מה דעתכם עכשיו על הרצוג "המחנה ציוני" ה"זה לא שמאל או ימין"? רוצה להביא פליטים מסוריה - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה דעתכם עכשיו על הרצוג "המחנה ציוני" ה"זה לא שמאל או ימין"? רוצה להביא פליטים מסוריה


Sargon

Recommended Posts

http://news.yahoo.com/israel-must-welcome-syrian-refugees-labours-herzog-164820088.html;_ylt=A0LEVzPtI.tVji8AiQ9XNyoA;_ylu=X3oDMTEydGZvZHRtBGNvbG8DYmYxBHBvcwMxBHZ0aWQDQjA5MzRfMQRzZWMDc2M-

מה דעתם של השמאלנים תומכי המחנה הציוני? האם אתם בעד לקבל פליטים סורים לישראל? פארקש חסיד השמאל ה"לא ימין ולא שמאל"? ימין ושמאל זה הרי אותו הדבר נכון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש דברים מאחורי הקלעים שאנחנו לא יודעים. קראת את ההדלפות של 8200? על איך גורמים לאנשים לעבוד בשבילנו? איך מכניסים את הקרובים שלהם לקבל טיפול בישראל ואז כשהאח בישראל מקבל טיפול האח בעזה מקבל טלפון שאומר "רוצה שאח שלך ימשיך לקבל טיפול? יש לך דוד בחמאס, לך תביא מידע". זה אמיתי מהדלפות של יוצאי 8200. לך תדע מה עושים עם הפליטים. אני מניח שאתה לא תפתח את השערים ותתן למיליון מהם להגיע בלי סינון. תהיה בטוח שיבחרו בקפידה מי יעבור את הגבול. להזכיר לך הרצוג היה רב סרן ב 8200.

שוב, אני לא יודע כלום, אני רק עוצר וחושב שניה מעבר למה שכתב בעיתון. אגב, אם אתה רוצה ללכת רחוק יותר קח צאצאים של יוצאי איראן שגדלו בארץ וקוטפים את המובחרים ביניהם ללך תדע מה ביחידות מסווגות. זה גם ידוע. תחשוב מחוץ לקופסה, זה אומנם נשמע מופרך אבל אני ממש בספק שבעוד אירופה סוגרת את הגבולות שלה אנחנו נפתח אותם לרווחה. אני לא מאמין שיש מישהו בממשלה, ימין או שמאל, שטיפש מספיק לעשות את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא, אני לא מאמין בעיוורון למה שכתוב בעיתונים, ואני לא מאמין שפוליטיקאים הם שקופים כל כך במיוחד בנושאים שקשורים לבטחון המדינה. השאלה שלי אליך היא האם אתה מאמין ככה גם לכל מילה שנכתבת על פוליטיקאים ימנים ע"י עיתונים שמאלנים? אני מפעיל את הספקנות שלי לשני הכיוונים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אמירה מטומטמת. בוזי לא הולך להיות רה"מ בעשור הקרוב, אם בכלל.

רבין מתהפך בקברו.

עם זאת,

אני ממש תומך באמירה שישראל לא תשלים עם טרור בגבולותיה. גיוס מילואים. תקיפת עזה וטיהורה מהחמאס ומכל הטרור שממלא אותה. מסירת המפתחות לכוח צבאי כלשהו. זמן : חצי שנה.

אח"כ מנוחה חצי שנה.

ועוד פעם גיוס מילואים ותקיפת הגבול הסורי. מסירת המפתחות לדרוזים ו/או כוח בינלאומי כלשהו.

אם אתה לא תלך להר, ההר יפול לך על הראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הרצוג לא במסע הרס עצמי, הוא רק במסע של להיות כנה.

מה שאתה לא מבין שככה זה בערך כל מפלגת השמאל, הם רק מנסים להעמיד פנים שאין הבדל בין הימין לשמאל.

כמו שהרצוג חושב, ככה גם ציפי חושבת, וככה גם רוב מפלגות השמאל.

כשאמרנו שבמחנה הציוני היתה הקיצונית הזאת שאמרה שהתקווה היא גיזענית אז אמרתם "היא סתם היוצא מן הכלל היא לא מייצגת את המפלגה"

עכשיו כשהרצוג חושף את פרצופו האמיתי אז "הוא מחתים את המפלגה ושאר חבריו" כאילו שחבריו לא חושבים כמוהו או אפילו יותר קיצוניים ממנו.

כמה אפשר להיות עיוור ולחשוב שהמחנה הציוני הוא לא שמאל קשה ושאין הבדל בין ימין ושמאל?

זה כמו שהיהודים חשבו שהנאצים מתורבתים אז "זה יעבור" או שהיטלר משוגע ואף אחד לא מקשיב לו באמת.

אז מה? הרצוג משוגע? הוא לא מייצג? זה לא השמאל? "במסע הרס עצמי" למה כי הוא מגלה לציבור מה הוא באמת חושב? הוא לא שיקר מספיק טוב לטעמכם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הממ...אתה שם פוליטיקאים במשפט אחד עם מילים כמו "כנות", "פרצוף אמיתי" וכו'. אני לא בטוח שלאנשים האלה יש דיעות אמיתיות בשלב הזה.

וחוץ מזה, אתה אוהב לדבר על ההבדל התהומי בין ימין ושמאל, אבל איזה ממשלה הרשתה כניסה לכל עשרות אלפי האפריקנים והמוסלמים ששוטפים אותנו כבר שנים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מרכז שנוטה מעט לשמאל ואני לגמרי מתנגד לטענתו של הרצוג. כמובן שצריך לקבל את הפליטים הסורים אבל מדוע דווקא אנחנו? גם ככה לא חסר לנו בעיות אז להוסיף עוד יותר.

למה שמדינות ערב לא יקבלו אותם? להשקיע מליוני דולרים במימון מלחמות יש אבל להשקיע בפליטים לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

RDVD

הממשלה לא "הרשתה כניסה", היה מאבק משפטי, לא היו עדיין האמצעים לעצור אותם.

וגם אם היא הרשתה כניסה לצורכי עבודה, הרי שהיה צריך אותם בשביל "לנצל אותם" לכאורה ולא בשביל להתמיע אותם בחברה שלנו כמו שהרצוג רוצה לעשות עם הסורים המוסלמים.

מבחינתי שיסגרו 90% מהמסעדות בארץ אם אין מספיק שותפי כלים בשביל לתחזק אותם. בשביל מה צריך כל כך הרבה מסעדות ופאבים כדי שכל מיני מצקצקי לשון יוכלו לשבת על בירה ולהתלונן כמה רע להם וכמה המדינה חרא?

לדעתי זה רק העשירים, המסעדנים והנהנתנים שצריכים שכל המסעדות האלה יהיו קיימות.

למה אתה חושב שאלה דעות לא אמיתיות. אגב אם פוליטקאי הוא לא כנה הוא יהיה לא כנה בשביל לעשות רווח פוליטי, איזה רווח פוליטי הרצוג מנסה לעשות?

זה אפילו יותר מטריד אם הוא משקר רק בשביל למצוא חן בעיניי השמאל הקיצוני כי זה אומר שהוא מאמין שהשמאל הקיצוני יכול לעזור לו להיבחר.

פוליטקאים הם בני אדם בדיוק כמוני וכמוך. אם אתה חושב שהם כל הזמן משקרים ולא אומרים את האמת זה רק בגלל שגם אתה ואני כאלה וכל שאר האנשים בעולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התגובות של מצביעי הליכוד מבלבלות אותי, מצד אחד "השמאל רוצה להרוס את המדינה" ומצד שני "הליכוד מנסה להציל את המדינה ,אבל נכשל והמדינה נהרסת".

אני לא מוצא את היתרון של הליכוד על פני השמאל האחר, מבחינתי גם הם מפלגת שמאל רפויה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה תמים או מיתמם?

מרום הודו בג"ץ ביטל כמה פעמים חוקי כנסת בשנים האחרונות לעצירת המסתננים. רק לאחרונה, לאחר מאבק של שנים, החליט ששנה וחצי במיתקן חולות זה "לא חוקתי", אבל שנה כן חוקתי.

ממשלת נתניהו היא זו שעצרה כמעט לאפס את ההסתננות לישראל ע"י הקמת גדר המערכת מול מצרים. בזמן שממשלת "המרכז" לא עשתה כלום בנושא ושום ניסיון לגרשם.. אה כן, גירשה יהודים מביתם.

אמרתי כבר שאני בעד לגרש ברגישות ובנחישות את כל אלו שנתנו את ידם לזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

RDVD

מי אמר שהימין נכשל? ואם הימין מנסה להציל את המדינה והוא נכשל המדינה לא נהרסת היא פשוט נשארת בסטטוס קוו.

אם השמאל יהרוס את המדינה ויצליח בזה אז תהיה פה מדינת פלסטין ולא מדינת תוך זמן קצר מאוד.

אתה מנסה לתת תירוצים למה כן להצביע לשמאל ולא לימין אחריי שכבר יש הוכחות מובהקות שהשמאל הוא הדבר הרע ביותר שיכול לקרות לעם היהודי במדינת אבל עדיין זה לא ממש מפריע לך.

אוליי תוריד את המסכה ותגיד את האמת למה אתה באמת מצביע לשמאל? אוליי יש לך חברה גרמניה? יש לך חברים סודנים? אוליי אתה דואג לאנשים שהם לא יהודים במדינה?

מה הסיבה?

כי אם אתה באמת דואג לעם היהודי במולדתו אז יש לך אפס סיבות להצביע לשמאל ועדיין אתה מצביע לשמאל.

מכאו שיש לך אג'נדה סודית שאתה לא מגלה לנו, בעצם כל השמאל הוא בעל אג'נדה סודית רק כדי שהימין לא ישנא אותו ושהוא לא ירחיק בוחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי אמר שאני מצביע לשמאל? אני רק אומר שאתה יכול להפסיק עם הסרט הזה שה"ימין" מציל את המדינה.

אני אומר לך שהליכוד היא מפלגת שמאל בשבילי ואתה חושב שאני מצביע לשמאל היותר קיצוני...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...