עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. אני לא מרוצה מ012 מכיון שיש שעות שסטרימינג פשוט לא זז גם לא באיכות נמוכה מעבר לזה אני רוצה לנסות ספק חדש כי אני מחובר אליהם הרבה זמן לאיזה ספק אתם ממליצים לעבור מנסיונכם?

    • 16 תגובות
    • 3k צפיות
  2. Started by gofilord,

    היי חבר'ה נרשמתי למנוי לשלושה חודשים למגזין ושילמתי והוא לא הגיע, נראלי שעבדו עליי. גם אם לא עבדו עליי, נגיד שכן, נתתי להם את הפרטים שלי בטלפון, מה אני אמור לעשות? אתם הפנתם אותי אליהם ואתם תסדרו את הבלגן הזה.

    • 18 תגובות
    • 3k צפיות
  3. כרגע אני משלם על תוכנית שהיא אצלי כבר יותר משנה 99שח להוט על 12מגה באתר שלהם לא ראיתי מחיר נמוך יותר רק לאינטרנט רציתי לדעת האם מישהו יודע עד כמה יש אפשרות להוריד קצת את המחיר?? (או אולי להעלות מהירות באותו מחיר). אותו דבר לגבי ספק אצלי 33.35שח על 12מגה (אצלי נטויזיון...כן אני יודע אבל אין לי בעיות אתם כרגע). תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 3k צפיות
  4. Started by GidonM,

    קניתי כרטיס מסך בSKYPC , הכרטיס התקלקל החזרתי אותו לחנות (הוא אצלי בסך הכל 4 חודשים)אמרו לי שתוך שבוע הכרטיס מסך יחזור אלי תקין. מאז החנות סגורה ואין לי מושג אך לקבל את הכרטיס מסך שלי בחזרה. מבקש עזרה. תודה.

    • 2 תגובות
    • 3k צפיות
  5. שלום לכולם. אני מעוניין לקנות מספר מטבעות כסף מסויימים בחנות בארה"ב (לא איביי או אמאזון) שלא עושה משלוח לארץ. אני צריך להשתמש בשירות המשלוחים ש BUY2USA או דומיו. כל המוצרים לא עוברים את ה75$ כשלעצמם (המשלוח חינם בתוך ארה"ב תמיד) אבל כל הקניה כולה מגיעה לסביבות ה250 דולר. מישהו יודע מה הדרך הזולה ביותר לבצע את הקניה הזאת? אני יכול לפצל את כל הקניה לכמה קניות קטנות בהפרש של יום-יומיים אחד מהשני (כדי שיהיה לחנות מספיק זמן לשלוח את החבילה)? אם אני מזמין את הכל בקניה אחת כמה אני צריך להוסיף בהנחה שהקניה מסתכמת ב300 דולר (זה פחות אבל רק לשם השאלה...)? תחת איזה קטגורית מס זה נופל? תודה מראש לעוזרים

    • 11 תגובות
    • 3k צפיות
  6. מברור קצר נראה לי שלא ממש. [מצאתי כבר את של גולן טלקום, הוט מובייל ויו-פון] [חסר לי עוד את 012מובייל ורמי לוי תקשורת] אני שוקל להעביר מספר ישן למדי אצל אורנ'ג לאחת מחברות החדשות שנותנות שירותי סלולר (012מובייל, רמי לוי, גולן, ..) העיניין הוא שאני לא מצליח למצוא את חוזה ההתקשרות שלהם. ממה שאני מבין הם רוצים שאני קודם כל ארשם לשירות (ואתן את כל הפרטים שלי כולל אמצעי התשלום) ורק לאחר שאני כבר הסכמתי לעיסקה הם מוכנים לשלוח לי את החוזה. לי זה נשמע מאוד תמוהה ויש בהחלט סיכויי שלא הבנתי נכון. מה דעתכם חברים? האם הבנתי נכון? ---- להלן שיחה בצ'אט של אתר 012מובייל עם נציג שרות: אני: שלום אני: אני מעוניין לראות את חוזה ההתקשרות **לפני** שאני רוכש את השירות שלכם. אני: …

    • 13 תגובות
    • 3k צפיות
  7. בדקתי את בחשבון בנק את ההוצאות באשראי וראיתי חיוב של 4.90 מפנגו. ידעתי שזה לא הגיוני כי באותו הזמן היה לי חניה בחניון מהעבודה ולא הייתי צריך לשלם על חניה בכחול לבן. בקצרה... פניתי לאמון הציבור(לא פניתי ישירות לפנגו כי בעקבות שינוי בתנאי השימוש נדרש ממני להירשם מחדש רק בשביל ליצור איתם קשר). הסברתי בתלונה לאמון הציבור שהמוכרת של פנגו התקשרה אליי שלושה פעמים ובכל השלושה פעמים סירבתי לקבל את השירות. בסוף הם הוסיפו אותי לשירות למרות שסיברתי וחייבו אותי. בתגובה פנגו אמרו שכן הסכמתי טלפונית לשירות אבל משיקולים חוקיים הם יזכו אותי בגלל שאין להם דרך להוכיח אני מניח? בקיצור סוכם שיזכו אותי למרות שלא הודו שכפו עליי שירות של הסכמתי אליו לא במילולי, לא בכתב ו…

    • 7 תגובות
    • 3k צפיות
  8. האתר הגרמני של אמאזון מציע לרוכשים זריזים את הקונסולה של מיקרוסופט בגירסתה העדכנית, יחד עם המשחק Forza Motorsport 6, משלוח לישראל ותג מחיר אטרקטיבי לכתבה: http://hwzone.co.il/כעת-באמאזון-קונסולת-xbox-one-במחיר-מפתיע/

    • 45 תגובות
    • 3k צפיות
  9. 99 ש"ח מסלול חבילת SMS ושיחות ללא הגבלה 129 ש"ח SMS שיחות ואינטרנט 4 מגה מהירות הכל ללא הגבלה! המבצע תקף כניראה עד ליום רביעי!! מגיע עד לבית הלקוח, מנייד מכל חברה סלולרית אחרת. הוט וגולן טלקום קורסות אם אתם רואים חדשות וקוראים עיתונים, משאירים לקוחות בלי קו ימים שלמים, ואין עם מי לדבר. פלאפון כיום החברה כידוע עם האינטרנט הכי מהיר שקיים וקליטה בכל מקום. מי שרוצה להצטרף מוזמן להתקשר 0504006974 שוב אני חוזר המבצע כניראה רק עד ליום רביעי, אחרכך המחירים יחזרו להיות איך שהיו !!

    • 16 תגובות
    • 3k צפיות
  10. Started by spmguy,

    www.zigzag2000.co.il מה דעתכם על החנות (מבחינת מקצוענות, אמינות ועוד) ? אני חושב על לקנות מחשב משם...

    • 20 תגובות
    • 3k צפיות
  11. כבר קרוב לחודש שאני מתקשר לתמיכה הטכנית והמענה הקולי אומר שיש תקלה באזור ירושלים. אני לא יודע אם זה נובע מזה שעברנו לא מזמן להוטנט 100 מגה או באמת בגלל שיש תקלה אזורית. זכור לי שכל הבעיות החלו מאז שעברנו להוטנט, אבל אולי אני טועה. בבדיקת מהירות זה נותן לי תוצאה של 3 מגה בלבד! עכשיו דיברתי עם נציגה והיא אמרה שזו תקלה אזורית וזה נמצא בטיפול. אין צפי מדוייק לסיום התקלה. עוד מישהו חווה את זה?

    • 9 תגובות
    • 3k צפיות
  12. שלום לכולם ספק כח בן שנה שקניתי מ KSP התחיל לעשות רעשים חזקים מאוד מהמוורר. הבעיה שזה קורה לעיתים רחוקות יחסית וגם אז מכה קלה מסדרת את העניין לכמה זמן. מבחינתי ממש לא מקובל שספק בן שנה כבר מתחיל להראות סימנים כאלו והייתי רוצה לנצל אחריות. השאלה האם בכלל אצליח להשיג משהו? הרי אם יחברו את הספק אצל היבואן\KSP סביר להניח שהתקלה בכלל לא תתרחש...

    • 3 תגובות
    • 3k צפיות
  13. מכיוון שרכישת נתב, חיבורו למודם של הוט והגדרתו באופן עצמאי מחנות צד ג' יכול להיות הרבה יותר מסובך (למשל אם הוט לא מכירים את דגם הנתב שרכשתי ולא יודעים איך להפעיל אותו), מאשר ללכת לבזקסטור ולקנות מודם/נתב שבזק תמיד יכירו וידעו לתפעלו, במידה והאינטרנט הוא על תשתית של בזק, אני רוצה לדעת האם כדאי לי להשאר אצל הוט או לעבור לבזק בשביל שיהיה לי נתב שהחברה תוכל להגדיר לי אותו בקלות (רלוונטי לאיזור קריית אתא. איכות התשתיות של שתי החברות משתנה מאיזור לאיזור בארץ)(גם שמעתי שההוטבוקס של הוט עושה המון בעיות)(אני עם טריפל C שאינם מספקים שירות של חיבור ללא חייגן, ואינני יכול לחזור לבזק בינלאומי מבלי לחזור ל-2.5 לפי דרישת אמי).

    • 4 תגובות
    • 3k צפיות
  14. Started by Ev,

    הזמנתי לוח מחו"ל בעלות של 160$, המשלוח עלה 26.1$ כאשר 1$ מתוך זה הוא על משלוח מהיר יותר (כשבוע) יצרו איתי קשר מחברת משלוחים בארץ ואמרו שהעלויות שיש לשלם בנוסף הן: 1. מע"מ - 88 ש"ח (אם אני מבין נכון, זה על מחיר הלוח עצמו - 160$) 2. אגרת מדינה - 100 ש"ח 3. דמי טיפול - 100 ש"ח את 1 אני מבין אבל מה זה ל-2 ו-3 ולמה אני צריך לשלם את זה?

    • 11 תגובות
    • 3k צפיות
  15. Started by ozzo,

    שלום רב, ידוע לכם למי אני פונה בנוגע לתיקון של מחשב נייד של HP שרשכתי לפני שנה? (יש לי אחריות 3 שנים בבית הלקוח) לא ממש מצאתי ברשת למי פונים ובאתר תמיכה של HP ישראל אני לא מגיע למס' טלפון... תודה

    • 5 תגובות
    • 3k צפיות
  16. Started by דנדן,

    בנוהל הרגיל, פתחתי שירשור לחיפוש שותפים בנוגע למבצע חבר שלי מעוניין ברכישת רמקולים 5.1 של CREATIVE, אני קופץ לשם לראות מחירים ולראות מה כדאי לו, ולכן אם מישהו נוסף מעוניין לרכוש, זה יעזור לו. לינק למבצע וכמובן כל מי שמעוניין לרכוש, תסתדרו בזוגות, אם מישהו יצטרך עזרה מבעלי הכרטיס, אני בטוח שנשמח לעזור אם יהיה זמן

    • 23 תגובות
    • 3k צפיות
  17. היי , לפני כמה חודשים(זה היה בסוף יוני השנה) הזמנתי את הSennheiser IE 80 מאמזון איטליה. היום האוזניה השמאלית נשמעה מוזר, שבאתי להוציא את הeratip , החלק שעליו הוא יושב פשוט יצא! אין לי שמץ של מושג איך , לא הפעלתי כוח רב בכלל. בכל מקרה, שלחתי להם מייל. מישהו יודע אם אמאזון/ sennheiser ממשים אחריות ? החזר כספי? ראיתי מקרה שחברת jaybird החזירה לחבר זיכוי כספי מלא על האוזניות שלו אחרי שהן הפסיקו לעבוד אחרי כמה חודשים .(והוא קנה אותם בארץ ללא אחריות)

  18. Started by Kuroshiro,

    מישהו מכיר מקלדת קומפקטית חוטית ולא מכנית שאפשר לקנות בארץ? מקלדת בסגנון של perixx periboard 402: מעדיף בלי numpad אבל חיצים וhome, end, delete וכל הF1-12 חשובים מאוד.

    • 3 תגובות
    • 3k צפיות
  19. Started by football,

    ברצוני לקנות מאמזון כרטיס טלוויזיה ולפי מה שקראתי כדאי לשלם דרך ויזה נטען ( מה גם שאין לי כרטיס אשראי ) אני קונה מאמזון קנדה ,כלומר המחיר בדולרים קנדיים האם כדאי לטעון את הויזה בשקלים או בדולרים ? כמה לטעון את הויזה ? מספיק לטעון את הויזה במחיר הסופי של המוצר או שצריך להוסיף עמלות וכל מיני "תוספות" ?

  20. Started by Or4more,

    אני מעוניין לקנות את הספר Head first C# והבנתי שאני אצטרך להזמין אותו מחו"ל.. מצאתי בEBAY את ההצעה הזאת: http://cgi.ebay.com/Head-First-C-Andrew-Stellman-Jennifer-Greene-PSE-St-/130527818461?pt=US_Nonfiction_Book&hash=item1e641072dd#ht_1025wt_905 זה אמין הדבר הזה?יש אנשים שמוכרים את הספר ב50 דולר ויש ב10 דולר, ואני לא יודע אם אפשר לסמוך על ההצעות האלה.. עצות?

    • 2 תגובות
    • 3k צפיות
  21. אני חושב לנסוע לשבוע ליוון, ומתלבט איך וכמה יעלה לי להחזיק סלולרי זמין. איך הייתם ממליצים לי לעשות דבר כזה, וכמה זה יעלה לי?

    • 10 תגובות
    • 3k צפיות
  22. Started by razi,

    היי חבר'ה, אני לא מאמין גדול בחסכונות ורוב הכסף שלי נמצא בעו"ש. יצא מצב שיש לי סכום כסף יפה שם ואני מתלבט מה לעשות איתו. אני רוצה כמובן לשים אותו בצד וככה שיצבור ריבית, אבל רוב התוכניות רוצות לסגור את הכסף לתקופה ארוכה, ולי אין שמץ מתי אני אצטרך את הכסף. מה אתם חושבים? אה, ולא להציע לי להשקיע במניות או באג"ח כי אני מתרחק מזה... מעדיף משהו יציב ובטוח.

    • 14 תגובות
    • 3k צפיות
  23. Started by nati086,

    שלום לכולם, אני מסיים את תקופת ההתחייבות שלי ביס מסתייימת מחר אז התקשרתי ליס כדי לחדש את המנוי ולהחליף את הממירים שלי לממירים מקליטים ולהצטרף לשירות ה-VOD. התקשרתי גם להוט לקבל הצעת מחיר. אנא עזרו לי לבחור מה יותר כדאי ההצעה החדשה של יס: כל החבילות + ממיר יס מקס טוטאל+ מקס רגיל+ ממיר HD רגיל+ ממיר רגיל בעלות של 262 ש"ח עלות התקנה 240 ש"ח 4 חודשים VOD חינם (לאחר מכן 9.90 ש"ח לחודש) 10 סרטים חינם ב-DVD BOX ערוץ ספורט 5 HD חודש חינם לעומת ההצעה של הוט: כל החבילות ערוצים + 2 ממירים מג'יק HD + ממיר HD רגיל + ממיר VOD רגיל בעלות של 245 ש"ח עלות התקנה 299 ש"ח VOD חודשיים ראשונים חינם אחרי זה עוד 3 חינם (לאחר מכן 17.90 לחודש) חודש ראשון חינם ערוץ NG WILD ח…

    • 10 תגובות
    • 3k צפיות
  24. היי, הזמנתי רחפן דרך DHL, וכשהגיע לארץ הם ביקשו אישור משרד התקשורת + אישור של רת"א (רשות תעופה אזרחית). שלחתי להם את האישורים, ועכשיו כדי לשחרר אותו הם מבקשים ממני 500 שקל קנס בגין דג"ע. חיפשתי מה הפירוש ואני מבין שזה ראשי תיבות של "דוח גילוי עבירה". האם יכול להיות שבגלל שהם ביקשו ממני לספק להם אישורים, הם יכולים לגבות ממני סכום כזה? הרחפן עלה 500 שקל ועכשיו אני צריך להוסיף 500 שקל על השטות הזאת. מישהו נתקל בזה? איך אפשר להוריד אותם מזה?

  25. היי, אז ככה: יש לי דאבל אינטרנט של טריפל סי שזה אומר תשתית בזק וספק טריפל סי, עם שירות של טריפל סי. יש לי תקלה בכבל DSL שעובר מהקופסא שלי בגג של הבית והולך למודם של CCC ואין אינטרנט. טריפל סי אמרו לי בפנים שכדי לתקן צריך לשלם לטכנאי עצמאי או לשלם להם כדי שיבואו לתקן לי את זה, והם אחראים רק על מה שקשור לעמוד של בזק ולא שום דבר שקשור לבית. השיחה מוקלטת האם יש לי קייס, והאם כל החברות סיטונאי ככה ? אם זה נכון, למה לעזאזל מישהו יעדיף אותם על בזק בינלאומי ? אותו מחיר ושירות כשיש תקלה ? מה אני מפספס ? עריכה: האם זה נכון שגם בתשתית בזק עצמם, לא דרך הסיטונאי, הם ירצו עוד כסף על שירות בתוך בית הלקוח ? אז זה דבר שחדש לי.…

דיונים חדשים בפורומים