Try HWzone in English English
עבור לתוכן
  • צור חשבון

hendrix

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    40
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • זמן מחובר

    11יום 22ש' 7דק' 15שנ'

דירוג

-1 רע

אודות hendrix

  • דרגה
    Zone Newbie

מידע נוסף

  • מין
    זכר

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. טוב השתכנעתי לקנות כזה מתאם חיצוני ומקסימום לקנות מפצל USB עם מתח. מספר שאלות ברשותך: 1. מה ההבדל בין המוצר הזה לבין כבל מתאם כמו זה שלא עבד לי ? ראיתי בעלי אקספרס הרבה מוצרים כאלו שטוענים שעושים את אותו הדבר דוגמה 2 במחיר זול משמעותית ועם ביקורות טובות. . איך אדע להבדיל בתיאור המוצר, בין כבל שלא מתאים לי לבין מתאם שיעבוד בטוח ? 2. האם אוכל לחבר אותו גם ל Type-c ? תודה על התשובות המחכימות.
  2. מתאם פשוט מבאג. לא משהו אקטיבי או עם מתח. פשוט צד אחד Type -c וצד שני HDMI זכר. אם אני הולך להיפרד כאן מבסביבות ה 300 שקלים, אולי כבר אעלה לכיווון ה 1000 ואקנה נייח יד שנייה ואסגור את הסיפור. כרגע אחת מהיציאות USB בשימוש למקלדת ועכבר אלחוטיים. אם אני מאבד את השנייה לטובת הכרטיס החיצוני, אני נשאר רק עם TYPE-C... קצת תוקע...
  3. 2 היציאות שלי הן USB 3 ? בלי קשר ל Type-c... פשוט אני מכיר שהן אמורות להיות בצבע כחול במידה והן דור 3 והן שחורות. אז לסיכום: אחד מהקישורים שהעלית יכול להתאים לי ? ואז מסך אחד מתחבר לHDMI הקיים והשני דרך USB ל HDMI והמחשב "יבין" שמדובר בשני מסכים שונים ? כמו כן, האם ניתן לקנות משהו כזה גם מעלי אקספרס ? מניח שהרבה יותר זול... או שיש פה חשש כלשהו ?
  4. זה יעבוד על המחשב שלי ? אם כן והמסך הוא לשימושי עבודה ? רזולוציית המסך הינה 2K. ראיתי שהם מגיעים עם דרישה לUSB 3. אפשר הרחבה על העניין הזה בבקשה? המחשב יעבוד עם שני כרטיסים, פנימי וחיצוני ?מגיע עם דרייבר? יש גם חסרונות ? ממה שאני מבין יש לי שני חיבורי USB 2 ואת הTYPE C. א מצ"ב צילום חיבורי הUSB שיש לי. ד.א ניסיתי עם TYPE-C לHDMI וקיבלתי הודעה שיש בעיה במתח. המסך השני לא הציג.
  5. תודה, יש לי אופציות אחרות? או רק מחשב אחר?
  6. תודה על התגובה: זה המחשב. https://pcsupport.lenovo.com/il/he/products/laptops-and-netbooks/300-series/320-14isk/downloads Lenovo 320 14isk
  7. שלום, רכשתי שני מסכי מחשב. יש לי יצאת HDMI אחת במחשב ויש גם יציאת TYPE-C במסכים יש לי כניסת HDMI וכניסת Display Monitor. קניתי מפצל HDMI אבל הוא חושב ששני המסכים הם מסך אחד. והוא לא מזהה אותם בנפרד. מה ניתן לעשות ? האם כבל Type-C לHDMI נקבה, יכול לפתור את העניין ? תודה לעוזרים.
  8. תודה רבה אבדוק, מצאתי שישנם התקנים שניתן לחבר למסך ללא מתאם VESA. חיפשתי באתרים הסיניים תחת vesa adapter. לדוגמא: מעלי אקספרס אז נראה לי שזה הכיוון כרגע. איך המסכים של viewsonic ?
  9. שלום לכולם, אני משווק דיגיטלי ויושב המון מול המחשב. אני מחפש שני מסכים 27" שאוכל לעבוד איתם כראוי. תקציב גג: 2,500. המסכים מחוברים ללפטופ בסיסי ואין לי שום צורך בדרישות טכניות מורכבות מאוד. בעתיד אני מאמין שאעבוד עם תוכנות עריכה אבל זה זניח. אני עובד על שולחן באורך 95 ס"מ כרגע. וממה שראיתי המסכים מגיעים ברוחב של 60+- לכן כנראה אלך על תלייה עם מתלה לשני מסכים. מתלבט בין שלושת אלו: https://ksp.co.il/?list_compare=.51853..56980..38912. היקר מביניהם מגיע עם 2K וממה שראיתי הבא אחריו במחיר של 2K כבר עולה 1500 בערך. מצד שני אין לו הכנה למתלה. שני האחרים ממש דומים ובשניהם יש VESA מה דעתכם על האופציות? אני בכיוון, מישהו התנסה, עוד דגמים שאולי לא חשבתי עליהם ? תודה מראש.
  10. מדויק ! אם הייתה מבררת ובודקת ואומרת לי תשמע אני מצטערת, הטכנאי אומר שהטלוויזיות האלו מדור שכבר לא מתקנים אבל הוא מפנה אותך לכך וכך, הייתי לקוח סופר מרוצה. כל מה שרציתי לדעת זה האם, ואיך ניתן להתקין אפליקציות בטלוויזיה. מחר תקנה מקרר, תתקשר בעוד שנה וחודש לשאול איך מכבים את האור שלו, כי באים אליך אורחים דתיים לשבת. ואז יגידו לך, ממתי המקרר? לא תומכים. פאקינג סוני, לא איזה חנות יד שנייה מתחנה מרכזית. שוב, אני מאוד בספק, אם בסוני העולמית, עונים ככה ללקוחות. ובכוונתי לבדוק זאת.
