פורסם 2009 במאי 2416 שנים בגלל שהוא מיצר יותר ולא מחכה למסך שיסיים רענון - התמונות נזרקות "אחת על השנייה" (מחליף באפרים לפני שסיים להציג תמונה שלמה)אז מדבריך אפשר להבין שקריעת תמונה תתרחש רק מתי שהכרטיס מייצר יותר פריימים מאשר קצב ריענון המסך במשחקים.אם כך הדבר, אז למי שיש מסכי LCD יגביל את ה FPS באותו משחק ל 60 ע"י תוכנה צד שלישי.כך, אם נגביל את ה FPS באותו משחק ל 60, ה FPS שהכרטיס מייצר לא יעבור את ריענון המסך, אלה יהיה זהה לו, וכך גם לא תיהיה קריעת תמונה.האם הדבר שהצעתי אפשרי?
פורסם 2009 במאי 2416 שנים מחבר צריך להתייחס לכל תמונה בנפרד, ולא למס' תמונות בשנייה (FPS) כיחידה אחת.בדרך כלל רינדור תמונה אחת יותר מהיר מהצגת תמונה אחת, ואם אין סינכרון ביניהם אז תהיה קריעת תמונה.לכן קריעת תמונה יכולה להיות גם אם ה-FPS נמוך מקצב הרענון. הזמנים גם משתנים בין רינדור לרינדור, בזמן שהתזמונים קבועים לתצוגה.אולי אני לא מצליח להסביר את זה כמו שצריך בשל הסיבוכיות שבדבר, גם אני מתבלבל. אבל תאמין לי שאם היה תחליף ל-vsync היינו יודעים מזה.בלי קשר, אתה מכיר תוכנה צד שלישי שיודעת להגביל FPS ?
פורסם 2009 במאי 3016 שנים תיראו זה מוזר כל משחק שאני מחשק והוא רץ חלק על 60fps ופיתאום ה fpsורד ל 52 אני מרגיש בקירטוע או תקיעה ואיך ילדים אומרים שהם משחקים במשחקים בין 40-60fps והם אומרים רץ חלק!! לי עם הייתי משחק והיה לי 60fps ופיתאום נופל ל 40 היה לי קירטוע ענק!! אולי יש הגדרה? שעושה שזה ימשיך להיות חלק?כי ה fps נופל לי שנגיד אני עובר באיזה דלת ויש טעינת טקסטורה אז זה נופל ל 45 וזה יוצר קירטוע! יש הגדרה שעושה את זה אולי חלק? שאני לא ירגיש בזה? כמו כולם!!
פורסם 2009 במאי 3016 שנים אתם אומרים ש60HZ יוכלו להציג לך 60 FPS בלבד.אז איך הדבר ששיחקתי עכשיו ב GTA IV והמשחק רץ אצלי על 70 FPS כשהייתי בחוץ, וכשאני נכנס לבתים המשחק רץ על 100, ואני ממש מרגיש הבדל, המשחק עובד ממש יותר חלק כשאני בבתים מאשר בחוץ.בקיצר איך הדבר נכון ש60HZ יוכלו להציג 60 FPS בלבד?
פורסם 2009 במאי 3016 שנים תיראו זה מוזר כל משחק שאני מחשק והוא רץ חלק על 60fps ופיתאום ה fpsורד ל 52 אני מרגיש בקירטוע או תקיעה ואיך ילדים אומרים שהם משחקים במשחקים בין 40-60fps והם אומרים רץ חלק!! לי עם הייתי משחק והיה לי 60fps ופיתאום נופל ל 40 היה לי קירטוע ענק!! אולי יש הגדרה? שעושה שזה ימשיך להיות חלק? כי ה fps נופל לי שנגיד אני עובר באיזה דלת ויש טעינת טקסטורה אז זה נופל ל 45 וזה יוצר קירטוע! יש הגדרה שעושה את זה אולי חלק? שאני לא ירגיש בזה? כמו כולם!! "כולם" פשוט לא מתייחסים ל"קרטועים" הטבעיים שנוצרים מעומס קצת גדול יותר בשעת נפילת הFPS.
