תוכן Gimel - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Gimel

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    8184
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    14

כל דבר שפורסם על-ידי Gimel

  1. יש לי לוח ישן (למעבד Q9950) שהפורטים של SATA שלו הפסיקו לעבוד. גם כרטיס הרשת שלו הפסיק לעבוד. כנראה שיש קבלים שמתים שם. בן כמה הלוח?
  2. אתה יכול... בשביל לשמוע אתה צריך רמקולים עם מגבר, או רמקולים מוגברים, או סאונדבר. גם לטלוויזיה רגילה אני מעדיף לחבר רמקולים חיצוניים.
  3. אני לא רואה בעיה בשימוש במארז NVME, אבל זה מאד תלוי באופן השימוש. בשביל 20-30 ג'יגה כל פעם אין שום בעיה עם מארז זול.
  4. כנראה שמכרטיס עם אנטנה יותר טובה תקבל מהירות יותר גבוהה. בשם הדונגל שאתה משתמש בו כתובה המהירות המירבית - 150. זה גם תלוי בקירבה לראוטר.
  5. תלוי מאיפה אתה בארץ. ביד2 ראיתי מעבד מאיזור חיפה i5-6500 ב-150 לפני מיקוח. בנוסף אתה כנראה צריך ספק נורמלי באיזה 250 - 300 ש"ח. זה משאיר לך חופש לבחור כרטיסים יד שניה כמו RX580 שיש בגרושים או אפילו 1080TI אם אתה רוצה לנצל את כל התקציב.
  6. למה כוננים מכאנים נותנים 90-130 מגה לשניה כשממשק SATA יכול 500+? מהירות הממשק זה דבר אחד, ומהירות הכונן זה משהו אחר.
  7. רק קח בחשבון שאפשרויות השדרוג מוגבלות אם אתה נשאר עם הזיכרון הקיים.
  8. https://www.cameracity.co.il/items/3343841?gclid=CjwKCAiA8YyuBhBSEiwA5R3-E87k5Qoa0fn3CAK-eLOI_wCdKzxZTosXJkJBvP8kicW-_7QL0w393xoCpmIQAvD_BwE זה המכשיר הראשון שעלה לי בחיפוש בגוגל.
  9. כל מסך הוא ייחודי. יכול להיות הבדל בכיול. בדרך כלל יש אפשרות לשנות את עוצמת הביטוי של הצבעים הראשוניים בהגדרות המסך. יש גם כלים חיצוניים שעוזרים לכייל את המסך לצבעים יותר "אמיתיים". יכול להיות שהמסך החדש הוא גרסא קצת שונה אפילו שזה אותו הדגם. בנוסף אתה משווה מסך חדש לאחד שעבד כבר שנה. בשורה התחתונה במסכים משרדיים יש פחות דגש על אחידות וסולם הצבעים מאשר במסכים שמיועדים ליוצרי תוכן (תמונות או וידאו)
  10. אתה יכול לחבר את המסך השני עם מתאם DVI HDMI או עם כבל שצד אחד DVI והשני HDMI. ואז שני המסכים יהיו מחוברים יחד.
  11. איזה כרטיס מסך יש לך? אולי אפשר לחבר 2 מסכים במקביל ולעבור ביניהם עם WIN+P
  12. כנראה יותר זול או יותר פשוט לייבא ממדינות שמוכרים שם בלי NFC.
  13. https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a54-12070.php כנראה שהוא לא נמכר עם התכונה הזו בכל השווקים. יכול להיות שיבוא מקביל מגיע ממקום שבו הוא נמכר ללא NFC ולא יעזור לך להחליף רום. השבב פשוט לא יהיה במכשיר.
  14. בגדול אם יש לך חריץ PCIE 4X אתה יכול לשים שם מתאם לכל SSD M.2 שתרצה. איזה סמסונג כלשהו או כל חברה אחרת שיש ביקורות טובות על הכונן שלה.
  15. כן ככל שכותבים מהר יותר אז גם מגיעים לכמות הכתיבות המירבית מהר יותר
  16. ככל שכותבים מהר יותר, מגיעים מהר יותר לקצה הסיבולת של הכונן. זה לא ממש משנה.
  17. אפשר לשאול באיזה אפליקציות זה קריטי שמהירות הכונן תגיע מעל 4 ג'יגה לשניה? חוץ מזה שעבודה רציפה במהירויות האלה בטח תורמת לשחיקה של הכונן.
  18. אם אתה קונה חדש, לדעתי אין סיבה ללכת על חומרה ישנה. אם אתה קונה משהו יד שניה, אפילו אם זה רק מעבד או כרטיס מסך, אז אפשר להתפשר על דור או שניים אחורה פשוט כי התמורה למחיר הרבה יותר טובה.
  19. לפעמים איזו בעיה גורמת למחשב לקרוס וזה מפעיל דגל בביוס שהייתה בעיית חומרה שיכולה להיגרם מאוברקלוק. זה לא בהכרח המצב. לפעמים זו יכולה להיות בעיה בלוח עצמו (הוא קצת ישן)
  20. https://download.gigabyte.com/FileList/Utility/motherboard_utility_atbios.exe?v=c005067b7e5f15737044b95066436478 אתה יכול להשתמש בתוכנה שעובדת בוינדוס. אבל קח בחשבון שאין סיבה לעדכן ביוס אם המחשב עובד בצורה תקנה. זה תהליך שכרוך בסיכון מסויים. קטן אבל קיים.
  21. אני מניח שגוגל הוא חברך הטוב ביותר... מצאתי את ההגדרה רק אחרי שהרחבתי את החלון של תוח הבקרה בכדי שתופיע האופציה המודגשת בצד ימין. ואז צריך לסמן איזו תמיכה בקידוד בטא. ממש מוגזם. לא מספיק לבחור בישראל כמיקום ובעברית כשפה...
  22. יש לי שני מחשבים עם חלונות 10, שאני מנסה לפתוח בהם קובץ ZIP שכווץ במחשב מסויים עם חלונות 11 (אם זה משנה), שמות הספריות והקבצים שהיו בעברית יוצאים בג'יבריש. בתצוגה המקדימה של הקובץ בממשק של ג'ימייל, הכל מופיע תקין. יש איזה קידוד שאני צריך להתקין? או תוכנה אחרת (זה קורה גם בחילוץ המובנה של וינדוז וגם דרך 7ZIP)
  23. למה חשוב לך PCIE4? בכל מקרה אתה מרכיב רכיבים כמה שיותר זולים במחשבים. אגב, אפשר לשאול מה אתה עושה עם כל המחשבים הזולים שאתה בונה?
×
  • צור חדש...