G80 הדיון הרשמי: עמ' 51 - מלא ביקורות חדשות! - עמוד 32 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

G80 הדיון הרשמי: עמ' 51 - מלא ביקורות חדשות!


T-Flash

Recommended Posts

הכרטיס יותר חזק ממה שקיוותי.

הוא עובר בביצועים מערך CF של כרטיס הדגל של ATI.

WTF?!

אני מקווה שהמחירים ירדו... :{

אכן כרטיס מעולה.

במידה והשמועות בנוגע למפרט הטכני של הR600 נכונות (אפשרי, פשוט לא סביר.), הG80 בצרות.

אבל אם הן נכונות, אף אחד לא ירכוש אותו, הוא יקר מדי, וצורך יותר מדי מתח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 659
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

השאלה היא אם ATI יוציאו את הכרטיסים לשוק הביניים ביחד עם ההשקה של הכרטיסים לשוק הגבוה. כי אם לא, הם בבעיה - עד שהם יוציאו את הכרטיסים לנבידיה יהיו פתרונות לשוק הביניים ולשוק הנמוך - והרי זה השוק שמוכר הכי הרבה, לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השאלה היא אם ATI יוציאו את הכרטיסים לשוק הביניים ביחד עם ההשקה של הכרטיסים לשוק הגבוה. כי אם לא, הם בבעיה - עד שהם יוציאו את הכרטיסים לנבידיה יהיו פתרונות לשוק הביניים ולשוק הנמוך - והרי זה השוק שמוכר הכי הרבה, לא?

תמיד, אבל תמיד משיקים קודם את דגמי הHigh-End, וזה ע"מ למכור לקהל המשתוקק את המוצרים היקרים יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה שטויות בהודעה אחת.

1. המעבד הוא הגורם העיקרי כיום.

2. כמות הליבות לא משפיעה על צוואר הבקבוק.

3. הזיכרון למעשה מתקשר עם הבקר/מעבד בלבד, וכיום העברת הנתונים בזכרונות גבוהה בהרבה מכל מעבד , אז המעבד מגביל את הזכרונות, לא ההפך.

4. איך לעזאזל כונן קשיח יצור צוואר בקבוק? אתה בכלל מודע למשמעות של צוואר בקבוק? מדובר בגורם המגביל את העברת הנתונים! הכנון קשיח הוא המקור הראשוני למידע, הוא לא מגביל שום דבר.

5. לוחות אם בנויים לעבוד מול קישוריות הרכיבים, לוח אם מתאים לא יגביל שום חלק.

זה שאמרת לא עושה את זה נכון,אני עדין חושב שהמעבד הוא אחרון להיות צוואר בקבוק

בקשר לכונן קשיח, זה כל הקטע המהירות קריאה(/כתיבה, כל מה שאמור להיות) ממנו איטית יחסית למהירות שאפשר להגיע, אפשר להיות יותר מהר

בכל אופן רק שאני יראה

תהבדל שמהווה המעבד (FSB נמוך וגבוה) באותו משחק על מקס גרפיקה ופילטרים ורזולוציה 1600*1200 ומעלה

ויראה שבאמת יש הרבה גדול אני יאמין

גם אם מה שאתה אומר זה נכון אז

איך זה שבתקופת ,הATHLONים היו עם FSB יותר נמוך ועדין לקחו..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שאמרת לא עושה את זה נכון,אני עדין חושב שהמעבד הוא אחרון להיות צוואר בקבוק

בקשר לכונן קשיח, זה כל הקטע המהירות קריאה(/כתיבה, כל מה שאמור להיות) ממנו איטית יחסית למהירות שאפשר להגיע, אפשר להיות יותר מהר

בכל אופן רק שאני יראהויראה שבאמת יש הרבה גדול אני יאמין

גם אם מה שאתה אומר זה נכון אז

איך זה שבתקופת ,הATHLONים היו עם FSB יותר נמוך ועדין לקחו..

אתה ממשיך לפלוט שטויות? מתי הAthlonים היו נחותים מבחינת קישוריות? זו היתה הנקודה החזקה במבנה שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמעט 100FPS באובליויון עם 8800GTX בSLI ומרובע :yelclap:

1600X1200 4AA 8AF

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=122117

פשש הוא יכול לשחק ככה עם fps טוב

2hp87t5.jpg

bUseWaterReflectionsMisc=1

bUseWaterReflectionsStatics=1

bUseWaterReflectionsTrees=1

bUseWaterReflectionsActors=1

iActorShadowIntMax=10

iActorShadowExtMax=10

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

+GTS

http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=6485

הכרטיס לא אצלהם הם פשוט מפרסמים שהם ימכרו אותו ואז אתה יכול להזמין מעכשיו...

אבל זה לא שווה כי אחרי שהוא יגיע לארץ תהיה תחרות בי החנויות

מי ימכור במחיר יותר זול...

ובכלל חרי חודש המחיר כבר מתחיל לרדת

(כמו שקרה בקונרו, בהתחלה 2200 ועכשיו 1700 , ולא עבר כזה הרבה זמן מיציאתו)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדיין לא הבנתם שכל עניין הצריכה שדובר כאן, למעשה לא נבדק?

הכרטיסים צריך לעבוד במאמץ מלא ע"מ לבדוק את צריכתם האמיתית, וכרגע אף אחת מה"בדיקות" לא עושה זאת.

בכל מקרה, גם כל כרטיסי הHigh/Mid-End הנוכחיים מוגבלים ע"י המעבד, היתרון העיקרי המורגש בכרטיסים החדשים היא העובדה שדרך ההתמודדות עם עיבוד הגראפיקה היא ע"י טכנולוגיות חדישות (וכוח עיבוד מטורף עוזר טיפה).

אין שום בעיה לבודד את הכרטיס מסך. חוץ מיצרת קודקודים המעבד לא עושה שום דבר כיום ברינדור סצנה סטטית.

עיבוד , פיסיקה, וניהול מערכת חלקיקים(למרות שגם מערכות חלקיקים אפשר להריץ היום בקלות ע"ג כרטיס המסך) כן. אבל טענה של FSB מול מהירות לא אבסולוטית פה, זה מאוד תלותי, כיוון שאת הכרטיס מסך עצמו המעבד כמעט ולא מגבידל. המעבד כבר כמעט ולא קשור לעיבוד מידע שדורש עדכונים רבים מבחינה של רינדור נטו. כלומר התפקדי העיקרי שלו ביצירת הקודקודים כיום נעשה כבר רק בשלב הטעינה הראשוני, כאשר האובייקטים כבר נמצאים אפשר לעשות הכל איתם בלי לטעון אותם מחדש לכרטיס המסך. אפילו טעינה מחדש במקרים של שינוי LOD גאומטרי כבר לא ממש נדרשת אם משתמשים בinstancing. בקשר "למעקב" זה לא בדיוק נעשה ככה, המעבד לא בדיוק אחרי מה הוא עוקב, כלומר כמות המידע שהוא חשוף אליו היא מאוד מוגבלת, בשל התמיכה בTnL ומעלה, ישנם אלגוריתמים מאוד חסכוניים אם אפשר לקרוא לזה ככה בפעולות מעבד.

ניהול מערכות חלקיקים זה דבר דיי בעייתי, אבל כאן זה הרבה יותר בעיה של כוח חישוב מאשר רוחב פס תכלס.

אבל כיוון שאין סצנות דינאמיות, או קבועות מראש במשחקים, פיסיקה וAI הרי תמיד יהיו מסונכרנים עם הפריימים המוצגים על המסך. שמה נמצאת רוב המגבלה שלך חביבי, ושמה ריבוי ליבות דווקא יכול לעזור הרבה.

לגרום לכרטיס מסך לעשות

shader bledning(make it blend some none supported high precision format so basicly DX will need like 1 CPU call which is !run well and another one if you want to stop it 8)) with unified shaders no need to do specific vertex ops, tho if you do skining on an instanced object you dont need to recreate it on the CPU first.

and viola 100% GPU stressload

בכל מקרה למי שרוצה לראות ביצועים של 8800GTX בפעולות שלא דורשות "שום" פעולת מעבד תמיד יש את shader mark, למרות שעם כל הshader replacement שיש כיום בדרייברים קשה קצת להסתמך על התוצאות שלה נטו, למרות שזהו המצב בכל באנצ'מארק, וA Class Game כיום.

shaderresultszo7kl0.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...