יש מישהו שהספיק לראות את טופס הניתוק של HOT ונישאר חיי? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יש מישהו שהספיק לראות את טופס הניתוק של HOT ונישאר חיי?


-RoMaN-

Recommended Posts

באמת,

יש מישהו בכלל שאי פעם יצא לו לקבל טופס כזה? לחתום על טופס כזה?

אני לא אגזים אם אומר שלדעתי החברה אפילו לא ניסחה טופס כזה מעולם.

או שיש מישהו?

אין לי כבר מושג איך להשיג אותו.

נכון שאפשר להתנתק בטלפון (כן, תנסו... :sleep: ), או בפקס ( :bash: )

אבל אני רוצה את הטופס הרשמי שלהם, האם יש פה עובדי שיצא להם לראות טופס ניתוק שכזה? מישהו יכול לסרוק ולעלות?

אתם יודעים כמה זה יעזור לאנשים? אין לכם מושג , מי שיש לו - :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצטרף לזה שמעלי, שלח פקס ובו דרישה ברורה לניתוק (עם אמצעי הזיהוי במקובל בהוט - בד"כ זה ת.ז של בעל המנוי ו-4 הספרות האחרונות בכרטיס האשראי אבל אינני יודע מה מקובל בהוט) ודרוש ניתוק, לפי חוקי מדינת הם חייבים אאל"ט תוך 48 או 72 שעות לנתק אותך ולהפסיק את ההתקשרות איתך בכל דרך שהיא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ראיתי דבר כזה ומעולם לא חיפשתי. בכל הסעיפים ותתי הפסקאות של החוק העוסק בכך אין איזכור של טופס או איזה נוהל של הוט. להלן העתק מכתב ששלחתי בפקס. לאחר משלוח המכתב התקשרתי והודעתי להם על שליחתו. הם רצו שאשוחח עם "קשרי לקוחות" שזה כינוי לאוסף טמבלים שמנסים לשכנע אותך להישאר. לדרישתו למלא איזה טופס השבתי שאין בחוק איזכור לדבר כזה והפקס שנשלח עונה לדרישות החוק. לשאלות של הנציג שם על סיבת הניתוק השבתי רק: " כי ככה אני רוצה ואין בחוק דבר שמחייב אותי להסביר לך. לעומת זאת יש בחוק הדגשה מפורשת של חובת הוט לבצע כנדרש ".

לאחר הפעם השלישית ששב ושאל, פשוט ניתקתי. הוא התקשר חזרה ואמר שהשיחה נותקה אז הסברתי שלא נותקה אלא ניתקתי כי אין לי זמן לטיפשים שלא מבינים משפט פשוט בעברית וניתקתי שוב. למחרת הגיע טלפון של פניות הציבור שלהם שמאשר שקיבלו המכתב וביקשו שאשיב המודם לתחנת האיסוף בקניון הקרוב.

המכתב שנשלח היה זה:

אל

הוט שירות לקוחות

בפקס 0777077000

0777078231

הוט פניות הציבור

בפקס 0777078824

הודעה על הפסקת שירותי תשתית אינטרנט

הריני להודיעכם כי ברצוני להתנתק משירותי תשתית האינטרנט בביתי.

יש לנהוג בהתאם להוראות החוק, להפסיק המנוי לשירותי תשתית וגביית תשלום בעבורם כדין עם קבלת הודעה זו.

יש להימנע משיחות "שימור" וכיוב"א, כל שיחה שכזו תהיה בגדר הטרדה. עליכם לתאם איסוף המודם מביתי או להנחותני בתוך יומיים לגבי אופן החזרתו. כל עיכוב ושיהוי בכך בין במחדל ובין במעשה של נציגי יהא עילה לתביעה של דמי משמורת בגין שמירה על המודם.

הודעה זו נשלחת גם לפניות הציבור לאור הודעת נציגת שירות של , כי בחברת לא יעשה דבר עם הפקס הזה , אלא יתייקו אותו בפרטי הלקוח ואף אחד לא יתייחס לתוכנו. תשובה זו הינה בניגוד לחוק באשר סותרת הוראותיו לענין דרכי הודעה על הפסקת התקשרות.

כמובן שבסוף מצייים שם מלא, כתובת, מספר טלפון, 4 ספרות אחרונות של אמצעי תשלום ורצוי גם מספר הלקוח שרשום על החשבוניות של . חותמים ומעבירים בפקס. אני עשיתי זאת בהוספת קובץ תמונה של החתימה שלי והעברה של הפקס במחשב כמה וכמה פעמים במרווחי זמן קבועים, כדי שיבינו את הרמז. אם זה לא היה עוזר תיכננתי להעביר להם בפקס את כל קבצי ה HELP של במאה עותקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי שהכי פשוט זה להשתמש בשירותים של האתר הזה https://www.netek.co.il/

תדווח אם ניסת דרכם.

1. השירות עולה כסף שמשולם על ידי ביצוע שיחה למספר סלולרי ואז תראה החשבון בחיוב של חברת הסלולר.

2. בזה הרגע מסרת מספר הסלולרי שלך לצורך קבלת פירסומות, הודעת "שיווקיות" וזל מסוג דומה, הכל תוך חיוב כספי שלך דרך חברת הסלולר כתשלום על "שירותי תוכן".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. זה חינם. זה עלה משהו כמו שקל בהתחלה, עכשיו זה חינם.

2. אני ממש לא מאמין לזה, הבן אדם שפתח את האתר הזה הוא עו"ד יהונתן קלינגר והוא בן אדם די מוכר בבלוגספירה הישראלית ודי פעיל חברתי, אני לא מכיר אותו אישית אבל לדעתי אפשר לסמוך עליו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד לא יצא לי אבל אני מקווה שיצא לי עוד חודש-חודשיים כשתיגמר ההתחייבות.

אני זוכר בזמנו שאבא שלי רצה להתנתק מיס אבל באמת רצה הוא פשוט שלח להם פקס, הם התקשרו שאלו אם הוא מעוניין לשמוע הצעת שימור, הוא אמר שלא והם באו לקחו את הממיר וזהו. נגמר והיה נחמד. אני מקווה שגם עם הגועל נפש הזה לא יהיה אותו הסיפור

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מאחל לך שפעם תעבוד באיזשהי עבודת שירות או אם זה לא יזדמן אז מוות בייסורים.

כבר עבדתי במתן שירות טכני ללקוחות, במשך 17 שנים.

מעולם לא הורדתי את עצמי לשפל המדמנה המאפיינת את אנשי .

מעולם לא חשו הלקוחות שלי חלק זעיר ממנת התיסכול והזעם שחשים לקוחות בכל פניה לפתרון בעיה של ממש בשירות לקוחות.

מה שבטוח - מי שמגיב כמוך בוודאי מאפיין את תת הרמה של אנשי ואי השירות שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קרובים רחוקים שלי שעברו לחו"ל ניסו להתנתק ובהוט דרשו מהם "שכר ניתוק" של 3000 שקל!!!!

זה כתוב באחד הסעיפים הקטנים בחוזה. הם ניסו להעביר את המנוי למישהו אחר ובסוף לא הייתה להם ברירה אלא להקפיא.

זה הדבר הכי לא חוקי שאני יכול לחשוב עליו. "קנס" על ניתוק, פשוט ביזיון שאין חוק שעוצר את החארות הגנבים האלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...