עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

צרכנות

פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום

  1. Started by 1חדש,

    שלום לכולם כפי שאתם רואים אני 1חדש. ורוצה לשתף את מי שיכול לעזור ולהיעזר בעניין. קניתי מחשב 1090 Dell Inspiron וכל הזמן היו בעיות בתקשורת סברתי שזה בגלל ספק האינטרנט וכדו'. כשלא הצלחתי להפעיל את הבלוטוס פניתי לשירות הלקוחות שלהם ומיד פתחו לי מס' קריאה והודיעו שיחליפו את כרטיס התקשורת. ושאמתין ל-סמס מהמעבדה. לשבחם יאמר שהבטיחו גם להחליף הבטריה שאינה תקינה. משבושש ה-סמס להגיע פניתי למעבדה ואמרו לי שעדיין אין להם את החלק האמור ולכשיגיע יודיעו לי. המתנתי כמו חנון מצוי. ולאחר יותר משבוע התקשרתי שוב והודיעו שעדיין החלק לא הגיע ואינם יודעים מתי יגיע. פניתי שוב לשרות לקוחות ואמרו שכן כנראה יש בעיה עם החלק - כרטיס תקשורת - ופתחו לי מספר קריאה חדש עם בקשה לכרטיס תקשורת חליפי שלא …

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by Coldmetal,

    שלום לכולם, קניתי ספק כוח למחשב מחברה שככל הנראה כרגע, פשטה רגל\נסגרה ללא הודעה. לחברה קוראים זד מחשבים\סקיי פי סי. לפני כה שבועיים הייתה הפסקת חשמל והספק הפסיק לעבוד, נתתי להם את הספק והם אמרו שהם ישלחו את הספק ליבואן וייצרו איתי קשר כשיחזור. שבוע עבר ולא חזור אליי וכשניסיתי להתקשר לא היה מענה, האתרים שלהם לא עובדים וכשהגעתי לשם היום המקום היה סגור והאנשים שעובדים מסביב להם אמרו שהם פשטו רגל. כמו שאני רואה את זה, יש מצב שהספק שלי כבר נשלח ליבואן אבל ליבואן אין שוב דרך לחזור אליי כי בטוח שאין לו את הפרטים שלי אלא של זד. או שזד פשוט לקחו את הספק ונעלמו. אני צריך לברר איזה יבואנים פה בארץ מייבאים ספקים של seasonic ומה אפשר לעשות אם הספק שלי לא נשלח ליבואן בכלל? זהו? נדפקתי …

  3. Started by furyanaor,

    היי, מתלבט בין שעון אפל דגם 3 או 4 מהבדיקה שערכתי עולה כי בדגם 4 יש אפשרות לתצוגה כפולה של שעון מאזורים שונים בו זמנית אך אני לא בטוח האם זה תופס גם בדגם 3 וזה מאסט. מישהו יודע ? זה הטרד שמסביר איך עושים: https://discussions.apple.com/thread/7535242 הפכתי את האינטרנט ולא מצאתי פאקינג תמונה אחת על איך זה נראה בסוף .

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  4. מה קורה ?? תגידו פרסמו לפני תקופה שמתחילת שנה הבאה אורנג סוגרת את הבסטה של האינטרנט ונטלפוניה הביתית , היום אני לקוח אינטרנט של אורנג מישהו יודע מה קורה עם זה ?? מתי בדיוק יסגרו ואיך אני אדע אם העבירו אותי ל 012 או לא ?? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by liram21,

    שלום לכולם, אני הזמנתי כמה פריטים דרך DX והבנתי שצריך להזדהות בדואר כדי "לשחרר" את הפריטים שמקבלים. אני באיזור גיל ה-16 ואין לי עדיין תעודת זהות, אז איך אני יכל לשחרר את הפריטים? הם מקבלים תעודת זהות של אב/ אם ? או אפילו צילום תעודת זהות ?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. לא מעוניין לתת פרטים של כרטיס אשראי רגיל. יש לי אפשרות לרכוש בדואר כרטיס אשראי במזומן האם זה יכול לעזור? מה לגבי מיסים מכס מעמ הובלה וכד' ? איך יודעים אם זו חנות אמינה או אדם פרטי מפוקפק ? כרגע ראיתי שהמחיר לסוללה (כנראה תחליפית) בערך 40 - 50 דולר , לעומת בארץ סוללה מקורית 600 שח . האם כדאי לקנות את התחליפית ? כל עזרה בנושא או אפילו הפניה להסבר או כתבה טובה על איך קונים ב EBAY יעזרו. תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  7. חברים יקרים, לא מכבר הדלק הפך למוצר צריכה שרובנו תלויים בו. הנגזרת מכך היא ניצול המצב ע"י הממשלה ועליית המיסים על מחירי הדלק שלא בפרופורציה למחירי הנפט הנהוגים בעולם, ופגיעה אנושה בצרכן הקטן. גם שמחירי הדלק יעלו מעל 10 ש"ח (שר האוצר שטייניץ כבר הצהיר על כך בפומבי) - אולי נתעצבן בשקט, אך רובנו יבלע את הגלולה המרה בשל תירוץ כזה או אחר. אבל עד מתי? עם עליית המחירים הנוכחית הגיעה הזמן שהציבור ירים את הכפפה!מלאכת צדיקים נעשית בידי אחרים. כל שעלינו לעשות הוא להפסיק לתדלק בחברות הגדולות כגון פז, סונול, דלק ודור אלון ולעבור לתדלק בתחנות עצמאיות קטנות (טן, סד"ש וכו'). במידה ונצמצם את התדלוק בתחנות החברות הגדולות, אלו, באמצעות לוביסטים ויכולת השפעה אמיתית, יפעלו בשבילנו מול הממשלה.…

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. טענת חברת החשמל : " על פי חוק אנחנו מחויבים לקרוא מונים רק פעם בשנה " , האומנם ??? זה נישמע הזוי ,אולם זאת בדיוק התשובה שקיבלתי מנציג בכיר של חברת החשמל . השאלה אם זה באמת נכון ? אני מחפש את הציטוט של החוק המדוייק הנוגע לעניין (לא פרשנות כזאת או אחרת של החוק ). השאלה היותר חשובה ,אם זה אכן כך : מי הם חברי הכנסת האידיוטים שאישרו חוק כל כך מופרך ,דרקוני ומנותק מהמציאות? האם לא הגיע הזמן למבחן פסיכיאטרי ופסיכומטרי בסיסי ,כדי לוודא שהפרלמנט שלנו לא ימשיך להיות מורכב מאחוז גדול של מטורללים תלושים מהמציאות ,עברינים סידרתיים ודפ"רים עם IQ של בלטה ?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. היי. ביטלתי עסקה באמצעות כרטיס אשראי (הכסף כבר הועבר להם מהבנק). חלק מהמקומות אומרים במיידית, חלק אומרים 14 ימים. העסק הבטיח לבטל עסקה עד 14 ימים. האם הם צודקים?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by law89,

    היי הבנתי שאמורים להיות מבצעים באמזון בימים הקרובים. מכיוון שאני לא מכיר את האתר, מישהו יודע משנים קודמות מה סדר הגודל המבצעים. אם יהיה מבצע טוב, הייתי רוצה לקנות קורא ספרים שיש אפשרות להתקין עליו איזה אפליקציות שאני רוצה ולהוריד איזה ספרים שאני רוצה. האם יש בקינדל הם חוסמים לרכישת ספרים רק דרכם? אשמח להמלצות על דגם.

  11. Started by Rami Gazoli,

    הי לכולם לניסוי שאני עורך - אני מחפש שעון יד שבודק HR HRV , (לחץ דם , מוליכות עורית ועוד זה יהיה בונוס ) . כולל בלוטוס . אם יש שעון שמעביר אינפורמציה ONLINE למחשב - מעולה. אם יש דבר כזה בעלות לא גדולה - עוד יותר טוב

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. שלום לכולם, לא ממש מצאתי תשובה לשאלה שלי בחיפוש, רציתי א', לשאול אם משיהו התנסה על השילוב הנ"ל, קיבלתי חודש חינם מבזב"ל לכל הבאנדל, מה שאני עדיין חושש לגביו, אבל שווה את הניסיון... ולאחר מכן 179 לבאנדל. בנוסף עיינתי בהסכם מול הוט וכתוב שם שהטרפיק מוגבל ל50 ג'יגה בייט, ושמעבר להם יהיו שינויים במהירויות ותוספות מחיר???? האם יגבו ממני עוד כסף עם אעבור את המכסה הזו? האם המהירות תצנח? תודה רבה חברים ויום טוב!

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  13. Fresh1000 - החבילה לללא מכשיר, 200 ש"ח לחודש (לא כולל מע"מ, אבא שלי מקבל החזר על המע"מ), 3 שנים התחייבות. מה דעתכם?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. היי אני מחפש אוזניות למחשב שהיו בעיקר לגיימינג ולמוזיקה, באזור ה420 שח עם מיקרופון, עד עכשיו היו לי את ה MX50X של אח שלי, אבל אין לי גישה אליהם יותר, כרגע נוטא לHyperX Alpah אבל לא בטוח, תודה רבה! // האם אוזניות גיימינג הם סתם גימיק?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  15. שלום! לאחר שחבילה כנראה נעלמה :-\ בסניף הדואר הקרוב לביתי הבנתי שאני צריך למלא את הטופס הנ"ל http://www.israelpost.co.il/traceparcel.nsf/request3?openform והשאלה שלי אם משלוח מסוג USPS First Class Mail InternationalTM הוא נחשב לEMS מהיר\דואר רשום\דואר רגיל? ד"א החבילה היא מארצות הברית (קליפורניה) והמשלוח עלה לי 18.03$ וזה המוצר http://www.ebay.com/itm/Motorola-T603-Universal-Handsfree-Bluetooth-Speakerphone-Car-Kit-/300733447510?_trksid=p5197.m1992&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D14%26meid%3D789956293337797834%26pid%3D100015%26prg%3D1006%26rk%3D1%26#shId תודה לעוזרים!

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. מצאתי משחק PS3 בZAP במחיר טוב אצל Mediagame. התקשרתי אליהם, אומרים לי יש רק יד שניה. בהתחלה לא רציתי להזמין אבל המוכר שכנע אותי שהם בודקים את הדיסקים ושהכל יהיה בסדר. אז חסכתי 50 שקל ובמקום לקנות יד ראשונה ב150, קניתי יד שניה ב100 שקל. שוב פעם אני מדגיש, המוכר אמר שלפני שהם שולחים את הדיסק, הם בודקים אותו בקונסולה ושהוא לא שרוט. מגיע אלי משלוח, אני מסתכל מאחורה ואין אפילו סנטימטר אחד בלי שריטה. ה-כ-ל שרוט. כמובן שהקונסולה שלי מתקשה לקרוא אותו. דיברתי עם החנות, והם אומרים שאני צריך לשלוח להם את הדיסק ואולי הם יחליפו לי אותו. כל זה היה נחסך ממני אם הם היו אשכרה שמים את הדיסק בקונסולה שלהם בחנות כדי לבדוק אם הדבר הזה בכלל עובד. אבל לא בגלל זה פתחתי את הדיון. הלכתי לZAP לפרופ…

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by askme,

    בבית המשפט המחוזי בלוד הוכרה כייצוגית תביעה שהוגשה נגד חרת HP בארץ בגין הפרת סעיף של כיתוב בעברית על מיכלי הדיו של החברה. פרטים - באתר החברה או בתביעות יצוגיות.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. משהו כזה כמו אלו: https://www.amazon.com/s?k=anti+fatigue+mat&ref=nb_sb_noss אני מתכוון בארץ כי באמזון לא שולחים כאלו לפי מה שהבנתי... תודה!

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by Svensk.il,

    היי, אני כרגע עם 12 מגה בבזק בילנאומי, תשתית של הוט, וחושב לשדרג ל-30 מגה. תהיתי כמה אתם משלמים לבזק בינלאומי עבור 30 מגה?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by arik100,

    בחודש האחרון הכפתור גלילה (הגלגלת ניתנת ללחיצה) מקרטע ואני מחמיץ לחיצות , וגם צריך ללחוץ הרבה יותר חזק השאלה היא אם לממש אחריות כי העכבר ממש בסוף תקופת האחריות , והשאלה היא אם זה סיבה לגיטימית

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. בארץ או בחו"ל? ב-ZAP מצאתי רק סוללות נטענות ובארה"ב יש כל מיני שגם נמכרות בכמויות. בדרך כלל אם אני מזמין מחו"ל, אני מזמין משהו שאין בארץ או נמכר במחיר גבוה בארץ. לא יודע אם הגיוני להזמין מחו"ל עם עוד קניות שאני עושה שם...

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by The Dom,

    עדכון : אחרי קניית מחשב מחנות באיזור השרון בתחילת נובמבר האחרון ולא מעט תקלות ובעיות (עם המחשב החדש לחלוטין מהניילונים), נסעתי אל החברה עם המחשב והסברתי להם את המצב. הם היו מבולבלים כמוני מאיך המחשב הגיע אליי בצורה לא מקצועית וגם החליפו לי את הקירור למעבד לקירור טוב יותר ממה שקניתי כפיצוי. בסה"כ קיבלתי במקום שירות טוב.

  23. Started by Stingray,

    היי, אשמח לדעת אם קיימת כבר או אם יש רצון להקים קבוצת רכישה לזה?? תודה

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. אוזניות ה-G933 Artemis Spectrum של היצרנית השוויצרית מדברות אליכן? בשעות הקרובות תוכלו לרכוש אותן בכמחצית מהמחיר הקיים בישראל אם כונני SSD הם לא בדיוק כוס התה שלכם, אבל גיימינג הוא דווקא כן – לאמאזון בריטניה יש עוד מבצע לזמן מוגבל שאמור לעניין אתכם בהחלט. חנות הענק המקוונת מציעה כעת את אוזניות ה-G933 מבית Logitech בגירסתם האלחוטית, שהושקו באוגוסט 2015, בעבור כ-121 פאונד בריטי כולל מסים ומשלוח ישיר לישראל. האוזניות המדוברות כוללות כפתורי מאקרו ייעודיים וניתנים להגדרה אישית, הארה שניתנת להתאמה אישית אף היא, תמיכה במחשבים אישיים ובקונסולות הסלוניות, טווח פעולה אלחוטי של עד 20 מטרים, סוללה שאמורה לספק עד 12 שעות פעולה בין טעינה לטעינה ומערכות אודיו 7.1 שמתבסס על טכנ…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by haifaboy,

    בחודש הבא נגמר לי המבצע על ה 50 מגה אצל הספק בזק בינלאומי ( 35 שקל ) . מישהו יודע כמה משלמים היום ואיזה מבצעים יש ??

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים