פורסם 2007 בינואר 1318 שנים מלפני כמה דקות: לקוח: "יש לי תקלה בדואר, אני שולח הודעה לבת שלי ומקבל שגיאה באימייל חזרה. אני שולח לה תמיד לכתובת הזאת, ופעם ראשונה שזה קורה לי, תסדרו בבקשה את התקלה" אני: "מה הכתובת אימייל שלך בבקשה?" לקוח: "מה זה כתובת אימייל?" אני: "הכתובת שקיבלת מאיתנו, שממנה אתה שולח ומקבל הודעות" לקוח: "אההה, אילת" אני: "לא העיר, כתובת האימייל :kopfpatsch:" בסוף יצא שרשם את הכתובת של הבת שלו באותיות גדולות, רווחים וסיומת לא נכונה. הכתובת "שאליה הצליח לשלוח כבר כמה פעמים בעבר". לא מצחיק, אבל סתם מתוסכל מהעבודה, מחפש מקום לרשום בו . יש לי עוד 6 שעות במשמרת :'(
פורסם 2007 בינואר 1318 שנים כמה טוב שכל הפעמים הללו דחיתי הצעות עבודה בשירות/שמירת לקוחות בכל מיני חברות... נשמע שאתם עוברים שם סיוט. נראה לי שה-IQ יורד ככל שאתה נשאר שם יותר זמן. זה מפחיד.
פורסם 2007 בינואר 1318 שנים כמה טוב שכל הפעמים הללו דחיתי הצעות עבודה בשירות/שמירת לקוחות בכל מיני חברות... נשמע שאתם עוברים שם סיוט. נראה לי שה-IQ יורד ככל שאתה נשאר שם יותר זמן. זה מפחיד.אני מוחה על ההצהרה הזאת, אנחנו אמנם סופגים חרא מלקוחות...אבל אתהחרא הזה אתה בד"כ שופך על הלקוח ישר בחזרה, כי אנחנו תומכים טכנייםואמורים לפתור בעיות טכניות ללקוח.ללקק ללקוח בשביל שישאר בחברה זה כבר תפקיד של שירות הלקוחות.בכל מקרה, אני לא יודע אם צויין פה, אבל אני הכי אוהבשמרוב שהלקוח דביל, בשביל שהוא יבין אותך אתה מתחיללדבר בשפה שלו:"כן אדוני, השחור הזה עם האנטנה, תקח את הנחש מאחוריו ותוציא אותומהאף של החזיר!""אתה רואה את האורות מנצנצים? או שהם דולקים כל הזמן?"עוד 1001 דוג'
פורסם 2007 בינואר 1318 שנים השיחה שעכשיו ניתקתי, שברה את כל השיאים שנתקלתי בהן באופן אישי: אני: "שלום, בב"ל לשירותכם, מדבר XXX" לקוח: "שלום, אני מצליח להיכנס לכל האתרים, רק לאתר אחד זה לא נכנס לי". "דרך אגב, אני תונך טכני בספק שלך גם כן, בצוות של XXX" כשתומך טכני שעובד איתי, מתקשר אליי לפתור לו תקלה, המצב באמת קשה
פורסם 2007 בינואר 1318 שנים מלפני כמה דקות: לקוח: "יש לי תקלה בדואר, אני שולח הודעה לבת שלי ומקבל שגיאה באימייל חזרה. אני שולח לה תמיד לכתובת הזאת, ופעם ראשונה שזה קורה לי, תסדרו בבקשה את התקלה" אני: "מה הכתובת אימייל שלך בבקשה?" לקוח: "מה זה כתובת אימייל?" אני: "הכתובת שקיבלת מאיתנו, שממנה אתה שולח ומקבל הודעות" לקוח: "אההה, אילת" אני: "לא העיר, כתובת האימייל :kopfpatsch:" בסוף יצא שרשם את הכתובת של הבת שלו באותיות גדולות, רווחים וסיומת לא נכונה. הכתובת "שאליה הצליח לשלוח כבר כמה פעמים בעבר". לא מצחיק, אבל סתם מתוסכל מהעבודה, מחפש מקום לרשום בו . יש לי עוד 6 שעות במשמרת :'( אאררר!!! אני שונא ת'אלה שמתקשרים אליך ואומרים:"תסדרו את התקלה!" כאילו שאתה אמור לעשות הוקוס פוקוס!!! ועוד בסוף לגלות שהלקוח בעצמו הוא המטומטם זה הכי כיף בדבר!! ;D
פורסם 2007 בינואר 1318 שנים בכל מקרה, אני לא יודע אם צויין פה, אבל אני הכי אוהב שמרוב שהלקוח דביל, בשביל שהוא יבין אותך אתה מתחיל לדבר בשפה שלו: "כן אדוני, השחור הזה עם האנטנה, תקח את הנחש מאחוריו ותוציא אותו מהאף של החזיר!" "אתה רואה את האורות מנצנצים? או שהם דולקים כל הזמן?" LOOOOOL השיחה שעכשיו ניתקתי, שברה את כל השיאים שנתקלתי בהן באופן אישי: אני: "שלום, בב"ל לשירותכם, מדבר XXX" לקוח: "שלום, אני מצליח להיכנס לכל האתרים, רק לאתר אחד זה לא נכנס לי". "דרך אגב, אני תונך טכני בספק שלך גם כן, בצוות של XXX" כשתומך טכני שעובד איתי, מתקשר אליי לפתור לו תקלה, המצב באמת קשה ROFL
פורסם 2007 בינואר 1618 שנים שיחה קורעת מצחוק, אתיופי מתקשר לאחד החברה במוקד שלי. http://rapidshare.com/files/12031171/CAJMAX7F.wav אם הלינק לא עובד, תגידו ואני אחליף, פעם ראשונה שמעלה לאתר הזה. הקובץ הצליח לעבוד לי רק בתוכנת WMP.
פורסם 2007 בינואר 1718 שנים :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
פורסם 2007 בינואר 1718 שנים אני מספק שירותי תמיכה טכנית בארגון מאוד גדול.מה שאתם עושים בטלפון אני עושה באחד על אחד.רוב הלקוחות שלי הם בעלי תואר שלישי וזה לא ממש מונע מהם להיות דבילים עם קבלות.למשל:אחד מהמנהלים הבכירים כאן מתקשר אלי בתלונה שכונן התקליטורים שלו לא תקין ולבוא מהר להחליף לו את הכונן.אני מצטט:" לא יכל להיות שיש לי מחשב חדש ואני לא יכל לקרוא cd שקיבלתי עכשיו, הוא מקורי והכונן פשוט לא מוכן לדבר איתו"אני עולה למעלה, נכנס ללשכה שלו, מבקש לראות את התקלה ואז אני אומר לו:" שמע! בוא תלמד משהוא! חוק אצבע בתקליטורים!תמונה למעלה!!!!!!מבריק למטה!!!!!!הבחור שם את התקליטור הפוך בכונן==========================================================================מתקשר אלי אחד הדוקטורים הרבים שיש לי כאן בתלונה שתחנת העבודה שלו לא מגיבה, המסך שחור והוא לא יודע מה לעשות!אני מגיע ומתברר שהתחנה כבויה.הוא לא מבין למה היא לא עובדת!!!!!אני מסתכל ורואה שכבל החשמל בחוץאני שואל מה קרה והוא עונה " אתמול חיברתי את הטוסטר אז הוצאתי את כבל החשמל, שמתי לב שהמסך כבה אבל חשבתי שהמחשב חוסך חשמל.!"[br]פורסם בתאריך: 17.01.2007 בשעה 08:06:24עוד בתקופת כונני הדיסקטים אני מקבל טלפון מאחת המזכירות הבכירות בחברה שהדיסקט שלה עם מסמכים חשובים לא תקין והיא לא מצליחה לשלוף אותו מהכונן.אני מגיע ורואה שהיא דחפה את הדיסקט ברווח בין הכוננים לתוך המארז.===================================================================================אתמול התקשר אלי אחד מהמהנדסים כאן ושאל מדוע הוא לא מצליח לקרוא דיקטים במחשב שלו.אמרתי לו שהמחשב שלו חדש ולכן בדגמים החדשים אין כונן דיסקטים.מהנדס - "אבל אני לא מבין אני שם את הדיסקט בכונן ויש המון רעש אבל הוא לא קורא"אני - "אין לך כונן דיסקטים! איפוא אתה שם אותו?"מהנדס - " בכונן"אני - " מה אתה עושה אחרי שאתה שם אותו בכונן?"מהנדס - "סוגר את הדלת"אני - "זה כונן תקליטורים! לא כונן דיסקטים!!!!!"
פורסם 2007 בינואר 1718 שנים ממש כמו אצלי בצבא. היינו אנחנו וחדר מחשב כולם מחלקת או"ש. עכשיו מה, המפגרים, כשיש להם בעיה עם המחשב, מתקשרים אלינו במקום לחדר מחשב. ובאים אלי כל הנגדים הסתומים והשעירים וחצי שעה אני מסבירה להם עם איזה צד להכניס את הדיסקט!
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.