פורסם 2009 במאי 3016 שנים מחבר אתם אומרים ש60HZ יוכלו להציג לך 60 FPS בלבד.אז איך הדבר ששיחקתי עכשיו ב GTA IV והמשחק רץ אצלי על 70 FPS כשהייתי בחוץ, וכשאני נכנס לבתים המשחק רץ על 100, ואני ממש מרגיש הבדל, המשחק עובד ממש יותר חלק כשאני בבתים מאשר בחוץ.בקיצר איך הדבר נכון ש60HZ יוכלו להציג 60 FPS בלבד? LCD לא יכול להציג יותר מ-60 תמונות לשנייה בכל מקרה, אז זה לא כל כך הגיוני מה שאתה אומר... כאתה בחוץ - הוא לפחות על 70fps תמיד ? כי אם יש נפילות פה ושם זה מסביר הכל. יכול להיות אפילו תקיעה רגעית ממש זריזה ככה שלא שמים לב למספר ש-fraps מציג.בתוך הבית אין הרבה מה לחשב גם מבחינה גראפית וגם מבחינת עיבוד CPU אז הוא תמיד ב-fps גבוה...
פורסם 2009 במאי 3116 שנים כן הוא תמיד על 70, אין נפילות.איך זה שאני מרגיש הבדל? כשאני נגיד בבית אני מקבל 90 FPS. אז איך אני מרגיש הבדל בין ה 90 ל 70? הרי לפי דבריך ה FPS יכול להיות עד 60.
פורסם 2009 במאי 3116 שנים מחבר מה קצב הרענון שמוגדר ב-windows ?אגב, אולי זה קשור איכשהו - דוגמאות ממשחקים אחרים:there are times when more than 60 fps is beneficial. Call of Duty 4's game engine was made to run at 125 fps, so you will get better game performance if you run at that speed (higher rate of fire on weapons, and your character will run a little faster and jump a little farther). also, Counter-Strike Source can only send one packet to the server for each frame rendered. therefore, if you're playing on a 100-tick server and getting 60 fps, you will be limiting your game's network performance.
פורסם 2009 במאי 3116 שנים מישהוא יכול לענות לי על זה? יראו זה מוזר כל משחק שאני מחשק והוא רץ חלק על 60fps ופיתאום ה fpsורד ל 52 אני מרגיש בקירטוע או תקיעה ואיך ילדים אומרים שהם משחקים במשחקים בין 40-60fps והם אומרים רץ חלק!! לי עם הייתי משחק והיה לי 60fps ופיתאום נופל ל 40 היה לי קירטוע ענק!! אולי יש הגדרה? שעושה שזה ימשיך להיות חלק?כי ה fps נופל לי שנגיד אני עובר באיזה דלת ויש טעינת טקסטורה אז זה נופל ל 45 וזה יוצר קירטוע! יש הגדרה שעושה את זה אולי חלק? שאני לא ירגיש בזה? כמו כולם!!
פורסם 2009 ביוני 1816 שנים יש לי שאלה בקשר ל pre render limitבדרייברים של nvidia יש את ההגדרה הזאת, היא קובעת גם לdirect3d וגם לopengl ביחד?
פורסם 2009 ביוני 1916 שנים מחבר ^ בדריבר זה רק ל-directx. ל-opengl אפשר דרך rivatuner אבל "2" זה המינימום ל-opengl
פורסם 2009 ביוני 1916 שנים סבבה גם ככה 2 זאת התוצאה ההכי טובה מבדיקות שעשיתי3 זה יותר מדי לאג ושימוש במשאבים ומיותר, 2 מביא תוצאות הכי טובות, 1 ו0 כבר מבטלים דברים כמו תועלת מריבוי ליבות וכו'קראתי שמיקרופט עשו בדיירקט איקס בכוונה שזה יהיה על 3 ועצם זה שמשנים ל2 רק מועיל וזה בעצם למה NVIDIA בכלל הוסיפו את האופציה הזאתדרך אגב בקשר ל3doverrider, לפני כמה זמן היה לי אותו אבל הוא היה מכריח משחקים להשתמש בטריפל באפר רק אחרי שאני נכנס יוצא ועוד פעם נכנסיש משהו לא נכון שעשיתי?בגלל זה אני כבר כמה זמן בלי טריפל באפר
פורסם 2009 ביוני 1916 שנים מחבר דרך אגב בקשר ל3doverrider, לפני כמה זמן היה לי אותו אבל הוא היה מכריח משחקים להשתמש בטריפל באפר רק אחרי שאני נכנס יוצא ועוד פעם נכנסיש משהו לא נכון שעשיתי?בגלל זה אני כבר כמה זמן בלי טריפל באפראיך בדקת ? לפי ה-FPS ? כי אפשר לראות במוניטור של rivatuner אם זה הכריח או לא הכריח (תוסיף את ה-"Event History" למוניטור)נסה שוב עם גרסא אחרונה, אולי אפילו תשחק עם Application detection level של d3doverrider.בנוסף, אם אתה מאפשר ל-d3doverrider להשמיע צליל, אז אתה אמור לשמוע מתי הוא נכנס לפעולה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.