Startpc? מישהו קנה מהם? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Startpc? מישהו קנה מהם?


HeyHeyxax

Recommended Posts

אני מעוניין לרכוש מהם מחשב חדש, התכתבות איתם במייל ונסיונות להשיג אותם במענה הטלפוני בשעות הפעילות לא הניבו לי הצלחה, הם פשוט לא עונים\לא חוזרים אלי.
מישהו מכיר אותם ויודע אם הם אכן אמינים? והאם הם מהירים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי מחשב לא מזמן, ב1.11 את מפרט הרכבתי בעצמי, ביצעתי העברה בנקאית למקדמה(נאמר לי שזה מספיק ויש להעביר את כלל הסכום בקבלת המחשב). ביום חמישי, 2.11, קיבלתי הודעה שהמקדמה התקבלה. לאחר מספר ימים התקשרתי ע"מ לברר מה סטטוס ההתקדמות ונאמר לי שיפנו אלי אחרי שיסיימו את העבודה ו"נפנפו אותי". אחרי 7 ימי עסקים (קרוב לשבוע וחצי בפועל) שלא פנו אלי התקשרתי על מנת לברר מה המצב. נאמר לי בטלפון שאין את לוח האם שהזמנתי כבר קרוב לשבועיים(ז"א לא היה ביום ההזמנה) והציעו לי או לחכות או להחליף לאחד אחר ללא תוספת תשלום (אותם הביצועים אך של gigabyte  ולא , הבדל של עשרות שקלים במחיר). אישרתי להם להחליף את הלוח ונאמר לי שיבצעו את העבודה בהקדם האפשרי. לאחר מספר דקות התקשרו אלי ע"מ להודיע לי שלא שילמתי את כלל הסכום ובגלל זה לא יוכלו להוציא את המחשב למשלוח (בניגוד גמור למה שנאמר לי בזמן ההזמנה) באותו הרגע ביצעתי העברה בנקאית של שאר הסכום. למחרת אחרי שכבר נכוותי, התקשרתי בבוקר לוודא שאכן סיימו עם המחשב והוא יוצא למשלוח והוא אכן יצא למשלוח והגיע אלי ביום שאחרי בבוקר ז"א יום רביעי, 15.11. כאשר הוא הגיע התרשמתי מאוד מהמקצועיות, איכות ההרכבה והחיווט. המחשב נראה מצויין, הגיע עם כלל הדברים בצורה מאוד מסודרת ומקצועית. החוויה הכללית הייתה טובה חוץ מהסיפור הלא נעים בהתחלה. חשוב לציין שהמחיר היה מאוד אטרקטיבי וההבדל בינם לבין הצעת המחיר הכי זולה אחריהם היה סד"ג של 300 שקל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי מהם לפני שנה. קיבלתי שירות מעולה, לא היה שום דבר מיוחד שאני מרגיש צורך לציין.

יכול להיות שלא ענו לך כי היה לחץ בגלל הבלאק פריידי. אבל אם לא הולך, אז כמו שנאמר לא חסרות חנויות טובות אחרות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רכשתי מהם GTX1080TI לפני כחצי שנה.

בשיחה טלפונית קיבלתי שירות טוב והצעה לקחת דגם ספציפי ולא מה שרציתי (הדגם מרעיש). כך עשיתי, והכרטיס שהמליצו לי עליו אכן שקט.

את המוצר הזמנתי לסניף אשדוד איסוף עצמי.

לאחר מספר ימים מתקשר אלי שליח ושואל "איפה אתה, אני ליד הבית שלך". :nixweiss:
כמובן שהייתי צריך להסביר לבנאדם שלא הזמנתי את המוצר עם שליח ולהדריך אותו להחזיר את החבילה לסניף לו הוא מיועד.

כשבאתי לאסוף את המוצר, התברר שזה בכלל לא הסניף שלהם אלא חנות אחרת שעושה להם "שירות".

כלומר, מקבל אותכם נציג של חנות זרה שלא אכפת לו לא ממכם ולא מהמוצר.

את החבילה הוא זרק על שולחן הקבלה כאילו זה זבל ולא מוצר שביר.

מיותר היה לי להתוכח כי שוב, קיבל אותי בנאדם שלא שייך לחנות ממנה רכשתי את המוצר.

הכרטיס עובד ללא בעיות לבינתיים אבל חוויית הקניה שלי לא הייתה מושלמת במילים עדינות. לא משהו ששווה לפתוח בשבילו דיון אבל אם כבר מדברים על החנות, הייתי חייב לשתף.

מיותר לציין שאף אחד לא מסביר שמוצר ב-"סניף אשדוד" צריך לחפש בחנות לא עם שלט "Start PC" אלא עם שלט אחר, וזה לא רשום בשום מקום באופן נגיש ולא מוסבר והם מצפים שלקוחות פשוט ידעו זאת.

בשיא החום הייתי צריך לעשות פעמיים סיבוב באיזור סיטי באשדוד למי שמכיר, וזה איזור מלא בחנויות ורק לאחר שיחה טלפונית הדריכו אותי איך להגיע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...