עבור לתוכן

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. דבר ראשון אני רוצה לציין שאני לא עובד ב- HOT ולא קשור אליהם בשום אופן! ההטבה הזו היא רק למצטרפים חדשים. אז ככה, אם שמתם לב לתופעה מאוד מעצבנת כאשר מתקשרים להוט או ליס, זה שהם רוצים המון כסף על התקנות במיוחד עבור לקוחות חדשים אשר שם המחירים נעים בין 200 ל- 400 שקל. אלו מחירים מאוד גבוהים שאני יכול לחסוך לכם אותם. כל מי שחושב להצטרף להוט (לא משכנע אף אחד) והוט רוצים לגבות ממני דמי התקנה גבוהים, שיפנה אלי בפרטי ואני אסדר לו כבר התקנה חינם. *ושוב אני מדגיש, אין פה כוונות רווח או סוג של פרסום. דווקא להיפך, יש פה רצון טוב לחסוך לאנשים כסף.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  2. Started by Boris_yo,

    אני הזמנתי מוצרים לפני חודש שנשלחו בשתי חבילות. זה המצב כרגע (נתונים רגישים מוסתרים): תקציר הזמנה: חבילה ראשונה: חבילה שנייה: עם מידע זה אני מבין שחבילה לא עזבה את המדינה ממנה נשלחה. אתמול ישבתי וחיכיתי נציג בצ'יאט כמה פעמים אך לא ענו לי. האם זה הזמן לפתוח תיק בפייפל ולדרוש החזר כספי? תודה למי שיגיב.

    • 16 תגובות
    • 3.1k צפיות
  3. Started by ego1,

    נתקלתי באשכול ישן אשר דן בעניין הפרסום בנענע10 ו-ynet, המתאר מספר מיקרים של בעלי אתרים אשר נפלו קורבן להונאת הפירסום של אנשי המכירות בחברות הנ"ל. עקב חוויה זהה והחלטה אמיצה להילחם בהונאה מתמשכת זו בבתי המשפט החלטתי לפתוח אשכול חדש בנושא ולנסות לאתר קורבנות נוספים על מנת לרכז מקסימום יכולות ומאמצים למלחמה נגד הונאת החברות שלא בוחלות באמצעים. הסיפור התחיל כאשר קיבלתי טלפון מאדם בשם אריק דבוש אשר הציג עצמו כנציג מכירות של אתר נענע10 ו-ynet, אריק דבוש הציע לי חבילת פירסום משולבת באתר נענע10 ו-ynet אשר תכלול חסות לפורום לתקופה של מספר חודשים והופעה במקומות הראשונים במנועי החיפוש של נענע10 ו-ynet, צויין והודגש בשיחה כי אזכה לכמות עצומה של עשרות אלפי חשיפות בחדשות ואלפים רבים של…

    • 2 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. Started by Mics,

    אני מתנתק טרי משירותיה של חברת התקשורת נטוויז`ן, הם דורשים ממני על חשבוני לשלוח להם את המודם שלהם. זה נורמלי? הנציגה שניתקה אותי טענה שיש סעיף כזה החוזה, בדקתי את החוזה - אין שום סעיף על כך.

    • 2 תגובות
    • 8.4k צפיות
  5. Started by noodle,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4140114,00.html

    • 13 תגובות
    • 3.4k צפיות
  6. שלום, אני מבקש את עזרתכם והמלצותיכם לגבי הסיפור שקרה לי עם חנות מחשבים אחת בפתח-תקווה: לפני זמן מה ביצעתי אצלם רכישה של מסך DELL 2408 WFP, בעת הרכישה לא אפשרו לי לפתוח את הקופסה בכדי לבדוק את תקינותו של המוצר - התחילו למהר ואמרו לי שבמידה ותהיה בעיה כל שהיא עם המוצר - ניתן יהיה לפנות למעבדה על מנת לקבל שירות במסגרת האחריות. כשחזרתי הביתה וחיברתי את המסך למחשב, התברר שהיו בו מספר פגמים: טקסט מרוח עם אפקט halo צבעוני מסביבו כמו במסך טלוויזיה ישן (גם עם וגם בלי ClearType) וגם ברזולוציה המקסימלית, תצוגה מעוותת ולא נכונה של הצבעים (גם לאחר שלושה ניסיונות של כיול צבע), וישנו כתם בצבע ורוד בהיר על כל החלק השמאלי של המסך. ממש לא ציפיתי לזה ממסך שעולה מעל 3000שח בעל פנל S-PVA ש…

    • 22 תגובות
    • 4.4k צפיות
  7. Started by -LosNir-,

    אהלן, שימו לב למה שקרה לי היום: קיבלתי 3 חבילות ב EMS. שתיים מארה"ב, ואחד מסין. בתיבת דואר הונח מכתב (שאגב הוכן בוורד בצורה מזוויעה) שמודיע על זה שקיבלתי 3 חבילות ועלי לשלם סכום מופרז של 850 ש"ח!! במכתה היה מס' טלפון... התקשרתי. אחרי המתנה בלתי נמנעת של כמה דקות ענתה לי פקידה אדישה שכל מה שהיא ניסתה זה להוציא את מס' כ.א. שלי כדי שאשלם כבר.. כמובן שלא היה לה כח להסביר לי ממה מורכב התשלום המופרז הזה, ונתנה לי מס' טלפון אחר כדי לברר זאת. התקשרתי למס' השני שקיבלתי - וענה לי פקיד נחמד שגילה לי בעצם, שעל כל חבילה של מעל 50$, EMS גובים עמלת שקר כלשהו (אגרת רישומון, הקצאת כ"א ועוד שטויות) קבועה בסך של 127.60!!!!!!!!!! אני אישית נדהמתי. אני ממש לא הולך לשלם 127 ש"ח שזה בבירור שוד …

    • 49 תגובות
    • 22.1k צפיות
  8. Started by sim-m12345,

    לפני כחודשיים קיבלתי המלצה על מפרט שאותו אני כנראה צריכה לרענן, אבל לפני כן אני רוצה לקבל המלצה על חנות. אני מתלבטת בין זיגזג ביהוד לבין RSM סניף ת"א. המדובר על משתמש חסר ידע במחשבים שרוצה לקבל מוצר מוגמר בלי בעיות ועם שרות מצוין. תודה אימא של

    • 1 תגובה
    • 918 צפיות
  9. Started by nati086,

    שלום לכולם, אני מסיים את תקופת ההתחייבות שלי ביס מסתייימת מחר אז התקשרתי ליס כדי לחדש את המנוי ולהחליף את הממירים שלי לממירים מקליטים ולהצטרף לשירות ה-VOD. התקשרתי גם להוט לקבל הצעת מחיר. אנא עזרו לי לבחור מה יותר כדאי ההצעה החדשה של יס: כל החבילות + ממיר יס מקס טוטאל+ מקס רגיל+ ממיר HD רגיל+ ממיר רגיל בעלות של 262 ש"ח עלות התקנה 240 ש"ח 4 חודשים VOD חינם (לאחר מכן 9.90 ש"ח לחודש) 10 סרטים חינם ב-DVD BOX ערוץ ספורט 5 HD חודש חינם לעומת ההצעה של הוט: כל החבילות ערוצים + 2 ממירים מג'יק HD + ממיר HD רגיל + ממיר VOD רגיל בעלות של 245 ש"ח עלות התקנה 299 ש"ח VOD חודשיים ראשונים חינם אחרי זה עוד 3 חינם (לאחר מכן 17.90 לחודש) חודש ראשון חינם ערוץ NG WILD ח…

    • 10 תגובות
    • 2.9k צפיות
  10. http://news.walla.co.il/?w=/22/1875006

    • 3 תגובות
    • 923 צפיות
  11. נניח שקניתי מסך מחשב וגיליתי למחרת שיש לו פיקסל "תקוע". במקרה שהאחריות לא כוללת פיקסלים בעייתיים. האם אני יכול להחזיר את המוצר בטענה שהוא פגום בלי לשלם 5% או 100 ש"ח הנמוך בינהם?

  12. רקע: קיבלתי קו סלולרי מהעבודה אני רוצה לבטל את החבילה בקו האישי שלי ולהעביר אותה למוד "לא דיברתי - לא שילמתי" כך שהקו האישי שלי יישמר אך לא יחוייב בשקל בודד במידה ואני לא מוציא ממנו שיחות. (על מנת לשמור על הקו פעיל ולהשאיר הודעה במענה הקולי עם המספר החדש שלי). תכניות "לא דיברת לא שילמת" עדיין קיימות, בלי טריקים? אני שואל כאן כדי לקבל מידע מאנשים שיודעים בוודאות - בשביל לחסוך לעצמי כאב ראש אח"כ (אחרי 40 דקות ההמתנה לנציג). תודה. בנוסף שאלה קטנה: מישהו יודע אם יש אפשרות לשירות מענה אוטומטי ל SMS? (שמוגדר בספקית, ולא במכשיר - מדובר ב SIM שיישאר ללא מכשיר ואני רוצה שכל סמס שנשלח אליו ייענה אוטומטית בהודעה קצרה שמכילה את המספר המעודכן שלי)

    • 4 תגובות
    • 4.2k צפיות
  13. Started by kozimus,

    שלום. רציתי לדעת איך החנות פלונטר? האם הם אמינים נותנים שירות טוב? אני מעוניין להזמין מהם לוח אם. ניסיתי לחפש אך לא מצאתי משהוא ספציפי בנושא. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  14. האם יש תופעה דומה בלוחות אם כמו בדיסקים ? נראה שהמחירים מאוד יקרים, יחסית למה שאני זוכר....

    • 1 תגובה
    • 808 צפיות
  15. Started by ballcall2,

    רציתי להצטרף לחבילת דאבל של HOT של אינטרנט וטלוויזיה אבל הם נתנו לי מחיר מפוצץ של 309 על 12MB וטלוויזיה עם 6 חבילות תוכן ושני ממירים. הקטע שעד לפני כמה זמן אני זוכר שהיו חבילות של 300 ש"ח של טריפל, אז זה בהחלט נראה לי מחיר לא הגיוני. מישהו יודע אם אפשר לרדת איתם במחיר ועד לאיפה?

    • 4 תגובות
    • 2.1k צפיות
  16. Started by YTZ,

    אנחנו משלמים סביבות ה-85 ש"ח עבור 2.5MB (ספק + תשתית), אני בטוח שיש חבילות יותר משתלמות עם מהירות גבוהה יותר ומחיר נוח יותר... אנחנו מחוברים דרך 012 + HOT.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  17. אז מחיפוש שעשיתי כעת קראתי שתוך שלושה חודשים ממועד אישור החוק בכנסת (בערך התאריך בו אני נמצאים כעת) לקוחות שבהתחייבות יוכלו להתנתק בתשלום 8% בלבד מהחשבונית החודשית* מס' החודשים שנותרו להתחייבות. השאלה שלי היא מה לגבי התחייבות על ראוטר+ שירות תיקונים שחייבו אותי מלפני כמה חודשים מאחר ונגמרה האחריות עליו? האם זה תופס גם עליהם או רק על התשתית עצמה? יש לי בעיות כבר 4 חודשים עם בזק שגורמות לניתוקים כל יום 4-5 פעמים ויותר. החלפתי 4 ראוטרים, היה טכנאי, דיבורים עם אין ספור נציגים ומנהלים ועדיין אין להם שום מושג מה התקלה (למרות שאני חושד שאולי יש להם תקלה והם לא מדווחים מאחר ולא נראה לי תקלה ב4 ראוטרים שאקראית כמה ימים יש מלא ניתוקים ואז יכול לעבור שבוע בלי שום תקלה, אבל מי יודע …

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  18. אני כרגע בנטויז'ן על חבילת גיימר ו15MBIT, ובואו נאמר שהפינגים נחמדים ולא יותר, התכנית שסחטתי מהם דרך שימור לקוחות נגמרה וכעת אני משלם מחיר בינוני אבל לא להיט. תמיד נתקלתי בשמועות שבזק בינלאומי נותנים את הפינגים הנמוכים ביותר לחו"ל, במיוחד כשמדובר בהנפצה בסגנון חבילת גיימר או PRIVATE NGN. האם נכון הוא הדבר? אשמח לשמוע ממשתמשי בזק, בין היתר. ;D

