עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אקטואליה ותרבות

פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!

  1. מי שזוכר את אוקטובר האחרון והעיתון "ממון" של ידיעות אחרונות יודע על מה אני מדבר. כבר שלחנו תגובות נזעמות על המדריך העלוב והמטעה שלו מהפעם הקודמת...נראה שזה לא עזר בכלל! הפעם הגרסה יותר צנועה, אבל המסקנות הן אותן מסקנות: פתחו בבקשה את עיתון "ממון" של יום שישי 23.8.02 *היום* בעמוד 5 (מדור 'ראש בראש') ותקראו בצימאון את מה שיש לו לומר. נו באמת... העיצה של לקנות מחשב מותג זה זול וטוב היא פשוט חסרת כל הגיון. צריך לשלוח לו הבייתה את כל המחשבים הקיבריים שאנשים שיקראו את הכתבה הזו, יקנו. והוא ממשיך לטעון על השרות הלקוי כביכול שמקבלים על מחשב המורכב מחלקים, ושרק פריקים של מחשבים (אני לא סובל את המושג המטומטם הזה!) יכולים לבחור את ה"רולס רויס" בכל תחום...ההתבטאויות האלו פשוט מפגרות.…

    • 28 תגובות
    • 4k צפיות
  2. Started by borg,

    מאז נסיגת צה"ל מציר פילדלפי, הגבול בין רצועת עזה לחצי האי סיני פרוץ, ומעבר טרוריסטים מתאפשר בחופשיות לשני הכיוונים. ידוע כי בחצי האי סיני יש תשתית טרור עניפה של אל-קאעידה שמצרים מאוד מתקשה להתחקות על עקבותיה ולפגוע בה. בחצי האי סיני התרחשו בעבר פיגועי טרור כנגד יהודים, וברור שיש כוונה לבצע פיגועי טרור נוספים כנגד יהודים. ברגעים אלה, קיימת התרעת טרור ממוקדת על כוונה של ארגוני טרור לבצע פיגועי טרור כנגד ישראלים בחצי האי סיני, ואף לחטוף ישראלים לשם מיקוח ו/או כדי לרצוח אותם באכזריות מול מצלמות הטלוויזיה. אני סבור שבשל התרעת הטרור הממוקדת, מדינת ישראל צריכה לסגור את הגבול עם מצרים, ולא להשאיר את השאלה האם לצאת לסיני או לא לשיקול דעתם של הישראלים. בנוסף לכך, לפי דעתי, מדינת יש…

    • 52 תגובות
    • 4k צפיות
  3. http://yes.walla.co.il/?w=1/7700/1702584 עכישו אני לא חובב גדול של המשרד הבריטי\אמריקאי אבל שנהם חביבות -לאומת זאת עם זה הצצה לגרסה הישראלית -ניראה לי שעשו לסדרה "גאנג באנג" רציני

  4. Started by Sifo Jen,

    עומר, בשבלך: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2868759,00.html

    • 44 תגובות
    • 4k צפיות
  5. אורח ztos--
    Started by אורח ztos--,

    הביעו דעתכם בנושא.! כיצדד אתם חושבים מתחיל השימוש בסמים? העם אפשר להיגמל ממנו?

    • 19 תגובות
    • 4k צפיות
  6. למי שלא מכיר את המערכת האמריקאית - הרשות המחוקקת הפדרלית היא הקונגרס המורכב משני בתים - הבית העליון - הסנאט - הכולל שני נציגים מכל מדינה (ללא קשר לגודלה) הבית התחתון - בית הנבחרים - אשר כולל נציגים מהמדינות השונות לפי מפתח של גודל אוכלוסין. וועדות הקונגרס הן בעלות משקל רב בחקיקה והעלאת נושאים לסדר היום. הנשיא צריך את אישור הקונגרס לאישור סוגיות ממשלתיות שונות שהחשובה שבהן היא בד"כ אישור התקציב. עד עתה בשני הבתים היה רוב דמוקרטי - מה שאפשר לנשיא אובמה יותר חופש פעולה (אם כי לא מוחלט - אין משמעת קואליציונית כמקובל אצלנו וקיימת שונות רבה בין דעות הנבחרים גם בתוך אותה מפלגה). הבחירות הנוכחיות עמדו בסימן של מחאה כנגד מה שנראה אוזלת יד הממשל בסוגיות כלכליות (בארה"ב יש אבטלה נו…

  7. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3317517,00.html ציטוט מהכתבה: ביום חמישי הבהיר דובר האו"ם כי אין תוכנית לשנות את כללי הפתיחה באש כדי לאפשר ירי על מטוסי חיל האוויר, אך שרת ההגנה הצרפתית חושבת אחרת. "הטיסות יכולות להתפרש כאקט עוין ולכן כוחות יוניפי"ל יכולים לפתוח באש לעבר המטוסים" ... מה אתם אומרים?

    • 47 תגובות
    • 4k צפיות
  8. Started by הדוד משה,

    היה איזה עניין שהוא נעלם לפני כמה זמן, מה נסגר עם זה, חזר?

    • 15 תגובות
    • 4k צפיות
  9. שימו לב לכתבה הבאה בYnet: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3453004,00.html הכתבה מחזקת מילה במילה את הדברים שכתבתי כאן לאחר הפעולה הישראלית: אז לכל אותם מחררי מלחמה או נביאי זעם - לא יקרה. ישראל מוכנה יותר מתמיד לעימות צבאי מול סוריה, והם יודעים את זה. עם זאת, לדעתי עדיין איום הטרור והלוחמה הא-סימטרית הוא גדול מאוד, וייתכן שהסורים ינסו לבצע מהלך תגובה בעזרת הכלים העומדים לרשותם.

    • 41 תגובות
    • 4k צפיות
  10. Started by benor,

    לאחר שמאסתי מספרי קריאה - (מד"ב בעיקר) מומלצים: המקרה המוזר של הכלב, המשחק של אנדר, הצל של אנדר החלטתי לעבור לקרוא ספרים בסגנון אחר. לאחר שיטוט באינטרנט תפסו אותי שני ספרים, שעושים רושם טוב - לא רציונאלי ולא במקרה , תורת המשחקים. (אתמול קניתי את שניהם) איך התרשמתם מהם? לדעתכם הם שווים קריאה? על איזה ספרים בסגנון אתם יכולים להמליץ?

    • 15 תגובות
    • 4k צפיות
  11. לקוח ממעריב, יום שישי ה-18/10/2002 : "הבלייר האוס, בית הארחה הרשמי של אורחי נשיא ארה"ב, מארח כמעט מדי שבוע מנהיג של מדינה זרה, אבל עובדי מעון הארחה, הממוקם ממש מול הבית הלבן, לא ראו כנראה מראה כזה מימהם:מנהיג מדינה זרה יורד לחדר האוכל ומארגן שירה בציבור יחד עם עובדיו.זה קרה ביום רביעי בשעה תשע וחצי בערב, זמן קצר לאחר ששרון סיים ארוחת ערב רשמית עם שר ההגנה האמריקאי דונלד ראמספלד. שרון עלה לחדרו להוריד את החליפה והעניבה וחזר לחדר האוכל. אחד מעובדי משרד ראש הממשלה הוציא מהאינטרנט שירי ארץ ישראל וכרך אותם לשירונים שחולקו לעובדים. כמה שולחנות אוחדו וסביבם הסבו כל אנשי הפמליה, מאחרונת הפקידות ועובדי הלוגיסטיקה, עבור באנשי שגרירות ישראל בוושינגטון ובהם השגריר דני איילון וכלה בר…

    • 26 תגובות
    • 4k צפיות
  12. :-X עד לי פני כמה שנים החברה הייתה בגרעון מטורף לא? ובאיזו רפורמה מדובר? אאא, והשאלות בעקבות הכתבה הזאת http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3209885,00.html

    • 33 תגובות
    • 4k צפיות
  13. Started by LazyBurger,

    איזה סרט מושקע... סיימתי לראות אותו עכשיו והשאיר בי צמרמורת... האפקטים ממש ממש מושקעים וריאלסטים. ולגבי העלילה? סוף טוב הכל טוב

    • 45 תגובות
    • 4k צפיות
  14. שלום לכולם, קודם כול הלינקים: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3505884,00.html http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3508764,00.html כידוע, שר הפנים שטרית החליט על הקמה של "עיר ערבית". עכשיו, בלי להכנס לפרטים של תוך כמה זמן עיר כזאת תוקם או מה היא תהיה בסוף אני רוצה לישאול: אנחנו חיים במדינה שמחשיבה את עצמה מדינה יהודית דמוקרטית ,ואני יודע שאם היו מחליטים להקים עיר "יהודית" בגליל, ישר היו קמים רבים מאוד במדינה וזועקים על גזענות לשמה. הקמת עיר ערבית בגליל בעצם אומרת: תוקם עיר בישראל שבה יהודים לא יוכלו לחיות ולגור בה.

    • 33 תגובות
    • 4k צפיות
  15. Started by MOFRA,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3257034,00.html פשוט מלאכים כל הכבוד להם איתם אתם רוצים לדבר ?

    • 42 תגובות
    • 3.9k צפיות
  16. וגם ניתנה הנחיה למשטרה על אכיפת מהירות החל מ110% מהמהירות המותרת (חשבתי שמשרד בטחון פנים אחראי על המשטרה) החל מהיום מותר חוקית לנסוע במהירויות האלה 1. כביש 4 בין מחלף אשדוד למחלף עין הקורא (431) 110 קמ"ש. במקום 100 היום (ובקטע מסויים היה תמרור של 70) 2. כביש 2 בין מחלף אולגה לחיפה 100 קמ"ש (עד היום היה 90) ומשבוע הבא 3. כביש 1 בין מחלף לטרון למחלף בן שמן 110 קמ"ש 4. בחלק מכביש 5 ל100 קמ"ש 5. כביש 77 צומת המוביל לצומת ישי 100 קמ"ש http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=1549:dover-2011-01-06&catid=56:dover-c-1&Itemid=65

    • 18 תגובות
    • 3.9k צפיות
  17. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3702518,00.html

    • 18 תגובות
    • 3.9k צפיות
  18. הטרדה מינית (בין היתר) = נגיעה ללא הסכמה במקומות מוצנעים בגוף. קרה לכם פעם שבזמן המקלחת הוילון הקר החליט לגעת לכם (ולא סתם לגעת, להידבק!) במקומות אינטימיים בגוף? התלוננתם עליו במשטרה?

    • 42 תגובות
    • 3.9k צפיות
  19. Started by פילון153,

    בס"ד שמעתם על העלאת גיל הפרישה לגברים מגיל 67 לגיל 70-72??? יוזמה בזויה בהחלט של שטייניץ וחברי מרעיו באוצר לפני פינוי הכסא. לדעתי זאת חוצפה ממדרגה ראשונה בעיקר כי עושים זאת כמהלך פופוליסטי שימנע מאנשים לקבל פנסיה בזמן הזה, ועד גיל 80 לא יהיה להם הרבה מה לקחת. לטעמי זה גובל ברצח למען בצע כסף של רוב האוכלוסייה בארץ.

    • 30 תגובות
    • 3.9k צפיות
  20. Started by aviv00,

    יש לי שאלה הגיון על המפרשים ואם תוכלו שגם התשובה שלהם תבסס על הגיון קצת עליי חזרתי בשאלה לפני שנתיים ויותר בגלל שקראתי כמה ספרים שמפרשים את התורה בצורה אחרת והינה צצה לי השאלה הבאה: אם ניקח את התנ"ך ואת מפרשי התורה נראה שיש הרבה פירושים שנויים במחלוקת בתנ"ך יש שני מרכיבים היסטוריים וחלק של המצוות את המצוות אפשר להשאיר בצד כי אפשר לפרש כל אחד לעצמו את מהוות את המצווה ואיך צריך לעשות אותה פה אי אפשר להתווכח כי מדובר על משהו רוחני וכל אחד רואה את הרוחניות כראות עיניו אבל החלק היסטוריה שהוא מאורע שקרה בזמן מסויים במקום מסוים מעלה כאן ספקות באשר למפרשים לא יכול להיות מצב שיקרו שני דברים בו זמנים במקום אחד בזמן מסוים למשל ניקח את עצ החיים יש שלושה פירושים אחד שזה היה חרוב ה…

    • 44 תגובות
    • 3.9k צפיות
  21. יצא לי ליצפות כרגע באיזה 5 דקות -ואיזה פאקינג נפילה למארסי יש שדים ? אל באנדי בלי הבעות פנים מצחיקות ? הבעל הראשון של מרסי בליהוק מאוד גרוע פג באנדי באחד הליהוקים הגרועים ביותר בטלוויזיה הישראלית איך לעזאזל דפקו את הסידרה כל כך ? עוד לא ראיתי את באד וקלי אבל אני מעריך שבטח סירסו חלק מהבדיחות ומקומות כמו בר החשפניות בכל מיקרה יצא לי לצפות בקומדיות גרועות בישראל אבל לא כזאת -וזה עוד מבוסס על אחת מהקומדיות המצחיקות בכל הזמנים יאלה אני יצפה עוד קצת רק לראות את קלי ובד וזהו

    • 16 תגובות
    • 3.9k צפיות
  22. קיצר לא יודע מה לראות ראשון ואשמח גם אם מישהו שראה יגיד אם שווה צפייה או לא a call to arms the begining the gathering the legend of the rangers the river of souls thirdspace מה סדר הצפייה? תודה מראש

    • 18 תגובות
    • 3.9k צפיות
  23. Started by /:,

    http://www.tapuz.co.il/end/ מה אתם אומרים על השטות הזאת?

    • 50 תגובות
    • 3.9k צפיות
  24. Started by benor,

    מליאת הכנסת אישרה חוק חדש, הקובע כי ריכוז האלכוהול המותר לנהגים צעירים ונהגים מקצועיים יהיה נמוך משמעותית מזה המותר לנהגים אחרים. המשמעות: נהגים אלה לא יוכלו לשתות ולנהוג. יוזם החוק, ח"כ חמד עמאר: "הצעת החוק תסייע במאבק בתאונות ותמנע קורבנות שווא אושר כחוק: נהגים צעירים ונהגים מקצועיים לא יוכלו לשתות ולנהוג. מליאת הכנסת אישרה הערב (ב') בקריאות שנייה ושלישית, הצעת חוק הקובעת רף שכרות מחמיר לנהגים צעירים ונהגים מקצועיים, שמשמעותו ריכוז אלכוהול נמוך משמעותית מזה הנאכף על נהגים אחרים. האישור במליאת הכנסת הופך את הצעת החוק, שהוגשה על-ידי ח"כ חמד עמאר, לחוק מחייב. חוק זה יחול על נהגים עד גיל 24 ונהגים מקצועיים - נהגי אוטובוס, מוניות וכלי רכב מסחריים. על-פי החוק החדש, ריכוז האל…

    • 26 תגובות
    • 3.9k צפיות
  25. Started by JohnnyBravo,

    מתי מתחילה היורוליג?ומי הוגרלו נגד מכבי?

    • 10 תגובות
    • 3.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים