עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. שלום לכל החברים. בפעם המי יודע כמה אין לי אינטרנט כבר 12 שעות, בשירות הטכני יש הודעה מוקלטת שאומרת שיש "תקלה איזורית" (שחוזרת על עצמה פעם בשבועיים-שלוש), בנוסף לזה אמור להיות לי אינטרנט 30 מגה כאשר רוב הזמן הוא לא עולה מעל 15 מגה. בקיצור נשבר לי מה"שירות" הזה ואני רוצה לעבור לתשתית בזק אפילו אם זה אומר לשלם קצת יותר, מה שהכי קורץ לי זה תשתית של 40 מגה בגלל קצב העלאה גבוה, ממה שרשום באתר הרשמי של בזק העלות היא 85 ש"ח לחודש ובנוסף לזה בספק שלי בזק בינליאומי (אותם אני לא מוכן להחליף בשום אופן) אבל אני לא יודע מה העלות שם. לכן אני מבקש את עזרתכם שתרשמו בבקשה כמה אתם משלמים על האינטרנט כדי שאוכל להוציא מהם את המקסימום (ושהם יוציאו ממני את המינימום). תודה רבה!

    • 12 תגובות
    • 7.2k צפיות
  2. Started by AlienWarm,

    שלום. אני ראיתי באתר שלהם שהם נותנים מענה לכל מיני עכברים מקלדות כיסאות ועוד, והמחיר זול אפילו זול מאוד. עכשיו בדיקה ארוכה שלי ראיתי שהם מציעים עכבר לוגיטק דגם 503 הירו שזה הדגם החדש שלו במחיר של 250שקל ובהתחלה אמרתי זה זול מידי. בדקתי יצרן מקורי של החברה מוכרים אותו ב 378שקל. ב KSP ב 410 שקל השאלה האם המוצר שלהם אכן מקורי ? האם זה אותו יצור אותם החלקים המקורים של החברה? או זיוף? ישמח למענה כנה תודה!

  3. Started by Guy950,

    אהלן, הזמנתי כמה מוצרים דרך גירבסט ביום הרווקים הסיני (11.11) ואחד המוצרים המשמעותיים נשלח דרך חברה שכנראה יש לה שותפות או הסכם עם GCX. שבוע שעבר התקשרו אליי מהחברה על מנת לגבות ממני מכס + דמי שחרור ואמרו לי שהחבילה תשוחרר ותישלח אליי מידית, וביום שישי ב11 בבוקר התקשר אליי שליח ואמר 'עוד כמה דקות אני אצלך'. בפועל המתנתי ליד הדלת כשעה וחצי, ולפתע קיבלתי מסרון SMS שהשליח צלצל בדלת ולא היה מענה - שקר מוחלט. התקשרתי אל השליח והוא בתחילה טען שלא היה מענה, אחרי ששאלתי אותו איפה היה והאם הוא בטוח שהיה בבניין הנכון, לפתע גרסתו השתנתה ל'כן אחי, אין לי מושג איפה החבילה שלך. היא נאבדה, או שהיא במחסן. יום ראשון על הבוקר אני אתקשר למנהל שלי לברר.'. אז היום, …

    • 3 תגובות
    • 7.2k צפיות
  4. Started by benor,

    כיאה למדינת ישראל, הסכין נמכר במחיר גבוה מהמחיר המקורי. למי שעוד לא ניסה, אפשר להזמין קופון לערכת התנסות מהאתר שלהם: http://www.schick.co.il/stories/?BC=19284&FROM=YNET&ToolID=T1SO7M

    • 41 תגובות
    • 7.1k צפיות
  5. Started by mark mark,

    שלום לכולם ברצוני לשתף אתכם את חוויית הקנייה שהייתה לי בחנות StartPC ביום ראשון (ערב חג) הרכבתי מפרט מחשב באתר של החנות שכללה מחשב גיימינג ומסך גיימינג של חברת AOC. לאחר ביצוע ההזמנה יצרתי קשר טלפוני עם החנות על מנת לברר מתי אקבל את ההזמנה. נאמר לי שההזמנה תצא ביום שלישי ותגיע ברביעי. התקשרתי שוב ביום שלישי, ובמהלך השיחה עם תום , התברר שהספק שהזמנתי לא קיים במלאי ולכן תום המליץ לי על ספק אחר של חברת FSP, באותו טווח מחיר. מאחר והיה צורך להזמין ספק חדש, המשלוח התעכב ביום אחד, והגיע ביום חמישי. כשפתחתי את המשלוח גיליתי שהספק שקיבלתי אינו מודולורי , כאשר הספק המקורי שהזמנתי היה מודולורי. מאחר וידעתי שארצה להחליף את המוצר, לא פת…

    • 10 תגובות
    • 7.1k צפיות
  6. רכשתי תנור כזה לפני שנה מדגם K22 דו תאי ובמהלך שימוש פתאומי זכוכית התנות התפוצצה של התא למטה פניתי ליבואן הניקרא מיני ליין " ויש לציין שענייה לטלפונים מתבצעת מהר אך בפועל הטיפול מזוויע בלשון המעטה וחסר אחריות ואין באמת עם מי לדבר טענתי היא שכיוון שהמקרה נחשב כלא שיגרתי וכהזוי גם אחרי 7 שנים של שימוש שזכוכית תתפוצץ לכן דרשתי תיקון ו הם טענו שזה קרה באשמתי אולי בטעות נתתי מכה והסברתי שחובת ההוכחה עליהם אם הם טוענים כך אך בפועל לא היה עם מי לדבר והתקליט חזר על עצמו המקסימום שהסכימו אחריי טירטורים זה לעשות הנחה של 25% הנחה ממחיר הזכוכית. הקלטות של כל הדיון מול החברה נמצאות בידי למי שרוצה!!!.

  7. Started by Nili Turian,

    שלום, מעוניינת לרכוש מקרר תוצרת LG שמיוצר במקסיקו. מה טיב המוצרים שמיוצרים שם? זה כמו טורקיה או דרום דרום קוריאה? תודה לעונים

    • 7 תגובות
    • 7.1k צפיות
  8. Started by neomerdien,

    אהלן, הזמנתי גלאי מתכות מEBAY, ושלא באופן מפתיע, נתקע במכס. כבר הייתי מוכן לשלם מה שצריך אבל עמילות המכס של הדואר (אני משתמש בשירותים שלהם בשביל לשחרר את החבילה) אמרו לי שאני צריך אישור של משרד התקשורת עבור גלאי מתכות. WTF?? הבאסה שאני לשלוח להם פקס (למשרד התקשורת) עם כל מיני נתונים טכניים (שאין לי מושג מה הם), ולקבל אישור. שזה בטח עוד עיכוב של כמה שבועות... אז חשבתי כבר להחזיר את הגלאי, לקבל החזר ולקנות בארץ. השאלה מה הפרוצדורה? למי אני אומר שאני לא מעוניין לקבל את החבילה ושישלחו אותה חזרה? זה יעלה לי משהו? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 7.1k צפיות
  9. האם יש לכם נסיון טוב איתה? עוד דבר שקצת מציק לי בעין זה מחירי הכרטיסים הזולים. ממתי כרטיס חדש בא עם אחריות רק של שנתיים וחצי? ואם כן למה? http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=GV-R929OC-4GDnu

    • 14 תגובות
    • 7k צפיות
  10. מבצע מעניין שנתקלתי בו היום בשופרסל דיל ליד הבית. 5 להבים של Schick Hydro עם הסכין עצמו ב-34 שקלים.

    • 17 תגובות
    • 7k צפיות
  11. היי, רציתי לקנות מחשב נייד של asus, הדגם הכי מאובזר g14. אני יודע שבחו"ל הוא עולה 1600 דולר בערך, אבל בארץ המחיר קרוב ל11 אלף שקל!(3000 דולר בערך) והעניין היה מסתדר אם היה מכס גבוה על מחשבים ניידים, אבל לא מצאתי מכס כזה...גם אם אוסיף מע"מ עדיין לא הגיוני המחיר המופקע הזה. למישהו יש מושג למה? אולי מיסים שאני לא מודע אליהם? זה ממש מתסכל חחח תודה, דורון.

  12. Started by digitalseeker,

    היי, לא הייתי בטוח היכן לשים את הפוסט. בכל אופן בביתי הקט יש את הכסא המפורסם Herman Miller Aeron. קיבלתי לאחרונה במשרד כסא, שאני יכול לתאר אותו במילה אחת - מדהים ! מדובר על הכסא הזה - http://www.humanscale.com/products/product.cfm?group=freedomtaskchairwithheadrest למיטב הבנתי, WAXMAN מוכרים אותו בארץ ואני מתכוון לקנות אחד לבית. ממליץ בחום ! הוא פשוט נוח כל כך שהדבר היחיד שחסר לו זה מנוע.

  13. Started by naki,

    קניתי מפתח לshadow of war החדש, גרסת gold. כמובן עם שירות שילד, צוות האתר אמור לגבות אותי אם יש לי בעיה... כשניסיתי לאקטב אותו בsteam קיבלתי הודעה שהמפתח משומש... המוכר אמר שאני שקרן ואפנה לg2a. הם ביקשו ממנו לפנות לsteam כדי שיגידו מתי המפתח הזה שומש. למרות שכתוב במפורש בתמיכה שלהם שהם לא מתעסקים עם מפתחות steam חזרו אלי, ואכן המפתח הזה שומש בלילה לפני שקניתי אותו! צילמתי את התגובה של steam, שלחתי לg2a ואחרי כמה שעות הם אמרו שהתיק נסגר לטובת המוכר... כמובן שאין לי אפשרות להגיב כי התיק סגור. אין לי משחק והלכו 80 דולר. מרגיש לי משהו ממש ממש מסריח של g2a עם המוכר, מהבטחון המטורף שלו בהתכתבות איתי ובכללי... קניתי כמה פעמים באתר הזה.. אני גמר…

  14. עדכון 11.5.16: חזר אלי טכנאי מבזק בינלאומי, התחבר למחשב, אכן ראה שיש בעיה. סיימנו את השיחה כשהוא לא החלטי ופעם אומר כן יש בעיה ופעם אומר הנה זה בסדר, כשבבירור ההורדה מYOUTUBE הייתה איטית. ואז נשאלתי: "אבל למה אתה צריך לצפות בYOUTUBE ב1080p?" קיצר התחברתי לאקספון. לבינתיים תוצאות: 1. אתרים זזים יותר מהר מבזק בינלאומי. 2. YOUTUBE עובד סוף סוף על מהירות טובה ב-1080p. 3. פינגים ב-Battlefield4 נעים בין 70-80. ניכר שיש טיפה יותר לאגים אבל אני יכול לחיות עם זה לבינתיים. 4. משלם 18 שקל. 5. תמיכה פחות טובה וניכר שאם יש תקלה אצטרך לחכות יותר. 6. מוריד מ-STEAM כרגע על 9 מגה כמו בבזק בינלאומי. עדכון 10.5.16: נציג בזק בינלאומי …

  15. Started by iSolt,

    פעם ראשונה בחיים שמתווכחים איתי על החזר כספי במשך חודש שלם הזמנתי כרטיס SD שנכתב שהוא מקורי של סמסונג, קיבלתי זיוף מוחלט ובכל זאת הם מתעקשים שהוא מקורי זו התשובה שלהם אחרי חודש (!) הוכחות זה המוצר https://www.gearbest.com/memory-cards/pp_204282.html תלקח שלי למדתי

  16. שלום לכל חברי הפורום, אני וחבר הצלחנו להגיע לדיל מצויין עם הספק של ביטס\מונסטר (מוכר רק בכמויות מסחריות) מדובר בשני דגמים , סטודיו: וסולו: המחירים בארץ של הסטודיו עומדים על 1,222-1955. ושל הסולו עומדים על 769-1,089. לא כל הפרטים לגמרי סגורים, אבל זה מסודר מאד, מקורי כמובן ועם תעודת אחריות. האוזניות מגיעות בדואר רשום לכתובת המגורים של כל אחד. הוא הבטיח שאם נגיע ל-12 קונים ומעלה נקבל מחיר של 850 שקל לכל סט סטודיו ו600 שקל לכל סט של סולו. כל מי שמעוניין שיציין בתגובות, כמו כן אם יהיה ביקוש על דגמים אחרים יהיה אפשר לנסות להשיג את הדגמים במחירים טובים.

    • 30 תגובות
    • 7k צפיות
  17. Started by Access Denied,

    חשבתי להזמין משחיז כדי לטפל בכמה סכינים שיושבות אצלי ולצורך שימוש שוטף במטבח. אני יודע שרוב האנשים פה ימליצו על אבן מים יקרה אבל אני קצת חושש מהרס סכינים בגלל חוסר בטכניקה עם אבן מים. ראיתי את המוצר הזה - http://www.williams-sonoma.com/products/global-minosharp-3-ceramic-water-knife-sharpener/ בגרסת 2 הגלגלות אצל חבר והוא עושה רושם טוב. יש לי אפשרות לקנות את המוצר עם 3 הגלגלות בארץ במחיר של כ-250 שח. מישהו מכיר ויכול לתת חוות דעת אישית או המלצה בנושא?

