עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by r1plet,

    אז מה, אין ת'רד על המשחק? ;D Recommended System Requirements: CPU: Intel Core 2 Duo 2.8 GHz or AMD Athlon X2 6000+ RAM: 2 GB RAM VGA: ATI Radeon HD 4800 / NVIDIA GeForce GTX 260 DX: DirectX 9.0c (March 2009) OS: Windows XP SP3, Windows Vista® SP2, or Windows 7 HDD: 10GB + 1GB Swapfile Sound: 100% DirectX 9.0c compatible Audio Device כמובן הסיקוול לFORCE UNLEASHED הראשון שחלקינו שיחקו וחלקינו לא. אני אישית ממש לא מתעניין בSTAR WARS ואף פעם לא ממש אהבתי, אבל כששיחקתי רבע שעה במשחק אצל חבר שלי בXBOX360 ראיתי משחק אקשן מדהים עם גרפיקה מעולה. כשהשגתי אותו למחשב נדהמתי עוד יותר מהגרפיקה, זה נראה כאילו זה מבין המשחקים שנראים הכי טוב בימינו. המשחק רץ חלק …

    • 20 תגובות
    • 5.5k צפיות
  2. אני מחכה לWARCRAFT 3 בקוצר רוח אני נורא אהבתי את המשחק הזה ואני נורא מקווה שהוא יהיה על רמה. עוד משהו זה SIMCITY 4 שכבר התגעגעתי למשחק שכזה לאורך זמן רב... האם יש לכם גם ציפיות ממשחק מסויים?

    • 60 תגובות
    • 5.5k צפיות
  3. Started by Ac-Boy,

    =] אשמח אם יתנו נימוק קטן למה יותר כדאי הבחירה שנתתם

    • 52 תגובות
    • 5.5k צפיות
  4. Started by Sarm1x,

    דרושים מנהלים חדשים לצוות ההנהלה של קהילת CS:GO. אם אתם חושבים שאתם מתאימים,שיש לכם כושר ניהול,ניראה לכם שיש לכם את הזמן והמאמץ להשקיע ? צוות המנהלים של קהילת CS:GO מחפשת מנהלים חדשים שיצטרפו למשפחת HWzone ניהול בקהילת HWzone דורש יכולת ניהול,התמדה,זמן והרבה רצון להשקיע בקהילה. אז אם אתם חושבים שאתם מסוגלים בואו ותציעו את עצמכם ואולי תתקבלו להיות חלק מקהילת CS:GO. צוות הקהילה בעל מספר תפקידים ולכל תפקיד בהנהלה יש את התפקיד שלו. כרגע ההנהלה בקהילת CS:GO מחפשת אדמינים לתפקידים הבאים: Server Manager - ‫תפקידו של מנהל זה להיות אחראי על צוות האדמינים בשרת הנקבע לכך, זאת אומרת לדוגמא יש את שרת הפאבליק, כל האדמינים של השרת מנוהלים בידי מנהל השרת (SERVER MANAGER) והוא אחרא…

    • 7 תגובות
    • 5.5k צפיות
  5. Started by HuGeMouTh,

    מפתחת: Flying Wild Hog. מפיצה: Flying Wild Hog דרך STEAM. תאריך יציאה: 13 September 2011. סוג משחק: cyberpunk / dark sci-fi FSP. מצבי משחק: Single player. מחיר: 30$ ב STEAM. אתר המשחק: http://hardresetgame.com/ אתר המפתחת: http://flyingwildhog.com/ דרישות מערכת: MINIMUM: OS: Windows XP/Vista/7 Processor: 2.5 GHz Intel Pentium 4 / AMD Athlon 64 RAM: 2 GB Graphics card: 512 MB NVIDIA GeForce 8800GS / ATI Radeon HD 3870 or better Sound Card: DirectX Compatible DirectX: DirectX 9.0c Hard Drive: 4 GB free hard drive space RECOMMENDED: OS: Windows XP/Vista/7 Processor: Intel Quad Core 2.3 GHz / AMD Phenom II x4 2.5 GHz RAM: 3 GB Graphics card: 512 MB NVIDIA GeForce 9800 GT / …

    • 43 תגובות
    • 5.5k צפיות
  6. Started by danield51,

    למישהו יש קצת אור לשפוך על המשחק הזה !? חוץ מתאריך יציאה

    • 54 תגובות
    • 5.5k צפיות
  7. פעם אחרונה שניסיתי להתקין ניסיתי על WIN2000 והמשחק לא פעל רק תולעים תלת מימד פועל ואני מחפש משחק 2D בסגנון כמובן אם מצב מולטי ומצב רשת למישהו יש רעיונות ?

