מעבדים, לוחות-אם וזכרונות
פורום בנושא מעבדים, לוחות אם וזכרונות
40,823 דיונים בפורום זה
-
אם אני לוקח מעבד אינטל מסוים ששווה במהירותו לאיי אמ די והם שווים בערך בכמה קטגוריות (אני לא מדבר מחיר או דגמים זה לא משנה) עם כרטיס מסך טוב 6800 geforce נגיד אז הבנתי שמשחקים עם איי אמ די יותר טוב במא זה מתבטא המשחק יעבד יותר מהר ובלי תקיעות? איכות גרפיקה יותר יפה? העברת מידע יותר מהר? עד עכשיו לא הבנתי בגלל מה (בבקשה לא לתת לי לינק לאיזה מאמר אנגלי ) תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 861 צפיות
-
-
הבנתי שזו גירסת בדיקות האם היא אמינה מספיק ? בגלל שזו גירסה ראשונית של המעבד האם יש לה יותר באגים מהגירסה הרגילה הנמכרת לצרכן?
-
- 3 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שלום לכולם, מה קורה?.... סתם אז ככה... אני צריך לוח טוב למעבד ?P4 2.66 Ghz S-775 2x1M Cache DUAL-CORE? ו...... מ- WWW.KSP.CO.IL ושהלוח יעלה לא יותר מ- 400 שקל[ תודה מראש!~
-
- 2 תגובות
- 640 צפיות
-
-
בעוד כולנו ישבנו (כולל אתמול) לדון פה בפורום, האם ההשקה של דור 10 של אינטל היא כשלון או לא, או סתם שעמום אחד גדול, משהו שפספסנו וטעינו אולי לגביו, הוא דווקא המעבד 10400 -> שהוא מעבד ה- value בקו המוצרים של מעבדי 6 ליבות החדשים. אתמול עדיין לא ידענו מה הוא שווה, כי לא ידענו כלום עליו, לא מחיר ולא מבחני ביצועים. מדובר במעבד 6 ליבות ללא מכפלה פתוחה קרי מעבד נעול, המגיע לתדר עבודה של 4.0Ghz על כל הליבות יחדיו. תדר צנוע אך כנראה מספק, שעושה את העבודה שצריכים ממנו. בהמשך נראה. אז ראשית למחיר, סוף סוף יש לנו אותו, המחיר לצרכן זאת אומרת, משהו שהיה לא ידוע בגלל שעד כה היו ברשותנו רק מחירי יבואן של 1000 יחידות בהזמנה גדולה. המחיר …
-
- 98 תגובות
- 22.1k צפיות
- 1 follower
-
-
כבר כמעט קניתי מעבד AMD 64 ביט (3000+), ומישהו אמר לי שמוכרים מעבדי אינטל 64 ביט במחירים לא גבוהים יחסית. אמרו לי שהאינטל 64 ביט הוא "חיה" ושזה מעבד פשוט מצויין, אבל מה, לא כל כך שמעתי עליו כמו ששמעתי על ה-AMD. מישהו מכיר את המעבדים האלה? שמע עליהם? בקיצור, מה כדאי לקנות? AMD 64 או Intel 64 bit ? (וכמובן, למה?? - איך הביצועים? הבנתי שפתרו את בעיית ההתחממות, זה נכון?)
-
- 21 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם, המחשב שלי התחיל לגמגם מאז שנהרס המאוורר האחורי של המארז שלו. במהלך אמיץ (ממש) קניתי שתי מאווררים וחיברתי אותם אחד מקדימה (לאוויר הנכנס) ואחד מאחורה (להוצאת האוויר החם). כשבדקתי את חום המעבד (intel core 2 quad q6600) נראה שהמעבד בטמפרטורה לא משהו. הטמפרטורה היא סביב ה 50-60 אבל כשאני מעמיס עליו הוא עולה אפילו מעל ה 70 מעלות. ניקיתי את המאוורר של המעבד אבל עדיין ללא שינוי, יש לציין שהמאוורר של המעבד עובד במהירות של 2500RPM בממוצע (עולה ויורד) האם החום הזה הוא נורמלי? ואם לא, מה לדעתכם גורם לו? מצורפת תמונה של הנתונים הנ"ל תודה, מודה לכם
-
- 19 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
שנה חדשה, מעבד אקסטרים מפלצתי חדש מבית אינטל. הכירו את Core i9 7900X, מעבד בעל עשר ליבות בארכיטקטורת Skylake-X שבא להשאיר את אינטל בראש טבלאות הביצועים. הביקורת המלאה לכתבה
-
- 18 תגובות
- 3.8k צפיות
- 2 followers
-
-
אינטל משיקה לאוויר העולם סדרת מעבדים חדשה ואנחנו לקחנו את Core i9 9900K הנוצץ שלה לבחינה מקיפה: השוק השולחני ההמוני סוף כל סוף מקבל 8 ליבות עיבוד מבית אינטל לכתבה
-
- 79 תגובות
- 56.2k צפיות
- 2 followers
-
-
לקחנו לביקורת את ספינת הדגל החדשה של אינטל - מעבד Core i9 9900KS בעל 8 ליבות במהירות מירבית של 5Ghz עבור כולן יחד. עד כמה מהיר באמת הדגם אשר מתיימר להיות המהיר ביותר בעולם הגיימינג? לכתבה
-
- 6 תגובות
- 2.1k צפיות
- 2 followers
-
-
סליחה על השאלה הבסיסית משהו .שמתי לב שאותו מעבד בא ב 2 גירסאות אריזה .זה משנה? יש הבדל בין המעבדים?במקרה הזה אני מדבר על E7300
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לרכוש מחשב עם מעבד Intel Core i5 14400F, נאמר לי שאינטל מספיקה לתמוך במעבד הזה עד סוף 2026, האם זה נכון?
-
- 1 תגובה
- 3.1k צפיות
- 1 follower
-
-
איזה מעבד מומלץ לתקציב הזה?(עכשיו יש לי של אינטל דגם 531)
-
- 9 תגובות
- 641 צפיות
-
-
מהו לפי דעתכם מעבד אינטל המקביל למעבד AMD X2 6000 מבחינת ביצועים במשחקים?
-
- 1 תגובה
- 505 צפיות
-
-
המממ מעניין מאיפה הגיע השם ;D http://www.tgdaily.com/2006/04/26/intel_tavor_cellphone_processor/
-
- 8 תגובות
- 757 צפיות
-
-
שבוע טוב אני מתכנן לשדרג את המעבד מפנטיום 4 ל- i3 (גם לוח אם, זכרונות 4 ג'). אבל אני מעוניין להישאר עם ה- XP ולא לעבור לחלונות 7. שאלתי היא : האם המעבד ממצה את הפוטנציאל הגלום בו גם במערכת הפעלה XP ? תודה ניצוץ
-
- 6 תגובות
- 830 צפיות
-
-
שלום, בפורום למפרטי מחשב נתנו לי הצעות לגבי מעבדים... האחד של אינטל: Intel Core 2 Duo E6750 2.66Ghz Conroe BOX E6750B והאחר של AMD: Athlon 64Bit AM2 4800 DualCore Box AM248DCB רציתי לשאול עד כמה ההפרש בביצועים ביניהם הוא גבוה... והאם הוא שווה את הכסף (הכל בהנחה לזה שהמחשב המתוכנן נועד למשחקים)... אם תוכלו קצת לפרט לגבי הביצועים, החסרונות, הייתרונות והכדאיות שלהם אני אודה לכם מאוד... תודה מראש...
-
- 3 תגובות
- 540 צפיות
-
-
דיברתי היום עם איזה מתכנת (כנראה בעל "קשרים"), הוא אמר לי שיש איזה מעגל במעבדים של אינטל, שהפונקציה שלהם היא להוריד את המהירות של המעבד בטמפ' גבוהות, ולכן, הם לא מתחממים... נראה לי הדבר תמוהה, לכן אני שואל אתכם בתקווה למידע..
