אין הפתעות - עוד שמאלני בראש הפרקליטות - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אין הפתעות - עוד שמאלני בראש הפרקליטות


vic07

Recommended Posts

אין הפתעות, עוד ת'ראד אכלו לימין שתו לימין של ויק לאוסף!

תקרא על הבן אדם, נכון, הוא לא בדיוק ברוך מרזל או אריה אלדד, אבל הוא גם לא דב חנין. סה"כ יש לו הישגים לא רעים. כמו למשל ביצוג בבג"צ על סיכולים ממקודיםפ וכו'.

הסטוריה ארוכה בפרקליטות המדינה וכו'..

אבל כרגיל העיקר להגיד דפקו אותי בלי לפחות לתאר מה הוא עשה/לא עשה את מי דפק וכו'...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בחיית, אתה מדבר על אדם שמיהר להאשים את דב ליאור בהסתה, ומשך שנים את ההחלטה לגבי ראאד סלאח. אדם שתומך בהרחקת פעילי ימין מהשטחים, אבל לא מתנגד כלל לפעילות עויינת של ארגוני שמאל קיצוני. הוא זה שבחר להגיש כתב אישום מוגבל מאוד, על סעיפים שאינם חמורים במיוחד, כנגד ענת קם. הוא תומך במעצרים מנהליים בסגנון אלו שהופעלו על ילדות בנות 14 במסגרת המחאה נגד ההנתקות.

לשחק אותה תמים לא בדיוק מצביע על אינטליגנציה יתרה, מר DXM.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יריב לוין פרלמנטר מצויין, דמוקרטי, ששואף שהמוסד שהוא חבר בו, הכנסת, יהיה הגוף המכונן במדינת כמו בכל דמוקרטיה נורמלית. רוב הציבור מאס בשלטון פקידים ממונים שלא חייבים לציבור שום דין וחשבון. אני מתכוון כמובן קליקה משפטית שהיא סימביוזה של מערכת התביעה ושופטים שרבים מהם בצד השמאלי (הדי קיצוני) של המפה הפוליטית.

אני לא מכיר את שי ניצן ויכול להיות שהוא אחלה בן אדם, אבל אם לתפקיד כה רגיש של פרקליט המדינה יש מחלוקות כה קשות, אז אולי הבחירה לא טובה. התפקיד רגיש מדי וחובה לדעתי שיהיה קונצנזוס על האיש הממונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת נמאס מהבכיינות הזאת

הימין שוכח שהוא בשלטון כמעט ברציפות ב17 שנים האחרונות

והוא עדיין ממשיך לטעון שגונבים לו את המדינה.

פשוט בדיחה.

מי יאשר אותו לתפקיד? ממשלת הימין הנוכחית

לא מפלגת חד"ש, נכון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב קליקה משפטית, הנה מה שיעשה לשופט שיעז למתוח ביקורת על מר ניצן בגין התנהלותו כלפי המתנחלים:

http://www.news1.co.il/Archive/001-D-281882-00.html

- - - תגובה אוחדה: - - -

הימין, עמרי חביבי, בשלטון אך ורק במוסדות הנבחרים על ידי העם. הוא לא בשלטון לא במערכת המשפט ולא בפרקליטות, ומעולם לא היה.

ואגב, ביבי זה ימין לדעתך? רק בשיח הפוליטי המעוות בישראל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא, ביבי זה שמאל קיצוני...

רק במוח הפוליטי המעוות שלך.

הימין בשלטון ויכול היה לשנות חוקים שלא נראים לו - כולל כאלו הנוגעים למוסדות מסויימים במערכת המשפט ובפרקליטות.

גם עכשיו הם אלו שיאשרו את הפרקליט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, הם (ובראשם שרת המשפטים הימנית למהדרין) אלו שיאשרו את המועמד היחיד שהפרקליטות מציעה. ואגב שינוי חוקים - אתה לא באמת טורח לקרוא ידיעות שהמילה "בג"צ" מופיעה בהם, נכון? אני בטוח שאתה גם מאלו שהיו קוראים לשלטון "פאשיסטי" על עצם הדיון בצורך לשנות את מבנה מערכת המשפט.