    • 17 תגובות
    • 3.3k צפיות
  19. על פי מה שידוע לי, רוב מגיני הברקים (כולל המובילים מביניהם [למשל GPT]) מכילים השהייה מופרזת של 4-5 דקות. הבעייה עם זה, שזה מגביל אותם לשימוש עם שני סוגי מכשירים בלבד: 1. מזגנים מכניים (עם כפתורים) מתחילת שנות ה-90 ומוקדם יותר. 2. מקררים ומקפיאים ללא פיקוד אלקטרוני (אין לי מושג האם יש מקררים ומקפיאים מכניים בעלי השהיית מדחס מובנת). מובן שהשהייה ארוכה שכזאת לא מתאימה להגנה על חומרת מחשב ואלקטרוניקה בידורית, אלא רק להשהיית מדחסים לא מוגנים של מזגנים ישנים, מקררים ומקפיאים. אולם חומרת המחשב עדיין צריכה השהייה כלשהי למשך כמה שניות, על מנת להגן עלייה מפני נפילות מתח והתפרצויות מתח שנגרמות לאחר חזרת החשמל. על כן, אני מעוניין לדעת מאיזה יצרנים אפשר למצוא מגיני ברקים עם השהייה קצר…

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. באתר הדואר הגרמני, ברגע שנכנסים ללשונית של דואר חבילות יש לוגו של DHL- הם כנראה עובדים בשיתוף פעולה (בלתי ניתן לבחירה?) עם הדואר הגרמני. יצא לכם פעם לקבל חבילה (לא מכתב) מגרמניה, דרך דואר ישראל? החבילה עוד לא נשלחה, אם יש הוראות מיוחדות להגיד לשולח בקשר לשירות שעדיף לבחור אודה לעצות מחכימות

    • 7 תגובות
    • 3.2k צפיות
  21. לאור ריבוי הת'רדים בנושא, החלטתי לערוך סקר מסודר שיתמצת את כלל הדעות. אולי כך נוכל לגרום לגולשים להגיע לספקית שמסתמנת כטובה ביותר. יאללה תתחילו להצביע

    • 41 תגובות
    • 7.8k צפיות
  22. שלום לכולם אני מתעניין בלשדרג ל30 מגה, ורציתי לדעת מאנשים שכבר ניסו לשדרג למהירויות האלו, כמה יוצא לכם בחודש? עם איזה ספקית? האם באמת מקבלים את המהירויות האלה ומרגישים את ההפרש? יש שיפור בגלישה לחול? אשמח לעזרה וייעוץ

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. שלום לכולם, ההודעה הזאת ממוענת לכל מי שרכש לאחרונה מארז Sharkoon Vaya Black מרשת KSP. http://www.sharkoon.com/?q=en/content/vaya-0 אם רכשתם את המארז הנ"ל, יכול להיות שסיפקו לכם את הדגם הזול יותר, Vaya Value Sharkoon במקום את הדגם ששילמתם עליו. http://www.sharkoon.com/?q=en/node/2044 שימו לב לדוגמא להבדל במקומות למאווררים בין המארזים. איך גיליתי? רכשתי לפני שבוע מחשב ברשת קייאספי בסניף רמת אביב. במסגרת מפרט מומלץ, רכשתי את מארז הVaya ובנוסף שני מאווררים נוספים (צד ואחורי). שהתקשרו אלי לומר שהמחשב מוכן, אמרו לי שלא הרכיבו את המאוורר הצידי בגלל שלא היה מקום ושאין צורך בכך. חשדתי שהם טעו במארז ואחרי בירור הנציג בדק באתר וראה שהם התקינו את דגם ה Value. …

    • 24 תגובות
    • 4.1k צפיות
  24. במשך כשנתיים ישנם ניתוקים של המודם אפשר להגיד בין 3-ל-4 פעמים בחודש החליפו ממיר החליפו תשתית מה לא עשו הטכנאים של HOT ואחרי שהם וידאו שהכל תקין אצלי כבר אין להם מה להגיד יותר חוץ מזה שיש תקלה אזורית! כמה ימים עובד בסדר פתאום ניתוק באמצע עבודה חשובה! פשוט בלתי נסבל יותר !אנשים משלמים כסף ממיטב כספם ומה שהם מקבלים זה שרות על הפנים מנציגים שלא כל כך יודעים מה הם עושים לא שאני מאשים אותם אלא את המנהלים של הוט !ואחרי שהם "פותרים בכאילו"את התקלה היא שוב חוזרת! בכל מקרה אני וחברת "HOT" סיימנו! לתמיד! מקווה שללקוח חדש הם יסבירו עד כמה שהתשתית שלהם עושה בעיות!

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by y_a_n_i_k,

    תודה!

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים