012 - עושים בעיות. גם אתם נתקלתם? - עמוד 2 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

012 - עושים בעיות. גם אתם נתקלתם?


sambusak

Recommended Posts

אם נחפש ספק שעושה עבודתו נאמנה לאורך כל הדרך, נאלץ לרדת מהארץ.

אני הייתי מחובר דרך כמעט כל הספקים האפשריים (בהתחלה חיבור רגיל, אח"כ ISDN ובשנה וחצי האחרונות ADSL)

לכל אחד יש את פאשלות שלו. ב-ADSL לבזק בינ"ל יש חוסר אחידות בקצבים, מעט ניתוקים אך ארוכים מאוד,

ל-012 יש ניתוקים רבים ושירות צחנה. לאקטיוונט יש את כל הבעיות האפשריות (ואתה משלם בהתאם).

אני נשאר בינתיים ב-012 אבל מוכן בכל רגע לעבור לספק אחר כפי שנהגתי לעשות תמיד אם יתברר שהוא נותן תמורה

נאה לתשלום.

מנסיוני כיום 012 נותנת שירות סביר עבור המחיר אותו היא גובה בהשוואה לספקיות האחרות. אני חוזר, בהשוואה לספקיות האחרות ולא בערכים מוחלטים.

נ.ב. אני גר בתל אביב ובזמן האחרון לא נתקלתי בניתוקים למעט סופ"ש אחד בו הם זרקו את האשמה על .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני הייתי מנוי ב012 עד לפני שבועיים ומאז עברתי לאקטקום והכל יותר טוב....מהירות ההורדות...הפינגים....חוץ מדבר אחד וזו מהירות האפלוד שלי שירדה בשני קילובייט לעומת 012 אבל זה מחיר זניח שאני מוכן לשלם...אולי ארע לי ניתוק אחד או שניים כל הזמן הזה...בקיצור אקטקום שווים הרבה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפני התגובה לתרד סיפור קצר :

עוד כשהתרד נפתח רציתי לכתוב שזה לא נורא ורק לפעמים יש ניתוק, אבל כל פעם שרציתי לכתוב את המילים האלו היה ניתוק ,לכן אני לא יכתוב את זה.

לתגובה :

כיום לדעתי בגלל שהרבה אנשים הבינו ש 012 באמת נותנת את התמורה הגבוה למחיר אז נוצר עומס גדול על התשתית שלהם.

אני לא מגונן עליהם אני אומר שזה נותן יתרון לנו כלקוחות בעניין המחיר !

אני משלם 149 שח לחודש למשך שנה ! (במסגרת פיצוי על בעיות גלישה) על חבילת 2.5 !

לכן אין סיבה לסבול בשקט , תתקשרו תתלננו אבל בנימוס ולא בצעקות וקללות.

ואם צריך תתנתקו לשבוא ואז הם מתקשרים לבקש סליחה ! (לנתק גם את שיוך קו הטלפון זה ממש מכאיב להם) ואז מקבלים שאי אפשר

להגיד לו לא !

תשלחו פקסים לשרות לקוחות ותדברו עם מנהלים.

מי שאומר שהם לא נותנים שרות הוגן כנראה מקלל ומנבל את הפה מניסיוני דיבור מנומס משיג הרבה יותר דברים !

לילה טוב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התקשרתי לשירות הלקוחות של 012 והנה תמצית השיחה:

הבהרתי למוקדנית כי לאחרונה, כלומר בשבוע שבועיים האחרונים, נתקלתי בבעיות בחיבור האינטרנט.

כשנשאלתי האם פניתי לתמיכה, עניתי שפעמיים הופיעה הקלטה המסבירה כי ישנה תקלה זמנית, ולכן לא ראיתי טעם לנסות לדבר עם התמיכה. בפעמים אחרות, מכיון שהתקלות בד"כ אורכות מספר שעות, אז הן מסתדרות לפני שחוזרים אלי מהתמיכה.

המוקדנית הסבירה לי (למרבה ההתפעלות שלי) כי אין שום קשר בין שירות הלקוחות לתמיכה הטכנית. כלומר אפילו אם היו תקלות של 012, אז בשירות הלקוחות לא יודעים על כך. לכן המוקדנית נאלצה לאמת את הטענות שלי עם מח' הטמיכה הטכנית.

בהמשך הסברתי למוקדנית, כי נאלצתי להמתים עם משלוח EMAIL חשוב עקב תקלה, דבר שאינו מקובל עלי בשום אופן. כמו כן טענתי לפני המוקדנית, כי לא ניתקלתי בחברה שאיכות התקשורת שלה כל כך לא אמינה, ואם ימשיכו התקלות אאלץ למצוא חברה חלופית.

בסופו של דבר, מילאה המוקדנית עבורי, טופס תלונת לקוח, ואני מקווה כי הוא יועבר הלאה, אל הגורמים האחראיים.

לסיכום:

אני ממליץ לכל הלקוחות לא לוותר. יש להבהיר לחברה כי אנו הלקוחות דורשים שירות אמין. לדעתי בסופו של דבר, לא תוכל החברה להתעלם מפניות חוזרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שמעצבן זה שאני לא יכול לעבור חברה כי אני צריך את הכתובת אי מייל הקבועה הזאת...

ברור שאני יכול לאיים שאני אעבור אבל זה לא בטוח שזה ישפיע עליהם.

"יש כרגע בעיות בתקשורת 012 מול בזק, אנחנו פועלים לתיקון הבעיה. אנו ממליצים שתנסו להתחבר מאוחר יותר" זה בערך מה שהתקליט אמר לפני איזה יומיים שאיזה 5 שעות לא היה .

זה כזה, כוס אמק! לא מעניין אותי שאתם ממליצים להתחבר מאוחר יותר - אני רוצה להתחבר עכשיו!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם חברה אומרת ללקוח "זאת לא בעיה שלנו... זאת בעיה של XYZ..." ו " אנחנו לא יכולים להיות אחראים לבעיות כאלו..."

זה הדבר הכי מפוצץ לשמוע! זאת פשות תשובה קלאסית של חברה ישראלית.

הרי בתור לקוח אני משלם לחברה ספציפית. מה אכפת לי עם הם עובדים אם מישהו שעושה בעיות?? שיתבעו אותו. אבל שלא יספרו סיפורים ללקוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...