איך החנות פלונטר? לא רכשתי בה שנים - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך החנות פלונטר? לא רכשתי בה שנים


WiSe-Man

Recommended Posts

יתקנו אותי אם אני טועה, אבל המושג חדש מתיחס למוצר שמעולם לא היה בו שימוש, הוא לא מחודש וכו' - פשוט חדש, יד-ראשונה, מהמפעל, לא נפתח.

אשמח אם מישהו שיודע יגיב אם זה אכן חדש כמו שרשום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכרטיס הזה באמת חדש, פשוט עם פחות אחריות.

כל האחרים תכלס משומשים מכל מיני בחינות, אם השתמשו ברגיל ואז החזירו כדי לשדרג או שהיו בכרייה והם קנו בזול מהם ומוכרים הלאה כמו יד2 רק עם אחריות שזה חשוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השאלה היא מה זה פחות אחריות? ידוע שהיבואן (בין אם מור לוי או סידילוג) נותן 3 שנים כל עוד הוא מוכר את המוצר הזה לחנויות שעובדות איתו, הוא יכול להחליט שאחרי דור או שניים הוא ימכור עם שנה או שנתיים במחיר מוזל. 2.5 שנות אחריות לדור חדש זה נתון לא ברור ותמוה. בכל אופן אני ממתין לתגובת פלונטר בנושא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

tmpusr

מה שמשומש כתוב שהוא משומש והוא מגיע עם שנתיים אחריות ושלושה חודשים...

פה כתוב שהכרטיס חדש! והוא מגיע עם שנתיים וחצי אחריות.

בחיים לא שמעתי על אחריות יבואן של שנתיים וחצי :cognee:

לינק לכרטיס חדש שנתיים וחצי אחריות מחיר 1500 שקלים

http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=GV-R929OC-4GDnu

לינק לאותו כרטיס עם שלוש שנים אחריות 2092 שקלים

http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=GV-R929OC-4GD

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבהרה בנוגע לכרטיסי המסך המשומשים/משופצים/חדשים עם פחות אחריות (פחות מ 3 שנים) בפלונטר.

בחודש האחרון התחיל מעבר של כורי ביטקוין ממחשבי כרייה (או בשפתם ריגים) שכללו בתוכם 3-6 כרטיסי מסך למכונות כרייה יעודיות שנקראות ASIC.

לקוחות שלנו התחילו לפרק את הריגים שלהם ואז קרו כמה דברים שיצרו לנו את האפשרות להציע לוחות וכרטיסי מסך עם "עבר"

1. כרטיסי מסך תקולים נמסרו ליבואנים להחלפה ובמקומם חזרו כרטיסים חדשים/משופצים - REFURBISHED

2. כרטיסים שעבדו מעט מאוד זמן (שבוע, שבועיים, חודש) נבדקו, נוקו מאבק ו...... - משומשים

3. כרטיסי מסך שחיכו בצד כחלופיים למקרה שמשהו יקרוס כדי לא לאבד זמן כרייה. - חדש עם אחריות מופחתת

אז יש לנו כרגע מגוון כרטיסים מבוססי AMD כמובן שמחפשים בתים חמים חדשים. כולם עם אחריות של שנתיים ושלושה חודשים עד שנתיים וחצי וגם כרטיסים חדשים לגמרי שנקנו לפני כמה חודשים ולא הורכבו בכלל.

לכל כרטיס כזה מופיע בדף המוצר משפט באדום שמגדיר את הסיפור שלו כגון משומש/משופץ/חדש עם פחות אחריות.

מקווים שהבהרנו את הסוגיה ולמי שמתאים .... לבריאות.

הנה הכרטיסים המדוברים ועוד כמה מוצרים משונים שכאלה (לוחות/ספקים)

http://www.plonter.co.il/stores_word...l?word=CDSTORY

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הניסיון האישי שלי הוא מאוד רע איתם

כל מה שכתוב פה זה דעתי האישית ששמבוססת על מקרים שקרו לי בעבר

לא כיבדו לי אחריות של מסך שבזמנו עלה 1500 שקל כי החברה שלו התפרקה / הפסיקה לייבא לארץ לא הבנתי מה הסיבה.

כאשר מצב דומה נוצר לי בחנויות ZIGZAG וגם ב TMS עם AOPEN , גם זיגזאג וגם טי אמ אס לא היססו והסכימו להחליף לי למוצר מתחרה שקיים באותו דרגת מחיר ויוקרה.

לא מבין למה אנשים חוזרים למקומות האלה כמו פלונטר וקיי אס פי

ידוע הרי שיש בעיות שם, אז למה.

לא חסר חנויות טובות עם אנשים ישירים, תנו להם את הפרנסה עדיף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עכשיו קניתי מהם מחשב, הרכיבו לי אותו וסידרו את הכל באופן מאוד יפה בפנים עם אזיקונים.

זה היה המחשב הראשון שקיניתי אצלהם ואחרי שהתקנתי הכל נראה שהכל טוב.

בעקרון הכל היה מסודר וגם שלחו לי מייל לעדכן את הביוס של הלוח אם.

נ.ב. אין חניה באזור אז בהצלחה אם אתה בא עם אוטו :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנסיון שלי איתם היה מאוד טוב עד עכשיו - ביצעתי מהם הזמנות (הראשונה בדצמבר והאחרונה במרץ) ובגכ המשלוח בדואר היה מהיר - במקרים שעשיתי איסוף עצמי המוצרים גם הגיעו לחנות בזמן - היה מקרה אחד שבהזמנה היה פריט שלא הגיע אליהם והספק התעכב אז הם הציעו לי כבל אחר ללא עלות בגלל העיכוב,מלבד זאת המחירים שלהם נוחים,ולמרות הממשק הדי מיושן של האתר,מערכת ההזמנות שלהם נוחה ומתעדכנת מתי המוצר הוזמן לחנות/יצא ללקוח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבהרה בנוגע לכרטיסי המסך המשומשים/משופצים/חדשים עם פחות אחריות (פחות מ 3 שנים) בפלונטר.

בחודש האחרון התחיל מעבר של כורי ביטקוין ממחשבי כרייה (או בשפתם ריגים) שכללו בתוכם 3-6 כרטיסי מסך למכונות כרייה יעודיות שנקראות ASIC.

לקוחות שלנו התחילו לפרק את הריגים שלהם ואז קרו כמה דברים שיצרו לנו את האפשרות להציע לוחות וכרטיסי מסך עם "עבר"

1. כרטיסי מסך תקולים נמסרו ליבואנים להחלפה ובמקומם חזרו כרטיסים חדשים/משופצים - REFURBISHED

2. כרטיסים שעבדו מעט מאוד זמן (שבוע, שבועיים, חודש) נבדקו, נוקו מאבק ו...... - משומשים

3. כרטיסי מסך שחיכו בצד כחלופיים למקרה שמשהו יקרוס כדי לא לאבד זמן כרייה. - חדש עם אחריות מופחתת

אז יש לנו כרגע מגוון כרטיסים מבוססי AMD כמובן שמחפשים בתים חמים חדשים. כולם עם אחריות של שנתיים ושלושה חודשים עד שנתיים וחצי וגם כרטיסים חדשים לגמרי שנקנו לפני כמה חודשים ולא הורכבו בכלל.

לכל כרטיס כזה מופיע בדף המוצר משפט באדום שמגדיר את הסיפור שלו כגון משומש/משופץ/חדש עם פחות אחריות.

מקווים שהבהרנו את הסוגיה ולמי שמתאים .... לבריאות.

הנה הכרטיסים המדוברים ועוד כמה מוצרים משונים שכאלה (לוחות/ספקים)

http://www.plonter.co.il/stores_word...l?word=CDSTORY

סליחה שלא הבנתי. לגבי הכרטיסים שחיכו בצד. היכן הם חיכו, אצלכם? או אצל מי שקנה אותם.

מאחר ולדעתי אתם לא יכולים לכתוב "חדש" על מוצר שנקנה מכם ומתעתד להחליף בעלות. אלא רק על מוצר שהקונה הינו יד ראשונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...