פורסם 2009 ביוני 1916 שנים מחבר באמת שאני לא יודע מה קורה שם אצלך... התוכנה אמורה לעבוד תמיד, לא "מתי שבא לה". אולי יש משחקים "בעיתיים" שעוקפים את התוכנה או שלא עובדים טוב איתה
פורסם 2009 ביוני 2616 שנים מחבר Triple Buffering: Why We Love Ithttp://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3591&p=1^ אננדטק נזכרו לכתוב כתבה על triple buffer / double buffer / vsync
פורסם 2009 ביוני 2616 שנים סינדרוםאו שאני לא ראיתי טוב או שהם כתבו שטריפל באפרינג משפר את האינפוט לאגתסביר בבקשה?
פורסם 2009 ביוני 2616 שנים מחבר In other words, with triple buffering we get the same high actual performance and similar decreased input lag of a vsync disabled setup while achieving the visual quality and smoothness of leaving vsync enabled.לפי מה שהבנתי הוא מתכוון שה-input lag של triple buffer ללא vsync יהיה דומה לזה של double buffer + vsync, ושלא ממש צריךvsync עם triple buffer כי triple buffer "לבד" יתן תמונה חלקה (בלי קריעות תמונה קשות) כמו double buffer עם vsync.בקיצור... אם הבנתי נכון הוא אומר תפעיל triple buffer ותכבה vsync. אני אישית לא משתתף בהמלצה הזאת. לדעתי יש מספיק קריעות תמונה כש-triple buffer פועל ו-vsync כבוי.
פורסם 2009 ביוני 2616 שנים זהו גם אני חשבתי ככה אבל נראה שאנשים בתגובות אומרים את אותו הדבר: vsync+triple buffering תמונה חלקה ופחות אינפוט לאגואיך אפשר בכלל להפעיל טריפל באפר בלי VSYNC? בWOW למשל זה מראה את הטריפל באפור עד שאתה מפעיל VSYNCדבר אחד נכון בדיון פה זה שpre render/queue size limit 2 זה טוב3 זה חרא ומיותר לא נותן כלום חוץ מאינפוט לאג וגם זה דיפולט בDX אם לא מורידים את זה בדרייברים2 זה הכי אופטימלי, פריימים גבוהים וגם אינפוט לאג טוב1 סתם יפגע בביצועים ומיותר ו0 בכלל דופק לך את כל הקטע של הליבה הכפולה ואז באמת לא הרווחת כלוםעדיף את הערך 2דרך אגב מה זה הכפתור הזה doublepost, פעם ראשונה מופיע לי
פורסם 2009 ביוני 2616 שנים מחבר לא ראיתי אזכור אחד בכתבה על triple buffer + vsync. הוא כל הזמן מדבר על double buffer + vsync מול triple buffer. לא ברור.אם ראית משהו כזה תצטט. ועזוב את התגובות, ראיתי גם תגובות שאומרים שמרגישים יותר lag עם triple buffer. תגובות משתנות.
פורסם 2009 ביוני 2616 שנים מחבר את רוב המשחקים כותבים ל-double buffer. אתה יכול להפעיל vsync ואתה יכול לא להפעיל. המשחק עדיין פועל עם double bufferכשאתה מפעיל vsync אז אתה נתקל במגבלה\חסרון של double buffer.
פורסם 2009 ביוני 2616 שנים וואלה? וואי אז אני כבר לא יודע מה לעשותטריפל באפר עם VSYNC אן רק טריפל באפר...
פורסם 2009 ביוני 2616 שנים מחבר אני גם כבר לא יודע מה הוא רוצה שם בכתבה המחורבנת שלו. נראה לי הוא עשה שם סלט ירקות קצוץ דק דק.הכי פשוט תנסה רק triple buffer ותראה אם יש לך קריעת תמונה שמפריעה לך לשחק (כי אולי יש אבל פחות קריטי מאשר עם דאבל באפר?). אם יש וזה מפריע - תפעיל גם vsync, שמור על prerender limit 2 ושכח את כל מה שקראת באננדטק
פורסם 2009 ביוני 2616 שנים הבעיה שאני עם 1900xt ובדרייברים של הרדאונים אין pre render ל open GLולך תדע אם זה לא על undefined...אבל יודע מה? יש לי שאלה שאני חייב לשאול אותך בקשר לאינפוט לאגבמשחקים של מנוע אנריל 3 שזה אנריל 3 או אמריקס ארמי 3 יש לי אינפוט לאג מטורף בתפריט ואני חושב שגם במשחק עצמוזה רק אצלי? אצל כולם? ממה זה נגרם?
פורסם 2009 ביוני 2916 שנים יש אפשרות לפתור את הבעיה עם תוכנה אחרת? הD3DOVERRIDER תוקעת לי את המחשב כל פעם שאני מפעיל MEDIA PLAYER CLASSIC.מפרט בצד על WIN 7 64 BIT.
פורסם 2009 ביוני 2916 שנים מחבר תוסיף פרופיל לקובץ ההפעלה של media player classic ותבחר לו NONE ב-application detection level.אם אני לא טועה אמור להיות כבר פרופיל כזה, וודא שאתה עם גרסא אחרונה של התוכנה (מגיעה עם rivatuner 2.24)בעיקרון ישנם עוד משחקים ותוכנות שעלולים לקרוס או לעשות בעיות עם זה, פשוט מוסיפים להם פרופיל וקובעים שלא יתבצע שום שינוי עליהם.לחילופין אפשר לקבוע בגלובלי שלא יעבוד, ולהפעיל רק לפרופילים מסויימים שאתה צריך.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.