עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. Started by א אוהל,

    האומנם ישן אבל מצחיק. תיאור חווית הקנייה: קנינו מכשיר אייפון 3. הובטח לנו כי המכשיר חדש. לאחר יום-יומיים התגלה כי המספר הסיריאלי (IMEI) של המכשיר אינו תואם את המספר הסיריאלי שעל הקופסה. מבירור הדברים, נטען על ידי המוכר כי הוא תמיד פותח מכשירים וייתכן כי התבלבל. ביקשתי ממנו שיתן מכשיר חדש עם קופסה תואמת אך הוא טוען כי אין לו. הסברתי לו כי המכשיר כנראה לא חדש, אך הוא הכחיש זאת בתוקף. בפועל, לאחר שימוש ראשוני במכשיר, התגלה כי נעשה שימוש (כנראה בחו"ל לפי האימייל) והוא APLLE ID של משתמש אחר. הסברתי זאת לחנות אך הם שוב הכחישו. מעבר לתמימות שלי, של מציאת מכשיר אייפון 3 חדש לאחר כל כך הרבה זמן. לא מומלץ לרכוש באו…

  2. Started by dovik,

    יש צורך להתקשר לפייפל, ויש לי כמה שאלות בעניין. אשמח אם מישהו יודע.. 1. כאשר מדובר בשחזור סיסמה (אימות פרטים וכד') האם בזמן השיחה חייבים להיות ליד מחשב עם אינטרנט? 2. המספר שאליו צריך להתקשר הוא 1-402-935-7733. האם צריך לפתוח חבילת שיחות לחו"ל או לקבל חשבון בגודל המשכנתא? 3.האם יש תמיכה בעברית? 4. באיזה שעות אפשר להתקשר אליהם? תודה

    • 2 תגובות
    • 3.1k צפיות
  3. Started by Boris_yo,

    אני הזמנתי מוצרים לפני חודש שנשלחו בשתי חבילות. זה המצב כרגע (נתונים רגישים מוסתרים): תקציר הזמנה: חבילה ראשונה: חבילה שנייה: עם מידע זה אני מבין שחבילה לא עזבה את המדינה ממנה נשלחה. אתמול ישבתי וחיכיתי נציג בצ'יאט כמה פעמים אך לא ענו לי. האם זה הזמן לפתוח תיק בפייפל ולדרוש החזר כספי? תודה למי שיגיב.

    • 16 תגובות
    • 3.1k צפיות
  4. רכשנו מחשב נייח לשימוש בייתי, מרשת ארצית ידועה ומוכרת, אך כל החלקים הוציאו מן זמזום מעיק של שנאי וצפירה קטנה, גם מהספק, גם זמזום מההרדיסק, זה היה בלתי נסבל שלא היה ניתן להשתמש במחשב הזה והחזרנו לחנות יום אחרי. הזמזום הזה הפריע לכל יושבי הבית. כלומר בוודאות משהו לא תקין שם. בחנות כמובן אמרו שהכל תקין ולא ראו שום בעיה. ויצאנו בנזק כספי של ביטול העסקה לאחר הובלות שוב ושוב לחנות לנסות להחליף את החלקים- אך הוא המשיך להרעיש לכן כבר ביטלנו. יתכן שהרשת הזאת מפוקפקת והביאה חלקים תקולים בזול, לכן אנו מחפשים המלצות לחנויות איכותיות במרכז, במחיר טוב לא מהיקרים אך עדיין חנות עם שם טוב שלא נותנת שרות כזה מחפיר. עם חלקים תקולים. ביררתי כאן באזור המפרטים פחות או יותר איזה צריך, זה לשימ…

    • 24 תגובות
    • 3.1k צפיות
  5. Started by ben672,

    נתקלתי בקופון של 85% הנחה גל כל המוצרים של החברה xtremeguard לכל המעונינים זאת כתובת האתר: http://www.xtremeguard.com/default.asp קוד קופון: Super85off אגב, דמי המשלוח לארץ עולים 5.87$ קנייה מהנה!

