חברת חשמל יוזמת הפסקות חשמל - עמוד 9 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חברת חשמל יוזמת הפסקות חשמל


00000

Recommended Posts

בגלל זה אמרתי שההשוואה לא טובה...כי זה לא ברור מספיק,במקרה הזה דיברנו על חברת החשמל,שמפעילה תרמזור,והיא משולה למפעיל הסכין,הסכין היא האיש שלא יודע איך לפעול בלי המפעיל שלו-זה לא משנה שזאת הייתה אשמתו שהוא לא ציית לתמרור,דבר ראשון שחברת החשמל תהיה 100% אחרי זה להאשים אחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 123
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אבל זה לא עובד ככה

מי שנוהג צריך לדעת לנהוג גם כשאין רמזור

הנהג משול למי שמחזיק את הסכין

ולא חברת החשמל למי שמחזיק את הסכין

מי שמחזיק את ההגה הוא זה שבידו הכוח להרוג, ולא חברת החשמל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב חלאס עם האנלוגיות

העניין הוא שנהגים פרועים ייקלעו לתאונת דרכים במוקדם או מאוחר, גם אם תתקינו להם רמזור על הדשבורד

אז להשתמש באירוע ספציפי כתחמושת לניגוח חברת החשמל זה פשוט עצוב, ברור שהם מעורבים במידה מסוימת אבל כמה נמוך אפשר לרדת...?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ולמי שהנושא עוד מענין אותו, אני קורא כי:

- יו"ר הדירקטוריון של חברת החשמל, בנקאי במקצועו וללא רקע בניהול מערכות טכנולוגיות ברמה כזו שמונה לתפקידו ע"י ביבי נתניהו במטרה להפסיק השקעות ולפרק החברה לצרכי המכירה לבעלי עסקים פרטיים, אכן הורה להפסיק השקעות בתשתית ולמעשה בהוראתו נמנע פיתוח נוסף שיכל היה לתרום לרזרבות ייצור.

כמו כן לא רצה להכחיש דברי אחד מחבריו בדירקטוריון כי לא נורא אם עם יישב בחושך מדי פעם איזו שעה-שעתיים. שאלת הרזרבות ויכולת הייצור אינה עסק של העובדים אלא של הדירקטוריון, משרד התשתיות ומשרד האוצר ולכן העובדים לא צריכים לדבר על זה. הכל יהיה בסדר, תראו שיהיה בסדר ולא צריך להתרגש, ולא צריך להפעיל מייבשי כביסה בשעות שיש עומס אלא אפשר להפעיל אותם גם בלילה אז אפשר לעשות כביסה בשעות שאחר חצות. מסתבר שאכן נכון שבהנחיתו צומצם היצור ונמנעו פעולות לקיום רזרבות אבל זה בסדר גמור ויש הרבה חובות שצריך להחזיר וזה יותר חשוב מאשר שיהיה חשמל, ולכן יהיה בסדר.

- יו"ר ועד העובדים טוען שהוא כן צריך לדבר כי הנהלת הדירקטוריון וגם גורמי משרד האנרגיה והתשתית משסים את הציבורבעובדי החברה ומאשימים אותם האשמות שווא במקום להודות באשמתם שלהם. לפי דבריו כבר לפני שנה העובדים בדרגות המתאימות התריעו בפני הדירקטוריון ובפני משרדי הממשלה השונים, שבקצב הזה בתחילת עונת העומס השנה תהיינה בעיות ביכולת אספקת החשמל. לדבריו הנהלת החברה וראשי משרדי הממשלה הרלוונטיים העדיפו לא להתעסק בבעיות כאלו וטענו ששאלת הרזרבות אינה ענין של העובדים אלא של ההנהלה.

עוד קראתי כי אין כל בעיה לייצר ולהתחרות בחברת החשמל באופן פרטי בהיקף של 20 אחוז מהצריכה הכללית, אבל יש ייצור פרטי רק 0.2 אחוז ומשקיעים לא ממהרים להכנס להרפתקאות הללו. עוד קראתי כי חברה פרטית שהתחילה בפעולות להקמת עסק כזה, פתאום דורשת מהממשלה להתערב ולעזור ברכישת הדלק (גז). זאת כי אם הממשלה (כלומר אנחנו כלל האזרחים) לא תסייע בכך אז הענין לא כלכלי מבחינתם. זה נקרא הפרטה ומשק תחרותי חופשי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...