Ironbound - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Ironbound

משתמש רשום
  • מספר הודעות

    27
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

הדירוגים של Ironbound

Zone Wannabe

Zone Wannabe (2/6)

0

דירוג

  1. לגבי האסוס, קיבלתי פידבק מ"חבר שמבין", אני לא באמת יודע אם יש אמת בדברים. ממה שקראתי וממה שאני מכיר ASUS "נחשבים איכותיים יותר" אבל כמו שאמרת, יש מצב שזה עניין של מיתוג. החזרתי לבילד הקודם, והחלפתי את המעבד ל-i7 14700K, האם יש הגיון בזה? האם ל-i9 יש יתרון כלשהו פה? ההחלפה היא לא מרצון לחסוך, אלא כי הבנתי שה-i9 הרבה יותר נוטה לבעיות, ואין שום הצדקה לתוספת מחיר. במידה ויש, אחזיר חזרה גם. https://tms.co.il/builds/417928 מעבר לזה, האם יש עוד דברים שניתן לשפר פה? נגיד ספק כוח, האם יש טעם ל-1250W? האם לא עדיף לשדרג ל-Platinum עם פחות קיבולת? תודה!
  2. היי רועי, עשיתי כמה שינויים בבילד, אודה לחוות דעת, וכמו כן האם יש צפי הגעה ב-TMS לחלפים של ASUS. https://tms.co.il/builds/417753 תודה!
  3. כמו כן הבנתי שיש הרבה בעיות עם היבואן של ג'יגהבייט בארץ, זה נכון? האם יש בילד דומה של ASUS? האם המחירים שונים בהרבה?
  4. תודה רבה. רק שאלה נוספת, יש צורך בספק 1250W למפרט הזה? בחישוב זריז שעשיתי עם החלפים יוצא לי באזור ה-800W (אולי עדיף שיהיה קצת יותר בשביל להיות בטוח) אבל תוהה האם 1250W זה לא יותר מדי. כל השאר נראה לי סבבה לגמרי. במידה ויש יתרון בספק הנ"ל אין לי בעיה.
  5. האם המחיר הנ"ל מתייחס למחיר באילת? כמו כן, האם אפשר לקבל הצעה עם 4080 SUPER ולא 4090? תודה!
  6. פתוח להצעות, בלב יותר רגוע לי עם Intel אבל אשווה ביצועים בין ההמלצות ואראה איך זה נשמע.
  7. זה מחשב לגיימינג + עבודה. זה מפריע שיהיה 64GB מבחינת ביצועים או שאתה מייתר את זה רק בגלל המחיר? אני עובד עם המון טאבים ודברים פתוחים, ולא רוצה לסגור כל פעם את הכרום וכל התוכנות במידה ואני פותח משחק כלשהו. אני כרגע עם 16GB ואני סובל מאוד מזה, ו-32GB מרגיש לי מעט מדי לטווח הרחוק. 64GB יוצר צוור בקבוק בצורה כלשהי איפשהו? אם זה רק מחיר אני לא חושב שזיכרון זה דבר כ"כ יקר ונראה לי כמו משהו שכדאי להשקיע בו בשביל הצרכים האישיים שלי. לגבי 7800x3d כנ"ל. המחשב הוא לגיימינג + עבודה. הבנתי שה-7800 הוא הטופ לגיימינג, אבל חלש בשביל משימות אחרות. אני מעדיף משהו all-around שיהיה פגז להכל. תודה!
  8. הבנתי. אם כך אודה למפרט בהתחשב בנ"ל (דברים שאפשר לרכוש באילת בתור חלקים בנפרד ולהרכיב במרכז). החשש שלי כמובן זה לשכוח כל מיני כבלים ודברים שעלולים להיות נחוצים מלבד החומרה עצמה. אם יש מישהו שרוצה להתעסק בזה ולהרכיב את המחשב במרכז (תמורת תשלום כמובן) בצורה שזה ישתלם לי עדיין לרכוש את הכל באילת אני גם אשמח ליצור קשר. אני לא אעשה את ההרכבה לבד כי אין לי מספיק ניסיון עם זה.
  9. מה ה"פתרון" במקרה כזה? לקנות את החומרה בנפרד ולהרכיב במרכז?
  10. היי, אני מחפש לקנות מחשב גיימינג באילת בתקציב של עד 15 אלף שקלים. אין לי מפרט ספציפי עדיין, אבל בגדול אני די נעול על מעבד של Intel, כרטיס מסך 4080 RTX Super, זיכרון 64GB, ו-SSD של M2 עם לפחות 1.5TB (עדיף 2 ומעלה). בעוד שאני גם אודה לעזרה עם המפרט הנ"ל, יש לי שאלה נוספת שיותר מטרידה אותי: שמתי לב שבחנויות באילת רשום שאני לא יכול לרכוש מחשב בהרכבה אישית במידה ואני לא תושב אילת. האם כך הדבר בכל החנויות? האם אני יכול לקנות רק מחשבים שהורכבו מבעוד מועד שנחשבים בתור "מוצר מדף"? בכל אופן, מוסיף פה גם את השאלון: 1. מה התקציב המירבי? האם מתאפשרת חריגה במידת הצורך? 15 אלף שקל, מעדיף לא לחרוג ואף לרדת מזה במידה ואפשרי. 2. מה שימושי המחשב (משחקים, עריכה גרפית, עבודה משרדית, תכני HD למשל), יש דוגמה ספציפית למשחק או תוכנה? גיימינג + עבודה משרדית. 3. האם יש צורך בציוד הקפי בנוסף למחשב (לדוגמא: מקלדת, עכבר, רמקולים ומסך)? שוקל לקנות מסך 4K רחב עם לפחות 144 קצב רענון - לא דחוף, יש לי כבר 2 מסכים שהם אחלה בבית, תוהה האם השדרוג הגיוני בשביל לנצל את היכולות של המחשב החדש. 4. האם יש רכיב בסיסי שאין צורך לכלול במפרט? (לדוג' כונן SSD שכבר קיים ואפשר לצרף להרכבה) - יש לי 2080 RTX ועוד כל מיני חלפים מהמחשב הקודם שכנראה אמכור, לא רואה סיבה להכניס אותם למחשב הקיים מכיוון שהינם כבר מעל 5 שנים. 5. עד כמה חשוב שקט פעולת המחשב? יש סיבה שזה יהיה רועש? בגדול חשוב. 6. האם ישנה הגבלה או העדפה לגודלו הפיזי של המחשב ומשקלו, אורות וכו'? אין שום הגבלה. 7. האם האם יש צורך לכלול מערכת הפעלה/אופיס (אם כן רצוי לציין גרסה מועדפת) ו/או הרכבת מחשב בחנות? יש לי מערכת הפעלה של Windows 11 (בהתחלה היה 10 כשרכשתי) שקניתי עם המחשב הנוכחי. יש לי מדבקה על הצד של המחשב עם הפרטים. יש מה לעשות עם זה? אף פעם לא קיבלתי דיסק. 8. האם ישנה העדפה לרכוש את המחשב מחנות ספציפית? אם לא אפשר גם לציין איזור מגורים. אילת - אין העדפה לחנות ספציפית. 9. מתי מתוכננת קניית המחשב (רצוי מאוד לבקש מפרט מועד קצר מעת הקניה)? תחילת אפריל. 10. האם יש בקשות מיוחדות כלשהן בנוגע ליציאות וחיבורים (לדוג' USB Type-C או FireWire) או ביצוע אוברקלוקינג? אין משהו מיוחד, שתהיה קליטת Bluetooth. 11. האם ישנו ציוד היקפי קיים שיחובר? אם כן, איזה? (תחנת עגינה אם מחשבים ניידים \ מסך כזה או אחר) - רמקולים, אוזניות אלחוטיות, עכבר אלחוטי, מקלדת חוטית, 2 מסכים. 12. הערות נוספות, פירוט מורחב ושונות:
×
  • צור חדש...