נפלתי חזק עם מוכר ב g2a - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נפלתי חזק עם מוכר ב g2a


naki

Recommended Posts

קניתי מפתח לshadow of war החדש, גרסת gold. כמובן עם שירות שילד, צוות האתר אמור לגבות אותי אם יש לי בעיה...

כשניסיתי לאקטב אותו בsteam קיבלתי הודעה שהמפתח משומש... המוכר אמר שאני שקרן ואפנה לg2a.

 

הם ביקשו ממנו לפנות לsteam כדי שיגידו מתי המפתח הזה שומש. למרות שכתוב במפורש בתמיכה שלהם שהם לא מתעסקים עם מפתחות חזרו אלי, ואכן המפתח הזה שומש בלילה לפני שקניתי אותו! צילמתי את התגובה של , שלחתי לg2a ואחרי כמה שעות הם אמרו שהתיק נסגר לטובת המוכר... כמובן שאין לי אפשרות להגיב כי התיק סגור. אין לי משחק והלכו 80 דולר.

 

מרגיש לי משהו ממש ממש מסריח של g2a עם המוכר, מהבטחון המטורף שלו בהתכתבות איתי ובכללי...

קניתי כמה פעמים באתר הזה.. אני גמרתי איתם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברת האשראי לא יכולה לעזור לך וגם אם כן זו עבירה על החוק לבטל את העסקה דרכם. אבל לא משנה, בכל מקרה הם לא יעשו את זה.

אם ביצעת את הרכישה דרך פייפל אתה יכול לבטל את העסקה דרכם ולשלם דמי הפעלת ביטוח שזה כמה גרושים.

מעבר לכך הייתי מנסה לדבר עם G2A אולי דרך נציג שירות בצ'אט אם יש להם. אם לא אז בהודעה מפורטת במייל עם התמונה של ההודעה מ- ועוד תמונה עדכנית שמוכיחה שהמפתח משומש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה אתה חושב שזה עבירה על החוק?

שילמת כסף ולא קיבלת תמורה זאת עילה מצויינת לביטול עסקה, על אחת כמה וכמה אם החנות והמוכר מסרבים לשתף פעולה

אגב - עשיתי את זה כבר פעם, פרצו לי לחשבון וביצעו רכישות בכמה מאות שקלים - הגשתי תלונה בחברת אשראי שלא אני ביצעתי את הרכישה ואחרי חודשיים של בדיקות הם ביטלו את העסקה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בדיוק מה שעשיתי.. פניתי שוב לg2a. קניתי דרך פייפאל. האאמת אני מפחד לבטל את הקניה דרך פייפאל לא רוצה שg2a יתבעו אותי או משהו... אין לי כח וזמן לדברים האלה 80 דולר הלכו לזבל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהה פייפאל זה קצת בעיה. כמה שזכור לי יש להם איזה סעיף שהם לא מבטלים עסקאות על מוצרים דיגילטיים, אבל שווה לנסות לשלוח ערעור.

אף אחד לא יתבע אותך על 80 דולר במיוחד כשהם אלה שלא נותנים את השירות (ועוד יש להם שירות לא ממש חוקי)...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט של IlanF

שילמת כסף ולא קיבלת תמורה זאת עילה מצויינת לביטול עסקה

 

ציטוט של etal

איזו עבירה זה בדיוק לבטל עסקה שלא קיבלת לה תמורה?

תבדקו אותי.. אבל זה לא משנה כי גם ככה שום חברת אשראי לא תעשה את זה, אז חבל שנטחן מים. יש לי ניסיון אישי עם מקרה דומה (אמנם רכישה שלא באינטרנט אלא בארץ), ונכנסתי לעומקי הסעיפים בחוק על מנת להבין אם זה מותר או לא. אני כבר לא זוכר פרטי פרטים על אותם סעיפים, אבל אני זוכר שחברת האשראי לא הסכימה לבטל לי את העסקה, והסתבר שהם צדקו ופעלו לפי חוק. סתם ככה אם זה מעניין אתכם, זה היה על תשלום לחברת פרטנר שחייבו אותי במשך כמה חודשים אחרי שהתנתקתי מהם ואפילו לא הייתי רשום אצלהם בתור מנוי. לא היה לי שום חוב ושום כלום, בסוף זיכו אותי על כל החיובים בטענה שנפלה טעות. הזיכוי נעשה ללא כל התערבות מצד חברת האשראי, אלא ביני לבין השירות של פרטנר בלבד.

 

 

ציטוט של IlanF

הגשתי תלונה בחברת אשראי שלא אני ביצעתי את הרכישה ואחרי חודשיים של בדיקות הם ביטלו את העסקה

זה לא ביטול עסקה אלא הפעלת ביטוח, מדובר פה בגניבה. אפשר להשוות את זה למקרה שבו (חס וחלילה) נגנב לך כרטיס אשראי ובוצעו בו עסקאות. אם תדווח לחברת האשראי בהתאם לתנאי הביטוח (בד"כ זה עד 48 שעות ממועד החיוב הראשון שנעשה) אתה תקבל החזר מלא על העסקאות שנעשו ותשלם השתתפות עצמית שבד"כ זה כמה עשרות שקלים.

 

 

@naki אני הייתי פונה לפייפאל בלי לחשוב פעמיים. יש להם שירות טוב יותר מכל חברת אשראי בארץ מנסיוני האישי. בנוסף לדעתי הם היחידים שיכולים לעזור לך אם לא G2A.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בדיוק מזכיר לי שהייתי חייב לקנות משהו דרך G2A וחששתי לקנות מאיזה מוכר, ורציתי להוסיף Shield וזה פשוט לא נתן.

הייתי חייב לפנות לשירות לקוחות שלהם שיסדרו את זה. בסוף או שלא קניתי או שהצלחתי לסדר בעצמי, הם מצידם לא ידעו מה לעזאזל קורה אצלי בחשבון.

די משעשע בהתחשב בכך שהם מצד אחד עושים כל מה שביכולתם כדי שתרכוש את זה ומצד שני כשבאמת הזדקקתי לזה, התמיכה שלהם הייתה די אדישה בכל הסיפור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

@--- The King --- אם לפי החוק זה אסור אז תראה לי בבקשה את החוק שאוסר את זה. אם זה לא חוקי אז לא היו מאפשרים לך לשלוח ביטול עסקה בכלל, ועובדה שזה כן אפשרי ואפילו יש חוק שמאפשר לך את זה (חוק הגנת הצרכן, חוק כרטיסי חיוב). זה בדיוק מסוג הדברים שביטול עסקה בא להגן עליך מהם.

במקרה שלך כנראה לא מצאו סיבה לביטול עסקה - זה משהו אחר ולא אומר שזה לא חוקי, זה פשוט אומר שהם בדקו ומצאו שאתה לא זכאי להחזר (לא נכנס לאם בצדק או לא)

מוזמן  לקרוא פה לדוגמה: https://digital.isracard.co.il/Magazine/articles/canceling_payment/

ציטוט

2. ביטול חד צדדי לפי חוק כרטיסי חיוב    
סעיף 10 לחוק כרטיסי חיוב קובע שבמקרה בו הלקוח כלל לא קיבל את המוצר או השירות שלכם ועבר מועד ההספקה או מתן השירות – יכול הלקוח לפנות לחברת האשראי מנפיקת הכרטיס ולבקש לבטל את העסקה באופן חד צדדי, ללא כל תיאום אתכם או אישורכם.

באם חברת כרטיסי האשראי תמצא כי פניית הלקוח מוצדקת, היא תבטל את העסקה ותעצור את התשלומים העתידיים שטרם נפרעו בגין אותה עסקה, או שתזכה את הלקוח במלוא סכום העסקה, אם בוצעה בתשלום אחד, ובתנאי שטרם זוכיתם בגינה ושלעסק שלכם יש באותה העת כספים צבורים בחברת האשראי מהם ניתן לבצע את הזיכוי ללקוח, ואתם תקבלו על כך עדכון.

 

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ציטוט

4. מתי הלקוח כלל לא יכול לבטל את העסקה?
חוק כרטיסי חיוב מאפשר ללקוח לבטל עסקה בכרטיס אשראי באופן חד צדדי רק אם המוצר או השירות לא סופקו לו ועבר מועד ההספקה, כאמור בסעיף 2. אם הוא קיבל את המוצר/השירות, אז לפי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) יש מספר מקרים בהם לא ניתן כלל לבטל את העסקה. ואלה המקרים: כשמדובר בריהוט שהורכב בבית הלקוח; מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן לפי מידות או דרישות מיוחדות; מוצרי מזון; תרופות ותוספי תזונה; מוצרים שערכם נאבד בפרק הזמן עד החזרת המוצר לעסק (למשל עיתון או מוצר שעשוי להתקלקל כמו חלב); מוצרים הניתנים להקלטה, שעתוק או שכפול, שאריזתם המקורית נפתחה; הלבשה תחתונה ובגדי ים; גז (בלון או צובר); תכשיט שמחירו גבוה מ-3,000 שקלים, למעט שעונים; שירותי הארחה, נסיעה, חופש ובילוי המתבצעים במלואם מחוץ לישראל; כאשר אמצעי התשלום עבור העסקה היה תווי קניה, שובר מתנה או כרטיס מגנטי נטען; וכאשר מועד האספקה חל מאוחר יותר מ-6 חודשים מיום ביצוע העסקה.

 

מה שאתה כותב נכון חלקית. לקוח יכול לבטל עסקה אם לא קיבל את המוצר או השירות עליו הוא שילם, אבל זה לא המקרה. פה הלקוח קיבל את המוצר, הרי המפתח למשחק אצלו. זה שהמוצר לא כפי שהובטח או כפי שתואר זה כבר לא בעיה שחברת האשראי יכולה לפתור או להתערב בה. במקרה כזה ביטול העסקה צריך לבוא מנותן השירות (במקרה זה G2A) ואין פה שום הילה לחברת האשראי להתערב. למה אנחנו מדברים באוויר? פותח הדיון, תתקשר לחברת האשראי ותבקש לבטל את העסקה, עדכן אותנו איזו תשובה קיבלת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מדוייק. הוא רכש את השירות (משחק) ולא מפתח. בנוגע לחברת האשראי - הם לא אומרים את האמת. אני ניסיתי לבטל עסקה על מוצר שלא הגיע והם טענו שאי אפשר למרות שהוכחתי להם באותות ומופתים שהם חייבים על פי חוק. המוכר בסוף יצר איתי קשר (בגלל פניה שלי, לא של חברת האשראי חס וחלילה) וסגרנו את זה בינינו ולכן זה לא המשיך לבית המשפט מול חברת האשראי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...