עבור לתוכן

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. בדיוק קיבלתי את זה במייל היום, http://www.makarstudio.com/sender/display.php?M=56126&C=71f5b4b871b892bc5205267de694a440&S=447&L=17&N=357 אם זה יכול לעזור במשהו,

    • 10 תגובות
    • 2.4k צפיות
  2. לדעתי יהיה לכם הכי נוח לראות את התכתובת ביני לבין הנציג פייסבוק העילג שלהם. עריכה: תכננתי להוסיף עוד תמונות ועוד פרטים וגם את ההתכתבות במייל, אבל משהו צץ, אעשה את זה יותר מאוחר.

    • 10 תגובות
    • 3.1k צפיות
  3. Started by matan333,

    עד עכשיו התגלחתי עם מכונת גילוח ואני מעדיף מכונת תספורת שתקצץ את הזקן לאורך קצר יחסית. תקציב 150-200 ש"ח תודה לעוזרים

    • 10 תגובות
    • 2.4k צפיות
  4. היום הזמנתי דרך האתר של איבורי מספר חלפים לאיסוף בסניף רעננה. לפני שהגעתי לסניף בדקתי את ההזמנה באתר והיה רשום שההזמנה מחכה בסניף. בסניף ניגשתי לדלפק השירות אל ליאור שהיה פנוי, נתתי לו את מספר ההזמנה וביקשתי שיביא אותה. הוא טען שההזמנה לא אושרה ושהייתי אמור להתקשר לוודא.הבהרתי לו שבאתר היה כתוב שההזמנה בסניף אבל הוא התעקש שהיו צריכים לשלוח אלי SMS גם אחרי שהבהרתי לו שאין לי מכשיר סלולרי. בנוסף הוא התעקש שהוא לא יכול לעזור כי זה המחלקה של האינטרנט שלא קשורה אליו. הוא סרב להתקשר למחלקה הרלוונטית כדי לברר את הדברים ואמר (כבר בטון מאוד לא נעים) שאני אתקשר בעצמי, שוב הסברתי לו שאין לי טלפון סלולרי וביקשתי את המספר של מחלקת האינטרנט שמופיע באתר כדי להתקשר מהסניף ותוך כדי…

    • 10 תגובות
    • 2.4k צפיות
  5. שלום. לאבא שלי יש עסק וביקש מימני לעזור לו להוזיל את הטלפונים. מדובר על 4 קווים ויוצא בערך 650 שקל בחודש! ומה שעוד יותר כואב זה שכל המכשירים הם ישנים ללא אינטרנט כלל. בקיצור עושקים אותנו ולקחתי על עצמי להרים תכפפה. רק שאני לא רוצה ליפול כי הקו של אבא שלי חשוב לעסק וגם שלי ושל שאר המשפחה לא יהיה נעים אם ניכנס לסרט שרק ייגרום לניתוקים וכ"ו. הקיצר או שזה יהיה אחד משני החדשות שבסקר או שזה יהיה פלפון שם אנחנו נמצאים היום עם 4 הקווים. מאז התהפוחות בשוק לא דברנו עם אף חברה ויכול להיות שיש אפשרות גם להוזיל את הקיים ללא צורך לעבור. אם לא אז לאיזו חברה עדיף לעבור משני החדשות? כמה פרטים: 1)הקו של אבא שלי כמה שיותר דקות בחבילה. לא חשוב SMS ואינטרנט כלל. 2)לי ולאחותי חושב גם נפח דקות…

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. בעקבות הדיון הבא: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=522720.10 לא הגיע אלי טכנאי מהוט. נתנו לי פיצוי חודש חינם של חבילת טריפל. לפי דברי משתמשי הפורום באותו הדיון, נאמר לי שמגיע לי פיצוי כספי, ושלא הייתי צריך לוותר. זה קרה לפני מספר חודשים. 1. האם מאוחר מדי לבקש מהם את הכסף? מדובר על סכום לא קטן של 600 שקל. והאם לבקש 300 או את כל הסכום? 2. בנוסף לזה אשמח אם מישהו יפנה אותי לאיזשהו מקור באינטרנט (אם קיים, אני אפילו לא יודע איך קוראים לחוק הזה) כדי שיהיה לי מה להגיד בדיוק לנציג הוט. תודה לעוזרים!

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. שלום. קניתי מארז - Fractal Design Define XL לאחר שהרכבתי בו את החומרה גיליתי בו שני פגמים - חלק אחד שבור וחלק אחד תקול. החלק השבור הוא קליפס אחד של מסנן האבק של המאוורים הקידמיים שבשביל לשים לב לזה אני אמור לפתוח שתי דלתות. דבר שכמובן לא עשיתי ולא נראה לעין רק עד שניגשתי אליו והחלק השני הוא של הדלת הפנימית השניה אחד הקליפסים שלו לא תקין. האם אני אמור לקבל אחריות על דבר כזה או לא. המוצר חדש ללא רבב. תודה

    • 10 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. היי. קצת רקע... יש ברשותי שלושה מנויים - שניים של 10 מגה ואחד של 100 מגה. המבצעים שהיו לי הסתיימו והגיע הזמן לחדש... אז הרמתי טלפון לנטויז'ן (אותה חברה בה אני נמצא כבר המון המון זמן) - הציעו לי הכל ב-110 ש"ח קבוע. התקשרתי לבזק בינלאומי לקבל הצעה, על אותם מהירויות הציעו לי הכל ב-130 ש"ח קבוע. לאחר התייעצות עם חבר, החלטתי ששווה להשקיע אקסטרה 20 ש"ח ולעבור לבזק בינלאומי. עברתי לבזק וניתקתי את נטויז'ן אתמול. היום קיבלתי טלפון מנטויז'ן, בוא ניתנה לי הצעה נוספת על כל המהירויות הנ"ל במחיר כולל של 60 ש"ח (הכל יחד, 10+10+100) - מחיר קבוע ולא משתנה. א. האם הם עד כדי כך נואשים להשאיר לקוחות שמוכנים לתת מחיר כזה? ב. האם ניתן להוריד בעקבות זה את בזק בינלאומי? ג. מה באמת ההבד…

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. שלום, אתם יכולים להמליץ על שירות תיבות דואר וירטואליות בארה"ב? כמו כן, מה הסיכונים שלי בקניות כאלו של ציוד מחשבים (חוץ מהמיסים)? תודה

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by Weihenstephan,

    שלום כולם.. אני מתכנן לקנות את המקבוק פרו (רטינה החדש) באחת משתי החנויות.. אני מעוניין גם בדגם היקר יותר (מעבד 2.6 ו512 SSD ) יש לציין שאני סטודנט, וב idigital התבשרתי שאני יכול לקבל הרחבת אחריות ל 3 שנים במקום שנה אחת. כשדיברתי עם אייסטור, נאמרו לי דברים ספק נכונים ספק לא, על זה שההרחבת אחריות זה למעשה פיקציה של איידיגיטל כי האחריות היא של איידיגיטל ולא בינלאומית של אפל, כמו כן הבדלי המחירים בין 2 החנויות על הדגם הזה הוא באיזור ה 700 שקל. למישהו יש חוות דעת על אייסטור? כשדיברתי עם הנציג שלהם (בעל מבטא צרפתי אם זה עוזר) נאמר לי שההבדלים במחיר נובעים מזה שהם (istore) מייבאים מארה"ב ואילו איידיגיטל מאירופה.. עד כמה העניין הזה נכון? באמת חשוב לי לקנות במקום כמה שיותר אמין.…

    • 10 תגובות
    • 7.9k צפיות
  11. לפני שלושה חודשים (ב-5 לאפריל - ynet) החליט משרד התקשורת לבטל את חיוב התשלום החודשי על קו קל לאנשים שאינם משתמשים בו, ומעוניינים בחיבור לאינטרנט בלבד. שמעתי על הכתבה, אבל הנחתי (בטעות), שהחיוב על הקו הוירטואלי הזה ירד באופן אוטומטי. מתברר שלא, והמשכתי לשלם 25 שקלים לחודש בשלושה החודשים האחרונים על קו קל שלא השתמשתי בו כלל. ביקשתי מבזק לבטל את הקו הקל, ולהחזיר לי את 75 השקלים ששילמתי ללא קבלת כל תמורה, והם סירבו לתת לי את ההחזר. האם דרישת ההחזר שלי לגיטימית? אם כן, לאן עליי לפנות? (משרד התקשורת? להציק לבזק עוד?)

    • 10 תגובות
    • 2.1k צפיות
  12. Started by ludacris,

    היי, אני מעוניין לרכוש את הנתב הבא: Tp-Link 4300 http://www.amazon.com/TP-Link-N750-Wireless-Gigabit-Router/dp/B0088CJT4U/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1342974333&sr=8-1&keywords=tp-link+4300 מחירו באמאזון 89$ כמה שאלות לבעלי הנסיון: 1) האם נתב נחשב "חלקי מחשב" ולא וחוייב במכס? 2) האם כרוכה פרוצדורה נוספת בשל הכנסת ציוד אלחוטי לארץ? הבנתי שלפעמים ישנם הגבלות. 3) מהי הדרך הזולה ביותר לשלח ארצה? תודה מראש.

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by Epidem,

    רוב הדיונים שנפתחים פה הם על חוויית קנייה שלילית, אז כאן זה לא המקרה אני בא לשתף אתכם בתחושות חיוביות שלי לגבי החנות TMS - כבר פעם שנייה שאני קונה מהם ואני מרוצה עד השמיים אז לאחר דיונים (גם פה בפורום) והתלבטויות, פניתי לכמה חנויות להצעות מחיר וגם אז זה לא נגמר, כי כל יום שינית משהו במפרט, ולא הייתי סגור על עצמי - קיריל תמיד ענה מהר יותר מכל חנות אחרת ובסופו של גם נתן לי את הצעת המחיר הכי משתלמת! לאחר שביצעתי את התשלום, הוצע לי 2 אפשרויות: או לקבל את החלקים ביום למחרת, או לחכות עד יום ראשון שירכיבו לי את המחשב ויעשו בדיקות מעבדה, כמובן שהחלטתי בסוף לקחת את החלקים כפי שהובטח הגיע אליי שליח של UPS עד הבית בבוקר למחרת (אני כמובן לקחתי חופש מהעבודה ועם חבר הרכב…

    • 10 תגובות
    • 8k צפיות
  14. אחרי עשרות קניות ב KSP - ועשרות קניות באייבורי אני באמת מנסה להבין את ההבדלים בשירות. איך ייתכן שהשירות באייבורי כל כך טוב וב KSP כל כך גרוע? זה פשוט מדהים - לא משנה לאיזה סניף KSP אני הולך - מתנהגים לא יפה ונותנים לך את ההרגשה שעושים לך טובה שמוכרים לך. כשיצא לי לדבר עם השירות לקוחות פעם אחת (של KSP) - המצב אפילו היה חמור יותר מבסניפים! זאת בזמן שמאייבורי אני פשוט מקבל שירות מעולה, גם בשירות לקוחות, גם בפייסבוק וגם בסניפים עצמם. כל כך חבל שהם לא בונים מערכת "זמין במלאי בסניף X" כמו של KSP... זה כל כך ישתלם להם. לא מבין למה הם לא עושים זאת.

  15. שלום היום אני עם בזק , ספק + תשתית.100 מגה, מחודש הבא המחיר מתעדכן ל142 ש"ח עם מהירות העלה יותר נמוכה אני יכול להסתדר אבל צריך את ההורדה המהירה. יש לי חלופות טובות היום עם כל הבולשיט הזה של הרפורמה ? אני אצטרך להחליף את הרואטר שקיבלתי מבזק N600 D-link ? תודה רבה

    • 10 תגובות
    • 2.3k צפיות
  16. אני לא מקבל Verification code מ-Gmail כבר שבוע בטלפון שלי. אני בסלקום. יש כאן עוד אנשים בספק זה שיכולים להגיד לי אם הם מצליחים לקבל קוד? תודה.

  17. Started by almog1620,

    איזו חנות יותר זולה ובעלת שירות יותר טוב - KSP או IVORY??? אציין שאני לא קונה באינטרנט, לכן שיקול האתר המאובטח לא חשוב לי...

  18. Started by mark mark,

    שלום לכולם ברצוני לשתף אתכם את חוויית הקנייה שהייתה לי בחנות StartPC ביום ראשון (ערב חג) הרכבתי מפרט מחשב באתר של החנות שכללה מחשב גיימינג ומסך גיימינג של חברת AOC. לאחר ביצוע ההזמנה יצרתי קשר טלפוני עם החנות על מנת לברר מתי אקבל את ההזמנה. נאמר לי שההזמנה תצא ביום שלישי ותגיע ברביעי. התקשרתי שוב ביום שלישי, ובמהלך השיחה עם תום , התברר שהספק שהזמנתי לא קיים במלאי ולכן תום המליץ לי על ספק אחר של חברת FSP, באותו טווח מחיר. מאחר והיה צורך להזמין ספק חדש, המשלוח התעכב ביום אחד, והגיע ביום חמישי. כשפתחתי את המשלוח גיליתי שהספק שקיבלתי אינו מודולורי , כאשר הספק המקורי שהזמנתי היה מודולורי. מאחר וידעתי שארצה להחליף את המוצר, לא פת…

  19. שלום, הוט הציעו לי תשתית שלהם + ספק ITC מהירות 30 מגה ב-79.9 לחודש. אני גר ברמת גן. האם הגלישה הזאת "איכותית" או שיש ניתוקים / בעיות / הזמנות טכנאי? תודה!!!

  20. Started by yarin153,

    אני רוצה לקנות את ה lg g3 32gb ואצלם יש את המחיר זול (מה שמעלה חשד) ... האם מישהו קנה שם בעבר ויודע להגיד עליהם טובה או רעה?

    • 10 תגובות
    • 16k צפיות
  21. אם קניתם מוצר בחו"ל ואתם בונים על מימוש אחריות בחו"ל, דאו לכם שלפי החוקים בארץ, אם מימוש האחריות בחו"ל כוללת החלפה של המוצר (לא תיקון שלו), תשלמו מכס גם על השווי של המוצר המוחלף (בלי קשר אם שילמתם עליו מכס בפעם הראשונה) ואני לא מדבר בכלל על פרוצדורה של הצהרה על מוצרים יקרים...

  22. חברת הענק הקוריאנית מאשרת כי החלה בייצור המוני של שבבים ייעודיים לכריית מטבעות קריפטוגרפיים - מפיתוח עצמי לכתבה

  23. הי לכולם מצאתי רמקולים שאני רוצה לקנות, הם נמכרים בחנות בגרמניה. החנות לא שולחת אותם לישראל, אבל הם כן יכולים למכור לי את זה, ושיהיה Store Pickup כלשהו שאני מארגן בעצמי... מדובר בקופסא לא קטנה מן הסתם.. המידות של הקופסא הן 79x59x48cm, והמשקל 22קג מהי דרך טובה (וזולה יחסית) לשלוח את זה מגרניה לישראל? כמובן שהחברה תצטרך להגיע לשם לקחת את זה, כיוון שאני כאן ולא בגרמניה תודה

    • 10 תגובות
    • 7.8k צפיות
  24. היי, אז ככה: יש לי דאבל אינטרנט של טריפל סי שזה אומר תשתית בזק וספק טריפל סי, עם שירות של טריפל סי. יש לי תקלה בכבל DSL שעובר מהקופסא שלי בגג של הבית והולך למודם של CCC ואין אינטרנט. טריפל סי אמרו לי בפנים שכדי לתקן צריך לשלם לטכנאי עצמאי או לשלם להם כדי שיבואו לתקן לי את זה, והם אחראים רק על מה שקשור לעמוד של בזק ולא שום דבר שקשור לבית. השיחה מוקלטת האם יש לי קייס, והאם כל החברות סיטונאי ככה ? אם זה נכון, למה לעזאזל מישהו יעדיף אותם על בזק בינלאומי ? אותו מחיר ושירות כשיש תקלה ? מה אני מפספס ? עריכה: האם זה נכון שגם בתשתית בזק עצמם, לא דרך הסיטונאי, הם ירצו עוד כסף על שירות בתוך בית הלקוח ? אז זה דבר שחדש לי.…

  25. Started by zone glide,

    כשמדובר באמזון או בניואג (אולי אצלהם זה שונה?), האחריות ברכישה אצלם באמת עדיפה על זו שבארץ? אמנם בארץ זה קרוב לבית ונוח יותר כנראה, אך אומרים לעיתים שבאמזון למשל האחריות עדיפה ומסקרן אותי לדעת למה בעצם? אמזון מוכנים לשלוח מוצר חדש גם מבלי ששולחים את הישן או מה? או שלחילופין מביאים החזר כספי מסוים? בהנחה והבדל המחירים לא גדול ביחס לארץ, מה עדיף לדעתכם? ואיך זה בניואג? זה נכון לגבי כל מוצר?

דיונים חדשים בפורומים