  11. אם האינטרס שלהם הוא כסף, אז הם יושיבו שם נציג. אני לא אקנה סוני שוב ואני מקווה שלפחות עוד מספר קוראים לא יקנו בשל הביזיון הזה. תעשה את החשבון כמה כסף הם הפסידו ויפסידו. שלא לדבר על מוניטין שנפגע שגם הוא מתבטא בכסף. יש אחריות לתקלה במוצר ויש שאלת תפעול פשוטה. אם יש לך מכונת כביסה והיא פתאום לא עובדת. היית מצפה שבאתר החברה ובשרות הלקוחות שלה היה מענה לתקלות נפוצות. מעבר לכך, אין בעיה שינסו למכור לך טכנאי. אבל להגיד לך, אדוני, מצטער מכונת הכביסה שקנית מסוני כבר בת שנה ועכשיו אני לא אעזור לך, זה פשוט ביזיון וזלזול בלקוח. הראש הישראלי העסקי אומר, נקים חברה נעבה עורכי דין שיווק ומכירות וככה לצרכנים אין שום נאמנות למותג. אחרי שקנית, אתה לא מעניין אף אחד. ותראה איך הצרכנים הישראלים מתנהגים בחשדנות ורק מחפשים את האותיות הקטנות. כל העסקים חושבים רק על הרווח המיידי. תראה את האמריקאים איזה הבדל. הלקוח הוא המלך. מה שתרצה תחזיר. החברה יודעת שזו השקעה לטווח ארוך וחלק מהשרות הוא גם שרות לאחר קנייה. יש מושג כזה אגב, שרות לאחר קנייה. אם היית יושב במסעדה מזמין מנה והמלצר לא היה בא לברר שהמנה ערבה לחיכך, אני מאמין שהאמון שלך במסעדות היה יורד. זה בדיוק אותו הדבר. ואם המנה לא הייתה ערבה לחיכך והמלצר היה אומר תשמע כבר קנית אז אין מה לעשות, גם כנראה שלא היית חוזר לשבת שם. החברות ששורדות, זה אלו שחושבות לטווח ארוך ולא אלו שמסתכלות כל פעם על שורת הרווח בסוף החודש. * לפני מספר שבועות נשבר לי חלק במזגן של טורנדו בדירה שכורה. המזגן לא שלי וגם אין לו אחריות. התקשרתי לטורנדו, הם אמרו לי את שם החלק וכמובן שגם נתנו לי כתובת (החלק נמכר רק אצלם) נראה לך סביר שתקנה מזגן ובעוד שנתיים יגידו לך, תשמע זה לא באחריות, אני לא מתכוון אפילו לשמוע מה התקלה שלך? פעם ראשונה שאני נתקל בכזה זלזול ואטימות. זו טלוויזיה חכמה שעלתה כמה אלפים טובים. וכמו שאמרתי, אני מאוד בספק אם בסוני העולמית יודעים שככה מתייחסים ללקוחות פה בארץ. אני אכתוב להם מכתב כשאתפנה. ואעדכן. אני מאמין שאצלם באתר כשאתה לוחץ צור קשר לשרות לקוחות, אתה לא מגיע לעמדת מכירות.
  12. אהלן, נשאל ובצדק, מדוע להם לתת לי שרות/תמיכה טכנית על המוצרים שלהם מעבר לתקופת האחריות. דווקא בכל שאר המוצרים שאני קונה החברות שמחות לתת שרות. א. זה אינטרס של החברות לשמור על לקוחות מרוצים וכאלה שיודעים לתפעל את המכשירים, כי אם לא ידעו, הם עלולים להסיק שהמכשיר עצמו לא טוב וכך יפגע מוניטין החברה. ב. בתחום הסלולר, מיזוג, מכונות כביסה, רכבים כלי עבודה ועוד, לרוב אם תפנה ותשאל שאלה פשוטה על כפתור מסוים או על דרך פעולה והגדרה של מכשיר, יפנו אותך לתמיכה טכנית שיכול להיות שבסופה ירצו שתתן את המוצר לבדיקה. אבל עדיין, יתנו לך שרות. קניתי רכב שנת 2010 לפני מספר חודשים, התקשרתי למוסך מרכזי רנדומלי לשאול על קודים של חלונות נסגרים אוטומטית. אף אחד לא נפנף אותי ולא ניסה למכור. פשוט העבירו אותי למי שיודע והוא עזר. אבל להגיד, תשמע עבר זמן ועכשיו אני אפילו לא אשמע את שאלתך, למרות שיכול להיות שהיא נוגעת לתפעול פשוט של הטלוויזיה, זה לא מקובל. יש בעיות FAQ ואין שום סיבה שאיש תמיכה טכנית לא יעזור לך בהן. במיוחד לאור העובדה, שהטלווזיות האלו לא תקועות בזמן, הן מתעדכנות, יכולות להתממשק עם מספר רב של מכשירים ותוכנות ושפת המערכת שלהם בהגדרות היותר ספציפיות, היא לרוב בעברית עילגת/לא מובנת. תחשבו שקניתם סטרימר, קונסולת משחק, כרום קאסט, רציתם לחבר את הטלוויזיה למחשב ואתם לא מצליחים. אתם מתקשרים לחברה ואז אומרים לכם, המכשיר באחריות ? אם לא, לא ניתן לך שום מידע. זה פשוט אבסורד ומה החברה חוסכת כאן? משכורת של נציג וחצי? אני בספק אם סוני העולמית גם נוהגת ככה.
×
  • צור חדש...