kozimus - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

kozimus

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    271
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות kozimus

  • יום הולדת 01/01/1980

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

הדירוגים של kozimus

Zone Freak

Zone Freak (3/6)

0

דירוג

  1. בלנובו זה Fn+Esc כדי להפוך ,תבדוק אולי גם באסוס זה אותו דבר
  2. תודה רבה A-10 ! זה המפרט הסופי כמעט https://tms.co.il/builds/335890 כרגע עוד מתלבט אם כדי להוסיף עוד 150 שח ולקחת את הלוח הזה אני כנראה לא יבצע OC למעבד גם אם תיהיה אופציה
  3. אז להישאר עם הספק של הCM? יש גם את הספק הזה או זה ולגבי הכ.מ יש הבדל בביצועים בין שני הדגמים?
  4. מנסה להוריד במקומות אחרים כדי להכניס אותו לתקציב ,הספק של ג'יגבייט יהיה מספיק טוב?
  5. איך הספק הזה לעומת מה שיש במפרט ,האם גם הוא יספיק לי? מנסה להתכנס לכיוון ה7000 סהכ . ועוד שאלה קטנה איזה כ.מ עדיף זה או זה מבחינת ביצועים נטו. תודה רבה על כל העזרה!
  6. אתה יכול קצת לפרט למה הלוח שבחרתי הוא גבולי? כי אני לא ממש רואה הבדלים בין 2 הלוחות.ההבדלים היחידים שאני רואה זה בכמות החיבורים של USB,יציאת אודיו אופטית וc-type usb
  7. לגבי כרטיס מסך זה לא עוד טיפה , זה בערך עוד 2000 שח ,הכרטיס הנוכחי עולה 3500 באילת. לגבי המעבד אתה צודק אבל בכוונה נלקח דגם K עם כ.מ מובנה (למקרה חרום אם הכ.מ הראשי מת כמו שקרה לי במערכת הנוכחית)
  8. בבקשה תנו חוות דעת, אני רוצה להזמין
  9. עכשיו עם מבצעי בלאק פריידי מה דעתכם על המפרט הבא: https://tms.co.il/builds/334906
  10. קיריל תודה רבה על ההצעה! האם כדי לרדת ללוח 660B כזה למשל (אני יודע שאני מאבד את האופציה לOC) ולנסות לקצץ עוד כמה שקלים מסביב כדי לשדרג ל 3080? האם תוכל לעשות מפרט כזה שיעמוד במסגרת התקציב?
  11. 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? אפשר לחרוג עד 1000 שח 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? למשחקים 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? לא 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) אין צורך בדיסקים כשיחים לאיחסון 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? לא חייב חירשי אבל גם לא רועש מדי 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? לא 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? לא 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. רצוי חנות מאילת 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? מזמן המיידי 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? לא 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) מסך 27" 4k 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות החלקים שחשבתי אליהם : מעבד 13600k לוח 690z ddr4 3070ti Nvme מספיק 1tb 32gb ram קירור מים למעבד ספק מודולרי אין צורך בrgb בחלקחם השונים קיימים 3 דיסקים מכניים שאני רוצה להעביר מהמחשב הישן( לאיחסון) כמובן אם ניתן במסגרת התקציב לשדרג כרטיס מסך אני לא יתנגד. תודה מראש!
×
  • צור חדש...