שאלה - האם אפשר לקבל חוות דעת על TMS ? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה - האם אפשר לקבל חוות דעת על TMS ?


tomcat383

Recommended Posts

שלום,

רוב ההצעות של מפרטים שקיבלתי הם מחברת TMS ,פשוט זה פעם ראשונה שאני שומע עליהם , האם אפשר לקבל חוות דעת עליהם ? טובים ? מחליפים חלקים שצריך ( באחריות במקרה שלא תקין) ?

תודה,

TOM

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^לא קיימת חנות מושלמת שאצלה "הכל ורוד".

לכל חנות יש פאק אחר ואני יכול להגיד לך את זה על כל חנות.

לפעמים צריך להשוות מה עולה על מה החסרונות או היתרונות ככה שלפעמים גם החסרונות יהפכו להיות זניחים.

לנושא:

TMS חנות מצויינת עם שירות מעולה.

המחירים נוחים מאוד ולרוב זולים יותר מכל חנות אחרת בישראל.

חיסרון אחד לדעתי ודי זניח אבל כן מפריע:

בסניף נתניה, נציג המכירות חייב להתחיל לחייך קצת יותר ולהיות פחות "רדום" ואדיש, לי בתור לקוח זה מפריע אבל זה לא משהו שימנע ממני לקנות משם.

אומנם זה חיסרון אבל המקצועיות והידע שיש לו מכפרים על זה כך שזה הופך את זה ליותר זניח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חנות מעולה.

קניתי ממנה פעמים רבות...

* קיריל מגיב במייל במהירות שלא היתה מביישת מענה לשיחה חיה

שלשום שלחו לי בטעות 4GB במקום 8GB, יום למחרת כבר היה אצלי שליח (אותו שליח ^^) שתיקן את הטעות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עידן אתה בטוח שעשית הזמנה איתי ולא עם אלכס:)?

וואלה יכול להיות, כנראה ולא שמתי לב.

באמת התפלאתי איך זה יכול להיות, בפורום הזה ובכלל בתמיכה הטכנית שלכם אתה נשמע בן אדם נחמד מאוד וההיפך מכל מה שרשמתי אז זה לא הסתדר לי.

בכל מקרה, תיקנתי את הטעות.

לדעתי אתם חייבים לעבוד על זה עם העובדים שלכם.

לא משנה אם זה אלכס, שלומי או אתה, פשוט תתרגלו לעבוד בכיף ולחייך זה יעשה טוב רק לכם וללקוח ואני בטוח בזה.

יום טוב:)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הניסיון שלי עם TMS מעולה.

אומנם קניתי אצלם עד עכשיו רק פעם אחת אבל אני בטוח שאני אעשה את זה שוב.

זה התחיל בזה שעזרו לי כאן בפורום מפרטים להרכיב מפרט. שלחתי אותו לכמה חנויות וההצעה של TMS היתה הכי זולה. גם לא עשו לי עניינים של הנחת מזומן או לא הנחת מזומן כמו שעשו לי בחנויות אחרות.

זה המשיך בזה שבאמצע הדרך, אחרי שההזמנה התקבלה, התחרטתי ורציתי להחליף כרטיס מסך במפרט לכרטיס אחר ולא היתה להם עם זה שום בעיה.

בסוף, המחשב היה מוכן בתוך הזמן שהם התחייבו לספק אותו וקיריל ליווה את כל התהליך וענה לי על כל 15 המיילים ששלחתי לו עם שאלות והתייעצויות, ברוב המקרים רק כמה דקות בלבד אחרי ששלחתי את המייל.

אני מקווה שלא אצטרך לממש שום אחריות מאלו שקיבלתי (על רוב החלקים אחריות של שלוש שנים), אבל גם אם כן, אני משוכנע ש-TMS יעשו את המקסימום כדי לעזור.

קראתי שיש אנשים שהיו להם קצת בעיות עם TMS, אבל ככה זה, אי אפשר לשמור על כל האנשים מרוצים כל הזמן, בייחוד במדינה כמו שלנו שכל אחד חושב שבעשרה שקלים שהוא שם טיפ למלצרית הוא קנה את כל המסעדה...

אני בכל אופן בטוח ש-TMS עומדים בסטנדרטים מאוד גבוהים לגבי שביעות רצון לקוחות ואני ממליץ עליהם בחום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...