עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. היי חברים אני רואה הרבה סרטים סדרות בזמן האחרון.אני כמו כן משתמש בchromecast הראשון ממש מעולה לשימושים שלי.הבאסה היחידה שאני צריך דרך האפלקציה לעצור\להעביר אחורה,קדימה דרך הטלפון.אני גם רואה סרטים מהמחשב לטלוזיה בכבל HDMI וכול פעם צריך לקום ולעצור וזה ממש לא נוח,לכן מסקנה=אני מחפש משהו שיעשה את העבודה שיכול לעזור לי גם שאני רואה בכרום כסט וגם בטלויזיה רגיל מהמחשב. תודה מראש לעוזרים. אפילו רק לתת כיוון מה לחפש וכדומה.אין בעיה לרכוש מאיבי או מהארץ.

    • 11 תגובות
    • 3.6k צפיות
  2. אני רוצה לעשות מירורינג בין טאבלט (אפל+אנדרויד) לטלוויזיה ומתלבט בין הדונגלים הבאים: Amazon Fire Stick Tronsmart T2000 התכלית היא מירורינג באופן תדיר עד קבוע ולמשך פרקי זמן ארוכים בכל פעם. התקציב עד 80$, מקווה להשיג מקסימום אמינות חיבור וקלות שימוש. האפשרות של קודי היא משנית מול קלות הפעלה,שימוש ולאטנסי נמוך של אופציית המירורינג. אני אשמח לשמוע מנסיונכם וכן המלצות.

    • 4 תגובות
    • 3.6k צפיות
  3. . https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=558604700852128&id=160469717332297

    • 22 תגובות
    • 3.6k צפיות
  4. Started by ag43,

    פתחתי היום חשבון בבנק חדש. קיבלתי טוסטר (משולשים) והבטחה לחשבון בלי עמלות (נחכה ונראה). בין השאר הפקידה אמרה לי שאני יכול לשייך את כרטיס האשראי לדולר ויורו וכך לא לשלם עמלת המרה על קניה במטבעות אלו. מישהו שמע על זה? יש לזה חסרון כלשהו (מלבד תשלום במטבעות אחרים שיגרור המרה כפולה)?

    • 3 תגובות
    • 3.6k צפיות
  5. 1. למיטב ידיעתי סוללה של מחשב נייד ובכלל, נשחקת עם הזמן והפרש הזמן בין טעינה לטעינה קטן עם הזמן כתוצאה מכך. לכן, כשיש סוללה מובנית אין אפשרות לקנות סוללה חדשה ולהחליף אותה כאשר היא נשחקת, ובעצם הניידות של המחשב הופכת להיות כבר לא כל כך רלוונטית כי מסתמכים בעיקר על כבל חשמל. העניין הזה מדאיג אותי כי יש לחברה שלי למשל לפטופ ישן של דל שהיום הסוללה שלו כבר לא מתפקדת וחייבים להשתמש בו רק כשהוא מחובר עם כבל חשמל. 2. האם זה משנה מאיזה חנות קונים לפטופ מבחינת האחריות? כלומר, אם קונים מחנות שידועה בשירות לקוחות לקוי זה אמור לשנות עבורי משהו, או שזה לא משנה מאיפה קונים כי כל סוגיית האחריות מתבצעת מול החברה של המחשב?

    • 12 תגובות
    • 3.6k צפיות
  6. השאלה בכותרת. בינתיים ראיתי שרק טריפל C מתחייבת למהירות מינימאלית של 40 מגה אבל איני מכיר את החברה. אז אשמח לביקורת עליה

    • 10 תגובות
    • 3.6k צפיות
  7. Started by elrxx,

    האם מישהו פה מכיר דרך לקבל מהוט ממיר HD (בהנחה ויש זכאות לממיר (לדוגמא על ידי הצטרפות לטריפל)) תוך כדאי מעקף של מסחטת הכספים של חברת הוט (תשלום 100 שקל עבור טכנאי שמחבר כבל למסך (בהנחה ויש כבר שקעים))

    • 15 תגובות
    • 3.6k צפיות
  8. Started by g1000000009,

    הזמנתי כבר סוג אחד אבל הוא לא עבד טוב... רציתי המלצה לקורא אחר.

