אתם חיים באשליות ואוחזים חזק בתפאורה הזויה - עמוד 7 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אתם חיים באשליות ואוחזים חזק בתפאורה הזויה


scriewy

Recommended Posts

אני ראיתי את זה טוב מאוד אבל זה משפט אחד מתחסד בין הרבה מאוד הטפת מוסר של "איזה חתיכת מפגרים אתם שאתם לא מאמינים ב X, Y, Z"

אני בהחלט משוכנע שקיימים יצורים אחרים ביקום כי ההסבר היחיד שאיכשהו יכול להתקבל על הדעת שמסביר איך אנחנו היחידים ביקום זה שיש אלוהים והוא יצר את זה

כל הסבר מדעי ישר אומר שחייב להיות אפשרי שזה קרה גם במקום אחר וביקום אינסופי עם כל כך הרבה מקומות אני גם בטוח שזה באמת קרה במקומות אחרים

אבל...

אני לא בא וטוען שיש לפחות 13 תרבויות שונות שמבקרות אותנו וחלק רוצות להשמיד אותנו וחלק מגינות עלינו וכו'

אם יש איזושהיא תרבות שמסוגלת להגיע עד לפה ממרחק של אינספור שנות אור כשאנחנו אפילו לא מסוגלים לצאת מהמערכת שמש שלנו אז אני דיי בטוח שהם היו יכולים להשמיד אותנו תוך כמה שעות מקסימום ותוך כמה דקות כבר היינו מרגישים את זה טוב מאוד

ההסבר היחיד אם הן קיימות זה שיש כאלה שמגינות עלינו והם לא הצליחו להגיע עד אלינו בכלל אבל אז לא היינו יודעים עליהם

מלכוד 22

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 160
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ומענה ל...Decktor אני אסביר לך מה לא הבנת. כתבת ואני מצטט..."תשמע אני פשוט חושב שפותח הת'רד לוקח כל תיאוריה הזויה שהוא אי פעם שמע ועושה מזה עובדה קיימת בלי לבדוק את העובדות "

וזה בפרוש לא נכון. ועל כך נתתי ציטוט מפי פותח הטרד שבחרת להתעלם ממנו והוא - "וכמובן זה לא מידע שנגדו נוקטים עמדות כי זה רק תאורתי והכל יכול להשתבש יותר מפעם," לכן טענתי שיש לך בעיה בהבנת הניקרא. או שפשוט לא הפנמת את מה שקראת...

א) קרא את המשפט שוב והכנס אותו להקשרו. נראה שהכותב די משוכנע בקיום העובדות שהוא טוען , רק התאריך הוא תיאורטי. אחרת לא מדובר בתאוריה אלא בשמועה חסרת בסיס.

ב) כל מדען יאמר לך שגם תאוריות צריכות סימוך יציב כלשהוא במציאות, אחרת מדובר פשוט בשמועות וסיפורי מד"ב. דוגמה - חוק אי שימור האנרגיה היא לא תאוריה, וגם מזימת השתלטות קנגרואים על ערבות אוסטרליה באמצעות משגרי RPG היא לא תאוריה.

אלוהים אדירים איפה היינו אם כל אידיוט היה יכול לזרוק רעיון לאוויר ולקרוא לו תאוריה מדעית.

ג) במקרה הספיציפי הזה , Disclosure Project, נראה יותר כמו שרלטנות גרועה (או פסיכוזה חמורה), מאשר תאוריית קונספירציה אמיתית. רוצים הוכחה? חפשו מיהו Steven M. Greer העומד מאחורי הפרוייקט. חפשו את מקום העסקתו (טיפ - חפשו את CSETI ואת SEAS Power). חפשו את מקצועו (ולא, הוא לא דוקטור לפיזיקה גרעינית). על התייחסות חלק נכבד מקהילת חובבי ה UFO אליו (גם הם לא מתייחסים אליו יותר מדי ברצינות). חפשו פרוייקטים קודמים אותם הוא הוביל , ומה יצא מהם (Project Starlight). וחפשו מי 'באמת' אותם אנשים רמי מעלה שנכחו באותה הרצאת המופעיה בעמוד הראשון (ולא ודברת הבית הלבן לא נמצאת שם בניגוד להכרזותיו של גרייר). חפשו את הכרזותיו (התכופות למדי אני חייב לציין) של אותו דוקטור Greer על כך שהגיע לטכנולוגיה שמאפשרת יצירת אנרגיה מכלום, ונסו לחפש את ההתחמקויות שלו כאשר מבקשים ממנו שאכן יראה את אותה מופלאה שכביכול בידיו.

והגעתם למסקנה כי מדובר בשרלטן אפילו מבלי להבין מה זה Zero-point energy...

ומי שמוכן לבלוע את השטויות הללו מבלי בכלל לתהות על אמינות ואיכות המידע, אין צורך לקחת אותו ברצינות.

מי שמקבל כל שטות מבלי להפעיל שביב של ביקורת עצמית , מתוך טוענה כי הכל אפשרי ביקום הוא זה שחי באשליות.

נכון הכל אפשרי - אבל לא הכל סביר, (אלא אם גם אתה מאמין שתאוריית ההסתברות אינה קיימת במציאות).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

The Grey Matter אכן רוב הדברים שאמרת נכונים, אולם כל מה שאני אומר הוא שהכל בגדר של אפשרות סבירה ופה זה נגמר. מה שתעשה עם המידע הזה הוא סובייקטיבי לחלוטין. וכמו שאמרנו הכל יכול להיות אז...הכל יכול להיות. וכמו שאמרתי אם אתה אומר תאוריה הזוייה, אזי אתה חוטא לעצמך.

להזכירך המציאות של היום, הייתה תאורייה הזוייה של העבר. אז בוא ניקח את הדברים בפרופורציות הנכונות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמישהו ינעל את הדיון האוטיסטי הזה כבר.

עוד לא הבנתי מה מפריע לך הדיון הזה ??? ולמה אתה בכלל נכנס אליו אם הוא אוטיסטי לדבריך...

ולכל המלעיזים זה דיון שכנראה קצת מעל הרמה שלכם, ואינכם יודעים כיצד להגיב אז מה נשאר לכם??? כמובן לקטר ולקרוא בשמות גנאי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דיון מעל הרמה של מה?

כל הדיון הזה עוסק בהזיות קשות של פותח הדיון שכנראה אוכל יותר מידי סמים,ואתם עוד מתווכחים איתו. :lol:

על זה בדיוק התכוונתי, באומרי "ואינכם יודעים כיצד להגיב אז מה נשאר לכם??? כמובן לקטר ולקרוא בשמות גנאי..."

לאורך כל הדיון היו לך שני תגובות אשר הסתכמו בזה...לא אמרת שום דבר אחד חכם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

The Grey Matter - מה אתה צוחק אחי ? תאגיד דמיוני ? לך לאתר בית שלהם. יא חכם. לך תירא תסירטונים שלהם מה הם עושים בעירק.

אגב סתם הזכרתי תחברה הזאת, כדי להראות שלא תמיד יודעים הכל אפילו אם זה מפורסם וידוע ברחבי העולם כמו שאתם מכירים חברות מכוניות פורד סוזוקי מרסדס וכד' זה תאגיד באותה רמה כמו החברות האלה, רק שאתם לא מכירים אותו כי אתם לא מתעניינים בחוגים האלה. אני גם לא מתעניין בתאגיד, אני מזכיר זו רק דוגמא לבאיזה קלות אתם יכולים לא לדעת משהו כה מפורסם בכל העולם רק בגלל שלא התעניינתם בו. ויש עוד הרבה תחומים שידועים לאנשים "הנכונים".

אם אתה לומד משהו עם פסיכולוגיה אז אין לך סיכוי לנתח אותי, איך להגיד, עם הכלים והניתוחים הקונבציונאלים של פסיכולוגיה מודרנית אתה לא תפגע בהרבה נקודות נכונות. כמובן יש לי אופי, רק לא מה שגיבשת חלקית וזמנית לגבי.

למה טענות מרחיקות לכת, כל מה שנדרש ממך זה לצפות בתוכניות, ויש עוד מלא בנוסף לזה.

איזה פחד מיום הדין פחחחחחח, ועל איזה יום דין אתה מדבר פחחחח.

ועוד פעם ההוכחות בתוכניות שהבאתי, אצלי אין אלמנטים לא ארציים ולא חי אצלי חוצן במרתף, ולא היתי בשום משימה סודית כדי להוכיח משהו. ובכלל השלב שבו נמצאים רב המגיבים אפילו תיעוד הם לא יקבלו ורק יחזרו על עצמם זה מזוייף זה מזוייף, אני רוצה שתביא לי חוצן לבית. לכו תבקשו שיביאו לכם לבית את ראש הממשלה שזה בכלל אדם רגיל לכל דבר, יביאו לכם ? ואתם רוצים חוצן לבית ?

אתה היתה בעומד 10 קמ' ? אתה בעצמך בדקת מה יש שם ? אתה הרחת תגופרית שעליה אתה מדבר שאולי קראת בספר או ראית באיזה שהו ערוץ כשתיעדו מנהרה שרק בא היה גופרית ואצלך זה אוטומטית פתאום מכליל את כל מנהרות העולם, אתה בכלל שמעת על תיעוד שמישהו ירד לעומק 10 קמ' ? בנתיים הכי עמוק רישמי שאני מכיר זה בסביבות 2 קמ'. אני יתן לך הקלה פה בנסיון להפריך אותי, אני גם לא בדקתי, אבל מנסיון בתחומים אחרים ומראיות נסיבתיות אני הולך 95% מה שקראתי ושמעתי עד עכשיו בהקשר למנהרות נכון. אבל לא המנהרות שוברות את גב הגמל בתחום הזה.

הגיון מדעי אחי ? אמרתי כבר פעמיים פה, לך תירא איפה הגבתי ותעבור על הקישוריות שהבאתי.

ואתה עוד קראת תספר, למה קראת אותו ? סיקרן אותך טיפה להריח רעיון חדש ?

סליחה, אסטרופיזיקאים חושבים שבצורה הסתברותית יש עוד חיים ביקום, והטמבלים המוגבלים האלה מחכים שישדרו להם בגלי רדיו ומיקרו פחחחח, כשהחוצנים מבקרים על כדה'א כבר אלפי שנים, עכשיו אלה באמת אנשים הזוים שלא מודעים למציאות. וכנירא שאתה שופט עפ' הכריכה ולא התוכן זה ממש חכם. יענו בחליפת טוקסידו אפשר לעשות עליך רושם, אתה יודע יש טוקסידו עבריינים מנהלים רופאים ומדענים, אז מספיק ללבוש של מדען ואתה תאמין איזה יופי.

וע'פ מה אתה מעביר ביקורת, כמה רחב הידע הכללי שלך ? אני חוזר על השאלה הפשוטה הזאת. כי בשבט אפריקאי נגיד מספיק שתסתכל לא נכון ואתה תחשב כאיום ויהרגו אותך. זאת גם ביקורת, הוא חושב שאתה איום ממשי, זו דוגמא קיצונית שתבין איזה גובה אתה תופס מהחוסר התבוננות שלך על מצבים מזויות אחרות וניתוח עצמי ולמה אתה מבין איך שאתה מבין, ולמה בכלל הביקורת שלך שווה משהו כדי שיתייחסו אליה ? לא שואל שתענה לי, פשוט תענה לעצמך על זה.

אני גם לא פיזיקאי גרעיני ולא אסטרופיזיקאי, ונירא שאתה מקבל כל מילה של שני אלה כתורה מסיני, אם כל כך חשוב לך שיהיו פיזיקאים גרעיניים, כנירא לא ראית עבודות ופרוייקטים של מדענים ותאגידים איך רימו רק כדי שיעברו, וזה ממש לא חכם להאמין לדבריו של מדען עד שאתה לא בודק בעצמך או שהמדען מסביר לך משהו שהוא מוחשי וניתן לחזור עליו וזה לא משהו באויר שפשוט משחילים יחד עם העובדות. יש לך בכלל תכלים להעביר ביקורת ?

Decktor - מאיפה הבאת תרעיון שהדגשתי לשריפת כרטיס מסך מצביעה על הידע שלך ? זה נקרא לקשר נקודות שלא קשורות אחת לשניה רק כדי שיהיה קו רציף בינהם, זה בעצם האופי שלך מדבר ולא ההגיון שלך, אופי שונה יש לכולנו אבל הגיון מובנה אחד, דוגמה פשוטה: 2 קיסמים + 2 קיסמים תמיד 4.

לא דיברתי על הפורום לפני 4 שנים, אלה על מה קראת באינטרנט או בספרים.

זאת הנקודה, זה היה בגדר תאוריות לפני הרבה שנים, ואתה עדיין צמוד אליהם, כשזה מזמן לא כך.

שמע דברים נוראים זוכרים לתקופות.

13 זנים שרק מבקרים, אני לא מדבר על עשרות שלא עברו באיזורנו.

אתה לא יודע הרבה דברים ארציים, אז איך אתה מצפה לדעת משהו בין כוכבי ?

Guy King - אם הפרק שראיתי היה מכושפות, אז לא, מכשפות אמיתיות לא מטילות כדורי אש ועוד כל מיני חרטות בדרגה קיצונית כזאת וכישופיהם לא משפיעים תוך שניות. ולא היה צריך לשרוף אף אחד. אנשים טמבלים שרפו אותם מתגובה רגילה של פחד מהלא נודע או חשיבה שהם מעורבים עם השטן.

מה זה משנה על מה מבוססת השמועה, הרי אמרתי זו שמועה, לשמועות אין חשיבות עד שהן לא מתרחשות יש מלא שמועות שאתה ואני לא שומעים לגביהם והן גם לא מתקיימות ולא משנות את חיינו, חשבתי לעלות אותה זה לא מזיק.

וכל שאר השאלות שלך נענות בתוכניות, אז למה אתה ממשיך לשאול אותי ?

ובנתיים המצב הוא שגיבשת כבר תמנוה לגבי העולם, אני לא דוחף לך מילים לפה שאתה יודע כבר הכל לגבי העולם, אני אומר ששמת את עצמך במצב סטטי כדי שיהיה לך יותר סדר, תפסת אוגן. אבל זה לא מה שבאמת.

אתה אומר לא יודע לא יודע לא ודע..... אמרת לא מעניין אותך אז איך תדע, ואם אתה רוצה לדעת לך תירא. זה כאילו הצילו הצילו הצילו ובאים להציל אותך ואתה במקום לתפוס יד ממשיך לצעוק הצילו הצילו הצילו פחחחחחחחחחח.

ולמה הסיכוי שלי לדעת משהו שאתה לא יודע גדול שזה לא נכון ? אני לא נגרר אחר אמונה.

ומין הסתם אתה לא מנסה לראות תתוכניות שהבאתי, וכנירא גם לא מתכוון לראות אם אתה ממשיך לשאול שאלות. תודה על הכבוד, אבל לא נורא גם אם היתה מקלל כמו ב'תיר ירושלים ו EvilSt!ng.

parker - אחרי שתגע טיפה בפיסיקה בסיסית תירא שמסע בין כוכבים לא כרוך בכוחות סוס ומהירות.

EvDoggyDogg - אחי אם אתה יכול להקליד, אנ בטוח שאתה מסוגל ללחוץ על קישורית וללחוץ על פלאי.

וכמו שאומרים. "פרה פרה נדפוק את כל העדר" baby steps

ללא דוברי אנגלית, הכן בעיה. ואני לא אחד שיכול להקדיש את חייו כדי לתרגם כל דבר לעיברית. בגדול יש חוצנים ומבקרים פה די הרבה זמן, וכל ההוכחות זה כבר תירגום ע'ג תירגום שאני לא יכול לספק, והוכחה אחת לא תספיק לאדם שחדש לזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...