  18. חבר של קרוב משפחה של בן של אחות של דודה של אחד החבר'יה שלומדים אצלי, טס לחו"ל רוצה לקנות שם מכשיר אלקטרוני חדש ונוצץ, שאין עליו מכס אלא מע"מ בלבד. כמובן, שבשביל לשלם מע"מ זה עליו להיפרד מ16.5(או שמא זה 17?) אחוזים נוספים ממה שהמכשיר האלקטרוני הנוצץ עלה לו - וחבל לו על זה קצת. אותו אדם תוהה, אם במקרה הוא נתפס במסלול הירוק - מה יהיה "הקנס" שיהיה עליו לשלם(בתוספת לאותו מע"מ שיגבו ממנו כמובן ביד רחבה ובזרוע נטויה)? וכן, האם לו אתם הייתם במקומו - הייתם עוברים בירוק או מכריזים באדום? תודה מראש לעוזרים

  19. קופון שנותן 50 אחוז הנחה: http://www.bigdeal.co.il/heb/default.aspx הקופון תקף בכפל מבצעים - יחד עם המבצע הקיים, לדוגמה : כונן קשיח 1TB חיצוני, יעלה 230 שח בלבד. http://www.bug.co.il/prodtxt.asp?id=11102&perur=2&t=61&c=847

  20. Started by rotemlp,

    היי חברים, אני מעוניין להתנייד לאחת מהחברות הללו ומתלבט איזו עדיפה. המחירים די דומים אז מה שמעניין אותי יותר זה: שירות, איכות קליטה, העברת מסרונים, מהירות גלישה וכדו'. אשמח אם תוכלו לייעץ/לשתף מניסיונכם.

    • 21 תגובות
    • 7k צפיות
  21. ניסית היום לחדש את ה"מבצע" אינטרנט השנתי אצל הספק בזק. כמו כל שנה יש את הריטואל הקבוע שמתקשרים הם אומרים מחיר מגוחך, אתה מאיים בניתוק / מבקש שימור לקוחות ובסוף סוגר על אותו מחיר כמו תמיד... אבל, השנה משהו מוזר. הנציגת שירות (ומנהלתה) אמרו שאין יותר דבר כזה שימור לקוחות ושהנציגת שירות אחראית על הכל. כמו כן, אין יותר את הנושא של ההתמקחות, יש מחירים (כמעט) קבועים וזהו. הם טוענים שמלפני כ 4-5 חודשים ההנהלה של בזק הגיע להחלטה הזו וזהו. עד היום שילמתי כ 65 ש"ח ל 5מגה ביט ועכשיו הם אומרים שהמחירים הסופיים הם: 79 ש"ח ל 10 מגה ביט בחודש לשנה. או 89 ש"ח ל 15 מגה ביט בחודש לשנה. (הנציגה אמרה גם שיש 15 מגה ב 81 ש"ח לחצי שנה בלבד, אבל המנהלת לא אמרה שיש את זה). כמובן שניסיתי את הטריקי…

  22. מעוניין לרכוש את הsurface book החדש מהם.. האם הם אמינים?

    • 1 תגובה
    • 6.9k צפיות
  23. Started by Boris_yo,

    הייתי ב-H&O וראיתי שלט שתוכלו לראות בתמונה למטה: האם זה תכסיס שיווקי? זה אומר שהם יכולים לרשום 90 אגורות ולעגל ל-1 ש''ח?

  24. Started by shaldag3,

    אור חם 1000 - 1200 לומן E27 . בתודה מראש

    • 15 תגובות
    • 6.9k צפיות
  25. Started by djdodo,

    שלום רב אין גבול לחוצפה וההפקרות שהולכת היום בישראל, הפעם אני אספר על הסיפור שלי עם בזק בינלאומי. לפני יותר משנה עשיתי חבילת בנדל (תשתית + ספק) בחברת הוט וסיפקו לי ספק של בזק בינלאומי. לפני יותר מחצי שנה הקפאתי את המנוי שלי בהוט לחצי שנה, אחרי שתקופת ההקפאה שלי נגמרה אני התקשרתי להוט והמשכתי את ההקפאה לעוד תקופה קצרה ולבסוף ביטלתי לגמרי את המנוי. אבל מה, בזק בינלאומי התחילו לחייב אותי על ספק (בלי שיש לי תשתית) גם אחרי שביטלתי את הבנדל. לא רק שהתחילו לחייב אותי, הם חייבו אותי ב140 שקל לחודש עבור ספק של 12 מגה!!!! (מאיפה הביאו את המחיר הזה????) אני התקשרתי אל בזק בינלאומי והסברתי להם שאני לא משתמש באינטרנט כבר יותר מחצי שנה ושבכלל ביטלתי את הבנדל הזה ואין לי בכלל תשתית. הג…

    • 31 תגובות
    • 6.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים