עבור לתוכן

דיון מרוכז- קריעת תמונה, V-Sync ונפילות FPS

Featured Replies

פורסם

כן אבל זה מה שמעצבן אני מחפש משהו שיהיה כל הזמן... ולא מתי שבא לו

  • תגובות 284
  • צפיות 160.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

באמת שאני לא יודע מה קורה שם אצלך... התוכנה אמורה לעבוד תמיד, לא "מתי שבא לה".

אולי יש משחקים "בעיתיים" שעוקפים את התוכנה או שלא עובדים טוב איתה :nixweiss:

פורסם

האמת לא קריטי כרגע אני חושב שיש את האופציה הזאת גם בati tray tools

פורסם

סינדרום

או שאני לא ראיתי טוב או שהם כתבו שטריפל באפרינג משפר את האינפוט לאג

תסביר בבקשה?

פורסם
  • מחבר

In other words, with triple buffering we get the same high actual performance and similar decreased input lag of a vsync disabled setup while achieving the visual quality and smoothness of leaving vsync enabled.

לפי מה שהבנתי הוא מתכוון שה-input lag של triple buffer ללא vsync יהיה דומה לזה של double buffer + vsync, ושלא ממש צריך

vsync עם triple buffer כי triple buffer "לבד" יתן תמונה חלקה (בלי קריעות תמונה קשות) כמו double buffer עם vsync.

בקיצור... אם הבנתי נכון הוא אומר תפעיל triple buffer ותכבה vsync.

אני אישית לא משתתף בהמלצה הזאת. לדעתי יש מספיק קריעות תמונה כש-triple buffer פועל ו-vsync כבוי.

פורסם

זהו גם אני חשבתי ככה אבל נראה שאנשים בתגובות אומרים את אותו הדבר: vsync+triple buffering תמונה חלקה ופחות אינפוט לאג

ואיך אפשר בכלל להפעיל טריפל באפר בלי VSYNC? בWOW למשל זה מראה את הטריפל באפור עד שאתה מפעיל VSYNC

דבר אחד נכון בדיון פה זה שpre render/queue size limit 2 זה טוב

3 זה חרא ומיותר לא נותן כלום חוץ מאינפוט לאג וגם זה דיפולט בDX אם לא מורידים את זה בדרייברים

2 זה הכי אופטימלי, פריימים גבוהים וגם אינפוט לאג טוב

1 סתם יפגע בביצועים ומיותר ו0 בכלל דופק לך את כל הקטע של הליבה הכפולה ואז באמת לא הרווחת כלום

עדיף את הערך 2

דרך אגב מה זה הכפתור הזה doublepost, פעם ראשונה מופיע לי

פורסם
  • מחבר

לא ראיתי אזכור אחד בכתבה על triple buffer + vsync. הוא כל הזמן מדבר על double buffer + vsync מול triple buffer. לא ברור.

אם ראית משהו כזה תצטט. ועזוב את התגובות, ראיתי גם תגובות שאומרים שמרגישים יותר lag עם triple buffer. תגובות משתנות.

פורסם

רגע? מה קשור double buffer? חשבתי שדאבל באפר זה מתי שמפעילים vsync

פורסם
  • מחבר

את רוב המשחקים כותבים ל-double buffer. אתה יכול להפעיל vsync ואתה יכול לא להפעיל. המשחק עדיין פועל עם double buffer

כשאתה מפעיל vsync אז אתה נתקל במגבלה\חסרון של double buffer.

פורסם

וואלה? וואי אז אני כבר לא יודע מה לעשות

טריפל באפר עם VSYNC אן רק טריפל באפר...

פורסם
  • מחבר

אני גם כבר לא יודע מה הוא רוצה שם בכתבה המחורבנת שלו. נראה לי הוא עשה שם סלט ירקות קצוץ דק דק.

הכי פשוט תנסה רק triple buffer ותראה אם יש לך קריעת תמונה שמפריעה לך לשחק (כי אולי יש אבל פחות קריטי מאשר עם דאבל באפר?).

אם יש וזה מפריע - תפעיל גם vsync, שמור על prerender limit 2 ושכח את כל מה שקראת באננדטק

פורסם

הבעיה שאני עם 1900xt ובדרייברים של הרדאונים אין pre render ל open GL

ולך תדע אם זה לא על undefined...

אבל יודע מה? יש לי שאלה שאני חייב לשאול אותך בקשר לאינפוט לאג

במשחקים של מנוע אנריל 3 שזה אנריל 3 או אמריקס ארמי 3 יש לי אינפוט לאג מטורף בתפריט ואני חושב שגם במשחק עצמו

זה רק אצלי? אצל כולם? ממה זה נגרם?

פורסם

יש אפשרות לפתור את הבעיה עם תוכנה אחרת? הD3DOVERRIDER תוקעת לי את המחשב כל פעם שאני מפעיל MEDIA PLAYER CLASSIC.

מפרט בצד על WIN 7 64 BIT.

פורסם
  • מחבר

תוסיף פרופיל לקובץ ההפעלה של media player classic ותבחר לו NONE ב-application detection level.

אם אני לא טועה אמור להיות כבר פרופיל כזה, וודא שאתה עם גרסא אחרונה של התוכנה (מגיעה עם rivatuner 2.24)

בעיקרון ישנם עוד משחקים ותוכנות שעלולים לקרוס או לעשות בעיות עם זה, פשוט מוסיפים להם פרופיל וקובעים שלא יתבצע שום שינוי עליהם.

לחילופין אפשר לקבוע בגלובלי שלא יעבוד, ולהפעיל רק לפרופילים מסויימים שאתה צריך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים