אקטואליה ותרבות
פורום בנושא אקטואליה ותרבות, כי גם לנו יש חיים!
6,174 דיונים בפורום זה
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3875178,00.html מי מראגן לי יד חופשית ? אני מבטיח ( באמת, בשיא הרצינות ) לטפל בנושא ... ברוך ורוגע ... ואחרי שאני אסיים, החרדים לעולם לא יעיזו, בשום מצב, אפילו להפליץ בלי אישור.
-
- 39 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3947083,00.html
-
- 32 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
אכן כן - קבוצת נוצרים האוהדים את ישראל תרמו כסף ועזרו להעלות 300-400 יהודים לארץ ישראל . ואני שואל האין יש כאן מעין סוג של טרנספר ? . "קחו כסף , תעלו למטוס וטוסו לארצכם " . (קצת בציניות אבל נכון ). האמת היא שהם באמת עוזרים ותומכים בישראל וביהודים , כך אומר רב רפורמי שעלה ארצה לא מזמן . אבל עדיין הסיטואציה קצת מוזרה בעיניי .
-
- 20 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
כל פלוץ בעולם/מדינה צועק "חוק בינלאומי! ישראל עוברת על החוק הבינלאומי!" מה זה לעזאזל חוק בינלאומי? מי קבע אותו? מי אוכף אותו? איפה ניתן לקרוא את החוקים הבינלאומיים?
-
- 4 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
זהירות ספוילר - למרות שזה לא ממש ישנה לכם אחרי שתקראו את הביקורת.. טוב הרגע חזרתי מהסרט "אפקט הפרפר 2" בסינמה סיטי. ישר כשיצאתי מהסרט, רציתי לראות איזו תמונה מהקו?פה, לחזור בזמן ולבטל את הכרטיס. אנשים - לא ללכת!!! סרט לערוץ 4 העלילה של "אפקט הפרפר 1" הייתה מרתקת. השני לא מחדש, השינוי היחיד הוא שהמוטיב לחזרה בזמן זה התמונות. הסגנון בסרט הוא: "בלה בלה בלה האיש חוזר בזמן משנה משהו קטן בלה בלה בלה מישהו בעתיד מת או כבר לא בקשר איתו. " אתם יכולים לשים לב שהסרט הזה מתמסחר ומפרסם פרסומו סמויות בכל רגע אפשרי. מכניסים לשם סצינות סקס עם נשים שמצאו ליד כלבו 2 שקל, שתי סצינות סקס עם נשים שגונחות עוד לפני החדירה אין שום חידוש והניסיון לחקות את אפקט הפרפר 1 כושל. לא אכפת…
-
- 35 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3850862,00.html שימו לב: כשה"קורבן" הוא ערבי או בדואי, זה יודגש בכותרת. כשהקורבן הוא מכל עדה אחרת, אף מילה. כשהתוקף הוא "רוסי" (או חרדי) זה יודגש גם כן. כשהתוקף הוא חלילה ערבי - אף מילה. תוסיפו לזה חוסר במידע כלשהו על נסיבות הארוע או על הרקע לו (יש פה מישהו שלא יודע מה עושים הבדואים בב"ש רוב הזמן?), וקיבלתם אחלה של כתבה אובייקטיבית. בכלל לדעתי האישית רוב ה"פשיעה" שתראו של אזרחים יהודים כנגד ערבים היא הגנה עצמית, הקדמת תרופה למכה או "רפואה מונעת".
-
- 35 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
תשמעו אולי ליברמן הזה משוגע.אבל דברים קורים- ארה"ב:"ישראל מדינה יהודית" http://www.israelhayom.co.il/site/newsletter_article.php?id=8459 דבר שני,מה אתם אומרים על היתקרבות הימין הקיצוני באירופה (לדוגמא באוסטריה)ובעל שורשים נאצים מבהקים לישראל דרך אגב,מישו רואה כאן "מחוברים",אחלה תוכנית לא?
-
- 11 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
-
פשוט לקרוא ולנסות לקלוט את המטמטום http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3987593,00.html מצד אחד זה לא חוקי לפי בג"ץ מצד שני הם אומרים זה בסדר... שמישהו יסביר לי מה הולך פה? אישית חוויתי חויה "נחמדה" בזמן השרות הצבאי שלי כשעליתי על קו מהדרין מירושליים לטבריה (במקרה עבר במחלף ועצר) אחת מהחוויות שהייתי מעדיף לשכוח... הנהג ניסה לפתוח את הפה עד הרגע שאמרתי לו בצורה פשוטה שאני רוצה את המס' האישי והשם המלא שלו
-
- 20 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
-
איך זה שעוד לא פתחו עליו נושא? סרט מטורף!! יש בו כמעט הכל: מכוניות,אפקטים,כוסיות,צחוקים. אז נכון שהעלילה רדודה אבל מי הולך לסרט כזה בשביל עלילה. סרט מהנה ביותר! הייתי נותן לו 9 מתוך 10. שווה ומומלץ לראות בקולנוע (ראיתי במסך הענק בסינימה סיטי וזה היה סרט מושלם בשביל זה). מה חשבתם על הסרט?