    • 23 תגובות
    • 5.5k צפיות
  8. ניתן לרכוש מסטים: http://store.steampowered.com/app/1250/ Genre: Action Developer: Tripwire Interactive Publisher: Tripwire Interactive Release Date: 14 May 2009 Languages: English Single-player Co-op עמוד הבית - http://www.killingfloorthegame.com / אפשר להתרשם מטריילר כאן: http://www.gametrailers.com/player/49292.html About the Game Killing Floor is a Co-op Survival Horror FPS set in the devastated cities and countryside of England after a series of cloning experiments for the military goes horribly wrong. You and your friends are members of the military dropped into these locations with a simple mission: Survive long enough to cleanse the area of the fa…

    • 42 תגובות
    • 5.5k צפיות
  9. בנתיים אני מחכה למאפיה 2 האגדי , שיחקתי לא מזמן הנסיך הפרסי החדש ועברתי אותו - נחמד פלוס. כל הSHOOTERS החדשים פשוט על הפנים, משעממים וחוזרים על עצמם, לא משהו שלא ראינו בשנים האחרונות... כל משחק שעובר לי במחשב אני מתבאס מחדש. איזה משחקים חדשים יש ששווים קנייה? ואני לא ממש מת על מולטיפלייר אבל אם יש משחק ממש מומלץ (לא להיות שקופים ולהמליץ על COD) שוט! תודה רבה

    • 47 תגובות
    • 5.5k צפיות
  10. מה קורה חברים?... בכול מקרה אני דיי מעוניין לחזור לכול העיניין של המשחקים כי אני לא מעודכן כבר דיי קצת זמן.. בכול מקרה אני ישמח עם מישהו יתן לי את כול השמות של המשחקים הכי כבדים הכי טובים הכי יפים וכמובן שעם זה משחק בלי גרפיקה ברמת על... לא שווה בכלל לרשום אותו..במיוחד עם החומרה שהולכת להגיע.. יחיאל

    • 52 תגובות
    • 5.5k צפיות
  11. אהלן חברה , אני משחק הרבה זמן ותמיד רציתי לשחק עם SQUAD שכולנו מחוברים לסקייפ או כל דבר אחר ( חברים שלי לא משחקים :\ ) אם מישהו בא לו להרביץ משחק טקטי מעניין ולא סתם בשר תותחים , תגיבו ועדיף צלצלו 0502908600 נ.ב מעל גיל 18 . אני בן 25

    • 19 תגובות
    • 5.5k צפיות
  12. הי בזמן האחרון סתם חזרתי למשחקים ששיחקתי ואהבתי בילדות (יחסית) כמו Solider of fortune ,Deus ex, fallout1-2 שמתי לב שאין בכלל הנאה מהמשחק, בעוד שפעם הייתי נהנה לחזור למשחקים שמאוד אהבתי האם אתם חוזרים לפעמים על משחקים שאהבתם רציתי לעשות סקר אבל אני לא מוצא באפשרויות

    • 35 תגובות
    • 5.4k צפיות
  13. Started by bennnn,

    טוב אז המשחק יצא..מישהו שיחק ומוכן לספר חוויות?נראה משחק דיי מבטיח לפי התמונות!

    • 63 תגובות
    • 5.4k צפיות
  14. Started by GRiM,

    http://www.guru3d.com/newsitem.php?id=4190 היום הורדתי את הדמו של המשחק GTR 2, המשחק עדיין לא יצא בגרסתו המלאה כידוע לי, לכן אין סיבה לא לנסות את הדמו. הגראפיקה מאוד טובה, למרות שעם MX440 אי אפשר לראות את זה (ראיתי בתמונות). למי שמכיר את המשחק LFS, אז הם דומים מאוד אחד לשני. ישנה אפשרות לשחק עם העכבר, ישנה אפשרות לשחק עם קלאץ' ועוד אפשרויות. מה שממש משך את תשומת לבי, זה כשנוסעים באוטו דרך זווית ראיית הנהג, שומעים רעשים של פלסטיק חורק בקפיצות. מצטער אם פרסמו כבר את המשחק כאן בפורום ולא שמתי לב.

    • 97 תגובות
    • 5.4k צפיות
  15. להלן רשימת הקבוצות שנרשמו לאירוע, אלו שהשלימו את הרשמתן ואושרו: NOM-Gaming.ESET - רשומים. team3h - רשומים. qTp-Gaming - רשומים. r4pe- רשומים. RM8S- רשומים. DEVNC- רשומים. Memento Mori - רשומים. ready4action- רשומים. EFD-Team - רשומים. cyberdevils-gaming - רשומים. e-Srael.MSI - רשומים. Deadly-Impact - רשומים. wrc - רשומים. lemon slide - רשומים. mousetrap - רשומים. stfu-gaming - מאושרים.

    • 27 תגובות
    • 5.4k צפיות
  16. אורח athlon
    Started by אורח athlon,

    טוב, כפי שיהיה ניתן להבין מהשורות שיכתבו עבר הרבה זמן מאז שעברתי את "מכאוב המשאית בכניסה לבסיס...", ועכשיו הגיע הזמן לכתוב התרשמות כללית על המשחק, שהוא די טוב, למען האמת, רק הבעיה שלו, כמעט כמו של כל משחקי המחשב בימינו, היא הדרך שבה מפתחי המשחק החליטו לסיים אותה. הדרך שבה המשחק זורם היא מעולה, לדעתי, בכל שזה נוגע להתקדמות השחקן במשחק. אני מדבר על התיחכום שיש במשחק זה לגבי הסתננות לשטחי אויב, והאפשרות בשלבים מסויימים לשמור על השקט, גם בלי להכשיל את המשימה. דוגמא לכך היא כאשר צריך להסתנן לתוך הסחר, עם אפשרות לשמור על השקט בכדי שההתקדמות תהיה חלקה יותר. המפתחים גם השקיעו מחשבה בכך, שההפוגות האלה של התקדמות שקטה, מהוות מעין אטנחתות מאשקן רצוף, שממש לא חסר במשחק הזה. דבר זה, מ…

    • 31 תגובות
    • 5.4k צפיות
  17. זהו המקום לבכיות של כולכם אנו משתתפים בצערכם על המצב שהגעתם אליו אנו כאן בשבילכם תמיד עמותת נפגעי voodoo 3000 בישראל ;D

    • 43 תגובות
    • 5.4k צפיות
  18. טוב יש היום המוןןןןן משחקים שרבים מהם מבוססים על מנוע גרפי ראשי שלתוכו הוכנסו שינויים ושיפורים,איזה מהמשחקים הוא בעל הגרפיקה הטובה ביותר(למי שמסוגל להריץ אותו ככה לפחות),ואני לא מדבר על הגרסא המודלפת של אנריל טורנמנט כי זה כבר המנועים הגרפיים של הדור הבא אלא אני מדבר על המשחקים שמבוססים על המנועים של הדור הקיים ובעצם די מסיימים אותו,האם זה SOF2 שמציג גרפיקה מדהימה וריאליסטית להחריד? האם זה MOHAA שגם הוא מציג גרפיקה מרשימה ומודלים מפורטים? או אולי זה JEDI KNIGHT2 שהוא המשחק שללא ספק הכי טוב מכל המשחקים שמבוססים על היקום של מלחמת הכוכבים?

    • 45 תגובות
    • 5.4k צפיות
  19. Started by simonsix,

    משחק יריות אונליין בהורדה דיגיטלית בלבד. המשחק ישוחרר בעוד כשבוע ומכיל בתוכו אלמנטים מוכרים מ COD ושילוב של לקיחת מחסה כמו בריינבו-סיקס ומנוע הרס כמו בבטלפילד. חברת הפיתוח- Atomic , אתר הבית: http://breachgame.com/ http://www.youtube.com/watch?v=DMwLOTcLf04 http://www.youtube.com/watch?v=57V1cuj9eKE האמת, לא נראה מלהיב במיוחד אבל אולי יפתיע...

  20. Started by nore0,

    המהדורה השחורה מה זה אומר בכלל http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360/2682/Need-for-Speed-Most-Wanted-BLACK-EDITION

    • 34 תגובות
    • 5.4k צפיות
  21. טוב, אז נראה שהפעם זה אמיתי והמשחק באמת ישתחרר סוף סוף ב 14 באפריל, מעבר לחששות שהמשחק לא יעבוד בצורה טובה מספיק (למרות שאני יחסית אופטימי מאחר ומדובר בגרפיקה לא מרשימה במיוחד) אני עדיין חושב שזה משחק MUST מאחר ולא שיחקתי בו בקונסולות... מה גם שהמולטיפלייר אמור להיות גם מרשים. השאלה היא האם מבחינת המחיר כדאי לקנות את המשחק לפני ההשקה? פחות מעניין אותי הבונוס של הכסף הוירטואלי שמקבלים ויותר שהמחיר לא יקפוץ פתאום אחרי ההשקה ואם כן, מאיכן הכי כדאי? האם ניתן להשיג קופונים להורדת המחיר? תודה

    • 30 תגובות
    • 5.4k צפיות
  22. Started by jackhammer,

    כל הרגעים שגרמו לכם לצעוק HOLY SHIT!...... טוב אני יתחיל הראשון (לא בהכרח לפי סדר העדפה) הוא הפעם הראשונה שנכנסתי לחדר עם דואל עוזי בהילוך איטי במקס פיין :jump: השני זה יותר כמו משחק שלם מאשר רגע מסוים... FEAR כל המשחק הזה מלא ברגעים כאלה אבל הכי טוב בשבילי זה היה באיזה קטע (די באמצע) שאתה צריך לרדת בסולם ,ואלה ששיחקו בזה יזכרו איך המצלמה זזה שאתה יורד בסולם, ובדיוק שאתה מסתובב כדי לאחוז בידיות של הסולם מופיעה לך הילדה הקטנה הזאת (אם האחיזה שלי בסולם היתה תלויה באמת בידים שלי ברגע הזה היתיי מתרסק על הרצפה :lol:) ואז שאתה יורד בסולם, מסתובב עוד פעם ו PAXTON FETTEL עומד ממולך :screwy: חולני!!!!! דפקתי כזה HOLY SHIT שההורים שלי התעוררי וצעקו עלי :lol:

    • 54 תגובות
    • 5.4k צפיות
  23. Started by ag43,

    מה האפשרויות להזרמת משחקים ברשת ביתית? אני רוצה להזרים משחקים בינוניים ללפטופ. יש לי מחשב נייח עם 7870HD. האם יש דרך להשתמש בחומרה שלו כדי להריץ משחקים על הלפטופ? מדובר על משחקים STAND ALONE ולא דרך STEAM לדוגמא.

    • 39 תגובות
    • 5.4k צפיות
  24. Started by bagetrek,

    שלום לכולם מלפני שבועיים החלו לי בעיות שבמהלך המשחק ( יכול לקרות תוך שעת משחק ויכול להיות גם קצת יותר ) , שהמחשב פשוט נכבה ! בדקתי טמפ' והן תקינות במהלך המשחק באזור ה 50-60 למעבד וכרטיס מסך קריר מאוד מדובר על 980 , לא יותר מ 60 גם כן .. לא מבין מה הקטע , אני יכול לשחק שעות ב BF4 על הגדרות אולטרא-עם פילטרים עד הסוף ושום דבר לא ישנה כלום אני יכול לשחק DOOM שעות וכנ''ל לא ישתנה כלום רק ב PUBG הארור הזה אני צריך לחטוף כיבוי כאילו יש לי איזה מחשב ענתיקה שקרס מכשל חומרתי מישהו נתקל בתופעה ? אשמח לשמוע עוד דעות תודה רבה

    • 23 תגובות
    • 5.4k צפיות
  25. מעניין אותיאיזה תוספות למשחק החברים פה בפורום ירצו לראות בהרחבה הבאה בין עם זה רכבים,נשקים,גאדטים,סוג מפות (שלג,מדבר,יער לדוגמא),leveltion (קשור במובן מסוים למפה),מצב משחק וכדי שזה יהיה יותר מעניין אז גם איזה מפה תירצו לראות משוחזרת לבאטלפיד-4

    • 19 תגובות
    • 5.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים