אבא שלי רוצה אוטו חדש פרטים בפנים.... - עמוד 7 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אבא שלי רוצה אוטו חדש פרטים בפנים....


avi2014

Recommended Posts

המחיר של הסי 5 מתחיל בכלל מ-156 אז אין בכלל מה לחשוב עליה.

לגבי ה-C4 אם אתה חושש לגבי האמינות צריך לחכות כמה חודשים ולחכות לביקורת, הרי לאף אחד מאיתנו אין ניסיון איתה (חוץ מהמגזיני רכב) מכיוון שהיא בדיוק הגיעה לארץ.

אם אתה רוצה ללכת על עיוור הפוקוס תהיה מצויינת!

נ.ב

ואם שחכת גם המגאן צרפתית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 128
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

נכון המגאן אמינה למדיי ולא הראתה בעיות סדרתיות.

אבל תשמע, אין כזה דבר מכונית שחפה מבעיות! אין! גם היפניות שהוציאו לעצמן שם של אמינות מבקרות במוסכים וידוע לי בעיות עם יונדאי גטס, מאזדה לאנטיס, מאזדה 3, מאזדה 6, טויוטה אוונסיס והרשימה עוד ארוכה....

לכל מכונית יש בלאי טבעי ואתה לא יכול לקנות מכונית בציפיות שרק תמלא בה דלק והיא תסע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין ספק שלכל מכונית יש בעיות אבל יש כאל שכל יומיים יש להם בעיה בגלל זה אני בוחר בקפידה את האוטו.

תגידו לי הסקודה לא מעט מיושנת הדגם הזה רץ כבר 3-4 שנים...(האוקטביה.)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שאמרו לך אם אתה רוצה אוטו חדש שישמור רק על הערך שלו ויהיה לו שוק אז כל מאזדה פשוטה או איזה יפנית פשוטה תפתור את הבעיה.

ד"א אני golf 2.0 ב carsforum  ;)

עריכה :

לאחר שקראתי ועינתי בשירשור שם , באמת הפוקוס עומדת בדרישות שלך , שווה לך לחכות שבוע או יותר עד להגעה של הפוקוס החדשה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח ztos--

BH אתה לא נהנתה כלל מ ה 6 בגלל שמכונית שאנשים מקבלים בעבודה, זה בדרך כלל הדגמים הנחותים, שחלקם חסר איבזור מלא ממ שאין למכונית שקנו ישר מהחנות.

ואין לה את הבטיחות שיש למכונית ''רגילה'', את יכול לקבל רק 2 כריות אוויר בדגם בסיסי, שבעצם אמור להיות 4.

מכוניות מושכרות זה לא הדבר האמיתי!.

יש הרבה הבדל מההמכוניות שמקבלים מהעבודה שכל ישראלי הורס אותה אחרי יומים כי זה לא שלו.

מה ההחלטה הסופית פוקוס?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי המזדה 6.

אומנם הדגם שמקבלים כרכב מהעבודה בד"כ הוא חסר איבזור, אבל בסה"כ המנוע הוא אותו מנוע, המושבים הם אותם מושבים (פחות או יותר) ככה שכשזה מגיע לרכב עבודה, אני לא חושב שיש מה להשוות בין הסי 5 למאזדה 6. בייחוד בגלל שכל המגרעות הסטריאוטיפיות שלה כצרפתית נעלמות, והכוונה היא שכל עלויות הטיפולים (אם יש כאלה, לא משנה כמה) נופלות על מקום העבודה. אין בכלל על מה להתווכח בנושא הנוחות, הסי 5 לוקחת, ובגדול.

בקשר לנושא הדיון-

בסופו של דבר ההתלבטות היא בין ההפוקוס, הסי 4, והאוקטביה.

לדעתי האישית- האוקטביה לא מתקרבת לשתיים האחרות, כמעט בשום מובן. אומנם האוקטביה אמינה, אין על זה וויכוח, אבל היא משעממת נורא (לדעתי), ויחסית למכוניות אחרות היא פחות נוחה.

צריך לחכות שהפוקוס תגיע לארץ, ובסופו של דבר- שאבא יראה בעיניו, ויחליט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקטביה לא ממש משעממת כמו שאתם גורמים לה להיראות

אני לא יודע אם בכלל יצא לכם לנהוג עליה

ד"א הדגם הנוכחי של האוקטביה חודש בשנת דגם 2005 והוא נקרא Octavia Tour

ויחודש בשנת הדגם הבאה או זו שאחריה בדגם ש Bose ציין, מבוססת על הגולף

אבל היא תהיה משמעותית זולה מהגולף, כמו שהאוקטביה הנוכחית מבוססת על בורה (כ"כ מבוססת עליה שזה אפילו אותו מנוע וזה גם כתוב ברשיון רכב) וזולה ממנה משמעותית

ה C4 עדיין לא נמצאת בארץ מספיק זמן, ואני אישית לא הייתי הולך על מכונית שלא עברה עדיין "שפשפוף" בארץ

כנ"ל לגבי הפוקוס החדשה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...