רכישת מחשב ב KSP או ב TMS - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רכישת מחשב ב KSP או ב TMS


omer672

Recommended Posts

שמעתי פה בפורום הרבה דברים רעים על KSP. אני רוצה לרכוש מחשב חדש ב KSP אילת (מחירים זולים יותר), ומתלבט אם הוספת הכסף כדי לקנות ב TMS שווה את זה. מה דעתכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אישית הייתי קונה ב-TMS (כך גם עשיתי כבר 4 פעמים), אני מרוצה מהשרות שלהם יותר ויותר עם הזמן... אני מאוד מתנגד למדיניות של KSP, אופן מימוש האחריות שם מגוחך, צריך לשם 100 ש"ח בשביל לשלוח אותו למימוש אחריות (דבר שאסור לפי חוק).

מצד שני עם אתה חוסך כמות גדולה מאוד של כסף בקנייה הזאת... בסוף זאת החלטה שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כשזה מגיע ל-KSP, כל סניף הוא מקרה מיוחד. יש סניפים שלא הייתי קונה בהם גם אם הם היו הזולים ביותר, ויש כאלה שאני קונה מהם גם היום. לך לברר אודות סניף ספציפי זה, וכך תוכל לקבל את ההחלטה הנכונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור ומחר יהיה שלום עולמי...

על מי אתה עובד, עם זה היה נכון לא היה לי GT210 זרוק במחסן.

לא יודע על איזה סניף אתה מדבר אבל בסניף קרית ביאליק החליפו לי 2 , מסך LCD ו2 עכברים בלי בעיה במסגרת האחריות. בנוסף כל פעם שהיה לי חשש שמשהו תקול הם במסגרת האחריות בדקו את המוצר בסבלנות ובלי בעיה.

חוץ מזה שלא תמצא יותר זול מKSP ועם כל הכבוד לTMS אני ספרתי כבר 3 פעמים שהם פשטו רגל זה לא רציני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

TMS פשטו את הרגל בעיקר כי עשו להם עקיצה. אבל עכשיו TMS נמצא בכלל בבעלות של חנות אחרת שהיא יציבה כמו סלע, הסיבה היחידה שלא שמעת על זה זה כי החנות החליטה לשמור את השם של TMS.

בנוסף לכך, בוא נניח שTMS עכשיו נופלים, מה הבעיה? היבואן שלהם נשאר קיים ויש אחריות כל מוצר.

מצד שני, KSP ידועים היטב בשירות הגרוע שלהם, הייתי כמה פעמים בסניף שלהם בתלפיות, ירושלים, והשירות שם כ׳כ גרוע שראיתי את המוכר מאיים על לקוח שזה לא ייגמר יפה הניצול אחריות שלו. הסיבה היחידה שKSP עדיין קיימים זה בגלל לקוחות טיפשים שלא טורחים לעשות סקר שווקים.

ולנושא - ממש אבל ממש לא הייתי עושה נסיעה כ׳כ ארוכה לאילת בשביל לקנות מחשב בכמה שקלים פחות, ואז להוביל את זה באוטובוס חזרה הביתה.

אם משהו היה קורה בדרך והמחשב היה ניזוק, תהיה בטוח שרק אותך יאשימו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מאוד מתנגד למדיניות של KSP, אופן מימוש האחריות שם מגוחך, צריך לשם 100 ש"ח בשביל לשלוח אותו למימוש אחריות (דבר שאסור לפי חוק).

מאיפה הקרצת את השטות הזאת?? :s07:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...