הונאת הפרסום של נענע10 ו-ynet - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הונאת הפרסום של נענע10 ו-ynet


ego1

Recommended Posts

נתקלתי באשכול ישן אשר דן בעניין הפרסום בנענע10 ו-ynet, המתאר מספר מיקרים של בעלי אתרים אשר נפלו קורבן להונאת הפירסום של אנשי המכירות בחברות הנ"ל. עקב חוויה זהה והחלטה אמיצה להילחם בהונאה מתמשכת זו בבתי המשפט החלטתי לפתוח אשכול חדש בנושא ולנסות לאתר קורבנות נוספים על מנת לרכז מקסימום יכולות ומאמצים למלחמה נגד הונאת החברות שלא בוחלות באמצעים.

הסיפור התחיל כאשר קיבלתי טלפון מאדם בשם אריק דבוש אשר הציג עצמו כנציג מכירות של אתר נענע10 ו-ynet, אריק דבוש הציע לי חבילת פירסום משולבת באתר נענע10 ו-ynet אשר תכלול חסות לפורום לתקופה של מספר חודשים והופעה במקומות הראשונים במנועי החיפוש של נענע10 ו-ynet, צויין והודגש בשיחה כי אזכה לכמות עצומה של עשרות אלפי חשיפות בחדשות ואלפים רבים של כניסות נוספות לאתר דרך הפניות ממנועי החיפוש שלהם, כתמריץ נוסף לסגירת העיסקה הוצע לי גם באנר פלאש לתקופה של חודש.

לאחר מספר שיחות טלפוניות שבהן הופעל לחץ לסגירת העיסקה נשלח חוזה דרקוני ומקפח לחתימה, מרגע זה והלאה התחילו כל הבעיות והצרות.

בחוזה היו מחוייבים נענע10 ו-ynet לקדם עשרות מילות מפתח וצירופי מילים במנועי החיפוש שלהן, בדיעבד מסתבר שיכולותיהם המוגבלות של 2 מנועי החיפוש/אינדוקס מוגבלות ביותר וכל צירופי המילים אשר כללו שילוב של עברית ואנגלית לא ניתנות להגדרה במערכות נענע10 ו-ynet. זאת לאחר שלקח להם תקופה ארוכה בכלל לרשום את האתר (רעשום עם טעויות....) והעלאת לוגו לא נכון (היה צורך במספר רב של פניות לתיקון העניין). במספר רב של שיחות טלפוניות עם נציגים טכנים של נענע10 ו-ynet שהושקעו בהן מספר רב של שעות בנסיון לסייע להם לפתור את בעיית מילות החיפוש המשולבות (דבר בסיסי ביותר הקיים בכל מנוע חיפוש אחר - זאפ, ,תפוז,ואפילו בפורום זה), הם הרימו ידיים ונעלמו.

הודעתי למר אריק דבוש כי עקב חוסר יכולתם לעמוד בתנאי החוזה ובמעקב אחר מספר ההפניות לאתרי משני מנועי החיפוש נענע10 ו-ynet יחדיו הסתכם המספר ב-10 הפניות בתקופה של 3 שבועות - החוזה בינינו בטל ומבוטל. אריק דבוש לקח את העניין קשה (שכרו הרי מבוסס על עמלות מסגירת חוזים מפוקפקים שכאלו) נגיב בעצבנות וסירב לשוחח עימי בטלפון ולענות לי למיילים, אריק דבוש הפנה את הטיפול למנהל המחלקה אריה פינקס.

אדון אריה פינקס סירב גם הוא לשוחח טלפונית, ענה במייל לקוני כי הם לא מחוייבים למספר הפניות ומעולם לא הבטיחו אלפי כניסות או חשיפות וכי העניין לא מדיד והתנער לחלוטין מחוסר יכולתם הטכנית לאינדוקס צירופי המילים להם התחייבו.

לאחר תשובה קצרה מצידי כי אני מוצא לנכון לבטל את ההסכם בינינו בשל אי יכולתם לעמוד בו ובהתאם לחוק הגנת הצרכן למכר ברוכלות מרחוק, לא נשמע קולם...

כעבור כשנה נזכרו פתאום בנענע10 ו-ynet כי כביכול סופק לי שירות ומגיע להם תשלום, כמובן שבמהלך השנה לא סופק לי הבאנר הפירסומי אותו הבטיחו, לא ניתנה לי חסות לבאנר והפניות משני האתרים נענע10 ו-ynet יחדיו לכל התקופה של 12 החודשים הסתכמה בממוצע של 2-3 הפניות בחודש (גם מספר מגוחך זה של הפניות נבע מתוצאות החיפוש האורגני ולא מהקידום).

לאחר שברוב חוצפתם הגישו נענע10 ו-ynet דרישת תשלום בגין שירות שלא סופק ולאחר מכן העבירו את החוזה כמסמך מחייב להוצאה לפועל, החלטתי להילחם בהן בכל כוחי ולנסות למנוע מקורבנות נוספים ליפול ברשת, בחיפוש ברשת נוכחתי לדעת כי רבים אחרים נפלו קורבן במשך השנים לחברות הנ"ל עם סיפורים זהים וכולי תיקווה כי חשיפה מקסימלית תמנע קורבנות נוספים.

לאחר דיון קצר אצל רשם בית המשפט, שבו הצגתי את גירסתי ובקשה להתגוננות בבית המשפט - בקשתי אושרה. לפני מספר ימים התקיים דיון ראשון בעניין וזאת לאחר הגשת כתב הגנה מצידי הכולל הוכחות למעשה הנוכלות של אריק דבוש ואריה פינקב כלפי וכלפי קורבנות קודמים ודרישה להחזר הוצאות עו"ד ופיצוי על אובדן שעות עבודה מצידי, ביקש עורך הדין המייצג את נענע10 ו-ynet שאבטל את דרישותי והם מצידם יבטלו את דרישת התשלום בגין השירות שלא סופק.

כפי שהינכם מנחשים דחיתי את הצעתו (אין בכוונתי לממן מכיסי את הוצאות עורך הדין, נענע10 ו-ynet בחרו לעשוק ולרמות וכעת רוצים שהעניין ייעלם מבלי שישאו בהוצאות) ונקבע דיון הוכחות לעוד 10 חודשים.

כל מי שנפל קורבן לנוכלות של אנשי השיווק והפירסום של נענע10 ו-ynet ורוצה למצות את הדין עימם ולעזור ולמנוע לאחרים מליפול קורבנות נוספים ברשתם, שיחשוף את סיפורו באשכול זה. אודה לכל מי שיצור עימי קשר ויציג גירסה אמיתית משלו לסיפור דומה ויסייע בכך להתמודדות הוגנת מול צוות עורכי הדין של נענע10 ו-ynet במשפט הקרב וימחיש לבית המשפט את השיטתיות בהונאת הפירסום של החברות הנ"ל.

לכל מי ששוקל אם לפרסם באתרים אלו - להתרחק כמו מאש!!!

לאחר נסיון של שנים אין כמו ומנועים אחרים המציעים פירסום בשיטת Pay Per Click, מי שמאמין כי הפירסום שלו עובד, לא מוכר לוקשים אלא מציע תשלום אמיתי על כל הפנייה, ללא הונאה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בלי הוכחות אי אפשר לקחת את האשכול הזה ברצינות,

אני מחר יכול להחליף את השמות, וללכת להשמיץ אתר אתר,

צלם קבלות (עם צנזור על החלקים החשובים), תן לינקים לתוכנית הפרסום ותראה שזה אמיתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מושק אתר מחאה בעניין, יעלה לאויר תוך ימים ספורים, יכלול צילום חוזה, העתק החלטות ודיונים בבית המשפט ועדויות של קורבנות נוספים. כל מי שיש ברשותו מידע נוסף מוזמן להעביר, על מנת למצות את הדין עם חברות מונופוליות או חברות דרקוניות המתעללות בלקוחותיהם ולמנוע הישנות מקרים דומים בעתיד.

בינתיים מספר קישורים מעניינים:

מניפולציה של נענע10 בנתוני הגלישה

זיוף נתוני גלישה ע"י נענע10

תלונות גולשים אחרים למקרים דומים

נענע10 חוסמת גישה לאתר בפני גולשיה בשל סכסוך עיסקי

פסק דין בו נענע10 מחוייבת בפיצוי בשל אי עמידה בתנאי חוזה הפרסום

צוות טכני של נענע10 נתקל בקשיים בהגדרת אינדוקס דפים במנועי חיפוש מזה כמספר חודשים ללא פתרון

אשכול בפורום הדן בעניין הרמאות שבפרסום בנענע10 ו-ynet

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...