-
- 50 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3407766,00.html מה דעתכם על הממצאים? ומה דעתכם על הפרשה? דעתי היא שזו אחת הפרשיות הכי מבישות בהיסטוריה הישראלית המודרנית וגובל בפשע נגד העם(בגידה) אני לא יכול שלא לקשר בין זה לבין ההתנתקות והסכמי אוסלו המכנה המשותף ברור לחלוטין
-
- 48 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//999848 או שהוא לא חי פה, או שהוא ממש מפגר, או שכבר אין לי מושג. ככה, אחרי התמודדות כושלת אחת עם חיזבאללה, פתאום הוא מחליט שמי שעשה לצה"ל את המוות "לא מהווה יותר איום" שמישהו יעיר אותו בבקשה
-
- 52 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
ובכן תמיד אנחנו יודעים להשמיץ ולהתלונן על פוליטיקאים ונבחרי ציבור למינהם. הפעם אני עושה אחרת (עם תיקון קל), כאשר אני רוצה לציין את שר הפנים ה-"חדש" שלנו. למה "חדש" ? ובכן הוא אחד מהשרים שעושים למען הציבור במדינת ישראל יותר מאשר כל שר פנים אחר. השר הזה "נכנס" ברשויות המקומיות ודואג לטפל במושחתים ובסורחים למינהם. השר הזה הדיח היום מינוי שאינו חוקי (אחד מחברי ש"ס) לכתבה. כמו כן הוא נותן אזרחות לחיילי צה"ל עולים מרוסיה ובני משפחותיהם. השר הזה דואג היטב לקופת מפלגת שינוי, והראייה לכך מצבם הכלכלי הטוב של המפלגה. השר היחדי שאין לו וולו. אכן שינוים מרעננים ורצוים מאוד לאזרחי מדינת ישראל. הסגות: מתן אזרחות לעובדים זרים היא בעייתית ואינה ניתנת להחלטה מהירה. לדעתי יש לדון …
-
-
היום ראיתי את הכתבה הזאת - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3514779,00.html לי אישית נמאס מי 95% מהסדרות שיש היום בכבלים\YES כולל כמובן ערוץ 2 וערוץ 10 ובגלל זה גם פה ושם אני פותח דיונים כאלו בכל מקרה אני כמאת לא צופה בטלוויזיה הישראלית פה ושם משחק כדורסל משחקי נבחרות שיש אם אני זוכר בכלל שיש ארץ נהדרת אז לפעמים אני מקפיא וצופה מאוחר יותר בדילוג על פרסומות ומערכונים שאני לא אוהב (כרטיס טלוויזה) אבל רוב הסדרות והסרטים שאני רואה מגיע ממקורות אחרים ובהרבה ימים אני אפילו לא טורח לפתוח את המדיה סנטר לצפות בטלוויזיה (ויסטה ) עכשיו לדיון סדרות ראלטי היו לדעתי מצוינות שהם היו חדשות אהבתי מאוד את קחי אותי שרון לדוגמה (אוי הבושה אוי הבושה :-[ ) אבל די נ…
-
- 40 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
אני חושב שנתניהו אמר בדיוק מה שהיה צריך להגיד בכדי לא לעצבן את אובמה מצד אחד ולהציב את סוריה והפלסטינים במצב מביך מבחינתם ההכרה שמדינת ישראל היא מדינת היהודים לדוגמה כתנאי די דפקה אותם כי הם לא באמת רוצים שלום וזה גם אומר לאובמה מה המצב ואם הוא רוצה להזיז משהו הלחץ עובר לפלסטינים :yelclap:
-
- 61 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3478809,00.html הבוקר פורסמה כתבה על בית ספר בפתח תקווה שהפריד תלמידות איתיופיות משאר התלמידים. אני קורא את הכתבה ואת התגובות המתלהמות ואני לא מבין מה לעזאזל הבעיה בהחלטת המנהל. התלמידות הן דור ראשון במשפחה שרוכש השכלה. אין להן בסיס במתמטיקה, עברית והרגלי למידה. הורי התלמידות לא מסוגלים לעזור כי הם בעצמם אף פעם לא למדו בבית ספר. במקום לשלב את אותן תלמידות בכיתות רגילות ולתת להן להיכשל, בית הספר החליט להפריד אותן, לספק להן מורים פרטים ( ארבע תלמידות בכיתה זה כמו שיעור פרטי) והסעות לבית במונית ספיישל. אני היחיד שלא רואה שום בעיה בהחלטת המנהל? אם כבר הוא צריך לקבל צל"ש על כך שבזכותו אותן תלמידות יקבלו השכלה.
-
- 46 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
שלום לכולם! טוף, מכבי סיימו את דרכם בליגת האלופות! אז כאן נתחיל לדבר על הצ'מפיונס ליג של אופ'א! מי אתם חושבים שיזכה? מי יעוף? איזה משחקים מעניינים יהיו? ניחוש שלי - יהיה קרב צמוד בין צ'לסי, יובה ומנצ'סטר. שיהיה לנו ת'ראד רבוי בהודעות איכותיות.
-
- 53 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3252597,00.html :screwy: :screwy: :screwy: :kopfpatsch: :kopfpatsch:
-
- 70 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-


