צל"ש: חברת Corsair - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צל"ש: חברת Corsair


Googleness

Recommended Posts

רכשתי לפני מספר חודשים אוזניות של ,

Corsair Vengeance 1100 מחנות KSP בנשר, פעם ראשונה שאני רוכש שלהם ובסך הכל הייתי מרוצה אולם....

עקב היותי בהמה בשימוש או חוסר מזל שברתי אותן על חצי :rolleye0018:

מראש ויתרתי על לפנות לKSP מכיוון שידוע כבר שהם אומרים "על שבר פיזי אין אחריות".

החלטתי לפנות ישירות לחברת בחו"ל ופתחתי חשבון + כרטיס פנייה לשירות הלקוחות.

לאחר שהם קיבלו ממני תמונה של האוזניות + צילום חשבונית קנייה (של KSP) הם ביקשו שאשלח להם את האוזניות השבורות. שילמתי לדואר 12.5 ש"ח ושלחתי בדואר אוויר רשום.

היום הגיע אליי הביתה שליח של חברת UPS עם חדשות במקום השבורות,

Corsair Vengeance 1500.

גם החלפה למוצר שנשבר וגם שדרוג.

סך הכל הליך מהיר וזריז - כל הכבוד!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האחריות לא מכסה את זה. זה כמו שתוציא חדש לגמרי מהיבואן ותגרד את כל התחתית שלו על איזה אדנית ליד הבית. זו אשמתך.

אבל..... כנראה מישהו מספיק בכיר בCorsair החליט שלקוחות מרוצים אקסטרה שווים יותר מלקוחות חצי מרוצים עם מוצר שבור.

עובדה שזה עולה פה בפוסט ואנשים שמחים לשמוע :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקי, בכל מקרה שאפו לcrosair, וכדי לממש אחריות אצלהם (עבור העתיד) יש צורך לרשום את המוצר?

לא,

יש צורך להיכנס לאתר שלהם ולפתוח חשבון עם הפרטים שלך. ואז כשאתה פותח כרטיס צריך לתת צילום של חשובנית הקנייה עם תמונה של המוצר הפגום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק לפני יום הרצתי חיפוש על H100I שנוזלים רציתי לראות מה אני מוצא

לפי מה שמצאתי מסתבר שיש אנשים שהתפוצץ להם הקירור מים והרבה מהרכיבים שלהם נפגמו וקורסייר החליפה להם את כל הרכיבים במחשב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לקוח שפונה ישירות ליצרן לרוב יקבל שירות טוב מאחר ואותם אנשים שטורחים להתכתב עם נציגי שירות מעבר לים, לפתוח כרטיס לקוח, למלא טופס rma וכו בדרך כלל גם פעילים בפורומים כמו זה - פרסומת מעולה. עסק ששולח מוצרים עם נזק ליצרן, שלא עומדים בתנאי האחריות - שולחים אותו לאלף הרוחות.

תיהנה הרווחת!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...