חנויות יעשו הכל כדי לא לקבל ביקורת שלילית - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חנויות יעשו הכל כדי לא לקבל ביקורת שלילית


Zeev86

Recommended Posts

מצאתי משחק PS3 בZAP במחיר טוב אצל Mediagame. התקשרתי אליהם, אומרים לי יש רק יד שניה.

בהתחלה לא רציתי להזמין אבל המוכר שכנע אותי שהם בודקים את הדיסקים ושהכל יהיה בסדר. אז חסכתי 50 שקל ובמקום לקנות יד ראשונה ב150, קניתי יד שניה ב100 שקל.

שוב פעם אני מדגיש, המוכר אמר שלפני שהם שולחים את הדיסק, הם בודקים אותו בקונסולה ושהוא לא שרוט.

מגיע אלי משלוח, אני מסתכל מאחורה ואין אפילו סנטימטר אחד בלי שריטה. ה-כ-ל שרוט. כמובן שהקונסולה שלי מתקשה לקרוא אותו.

דיברתי עם החנות, והם אומרים שאני צריך לשלוח להם את הדיסק ואולי הם יחליפו לי אותו. כל זה היה נחסך ממני אם הם היו אשכרה שמים את הדיסק בקונסולה שלהם בחנות כדי לבדוק אם הדבר הזה בכלל עובד.

אבל לא בגלל זה פתחתי את הדיון.

הלכתי לZAP לפרופיל של mediagame, ופתחתי תלונה על זה שהם הבטיחו לשלוח לי דיסק שהם בדקו שעובד, אבל הם לא עשו את הבדיקה. עד כאן בסדר? זכותי? יופי.

לאחר יום, אני מקבל תגובה מZAP, ומה הם רושמים לי? הם יצרו קשר עם mediagame, ולטענת החנות, לא הזמנתי בכלל את המוצר. מספר הקבלה שנתתי לZAP (שאותו בדקתי מספר פעמים לפני שליחה) לא קיים אצל מדיה גיים בכלל!

מזל ששמרתי את הקבלה.

רק תראו לאן הגענו. החנויות האלה יעשו הכל כדי לא לקבל ביקורת שלילית בZAP.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...