    • 10 תגובות
    • 3.6k צפיות
  9. Started by liav12,

    אהלן, שמתי לב שבעלי כרטיסים כאלה מקבלים גם הנחות בתדלוקים בדור אלון, מעבר לעוד כמה הנחות. זה שווה? יש לאמא שלי כרטיס אמרתי אולי נעשה גם..מה אתם אומרים?

    • 17 תגובות
    • 3.6k צפיות
  10. שלום.. אני חושב שאני משלם מחיר מופקע ואף מופקע מאוד לבזק. אני מחובר לבזק בתשתית של 15 מגה + ספק אינטרנט במהירות של 5 מגה == 110 ש"ח לחודש על שתי חבילות בסה"כ יוצא 220 ש"ח בשתי מקומות...(נראה לי שזה 80 ש"ח לבזק ו-30 ש"ח לבזק בינלאומי) בפעם האחרונה שהתקשרתי להתלונן על המחיר המופקע הזה לא עניין אותם כלום דיברתי עם נציגה, והיא אמרה לי בפירוש אם אתה רוצה==>תתנתק אני מזמינה לך מחר ניתוק, ומאז אני לא מצליח להוריד את המחיר... *כן אני מודע לבעיה שיש לי 15 מגה בתשתית ואצל הספק המחיר הוא על 5 מגה וזה לא מסונכרן...לא הייתה לי ברירה אחרת, בזק שידרגו את המהירות שלהם והם אומרים שזה לא בתשלום אבל אם מתקשרים לספק הספק רוצה עוד כסף ולא הייתי מוכן לשלם אז נאלצתי להישאר עם ה-5 מגה... *אנ…

    • 11 תגובות
    • 3.6k צפיות
  11. Started by CountDeMoney,

    Amazon נשמע טוב, לא? (במיוחד עם ירידות הדולר)

    • 5 תגובות
    • 3.6k צפיות
  12. Started by natee,

    2 שאלות לי. קניתי מתאם לדיסק קשיח באיביי, חיברתי אותו לחשמל והוא פסק מלעבוד, התקלקל, מת. (השנאי) שלחתי הודעה למוכר. הוא כתב לי בחזרה ככה please send me a photo of the label of your old power adapter to ebay@aa-comsys.de (please put you ebay user name) אני לא מצליח להבין: איפה בדיוק לכתוב את שם המשתמש שלי? וד"א- למה הוא מתכוון ב OLD POWER? מה קשור המתאם הישן שלי?

    • 6 תגובות
    • 3.6k צפיות
  13. Started by KF,

    אני אספר את הסיפור שלי בקצרה, אשמח לשמוע את חוות דעתכם בנושא ואם אפשר לעשות משהו בנידון. רכשתי מאמזון לפני כשנה מברשת שיניים חשמלית במבצע בשווי 400 ש"ח פלוס מינוס. (מחיר מלא היום 650) לאחר פחות משנה המברשת שיניים נשברה ולא ניתן להשתמש בה יותר.. (כנראה כשל ביצור). פניתי לאמזון בבקשה לעזרה , הם מבחינתם ישר אמרו לי שהאחריות תקפה למשך 30 ימים בלבד מרגע רכישת המוצר (ידוע) והתנערו מאחריות. ביקשתי מהם שינסו לעזור לי , הם שלחו מייל ליצרן בשמי אך לא התקבל מענה מהיצרן. לאחר כשבוע פניתי לאמזון שוב (לאחר שלא התקבל מענה מהיצרן) והנציג שלהם הציע לי הצעת פשרה. הוא ביקש ממני לעשות הזמנה חדשה על אותו המוצר (שעכשיו כבר עולה 650 ש"ח) וברגע שאקבל את המוצר לפנות אליהם והם יחזירו לי החזר כספי…

  14. Started by yortem,

    נושאים שכנראה נפתחו הרבה, אך דברים משתנים מהר בתקופה הזאת. כמה מהירות האינטרנט שלכם? כמה אתם משלמים לספק \ תשתית ומאיזה חברות? ניתן להוסיף המלצות \ אזהרות

    • 14 תגובות
    • 3.6k צפיות
  15. Started by shevah,

    היי חברים, מישהו משתמש בחבילה הנ"ל? האם היא שווה את הכסף? (או שמדובר במחיר נמוך עבור אינטרנט גרוע?)

    • 10 תגובות
    • 3.6k צפיות
  16. כמובן שהיתרונות מוצגות באתר, אבל אשמח לשמוע גם על החסרונות מניסיונכם האישי. תודה מראש, ומצטער על העצלנות לעבור על הכמות העצומה של תוצאות חיפוש בפורום.

    • 15 תגובות
    • 3.6k צפיות
  17. Started by רון88,

    אם כך אז איך משתמשים בו בארץ?

  18. Started by Nemesis,

    דף הבית מופיע בערבית משום מה, אפשר לשנות לאנגלית. נראה שהמחיר והתכנים כמו בארה"ב כרגע.

  19. Started by Yaniv,

    קניתי ב12/09 מוצר מאייבי שנשלח מארצות הברית באמצעות DHL Global Mail. לאחר יומיים בתאריך ה14/09 התווספו שלושה עידכונים וכל אחד בהפרש של שעה בערך: המספר מעקב כמו שניתן לראות ניראה ככה: GM123456789123456789 (דוגמא). האם למישהו יש ניסיון עם המשלוח הזה (DHL Global Mail) ויכול להגיד לי כמה זמן לקח לחבילה להגיע ותוך כמה זמן השתנה הסטטוס? תודה רבה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 3.6k צפיות
  20. Started by Nemesis,

    מתארגנת קנייה קבוצתית של iRobot Roomba בתפוז בהנחה של 11%. כרגע ישנם 8 רוכשים, חסרים 7. אם יש מתעניינים, הפרטים כאן: http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=66&messageid=165663814 למען הסר ספק, איני המארגן - רק קונה - ולכן אם יש שאלות יש לפנות למארגנת בתפוז.

    • 1 תגובה
    • 3.6k צפיות
  21. Started by muchoman,

    האם מישהו התנסה בכך? קניתי מסך מחשב (Acer predator xb271hu) שאני צריך להחזיר בעקבות זליגת אור. הם ביקשו ממני לשלוח בשיטת המשלוח הכי זולה, מה לדעתכם כדאי? EMS?

    • 3 תגובות
    • 3.6k צפיות
  22. יצא לחברים שלי לקנות מחשב בהרכבה עצמית דרך אתר של חנות די מוכרת. מדובר במחשב עם מעבד מדור 12 של אינטל ביחד עם noctua d15. עכשיו יצא שחזרו אליהם אחרי כמה ימים והודיעו להם שהגוף קירור שנבחר לא מתאים למעבד כי אין לו ערכה לתושבת. זה קצת הפתיע את הבחור שמבין עניין ואחרי שיחה בסופו של דבר הציעו לו לקנות ערכה להתאמה בעלות של 40 ש"ח והוא בסוף הסכים כדי לזרז עניינים. עכשיו אני יודע שהגוף קירור לא מגיע עם תושבת כזאת בתוך הקופסא, אבל לרוב שיערתי שאת המשחה הטרמית ואת התושבת אקסטרה אם צריך אז מרכיבים לרוב בחנות מבלי לשאול שאלות. אז אני שואל אם זה נהוג ככה בכלל החנויות בהקשר לתושבות חדשות בסדרות של מעבדים או שזה משהו חריג שלא נפוץ ברשתות אחרות?.

  23. Started by matan007,

    אני רוצה לקנות את המערכת רמקולים למחשב הבאה: http://www.amazon.com/gp/product/B004M18O60/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&m=ATVPDKIKX0DER בארץ היא עולה 2300 ש"ח בערך. שם זה יוצא פחות מ-1000 ש"ח. אז מה הפרוצדורה בהזמנה מאמזון? אני יכול בכלל להזמין את זה לארץ? מה מחיר המשלוח? ואיך אני עוקף את המכס אם בכלל אפשר או צריך? (זה נחשב חלקי מחשב פטורים ממס, כי זה רמקולים למחשב?). ודבר אחרון האם אפשר להתקשר עם אמזון כדי שיירשמו מתנה, פחות מחיר וכ"ו.

    • 9 תגובות
    • 3.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים