עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. Started by maverick,

    המחלה החדשה והמיסתורית הפוקדת אותנו בנויה, אף היא מ-4 אותיות SARS. כמו אחותה ה-AIDS גם היא קטלנית ואפילו קטלנית יותר. בעוד שאיידס מועבר דרך מגע מיני או דרך עירויי דם, נראה שה-SARS הוא airborn, כלומר מועבר באויר. שאלוהים ישמור. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2578714,00.html

    • 39 תגובות
    • 3.6k צפיות
  2. Started by Art Tatum,

    • 40 תגובות
    • 3.6k צפיות
  3. Started by R0ck,

    היום, בידיעות אחרונות, פורסמו שתי כתבות על מעשי זוועה שנעשו בשני בתי-ספר שונים - באחת, קבוצת ילדים התעללה בחתול מסכן וווטרינר שהגיע למקום מאוחר יותר, גאל אותו מייסוריו. בשניה, מדובר בנסיון הרעלה של מורה. לא ייאמן פשוט.

    • 39 תגובות
    • 3.6k צפיות
  4. Started by Born2Kill,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3559858,00.html כמו שיש לחוק הזה ייתרונות יש גם חסרונות.... : (נא לקרוא את תגובה מס' 74, מצויין שם החיסרונות).

    • 38 תגובות
    • 3.6k צפיות
  5. נסיון נרחב בתחום הדין הפלילי? אין. נסיון נרחב ברדיפת "מתנחלים"? יש. ברכותי, התקבלת. עוד חלאה לאוסף.

    • 19 תגובות
    • 3.6k צפיות
  6. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?Fromelement=MainTopic&did=1000622788 עכשיו יהיה אפשר סוף סוף להתנתק מהוט? :-X

    • 14 תגובות
    • 3.6k צפיות
  7. Started by in too deep,

    מכוון שהפורום הזה מוגדר גם כ:"פורום תרבותי" מצאתי לנכון להעלות את שאלתי כאן. נתחיל בזה: מישהו ראה את ההצגה 'שלמה המלך ושלמי הסנדלר'? לאחרונה הועלתה ב"הבימה" אבל מיחזרו אותה בלי סוף עוד הרבה לפני.. ובכן, תהייתי היא כזאת: כל הביקורות על ההצגה היללו אותה ושבחו אותה (מכל פן אפשרי) בלי סוף! אם כך, הלכתי, ראיתי, ו.. המסקנות עגומות.. (ועזבו את זה שהיה חלק שאפילו נרדמתי בו) נתן אלתרמן ברוב גאוניותו תרגם את המחזה למופת! באמת.. יש רק בעיה אחת- מישום מה, למרות הטקסטים והשירה המקסימים באמת שהתקשתי להישאר בפוקוס על ההצגה. מעניין אותי לשמוע, מאלה מבניכם שראו, מה הם חושבים על ההצגה.. (וכן, אני חדשה וכל הבלה בלה שסביב זה.. ככה שמתארת לעצמי שיקח לי זמן להשתלב, אם בכלל..) זהו. אשמח לשמוע א…

    • 43 תגובות
    • 3.6k צפיות
  8. בעקבות התגובות להפסקת מבצע "עמוד ענן", ונסיון כלשהו להפסקת אש (שבהחלט לא בטוח אם הוא יצליח) - אני חייב לציין שאני בהחלט חושש ממה שהולך כאן. קודם כל, כל הטענות על כך שברק וביבי הם "פחדנים". מפריע לי שאומרים על אנשים ששירתו ביחידות הכי מובחרות של צה"ל (וגם כנראה סיכנו את חייהם לא פעם ולא פעמיים) שהם "פחדנים". מיותר לציין שחלק גדול מהאנשים שאומרים את זה מעולם לא סיכנו את חייהם. מפריע לי שאומרים על אנשים שלא בהכרח מבצעים את הפעולה הכי צפויה, זו שתגרום לכל האנשים מן השורה להיות מרוצים, שהם פחדנים ושהם לא "מנהיגים אמיתיים". האם מנהיג "אמיתי" צריך לעשות תמיד בדיוק את מה שכולם רוצים שהוא יעשה? עוד דבר שאני חושש ממנו הוא הטענות של המון אנשים שבעקבות "האכזבה" מביבי\ברק\ליברמן הם יצ…

    • 26 תגובות
    • 3.6k צפיות
  9. Started by First Squad,

    מישהו כבר ראה? פשוט סרט חולני עם הומור חולני...אבל הפיל אותי על הריצפה. יש בסרט ירידות על אנה פרנק גאד דמט! טריילר: http://www.donkey.co.il/Movies/Trailers/View.aspx?ID=494&MID=3608&N=-1976102807

    • 34 תגובות
    • 3.6k צפיות
  10. http://news.walla.co.il/?w=/13/2657425 רק לי זה נשמע קצת הזוי שרמטכ"ל פשוט מחליט שהנשיא - אינו נשיא יותר, ולפתע הנשיא מאבד את כל הסמכויות?

  11. לפי מה שהבנתי יהיו הרבה אפקטים ופעולה וזה בדיוק מה שאני מצפה מיסרט של אקס מן הסרט הראשון והשני היו נחמדים ויש לי ציפיות מהסרט הבא

    • 48 תגובות
    • 3.5k צפיות
  12. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4046674,00.html

    • 22 תגובות
    • 3.5k צפיות
  13. http://www.pewresearch.org/fact-tank/2014/01/08/what-is-appropriate-attire-for-women-in-muslim-countries/

    • 11 תגובות
    • 3.5k צפיות
  14. Started by J0n1,

    מה לעזאל? מה לעזאללל? איך זה נגמר ככה? מה עובר עליהם? מי ראה את הסדרה? אחת הסדרות הטובות ביותר שראיתי אם לא הטובה ביותר, אבל הסוף פשוט מטומטם!

    • 10 תגובות
    • 3.5k צפיות
  15. אהלן http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2977152,00.html הנה לכל מי שאמר שמלמדים את הילדים החרדים להיות אנאלפבתים...... הופההההה מי יובש???????? הופההההההההההההההההההההההה סליחה על ההתלהבות אבל הופהההההההה

    • 66 תגובות
    • 3.5k צפיות
  16. Started by lipa,

    פשוט לא יאומן http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3454523,00.html

    • 49 תגובות
    • 3.5k צפיות
  17. Started by MiniMizer,

    הכתבה ציטוטים נבחרים מתוך הכתבה: וכעת לעוד כתבה מרנינה: הכתבה מתנחלי 'חוות גלעד' הם פושעים לכל דבר, הם הקימו מאחז לא חוקי ואחרי זה, כשהמשטרה באה לאכוף את החוק (שלו הם כפופים) הם עוד תוקפים את השוטרים?! אה כן, ממתי מותר לירות באוויר כאשר אדם אינו נמצא בסכנה? לו זה היה קורה בתל אביב מיד היו עוצרים את היורים, אבל באיתמר זה חוקי? מצד אחד שרון אומר שבשבילו (להזכירכם, הוא ראש הממשלה) ההתנחלויות הן כמו כל עיר אחרת, אבל מצד שני - החוק לא תקף שם?

    • 26 תגובות
    • 3.5k צפיות
  18. Started by Kukishin,

    חוו דעתכם...

    • 16 תגובות
    • 3.5k צפיות
  19. בוודאי ראיתם את הכותרת היום בחדשות, אבל הסתקרנתי והסתכלתי על המבחן עצמו. חשכו עיניי. זה המבחן המלא: http://cms.education.gov.il/NR/rdonlyres/E15DE711-8E92-493C-8F97-399A71B2E04A/116968/hitmaktzeut010AASOFexam.pdf ציון עובר - 75 הממוצע במבחן - 68 וגם כשל מביך של ידיעות אחרונות:

    • 36 תגובות
    • 3.5k צפיות
  20. "אם תימנע הזכות להביע דעות החורגות מהקונצנזוס באוניברסיטאות, החופש האקדמי יהיה היסטוריה", כותב יואב פרידמן, דוקטורנט בבן-גוריון, בהתכוונו להחלטת המל"ג לסגור את המחלקה לפוליטיקה וממשל באותה אוניברסיטה. אתם יודעים, אותה מחלקה בה מועסקים כמעט אך ורק שמאלנים קיצונים הקוראים להחרים את ישראל, החברים בקרן החדשה, המגדירים את ה"קונצנזוס" המקומי בהתאם, אותה מחלקה בה בשביל שהמחקר יתקבל ויתוקצב הוא צריך להציג נרטיב אנטי-ישראלי \ "פוסט ציוני" מובהק. הכותרת נראית מבטיחה - הוא בוודאי שמח על הסגירה, לא? בוודאי שלא. הוא מוחה בתוקף. מבחינתו, פיטורי סותמי הפיות היא סתימת הפיות האמיתית... וכרגיל במאמרים שכאלו, בין לבין כמובן שהבחור הנכבד לא בוחל בשקרים מוחלטים - "ברור כי הקריאה לסגירת המחלקה…

    • 24 תגובות
    • 3.5k צפיות
  21. לדעתי החדשות הטובות של היום : קנסות היציאה בסלולר יוגבלו ל-8% מהחשבון מכה לחברות הסלולר: ועדת הכלכלה אישרה סעיף בחוק ההסדרים שעשוי להביא להורדה דרמטית בקנסות היציאה. "זה החסם המרכזי של התחרות", אמר שר התקשורת, משה כחלון, "בלי יכולת מעבר לא תהיה תחרות" http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3989222,00.html

    • 10 תגובות
    • 3.5k צפיות
  22. כמה נמוך עוד אפשר לרדת ? חנייה באפור ? אין כזה דבר. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3742840,00.html

    • 50 תגובות
    • 3.5k צפיות
  23. ביום שלישי האחרון השר אפרים סנה הגיש הצעת חוק בא הוא מאריך את תקופת המלווה לכחצי שנה. בנוסף לכך, החוק גם יגביל את מס' הנושאים ברכב לאחד, משמע: נהג ונוסע אחד. בתכנון גם להגביל את שעות הנסיעה של צעירים כך שלא יוכלו לנהוג מחצות לחמש בבוקר. אנחנו חייבים לפעול בעניין. לפרטים ולהצטרפות למחאה: www.anti-drive.cjb.net

    • 23 תגובות
    • 3.5k צפיות
  24. Started by ktbnus,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3939149,00.html

    • 28 תגובות
    • 3.5k צפיות
  25. הולכת ומתחזקת ההערכות שהמשט הגדול הבא ילווה על ידי אוניות מלחמה טורקיות http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3899202,00.html (שמעתי גם ב-BBC על כך ) משמעות העניין חמורה מאוד ומספר אפשרויות הפעולה ,הינו מצומצם למדי: 1.השמדת האוניות עצמן לא תהיה בעיה קשה מבחינה טכנית,אולם אז מדובר בפתיחת מלחמה נגד טורקיה וזאת אופציה שלא תעלה על הדעת לאור מצבנו הרגיש באזור שורץ אויבים גם כך. 2.התרחיש הסביר ביותר הוא כיבוש עזה ,פעולה שהינו ממילא חייבים לבצע כבר מזמן . במהלך השהייה הזמנית שלנו ברצועה ,חייבים לחסל פיזית עד כמה שניתן את אנשי החמאס בלי הבחנה כלל בין הדרג הצבאי והמדיני. כיבוש הרצועה יאפשר למחוק את תשתיות הצבאיות שהם הקימו במהלך 5 השנים האחרונות מאז הנ…

    • 35 תגובות
    • 3.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים