ליסט :silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה שטויות בחיי... :lol:

אם כבר להשוות אז היא משתווה לPS2 (בתור בעליו לשעבר של PS2 ובעליו הנוכחי של , כשבשניהם שיחקתי על אותה אני יכול לבצע את ההשוואה ללא חשש)

יכול להיות שחבר שלי הראה לי את המשחקים עם הגרפיקה הפחות טובה :\ כי לא אין אני יודע רק ממה שהוא הראה לי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...