עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. Started by card,

    שלום כשנכנסים לאתרים הסיניים, אפשר למצוא המון טלפונים סלולריים, אבל עוד אף פעם לא ראיתי טלפון אלחוטי רגיל - לבית. מישהו נתקל בכזה דבר? תודה card

  2. כמו הרבה אנשים קיבלתי את המכתב הזה. אין לי טלויזיה ,מעולם לא היתה לי טלויזיה ,מעולם לא שילמתי אגרה ומעולם לא היה לי שום תיקשורת עם רשות השידור. האם המכתב הזה הוא דרישה לתשלום ועכשיו אני צריך להוכיח שאין לי אחות או שאני יכול להיתעלם ממנו? כבר פגשתי אנשים שקיבלו מכתבים מעורך דין שהם חייבים כסף לרשות השידור ואני לא רוצה למצוא את עצמי באותה סיטואציה.

  3. Started by Neil,

    שלום, אני מעוניין לקנות מוצר של Ivory שעולה אצלם 440 ש''ח ובחו''ל 360 שקל, הם חנות שתוריד מחיר?

    • 7 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. שלום, רוב ההצעות של מפרטים שקיבלתי הם מחברת TMS ,פשוט זה פעם ראשונה שאני שומע עליהם , האם אפשר לקבל חוות דעת עליהם ? טובים ? מחליפים חלקים שצריך ( באחריות במקרה שלא תקין) ? תודה, TOM

    • 11 תגובות
    • 2.9k צפיות
  5. אז הם הגיעו לבניין שלי ואני בכל מקרה לא מרוצה מהתשתית הקיימת של הוט בעיקר עקב ניתוקים וPacket loss אז כנראה אעבור לא משנה מה, אבל תהיתי אם למישהו יש ניסיון איתם וגם לוודא משהו לגבי זה שהנציג שהגיע אליי אמר לי שאפשר להתחבר רק עם נטויז'ן בתור ספק ואיך הם.

    • 0 תגובות
    • 880 צפיות
  6. Started by Alexkmr,

    הזמנתי מוצר והמשלוח של USPS FIRST CLASS, ערך החבילה פחות מ50 דולר. מה הסיכויי שעומדים לדפוק אותי בעמלות ועוד כל מיני מיסים שקר כלשהו?

    • 1 תגובה
    • 845 צפיות
  7. Started by kozimus,

    שלום. רציתי לדעת איך החנות פלונטר? האם הם אמינים נותנים שירות טוב? אני מעוניין להזמין מהם לוח אם. ניסיתי לחפש אך לא מצאתי משהוא ספציפי בנושא. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  8. Started by regevk.80,

    שלום לכולם , אני מעוניין לרכוש רמקולים למחשב שישמשו אותי גם למוזיקה וגם לגיימינג. חשוב לי גם העוצמה עם צליל נקי. חשבתי על אלו : Edifier R1855DB 2.0 למישהו יש ניסיון איתם? האם יש לכם המלצה טובה?

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  9. שלום לכולם. כל מי שמכיר את חוק ניתוק הזיקה יודע שאפשרי לקנות מכשיר סלולרי ממקור פרטי ולקבל החזר מלא מחברות הסלולר בהתאם לתוכניות המתאימות למדרג המכשיר. במהלך השבוע האחרון שלושת חברות הסלולר החליטו להלחם בתופעה ושינו את כל התוכניות ואת מדרגת ההחזרים. מהיום כבר אין החזר מלא על המכשיר הסלולרי, גם לא למי שקונה אותו מהחברה עצמה. ההחזרים נעים כעת בין 20 ל-80 שקלים לכל סוגי המכשירים ומדרגת ההחזרים עלתה באופן דרסטי מ199 ל299! אם בעבר היינו מקבלים החזר לאייפון 4 על סך 100-120 שח, כעת ההחזר המקסימלי הינו 80 בחבילות שעלותן כ270-320 שקלים! נא לבדוק טוב טוב לפני קנייה חפוזה.

    • 8 תגובות
    • 2k צפיות
  10. Started by amadey,

    הי, אני רוצה לספר על חווית מימוש האחריות דרך Ivory. במרץ 2015 רכשתי ספק כוח של seasonic מדגם 860W XP2, לפני מספר ימים הוא החליט להפסיק לעבוד . ב 09.07.15 ניגשתי לסניף Ivory באר שבע (בית נועם) כדי לראות מה אפשר לעשות אם הספק. הייתי בטוח שהתהליך ייקח זמן - לשלוח את הספק ל seasonicc ולהמתין לספק חילופי (אם אני לא טועה ivory הם היבואן). בכל אופן בסניף בדקו את הספק והגיעו למסקנה שהוא תקול,,והציעו לי או לקחת ספק של TT1000W בלי תוספת תשלום או להמתין עד להגעת ספק של SS (בחרתי באפשרות השנייה). בתאריך 12.07.15 - קיבלתי הודעה שספק חדש ממתין לי בסניף. והיום אספתי את החבילה - ספק חדש באריזה חדשה וכמובן מספר סידורי חדש (בדקתי רק כדי להיות בטוח)...ממש כמוט השירות של seasonic …

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  11. שלום, רציתי להתייעץ בנוגע למקלדת+עכבר שקניתי (microsoft natural ergonomic desktop 7000), די בפזיזות יש לומר. בכל מקרה, הזמנתי את המוצר הנ"ל, קיבלתי אותו לפני יומיים, פתחתי את האריזה, השתמשתי בו כשעה והחלטתי שזה לא ממש מה שרציתי בעצם (פזיזות, אמרתי כבר), והחזרתי את המוצר לאריזה. השאלה שלי היא, האם מבחינת החוק מותר לי להחזיר את המוצר ולדרוש החזר כספי? או שהפזיזות עלתה לי ביוקר הפעם?

    • 20 תגובות
    • 3.7k צפיות
  12. יש כבר חנויות בארץ שהתחילו לפרסם מחירים במקרה? אני יודע שבארה"ב זה יוצא סביבות ה-650$ בשביל ה1080 יש למישהו מושג כמה זה יהיה בארץ?

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by nicirnTAL,

    שלום לכם חברים, להלן התגוששות עם אייבורי על רכישה באינטרנט - מאד פשוטה, לכאורה, שביצעתי. למזל זה כאב ראש על מוצר לא יותר מדי יקר. את רוב התוכן שלחתי לשירות הלקוחות שלהם ואני ממתין לתגובה. מיותר לציין שזו הייתה הפעם האחרונה שאני מזמין מהם. והאמת היא שהייתי צריך לדעת יותר טוב, קיוויתי שכשמדובר ברשת גדולה אולי מישהו ילמד אותם דבר או שניים על שירות ויחס, שימור לקוחות וכו' - דברים שלומדים בכל קורס פקקטה לניהול בסיסי. בתאריך 5.10.2012 ביצעתי הזמנה של פריט יחיד, כרטיס זיכרון. 1 .ביקרתי מדי כמה ימים באתר, מכשראיתי שלא שויך לי מספר משלוח התקשרתי לשירות לקוחות. ביצעתי שיחה ב ב11.10 (יום העבודה ה-3, מתוך התחייבות ל-6). נציגת השירות אמרה לי שהכרטיס רק הגיע לב"ש ושהוא אמור להשלח …

    • 35 תגובות
    • 5.8k צפיות
  14. Started by k534d,

    הבעיה התחילה לפני שבועיים אודה לכם אם תוכלו לעזור לי. תיאור הבעיה: כל מוצר שאני מעוניין להזמין הוא לא נותן גם אם בדף המוצר רשום שהמוצר נשלח לישראל, וכאשר אני מגיע לעגלה אני מקבל את השגיאה Some of the items in your order cannot be shipped to the selected address. Please select a new address to see your estimated order total. בשנה האחרונה הזמנתי מספר רב של פעמים מאמזון, לא ביצעתי שום שינוי בחשבון ומשום מה התחילה הבעיה, אדגיש שהבעיה מופיעה בכל מוצר שנאי מנסה להזמין ובכל האמזונים.

    • 3 תגובות
    • 2k צפיות
  15. מה קורה אנשים יקרים. אני לקוח הוט מזה שנים רבות, כיום רוב המכשירים בבית פועלים בשירות הוט. (חבילת הטריפל). בתחילת הקשר הייתי בעל רוחב 750KB, מאז ועד היום עברתי בתחנת 1.5MB ועצרתי ב2.5MB. לאחרונה התחלתי להעמיד את מחיר התשתית בסימן שאלה, האם זהו המקסימום שאקבל תמורת 47 שקלים בחודש? הספק שלי מציע 20 שקלים לכל מהירות אינטרנט כך שהוא לא מהווה בעיה, מצד שני התשתית המוגבלת שברשותי גורמת לאי נוחות חלקית. עכשיו, בהשוואה אליכם המשלמים, האם עלי להודות על כך או לדרוש יותר? תודה מראש לעונים. שבוע טוב

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. שלום לכולם, לאבי טלוויזית סוני בת מספר שנים, עקב בעיה באפליקצית הנטלפיקס התקשרתי לקבל שרות לקוחות מהם. מסתבר שלקבל שירות לקוחות זה בלתי אפשרי עבורי. כשמחפשים בגוגל סוני שירות לקוחות, או SONY שרות לקוחות, מגיעים ללינק הזה: https://www.isfar.co.il/ ובתחתית העמוד ישנו מספר טלפון שמצוין בבירור שהוא לשרות לקוחות. זה המספר: 09-9711700. כשמתקשרים למספר מגיעים למענה קולי ובמענה הקולי ניתן להזמין טכנאי, לרכוש, להרחיב אחריות ובקיצור לשלם. שרות לקוחות? ממש לא. אבל רשום שרות לקוחות ! אז מה ? אז לחצתי רנדומלית על אחד המספרים, הנציגה שענתה אמרה לי שאין לה מושג ונתנה לי מספר טלפון. המספר היה של שרות לקוחות סוני פלייסטישן וככה נשרפו להם 7 דקות מזמני. חברת י…

  17. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4055272,00.html

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. עד כמה שאני מבין ההתקשרות היחידה שלך עם החנות לאחר הקניה היא האחריות, האם: א) יש שירותי אחריות כלשהם שחנות מחשבים מעניקה בעצמה ולא רק מעבירה ליבואן שיתקן? ב)יש אפשרות נוחה לממש אחריות אצל היבואנים השונים? תודה רבה.

    • 10 תגובות
    • 2.6k צפיות
  19. הרגע נתקלתי באתר הבא http://www.foxpc.co.il וזה בדיוק אותו אתר שהיה לFOXPC שפשטו רגל לפני כשנה וחצי עם אני לא טועה או יותר, הקטע המניאקים האלו חייבים לי לוח P45 ועם זה באמת הם אולי אני יצליח להוציא מהם את הלוח הזה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  20. שלום לכולם פה אני רוצה וצריך לקנות בטריות איכותיות נטענות !בגודל AAA עכשיו אני יודע שבארץ יש הרבה חמדנים ואני לא נותן לזה יד אז הקניה תיעשה באינטרנט נגיד איביי, עלי באבע, או DX על איזה בטריות אתם ממליצים מניסיון שהם חזקים ועדיין לא מכסחות את הכיס ?

    • 8 תגובות
    • 3.6k צפיות
  21. Started by IlyaN,

    החלטתי להחזיר מוצר שהזמנתי מאמזון גרמניה דרך חברת שליחויות* (הסניף שלהם באוסטריה). פעם ראשונה שאני עושה את זה, אז כאשר התחלתי את התהליך הופתעתי לגלות שאני מחוייב לשלוח את החבילה חזרה רק לכתובת המקורית, באוסטריה במקרה זה. אוקיי, אז קיבלתי את התוית משלוח החזר ושם מצויינת במפורש הכתובת של המרכז הלוגיסטי של אמאזון באוסטריה... אז רציתי לשאול את החברים המנוסים פה, האם אני יכול לשלוח את החבילה ישירות, למרות שכתובת המען לא תואמת את זו שציינתי בבקשה להחזר? פשוט חוסך לי את המשלוח הכפול (אני מניח שאני אצטרך לשלם גם על המשלוח המקומי באוסטריה) ואת העמלה של חברת השליחויות. *הכוונה לשירות קידום חבילות

    • 2 תגובות
    • 10.3k צפיות
  22. הכירו את אחד מדגמי ה-5G הכי זולים בשוק המקומי - ואחד מהראשונים בעולם שעושה שימוש ב-Snapdragon 750Gלכתבה

  23. שלום לכולם אני הולך לקנות בזמן הקרוב מחשב ראשון של אפל, (עוד לא החלטתי אם זה יהיה נייד או נייח) ואני יודע שיש כמה יבואנים שמייבאים את אפל בארץ. האם זה משנה דרך איזה יבואן יהיה המחשב שאקנה? (למשל בגלל שירות יותר טוב, או עלות חלקים שונה, וכו') ובדומה לכך, האם יש סיבה להעדיף חנות כזו או אחרת? תודה

  24. Started by RayZ,

    ולא, כותרת הת'רד לא צינית, לשם שינוי. אני בטוח שהרוב נכנסים לפה בשביל הלכלוך והקצת אקשן, אבל אני בטוח שכולם היו שמחים לשמוע סיפור בסגנון שאני הולך לספר. רובכם בטח מכירים את השירות הנהדר של לוג'יטק, אבל זה לא ימנע ממני לספר גם את המקרה שלי. כמעט מלפני 3 חודשים התחלתי לשים לב לתופעה מאוד מציקה במקלדת ה-G15 שלי, שמתבטאת בדילייאים קצרים (של 20MS בערך מהממוצע, משהו שאני עדיין מסוגל לחוש בו מסתבר) בחלק גדול מהלחיצות ולפעמים גם חוסר קליטה של הלחיצה. שמתי לב שזה מתרכז במקשים בצד שמאל, שככל הנראה חולקים את אותו המעגל החשמלי. כמובן שמה שהבנאדם ההגיוני עושה במצב כזה זה לבדוק אם יש לכלוך שמפריע למקשים - ובהחלט היה קצת ממנו, אבל זה לא ממש פתר את התופעה. זה לא הרג אותי כל כך בהתחלה…

    • 16 תגובות
    • 3.1k צפיות
  25. שלום. אני יודע שהיו דיונים קודמים בנושא זה אבל לא היו תשובות מספקות. אז אתאר את המצב כך. אני תושב ת"א. יש לי עדשת מצלמה ישנה שרכשתי בארץ ממשתמש אחר. כמובן שהיא נקנתה ללא קבלות מאדם פרטי. אני רוצה לשלוח אותה למעבדה בחו"ל לצורך כוונים ותיקון במידה ויהיה צורך. מה אני אמור לעשות בארץ כדי להמנע מתשלומי מכס ומיסים אחרים כשהעדשה תחזור לארץ. אני רוצה לציין שבעבר שלחתי מוצרים לתיקון בחו"ל אבל מילאתי טופס עם הפרטים של המוצר שמוכיחים שהוא משומש ויצא לתיקון אבל את זה עשיתי בדואר מיון בהדר יוסף שאינו קיים יותר (עבר למודיעין)

דיונים חדשים בפורומים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.