וכן, ביבי היה נחשב לשמאל לפני 30 שנה (בתחום המדיני). רבין היה יותר ימני ממנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עמרי, זה לא קשור לימין ושמאל בכלל אלא לסדרי משטר תקינים. מערכת המשפט בישראל צברה כוח עצום בעשורים האחרונים. משפטנים רבים רואים במהפכה השיפוטית אסון לדמוקרטיה בישראל.

למשל:

דניאל פרידמן, רות גביזון, נשיא העליון לשעבר משה לנדוי, הרוב המכריע של עורכי הדין בישראל ועוד רבים וטובים...

הנה לך כמה דוגמאות:

מתוך ראיון נשיא העליון לשעבר משה לנדוי (חפש ברשת "משה לנדוי נביא בעירו")

האם בית המשפט איבד את הענווה שלו?

"בוודאי. הוא מגלה התנשאות ויומרנות. אפלטון בספר המדינה שלו הציע להעניק את השלטון במדינה לשכבה של חכמים שקיבלו חינוך מיוחד לצורך זה. לעתים נדמה לי שרוב השופטים בבית המשפט העליון מעמידים את עצמם בערך במצב כזה של שלטון החכמים. אבל בעיני המגמה הזאת איננה נכונה. קודם כל מפני שהשופטים מקבלים על עצמם תפקיד שהם לא מסוגלים למלא. שהם לא הוכשרו למלא אותו. כי הם הוכשרו לשפוט, לא לשלוט. אבל מעבר לכך יש פה כרסום ברעיון של הפרלמנט כריבון. יש פה הצבה של בית המשפט מעל הפרלמנט.

מתוך ספרו של דניאל פרידמן "הארנק והחרב"

ספר מומלץ מאד ראה כאן: http://danielfriedmann.com/books/the-purse-and-the-sword

כיצד אפשרה התערערות המערכת הפוליטית את העצמת כוחה של מערכת המשפט? כיצד עבר כוח שלטוני אדיר מהגופים הנבחרים, הממשלה והכנסת, לגופים ממונים? כיצד במסגרת דוקטרינת "הכל שפיט" גלשה מערכת המשפט לנושאים החורגים מתחומה? וכיצד איבדה הרשות המבצעת את יכולת המשילות שלה, עד לשלב שבו החלה המטוטלת לנוע אט-אט בחזרה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש משפטנים שרואים בזה אסון ויש כאלו שלא. זה בטח לא שחור/לבן.

אפשר להגיד את זה על כל דבר בעולם...

תשמע, אף אחד לא מבקש שימנו פרקליט ימני. רק שיהיה אדם נייטרלי. וניצן הוא לא איש כזה.

דרך אגב זה לא אינטרס של הימין דווקא (שאמנם מן הסתם יותר יכול להפגע מהמינוי הזה) אלא של כל מי שחפץ במינהל תקין במדינה הזאת.

תאר לך שמחר ימנו את בן-גביר לפרקליט המדינה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ממתי השמאל מחפש "מנהל תקין"? אמת, היכן שיש איש ימין בשלטון ונראה כי המנהל אינו תקין, השמאל נלחם בציפורניים על "טוהר המידות" - אבל הלחימה הזו מפסיקה ברגע שמגיע במקומו איש שמאל, וזה לא משנה כמה הוא מושחת במישור האישי.

לפעמים השמאל וגופים בשליטתו נזכרים לחקור גם אנשי שמאל שסרחו, ולו כדי לשמור על מראית עין של יושר - אבל זה קורה רק כשאותם אנשי שמאל כבר "נגמרו" פוליטית (ע"ע אולמרט), וגם אז יש כאלו שהיו מוכנים למחול לו על כל עוולה, רק שיתמודד מול ביבי... ואותם אנשים בדיוק היו שמחים לראות את ליברמן בכלא, גם אם ההרשעה לא תעמוד בקרטריונים של סדר הדין הפלילי, רק כדי להפטר מיריב פוליטי.

עומרי הראה טוב מאוד מי ומה הוא כאשר אמר כי הוא מברך על המינוי הזה אם לוין מקלל. מבחינתו, אם כך, כישוריו של האיש לא רלוונטיים כלל - העיקר שהימין לא יהיה מרוצה... אבל לדעתו הימין בשלטון, אז כשימין לא מרוצה כביכול העם לא מרוצה, לא? בעצם, ממתי לשמאל אכפת מדמוקרטיה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...