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אינטל הודיע רשמית שהיא עובדת על מעבד דור 8 שמשלב כרטיס גרפי של AMD(!) וזכרונות HBM2. בינתיים לא מדובר ממש בחלק אחד אלא בכמה חלקים נפרדים מחוברים על לוח בטכנולוגיה שנקראת EMIB. המעבד מיועד לניידים, צורך 45W וצפוי לצאת בתחילת השנה הבאה. מעניין באיזה מוצרים נראה אותו: https://www.anandtech.com/show/12003/intel-to-create-new-8th-generation-cpus-with-amd-radeon-graphics-with-hbm2-using-emib
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
- 2 followers
-
-
שלןם לפורום ברשותי מעבד מהסוג הנל כאשר אני מדליק את המחשב אחרי שכל היום הוא היה כבוי מד הטמפ מראה50 מעלות צלסיוס טמפ לוח מראה 35 לאחר שעת עבודה טמפ מעבד 70מעלות האים זה סביר? יש לציין שכל המאווררים עובדים
-
- 6 תגובות
- 528 צפיות
-
-
שלום לכולם! יש ברשותי מעבד של אינטל פנטיום D, דואל קור 930, 3 GHZ. רציתי לדעת האם יתכן שהמעבד עובד בטכנולוגיית 32 BIT ואיך אני יכול לוודאות אם כן או לא??? מערכת ההפעלה שמותקנת על המחשב היא XP SP2 PRO (קליק ימיני על המחשב שלי ומאפייני המחשב בלשונית "כללי" לא מציגים את המידע הזה...)
-
- 6 תגובות
- 698 צפיות
-
-
שלום לפורום, אני די חדש פה. אני עוסק בתחום אנימציה ותלת ותיכננתי לקנות מחשב בקרוב, אך דחיתי אותה מסיבה שהיא שאינטל הקדימה את יציאת דור החדש של מעבד קונרו. לפי ממה ששמעתי, 2 מעבדים היחידים שבינתיים עברו בבדיקות הם: E6600 ו-E6400 ואני חושב ללכת על 6600 והשאלה שנשאלת כאן היא עד כמה היא טובה וחזקה בשביל האנימציה ותלת ואיזה בדיקות היא עברה? כמו כן, אשמח לדעת מתי בערך היא מגיעה לארץ והאם המחיר שלה יהיה בין 2000 ל-2300
-
- 2 תגובות
- 496 צפיות
-
-
סתם שאלה לידע כללי, לא קשור אליי בכלל :-X: שלום חבר'ה, לאחרונה החלפתי משחה טרמית וכשניסיתי להוציא את הישנה המעבד נשרט קצת (איפה שכתוב איזה הוא). בחלק הכסוף שלו הוא נשרט קצת מהטסטר אחרי מריחת משחה תרמית לא רואים את השריטות. המעבד הוא 2.6C. האם יש על זה אחריות? כי נראה לי שהמעבד הלך (לא בטוח שבגלל זה) תודה לעונים
-
- 5 תגובות
- 719 צפיות
-
-
שלם לכולם יש לי מעבד שני ליבות e6750 ואני רוצה להחליף אותו למעבד של 4 ליבות איזה מעבד של ארבע ליבות אתם ממליצים לי הבנתי שיש מעבד של ארבע ליבות שהוא מתחתם מהר ולכן הפסיקו למכור אותו וגם יש לי לוח של אסוס p5k p35 האם הלוח שלי טוב האם הוא תומך מעבדי ארבע ליבות איזה מעבדים הלוח שלי תומך? תודה על העזרה
-
- 31 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
ידיד שלי פירק מערכת ישנה שלו,והביא לי את המעבד שהיה בה בגלל שהוא יודע שאני אוסף כל מעבד שבא ליד(בחינם)... הוא לא זכר איזה מהירות הוא,אז הדלקנו את המערכת שלו(לפני שפירקנו אותה)בשביל לבדוק... לתדהמתי היה מדובר במעבד שלא אמור להיות קיים... זה היה מעבד את'לון בתצורת סוקט בתדר של 650Mhz ,עכשיו ככל שאני יודע מעבדי AMD הם סוקט רק ממהירות של 700Mhz ומעלה. עוד פרטים קטנים על המעבד: יוצר בליתוגרפיה של 0.25 ( ) מיקרון ובעל באס של 100Mhz... איך זה יכול להיות? די מדהים...
-
- 19 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
Core 2 Duo E6750 - Intel הלוח: GA-945P-S3 של GB
-
- 4 תגובות
- 762 צפיות
-