  6. Started by dadzik,

    אני מחפש תיק טוב ללימודים, שאוכל לאכסן בו הרבה דברים. אני חושב על להזמין את זה: http://www.amazon.com/gp/product/B002WC7RI2/ אבל לא חושב שהוא מספיק מרווח בשביל ספרי לימוד/קלסרים וגם בשביל מחשב נייד/טאבלט.. יש לכם רעיונות כלשהם? וגם אני חייב שיהיה ריפוד כלשהו שספרי הלימוד שלי לא ימעכו את הגאדג'טים.. תודה!

    • 2 תגובות
    • 3.1k צפיות
  7. Started by Mikel17,

    אין שום אופציה באמזון לתשלומים בויזה?

    • 2 תגובות
    • 3.1k צפיות
  8. אני כרגע מתכתב עם התמיכה שלהם. הם טוענים שמבדיקת מהירות, התוצאה שקיבלתי 129 Mbps זה בסדר עבור חבילת גלישה של 200 מגה. יש טעם להמשיך להתוכח איתם? (כלומר, לשלוח את לוג ההתכתבות הלאה בפייסבוק, לפניות הציבור שלהם ולמקומות אחרים?) אם כן, אשמח לעצה למי עוד אפשר לפנות בנושא, אם בכלל יש טעם. תודה.

    • 7 תגובות
    • 3.1k צפיות
  9. מבולבלים מאינספור המבצעים שמתקיפים אתכם במסגרת חגיגת המכירות והקניות של סוף השנה? אנחנו כאן כדי לנסות ולעשות לכם קצת סדר בדברים לכתבה: http://hwzone.co.il/black-friday-2014-%d7%9b%d7%9c-%d7%94%d7%93%d7%99%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%90%d7%aa%d7%9d-%d7%a6%d7%a8%d7%99%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%94%d7%9b%d7%99%d7%a8/

    • 3 תגובות
    • 3.1k צפיות
  10. אהלן, הזמנתי מהחנות p-see ספק Seasonic M512 c בתאריך ה9/6. ואישרתי את העסקה דרך הפיי-פאל. מאז החנות לא יצרה איתי קשר. ניסיתי להתקשר אליהם אבל המספק מנותק, שלחתי להם מייל ואף אחד לא חזר אליי עדיין. בדקתי בפיי-פל והעסקה נמצאת במצב Pending. ואי אפשר לבטל את העסקה ואי תפוג רק בעוד חודש. יש משהו שאני יכול לעשות? לא בא לי להזמין ספק מחנות אחרת ואז לגלות שפתאום החברה האלה התעוררו ואני ימצא את עצמי תקוע עם 2 ספקים. תודה.

    • 12 תגובות
    • 3.1k צפיות
  11. Started by יפת,

    אני מחפש אתר בחו"ל שמוכר בובות של התוכנית פוני קטן שלי בגודל בינוני בשביל האחיינית שלי.

    • 2 תגובות
    • 3.1k צפיות
  12. Started by CyberBot,

    אני רוצה לעבור ל012 לחבילה של ה40 מגה או 100 אני משחק המון בשרתים מחול(cs go , GTA V , ARMA 3) ומוריד הרבה רצית לדעת אם יש איתתם בעיות של ביצועים וחוות דעת כללית

    • 8 תגובות
    • 3.1k צפיות
  13. Started by FastJack,

    אני מעוניין לקנות את הOnePlusOne ולהביא אותו לארץ דרך שילוח של Shipito. ממה שאני זוכר ישנה בעיה לשלוח סוללות בUSPS. האם ההגבלה הזו תקפה רק לLI-ion או לכל סוללה שמכילה Lithium? הOnePlusOne מכיל סוללת LI-polymer.

    • 1 תגובה
    • 3.1k צפיות
  14. שלום, בדומה למה שהוצג כאן: http://www.hometheater.co.il/article06459.html האם יש ביקוש למבצע כזה גם לחברי הפורום הזה? אם כן, אשמח לקבל פרטים ממנהלים. תודה והמשך שבוע טוב

    • 0 תגובות
    • 3.1k צפיות
  15. Started by zeez100,

    זקוק לעזרתכם האם למישהוא יש מידע בקשר לחברה הנ"ל אם היא אמינה ואם יש בעיה האם ניתן ליצור איתם קשר במהירות ואיך יכולת הקליטה של הטלםון ואינטרנט אשמח מאד שתעזרו לי (היות והחברה שאני נמצא נמאס מהשקרים שלהם )

    • 14 תגובות
    • 3.1k צפיות
  16. http://www.themarker.com/technation/1.2018416 מה אתם אומרים על החברה הצדיקה הזו ?

    • 21 תגובות
    • 3.1k צפיות
  17. Started by wooper,

    הי קניתי פריט ב EBAY ולפי הקבלה של PAYPAL שילמתי על מוצר אחד קיבלתי הודעה מהמוכר שלפי התיעוד הזמנתי 2 פריטים מאותו סוג כלומר שעל פריט אחד לא שילמתי עריכה:אני לא בטוח שהוא נשלח כי אין מייל בכל מקרה אני לא מבין איך הוא טוען שהזמנתי 2 פריטים משהו יכול להסביר לי איך רשום אצלם שהזמנתי אותו מוצר פעמיים?. לפי מה שאני יודע עד שאין תשלום ב PAYPAL לא מבוצע קנייה

    • 12 תגובות
    • 3.1k צפיות
  18. כבר הרבה זמן שאני רוצה לקנות טלויזיה חדשה עכשיו במקרה ראיתי באייבורי טלויזית LG LED 42 ב 2690 שקל חיפשתי בגוגל ביקורות ומידע על הדגם הזה, ולא מצאתי יש למישהו מושג למה הטלויזיה הזאת נמכרת במחיר כל כך נמוך ? http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=7293

    • 11 תגובות
    • 3.1k צפיות
  19. Started by OmerNeu,

    לצערי לא קיבלתי תשובה בפורום טאבלטים (כנראה לא פעיל כ"ך) יש מאות סרטונים ביוטיוב של אנשים שמקבלים את המגנים מהחברה ו"מבקרים" אותם. אבל מעט מאוד מדברים על התמורה למחיר בהשוואה למגוון שיש. אני לא צריך דרישות מטורפות מהמגן מסך, רק שיהיה מט ולנקסוס 7 תודה מראש, עומר

    • 8 תגובות
    • 3.1k צפיות
  20. Started by Guy950,

    לפני שאכתוב משהו ארצה קודם להצהיר שאין לי שום קשר עסקי עם החברה הנ"ל, אני לא מכיר אף אדם בחברה והקשר היחידי עם החברה הוא קשר לקוח-עסק. אני יוצא מנקודת הנחה שיש בHWzone הרבה צרכנים שמזמינים חבילות מחו"ל וכל פעם חוזרים בתשובה ומתפללים שדואר ישראל לשם שינוי יעשה את העבודה שלו, ויעביר אלינו את המשלוחים שלנו. בשנה האחרונה, שאפילו לא הסתיימה, דואר ישראל איבדו לי שלוש חבילות וכל פעם מצאתי את עצמי רב גם עם הדואר וגם עם השולח בנוגע למציאת החבילה ובניסיון להבין האם לקחת החזר או לא. בסוף נמאס לי והחלטתי להשתמש בשירות BoxIt שהרעיון הוא פשוט, אתם שולחים לכתובת שלהם (במקום שלכם) ותוך 24 שעות, מהרגע שהחבילה הגיעה אליהם, החבילה תחכה לכם בלוקר שאתם תבחרו ותוכלו ללכת …

    • 6 תגובות
    • 3.1k צפיות
  21. Started by omri_ro,

    חשבתי על לקנות סים אם אחד מכרטיסי החיוג(פריפייד) שלהם וראיתי שכתוב שם שתוקף הכרטיס הוא ל12 חודשים. האם הכוונה היא ל12 חודשים מהטעינה האחרונה(כלומר ניתן להאריך את תוקף הכרטיס ע"י טעינה לקראת סיום התוקף), או שבכל שנה מנפיקים לי כרטיס חדש ויש צורך לנייד את המספר מחדש?

    • 6 תגובות
    • 3.1k צפיות
  22. Started by bay,

    ערב טוב אני אספר את הסיפור בקצרה כי רק חזרתי מטירונות ואני עייף מת. בקיצור קניתי מכשיר פלאפון פגום מהחנות ELINE מדגם RAY של סוני (המכשיר הפסיק לעבוד לאחר שפעם ראשונה הפעלתי את הפלאש) יש לציין שהמכשיר נקי משריטות ופגיעות כלומאר לא נפל בחיים וכו. כששלחתי את המכשיר לתיקון במסגרת האחריות האשמה הופלה אלי (נזק פיזי) למרות שהמכשיר חדש וללא פגיעות ורצו לחייב אותי בסכום של 500 שקל כמובן שסירבתי לאחר הרבה כאסים צעקות וכו.. אמרו לי שילחו לקראתי ויתנו לי הנחה ל360 ש"ח. כמובן שסרבתי וכאוס חזרתי לאשקלון. פניתי לאמון הציבור בתקווה לקבל קצת עזרא אך החנות הנאשמת פשוט מתעלמת מאמון הציבור והעגודה לא שולחת להם כלום חוץ מתזכורים ולא עושה כלום בנידוןכבר יותר מחודש (התלונה הוגשה ב7 למאי).

  23. Started by RayZ,

    ולא, כותרת הת'רד לא צינית, לשם שינוי. אני בטוח שהרוב נכנסים לפה בשביל הלכלוך והקצת אקשן, אבל אני בטוח שכולם היו שמחים לשמוע סיפור בסגנון שאני הולך לספר. רובכם בטח מכירים את השירות הנהדר של לוג'יטק, אבל זה לא ימנע ממני לספר גם את המקרה שלי. כמעט מלפני 3 חודשים התחלתי לשים לב לתופעה מאוד מציקה במקלדת ה-G15 שלי, שמתבטאת בדילייאים קצרים (של 20MS בערך מהממוצע, משהו שאני עדיין מסוגל לחוש בו מסתבר) בחלק גדול מהלחיצות ולפעמים גם חוסר קליטה של הלחיצה. שמתי לב שזה מתרכז במקשים בצד שמאל, שככל הנראה חולקים את אותו המעגל החשמלי. כמובן שמה שהבנאדם ההגיוני עושה במצב כזה זה לבדוק אם יש לכלוך שמפריע למקשים - ובהחלט היה קצת ממנו, אבל זה לא ממש פתר את התופעה. זה לא הרג אותי כל כך בהתחלה…

    • 16 תגובות
    • 3.1k צפיות
  24. Started by aas,

    שלום חברים .. אני מנוי ברמי לוי תקשורת למעלה משנה והסופש שינה לי את כל מה שחשבתי על החברה: הסופש שהיה היתי בלי אינטרנט בבית ולכן לפני התקשרתי להגדיל את החבילת גלישה מ 5 גיגה שהיה לי ל 10 גיגה, לא הוסבר לי כראוי שזה יחסי לחודש ושאני לא יהנה כל החודש מ 10 גיגה גלישה (לא בתשלום ולא כמות הגלישה ). בנוסף שאלתי אם אתם שולחים הודעת sms התראה לפני גמר החבילה והנציגה אמרה לי שאתם כן מספקים את השירות. אתמול נחסם לי הקו לשיחות יוצאות עקב חוב של יותר מ 1000 שח !! עקב חריגת גלישה !! אני לא קיבלתי sms המהזהיר על גמר החבילת גלישה ובנוסף אני לא מבין למה חסמו לי את הקו ללא התראה הרי עוד לא הגיע תקופת התשלום !! איך לדעתכם אני אמור להמשיך מכאן ??

    • 23 תגובות
    • 3.1k צפיות
  25. קניתי מוצר כלשהו באיביי וניסיתי לשלם עבורו (בPayPal) אבל בסוף כל התהליך זה מראה לי את ההודעה הבאה: Unfortunately, the funding source within your PayPal account was declined. מה אני עושה במצב כזה?

    • 10 תגובות
    • 3.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.